ДРОГОБИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

Справа №442/1285/21

Провадження №2/442/559/2021

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 червня 2021 року Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області у складі:

головуючого судді: Кучаковського Ю.С.,

за участю секретаря судового засідання: Кравців Х.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області цивільну справу за позовом Органу опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради в інтересах малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до ОСОБА_4 , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Дитячий будинок „Оранта» м. Дрогобича, - про позбавлення батьківських прав та стягнення аліментів, -

за участю представників

від позивача: Костик М.П.

від відповідача: не з`явилися

від третьої особи: ОСОБА_5

в с т а н о в и в :

До Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області звернувся Орган опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради в інтересах малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 із позовною заявою, в якій просить на підставі ст.ст. 19, 150, 155, 164, 165, 166, 180, 181, 182, 183, 247 СК України, ст. 12 Закону України „Про охорону дитинства» , ст. 11 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» позбавити батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ; стягувати аліменти з ОСОБА_4 на користь малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, починаючи стягувати від дня пред`явлення позову і до досягнення дітьми повноліття. В обгрунтування позову зазначає, що до виконавчого комітету Дрогобицької міської ради 24.12.2020 надійшло клопотання адміністрації дитячого будинку „Оранта» м. Дрогобича про надання висновку щодо доцільності позбавлення батьківських прав гр. ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , які переведені з „Будинку дитини № 1» м. Львова та влаштовані у дитячий будинок „Оранта» відповідно до рішення Дрогобицького міськвиконкому № 160 від 16.07.2020. У клопотанні зазначається, що ОСОБА_4 , яка є одинокою матір`ю вищевказаних дітей, відвідала їх у дитячому будинку 1 раз в серпні місяці, одразу після переведення у дитячий будинок. З вересеня по 23.12.2020 ОСОБА_6 своїх малолітніх дітей не відвідувала. Відділом - службою у справа дітей виконкому Дрогобицької міської ради підготовлено клопотання від 28.12.2020 № 796 про те, що відповідно до порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної з захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України „Питання діяльності органів опіки та піклування, пов`язаної із захистом прав дитини» від 24.09.2008 № 866 , беручи до уваги клопотання дитячого будинку „ ІНФОРМАЦІЯ_5 » , а саме: надання висновку про доцільність позбавлення батьківських і ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , необхідно розглядати також питання стосовно надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , щодо її малолітньої доньки ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у зв`язку із тим, що вона ухиляється від виконання батьківських обов`язків та не виконує їх. Вказує, що реєстрація народження вищевказаних дітей проведена відповідно до ч. 1 ст. 135 СК України підтверджується інформацією, наданою Дрогобицьким МВ ДРАЦСу Головного територіального управління юстиції у Львівській області від 27.06.2017 № 785/06-24 та інформацією, наданою Дрогобицьким МВ ДРАЦСу Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) від 09.02.2021 № 66/21.9-07-24. Рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 29.06.2017 № 138 тимчасово скеровано на повне державне забезпечення в Будинок дитини № 1 м. Львів малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у зв`язку з тим, що їхня одинока мати ОСОБА_6 опинилася в складних життєвих обставинах. Рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 06.02.2018 повторно скеровано на повне державне забезпечення в Будинок дитини № 1 м. Львів малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у зв`язку з тим, що їхня одинока мати ОСОБА_6 опинилася в складних життєвих обставинах. Рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 16.07.2020 переведено малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , з „Будинку дитини № 1» м. Львова та влаштовано зазначених малолітніх дітей у дитячий будинок „Оранта» м. Дрогобича на повне державне забезпечення терміном на 1 рік у зв`язку з тим, що їхня одинока мати ОСОБА_6 самостійно виховує малолітню дочку ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та перебуває у важкому матеріальному становищі. ОСОБА_1 , 2015 р.