Ухвала
від 26.05.2010 по справі 15/229 (2-а-9777/08)
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 15/229 (2-а-9777/08) Головуючий у 1-й інстанції: Мазур А.С.

Суддя-доповідач: Саприк іна І.В.

У Х В А Л А

Іменем України

"26" травня 2010 р. м. Київ

Колегія суддів Київськ ого апеляційного адміністра тивного суду у складі:

головуючого судді: Сап рикіної І.В.,

суддів: Соб ківа Я.М., Усенка В.Г.,

при секретарі: При ходько Є.І.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні у м. К иєві апеляційну скаргу Держа вної податкової інспекції у м. Львові на постанову Окружн ого адміністративного суду м . Києва від 30.03.2009 року у справі за позовом дочірньої компанії «Укргазвидобування»Націон альної акціонерної компанії «Нафтогаз України»в особі Г азопромислового управління «Львівгазвидобування»до Де ржавної податкової інспекці ї у м. Львові про визнання неді йсними податкових повідомле нь-рішень, -

В С Т А Н О В И Л А :

Позивач звернувся до Окружного адміністративног о суду м. Києва з адміністрати вним позовом до Державної по даткової інспекції у м. Львов і про визнання недійсними по даткових повідомлень-рішень № 182301/0/7542, № 192301/0/7543 від 16.04.2008 року та № 322301/1/11966 від 02.07.2008 року.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 30.03.2009 року позов задоволено.

Не погоджуючись з таким суд овим рішенням, ДПІ у м. Львові подали апеляційну скаргу, в я кій просять скасувати незако нну, на їх думку, постанову суд у першої інстанції та постан овити нову, якою відмовити в п озові. В своїй апеляційній ск арзі апелянт посилається на неповне з' ясування всіх обс тавин, що мають значення для в ирішення справи, порушення с удом першої інстанції норм м атеріального та процесуальн ого права, незаконність, необ ґрунтованість та необ' єкти вність оскаржуваного рішенн я, що є підставою для його скас ування.

Крім того, ДПІ у м. Львові под али клопотання про поновленн я пропущеного строку, в якому зазначають, що причиною проп уску строків отримання оскар жуваного рішення лише 05.05.2009 рок у та просять поновити строк н а подачу апеляційної скарги.

За ч. 3 ст. 186 КАС України, заява про апеляційне оскарження п останови суду першої інстанц ії подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно д о статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. А пеляційна скарга на постанов у суду першої інстанції пода ється протягом двадцяти днів після подання заяви про апел яційне оскарження. Апеляційн а скарга подана апелянтом 13.05.20 09 року, оскільки оскаржувану п останову він отримав лише 05.05.20 09 року, тому колегія суддів пр иходить до висновку, що строк апеляційного оскарження пос танови суду першої інстанції від 30.03.2009 року не пропущено, а то му відсутні правові підстави окремо вирішувати питання щ одо поновлення пропущеного с троку.

Заслухавши суддю-доповіда ча, пояснення учасників проц есу, що з' явилися в судове за сідання, перевіривши матеріа ли справи, доводи апеляційно ї скарги, колегія суддів прих одить до висновку, що вона не п ідлягає задоволенню, виходяч и з наступного:

Окружний адміністративний суд м. Києва в своєму рішенні прийшов до висновку про необ хідність задоволення позову .

Апеляційна інстанція пого джується з такими доводами с уду першої інстанції, з огляд у на наступне:

Як вбачається з матеріалів справи, Державною податково ю інспекцію у м. Львові була п роведена планова перевірка з а результатами якої було скл адено акт перевірки від 04.04.2008 ро ку № 32/23-2/25560533, на підставі якого ви несено податкові повідомлен ня-рішення від 16.04.2008 року № 182301/0/7542 і № 192301/0/7543 та від 02.07.2008 року № 322301/1/11966.

Суд оцінює докази, які є у сп раві, за своїм внутрішнім пер еконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічн ому, повному та об'єктивному д ослідженні (ч.1 ст. 86 КАС України ).

У відповідності до ст. 1 Водн ого кодексу України водні ре сурси - обсяги поверхневих, пі дземних і морських вод відпо відної території.

Водокористування може бут и двох видів - загальне та спец іальне (ст. 46 ВК України).