н., та ОСОБА_2 , 2017 р.н., перебувають на обліку відділу служби у справах дітей виконкому Дрогобицької міської ради з 22.06.2017, а ОСОБА_3 , 2020 р.н., з 23.06.2020, як діти, які опинилися в складних життєвих обставинах. Відповідно до інформації ДМЦСССДМ від 25.09.2020 № 285, сім`я ОСОБА_4 , яка проживає в АДРЕСА_1 , перебуває під соціальним супроводом їхнього Центру. На утриманні одинокої матері перебуває малолітня ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Двоє старших дітей на даний час знаходяться у дитячому будинку „Оранта» . Здійснюючи соціальний супровід сім`ї, можна стверджувати, що ОСОБА_4 не виконує свої батьківські обов`язки: веде нездоровий спосіб життя, має низький рівень матеріального забезпечення. Нехтує потребами дитини, починаючи з базових (неповноцінне харчування, відсутність сезонного одягу, порушення режиму сну). На медогляд дитини з`являється лише у супроводі соціального працівника. Також, ОСОБА_4 часто залишає дитину на сторонніх людей і місце її перебування невідоме. Незважаючи на підтримку соціальних служб та близького оточення, рекомендацій ОСОБА_7 не виконує та поведінку не змінює. Також за інформацією ДМЦСССДМ, здійснюючи плановий візит у сім`ю, фахівці із соціальної роботи впродовж тижня не мають змоги контактувати з ОСОБА_7 : двері у квартиру зачинені, на телефонні дзвінки не відповідає. Зі слів голови ОСББ він часто бачив ОСОБА_7 серед осіб ромської національності, а місце перебування дитини невідоме. 28.12.2020 ДМЦСССДМ своїм листом № 415 просить винести на комісію з питань захисту прав дитини питання щодо виконання батьківських обов`язків ОСОБА_4 . За інформацією Центру сім`я ОСОБА_4 , яка проживає в АДРЕСА_1 , перебуває під їхнім соціальним супроводом з проблемою ухилення від виконання своїх батьківських обов`язків. ОСОБА_8 своїх старших дітей не провідує у дитячому будинку „Оранта» , а молодша дочка ОСОБА_3 знаходиться на утриманні сторонніх людей. ОСОБА_4 своїх дітей не провідує, життям і здоров`ям дітей не цікавиться, матеріально не допомагає; не усвідомлює потреб дітей та не здатна їх задовольнити. Також веде нездоровий спосіб життя, ніде не працює, порушує суспільний спокій, перебуває у конфлікті з законом, має схильність до вживання спиртних напоїв та проведення часу у сумнівних компаніях. За вказаною адресою не проживає і місце її перебування невідоме. Рекомендацій соціальних працівників ОСОБА_7 не виконує, що унеможливлює досягнення позитивного результату у роботі з сім`єю. Тому, ДМЦСССДМ вважає за доцільне позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 стосовно її трьох неповнолітніх дітей. Відповідно до інформації начальника Дрогобицького ВП ГУ НП у Львівській області І. Малиша від 29.12.2020 № 15231/44/20, повідомляється, що гр. ОСОБА_6 ухилялася від передбачених ст. 150 СК України батьківських обов`язків щодо забезпечення належних умов виховання її малолітньої дочки ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . На гр. ОСОБА_4 за даним фактом складено протокол за ч. 1 ст. 184 КУпАП. Додатково зазначається, що рішенням Дрогобицького міськрайонного суду від 02.11.2020 ОСОБА_4 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 184 КУпАП та застосовано до неї адміністративне стягнення у вигляді попередження. На засіданні комісії з питань захисту прав дитини при виконкомі Дрогобицької міської ради 29.12.2020 розглядалося клопотання адміністрації дитячого будинку „Оранта» , в якому вони просять надати висновок про доцільність позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , які переведені з „Будинку дитини № 1» м. Львова та влаштовані у дитячий будинок „Оранта» відповідно до рішення Дрогобицького міськвиконкому № 160 від 16.07.2020. У клопотання зазначається, що ОСОБА_4 , яка є одинокою матір`ю вищевказаних дітей, відвідала їх у дитячому будинку 1 раз в серпні місяці, одразу після переведення у дитячий будинок. З вересеня по 23.12.2020 ОСОБА_6 своїх малолітніх дітей не відвідувала. Начальником відділу-служби у справах дітей І. Якимом було зауважено всім присутнім, що оскільки ОСОБА_6 також є матір`ю малолітньої дитини ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , питання про позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 необхідно розглядати в комплексі стосовно її трьох вищевказаних малолітніх дітей. Тому, відділом-службою у справах дітей підготовлено відповідне клопотання від 28.12.2020 № 796. Директором дитячого будинку „Оранта» О. ОСОБА_9 було зауважено всім присутнім, що малолітні діти ОСОБА_10 та ОСОБА_11 навіть не знають навіть імені своєї матері ОСОБА_4 , і коли вона прийшла сьогодні перед засіданням комісії у присутності свого батька та його дружини у дитячий будинок „ ІНФОРМАЦІЯ_5 » , діти не реагували на неї. Тому вони просять підтримати їхнє клопотання, оскільки мати дітей ОСОБА_4 свідомо усунулася від їхнього виховання та утримання. Начальником відділу-служби у справах дітей І.Якимом було зауважено всім присутнім, що дійсно ОСОБА_6 тривалий період неналежно виконує свої батьківські обов`язки. З метою захисту прав її малолітніх дітей ОСОБА_12 , 2015 р.н., та ОСОБА_11 , 2017 р.н., їх було влаштовано у Будинок дитини № 1 м. Львова, де протягом їхнього перебування мати дітей всього кілька разів відвідала їх, що підтверджується відповідними інформаціями. ОСОБА_13 перебувала на лікуванні у психіатричній лікарні у 2018 році, у зв`язку з вживанням нею амфітаміну та інших препаратів. Також, у 2018 році ОСОБА_6 проходила програму реабілітації у Хмельницькому обласному центрі ресоціалізацїї наркозалежної молоді, проте самовільно покинула центр, перервала проходження програми реабілітації, що говорить про те, що її вчинки не прогнозовані та не керовані, а поведінкові розлади внаслідок вживання наркотичних засобів з синдромом залежності, вкрай загострені. Станом на сьогоднішній день ОСОБА_6 залишила свою наймолодшу дочку ОСОБА_14 у знайомої в АДРЕСА_2 , сама веде невпорядкований спосіб життя, проводить час з особами ромської національності; у свою квартиру за адресою: АДРЕСА_1 , - поселила також осіб ромської національності. Присутня на засіданні ОСОБА_6 попросила дати їй ще один шанс, на що членами комісії було зауважено, що її неодноразово попереджували про належне виконання своїх батьківських обов`язків, неодноразово було притягнуто до адімінстративної відповідальності за неналежне виконання нею своїх батьківських обов`язків тощо, проте жодних позитивних змін у поведінці ОСОБА_4 немає, навпаки, ситуація є дуже складною і необхідно вживати термінових заходів щодо захисту прав її 3-х малолітніх дітей. Представником ДМЦСССДМ також було зауважено всім присутнім, що сім`я ОСОБА_4 перебуває під їхнім соціальним супроводом. Здійснюючи соціальний супровід сім`ї стверджують, що ОСОБА_4 не виконує свої батьківські обов`язки, веде нездоровий спосіб життя, має низький рівень матеріального забезпечення, нехтує потребами дитини, часто залишає наймолодшу дочку на сторонніх осіб і місце її перебування невідоме. Тому вони підтримують позицію щодо позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 стосовно її трьох малолітніх дітей. Рішенням виконкому Дрогобицької міської ради від 26.01.2021 № 8 затверджено висновок органу опіки та піклування про доцільність позбавлення батьківських прав гр. ОСОБА_4 , 1996 р.н., стосовно її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Наголошує, що вищезазначені факти, як кожен окремо, так і в сукупності, можна розцінювати як ухилення від виховання матір`ю ОСОБА_4 своїх дітей, свідомого нехтування своїх обов`язків, що підтверджує відсутність серйозного ставлення відповідача до обов`язків. Враховуючи вищенаведене, просить позов задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні просила позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з`явилася, хоча належним чином була повідомлена про розгляд справи. За таких обставин суд визнав неявку відповідача неповажною, провівши розгляд справи у його відсутності.

Представник третьої особи в судовому засіданні просила позов задовольнити.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 280 ЦПК України суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів за одночасного існування таких умов: 1) відповідач належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання; 2) відповідач не з`явився в судове засідання без поважних причин або без повідомлення причин; 3) відповідач не подав відзив; 4) позивач не заперечує проти такого вирішення справи.

Допитаний в судовому засіданні в якості свідка ОСОБА_15 повідомив, що являється головою ОСББ в будинку, де проживає ОСОБА_4 . Він бачив як відповідач залишала маленьку дитину, дитина лежала по декілька днів без заміни пелюшок. Він купляв дитині їсти. Він вважає, що ОСОБА_4 постійно п`яна та користується дітьми, щоб отримувати допомогу. В її квартирі відбуваються жахливі речі - там лежали шмати м`яса, воно розкладалося і був жахливий запах.

Допитана в судовому засіданні в якості свідка ОСОБА_16 повідомила, що вона зустріла ОСОБА_4 біля парку ОСОБА_17 і ОСОБА_4 перебувала в неадекватному стані. Свідок запросила відповідача з дитиною до себе. В той час як ОСОБА_3 перебувала в неї ОСОБА_4 не приходила до дитини, а якщо приходила, то в неадекватному стані (п`яна). Зазначила, що вже 9 місяців дитина перебуває зі свідком.

Враховуючи наявність в справі достатніх матеріалів про права та обов`язки сторін та те, що представник позивача проти заочного розгляду справи не заперечувала, суд, на підставі ч. 1 ст. 280 ЦПК України та відповідно до ч. 1 ст. 281 ЦПК України постановив ухвалу про заочний розгляд справи.

Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення учачників провадження, суд вважає, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судом встановлено, що у ОСОБА_4 є троє малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_7 (свідоцтво про народження серії НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (свідоцтво про народження серії НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (свідоцтво про народження серії НОМЕР_3 ).

Відповідно до відповіді Дрогобицького міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області від 27.06.2017 в архіві даного відділу ДРАЦС знаходиться на зберіганні актовий запис про: народження на гр. ОСОБА_1 , 07.07.2015 за № 484 від 24.07.2015, складений Дрогобицьким міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області. Державна реєстрація народження проведена відповідно до ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України; народження на гр. ОСОБА_2 , 22.04.2017 за № 261 від 15.06.2017, складений Дрогобицьким міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області. Державна реєстрація народження проведена відповідно до ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України.

Відповідно до відповіді Дрогобицького міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального міністерства юстиції (м. Львів) від 09.02.2021 в архіві даного відділу ДРАЦС знаходиться на зберіганні актовий запис про: народження на гр. ОСОБА_3 , 03.01.2020 за № 32 від 23.01.2020, складений Дрогобицьким міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів). Реєстрація народження проведена відповідно до ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України (відомості про батька записані зі слів матері).

Відповідно до листа Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді від 31.05.2017 № 136, адресованого начальнику відділу-служби у справах дітей, під соціальним супроводом Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді перебуває сім`я ОСОБА_4 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 . На утриманні одинокої мами перебуває двоє малолітніх дітей. Спеціалістами Центру проведено об`ємну роботу щодо виведення сім`ї з кризи, однак досягти позитивного результату важко. ОСОБА_7 часто іде з дому, залишаючи дітей з хворою бабусею, зловживає алкоголем, веде сумнівний спосіб життя, не дотримується норм суспільної моралі. Просять провести бесіду виховного характеру з ОСОБА_4 щодо виконання нею своїх батьківських обов`язків.

Згідно з відповіді КНП „Дрогобицька міська дитяча лікарня» від 15.06.2017 № 254 Комісії по опіці та піклуванню 15.06.17 о 00.55 год. на приймальне відділення була доставлена дитина, приблизно віком 1 міс. 2 тижні, громадянкою ОСОБА_18 , яка проживає з її слів в АДРЕСА_2 . Вона сказала, що дитина була залишена на вокзалі, мати випиває, і дитина 2 дні перебувала в неї вдома. На місце була викликана поліція і працівник соціальної служби. Ними вказано прізвище матері дитини ОСОБА_6 та зазначено, що дитина не є зареєстрована та не має документів. Біля 03.30 год. була доставлена мати дитини в супроводі слідчого, яка підтвердила, що це дійсно її дитина. Мати дитини стаціонар покинула і не повернулась. Вага дитини при поступленні 3 360 гр. Клінічно виглядає здоровою. Проведено лабораторне обстеження.

Відповідно до рішення Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради „Про скерування малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у Будинок дитини № 1 Головного управління охорони здоров`я Львівської облдержадміністрації» від 29.06.2017 № 138 вирішено скерувати в Головне управління охорони здоров`я Львівської обласної державної адміністрації для тимчасового влаштування на повне державне забезпечення в Будинок дитини № 1 м. Львова малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у зв`язку з тим, що їхня одинока мати, ОСОБА_6 , опинилася у важкому матеріальному становищі.

Відповідно до листа Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді від 06.02.2018 № 41, адресованого начальнику відділу-служби у справах дітей, під соціальним супроводом Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді перебуває сім`я ОСОБА_4 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 . На утриманні одинокої мами перебуває двоє малолітніх дітей. Здійснюючі черговий візит у сім`ю, спільно з представниками відділу-служби у справах дітей, інспектором ювенальної превенції Дрогобицького відділу поліції та дільничним педіатром комісією встановлено, що ОСОБА_4 не створила належних умов для повноцінного утримання і виховання своїх дітей та нездатна належним чином реагувати на їх потреби. Так, на пропозицію госпіталізації дітей у зв`язку з погіршенням стану їх здоров`я безпідставно і радикально відмовлялася. Поведінка мами та деякі зовнішні ознаки наштовхують на думку про залежність її від наркотичних речовин. Конфлікти, які продовжуються між мамою і бабусею, також негативно впливають на психоемоційний стан дітей. Власних зусиль для мінімізації негативних наслідків ОСОБА_7 не прикладає. Рекомендацій фахівця із соціальної роботи не виконує. Крім того, ОСОБА_7 відмовилася надавати звіт про використані кошти при народженні дитини.

Відповідно до рішення Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради „Про скерування малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у Будинок дитини № 1 Головного управління охорони здоров`я Львівської облдержадміністрації» від 06.02.2018 № 28 вирішено скерувати в Головне управління охорони здоров`я Львівської обласної державної адміністрації для тимчасового влаштування на повне державне забезпечення в Будинок дитини № 1 м. Львова малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , у зв`язку з тим, що їхня одинока мати, ОСОБА_6 , опинилася у важкому матеріальному становищі.

Відповідно до рішення Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради „Про переведення з Будинку дитини № 1» м. Львова малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та влаштування малолітніх дітей у дитячий будинок „Оранта» м. Дрогобича» від 16.07.2020 № 160 вирішено перевести малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , з „Будинку дитини № 1» м. Львова та влаштувати зазначених малолітніх дітей у дитячий будинок „Оранта» м. Дрогобича на повне державне забезпечення терміном на 1 рік у зв`язку з тим, що їхня одинока мати ОСОБА_6 самостійно виховує малолітню дочку ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та перебуває у важкому матеріальному становищі.

Згідно з відповіддю Комунального закладу Львівської обласної ради „Будинок дитини № 1 для дітей з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки» від 03.04.2019 № 146 за час перебування дітей у закладі їх відвідували: мати ОСОБА_6 : 30.06, 10.07, 16.08.2017, у 2018 р. - жодного разу, у 2019 році - 19.03.2019 р.; дід ОСОБА_19 - 29.06., 05.08.2017 р., 16.02., 16.03.2019 р