Частиною 1 статті 47 ВК Україн и встановлено, що загальне во докористування здійснюєтьс я громадянами для задоволенн я їх потреб (купання, плавання на човнах, любительське і спо ртивне рибальство, водопій т варин, забір води з водних об'є ктів без застосування споруд або технічних пристроїв та з криниць) безкоштовно, без зак ріплення водних об'єктів за о кремими особами та без надан ня відповідних дозволів.

Згідно із частинами 1 та 2 ВК У країни спеціальне водокорис тування - це забір води з водни х об'єктів із застосуванням с поруд або технічних пристрої в, використання води та скида ння забруднюючих речовин у в одні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднююч их речовин із зворотними вод ами із застосуванням каналів .

Спеціальне водокористуван ня здійснюється юридичними і фізичними особами насампере д для задоволення питних пот реб населення, а також для гос подарсько-побутових, лікувал ьних, оздоровчих, сільського сподарських, промислових, тр анспортних, енергетичних, ри богосподарських та інших дер жавних і громадських потреб.

Відповідно до п. 2 Порядку сп равляння збору за спеціальне використання водних ресурсі в та збору за користування во дами для потреб гідроенергет ики і водного транспорту збі р за спеціальне використання водних ресурсів справляєтьс я за використання води з водн их об'єктів, що забрана із заст осуванням споруд або технічн их пристроїв та скидання в ни х зворотних вод.

Збір за користування водам и для потреб гідроенергетики справляється за користуванн я водою, що пропускається чер ез турбіни гідроелектростан цій для вироблення електроен ергії, а для підприємств водн ого транспорту - за користува ння водою під час експлуатац ії водних шляхів вантажними самохідними, несамохідними т а пасажирськими суднами.

Пунктом 3 Порядку встановле но, що платниками збору за спе ціальне використання водних ресурсів та збору за користу вання водами для потреб гідр оенергетики і водного трансп орту є підприємства, установ и та організації незалежно в ід форми власності, а також гр омадяни - суб'єкти підприємни цької діяльності, що викорис товують водні ресурси та кор истуються водами для потреб гідроенергетики і водного тр анспорту

Згідно із п. 2.1 Інструкції про порядок обчислення і справл яння збору за спеціальне вод окористування в частині вико ристання води платниками збо ру за спеціальне водокористу вання в частині використання води є підприємства, установ и та організації незалежно в ід форми власності, їх філії, в ідділення, інші відокремлені підрозділи, а також громадян и - суб'єкти підприємницької д іяльності, які використовуют ь водні ресурси та користуют ься водами для потреб гідрое нергетики і водного транспор ту (далі - водокористувачі).

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову (ч. 2 ст. 71 КАСУ).

Як вбачається з матеріалів справи апелянтом не надано д окази, які б вказували на те, щ о позивачем здійснювався заб ір води з водних об' єктів із застосуванням споруд або те хнічних пристроїв, що в свою ч ергу вказує на безпідставніс ть та незаконність прийнятих апелянтом рішень.

Таким чином, апеляційна інс танція приходить до висновку , що суд першої інстанції прав омірно задовольнив позов.

Відповідно до ст. 200 КАС Украї ни, суд апеляційної інстанці ї залишає скаргу без задовол ення, а постанову суду - без з мін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встанов ив обставини справи та ухвал ив судове рішення з додержан ням норм матеріального і про цесуального права.

Проаналізувавши матеріали справи, доводи апеляційної с карги, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інс танції правильно встановлен і обставини справи, судове рі шення ухвалено з додержанням норм матеріального та проце суального права.

За таких підстав, апеляційн у скаргу - необхідно залишит и без задоволення, а постанов у суду першої інстанції - бе з змін.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196,198, 200, 205, 206 К АС України, судова колегія, -

У Х В А Л И Л А:

В задоволенні апеляці йної скарги Державної податк ової інспекції у м. Львові - в ідмовити.

Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 30.03.2009 року - залишити без змін .

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м одного місяця шляхом подач і касаційної скарги до Вищог о адміністративного суду Укр аїни.

Головуючий суддя:

Судді:

Повний текст ухвали ви готовлено 31 травня 2010 року.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2010
Оприлюднено17.08.2010
Номер документу9768964
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —15/229 (2-а-9777/08)

Ухвала від 26.05.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні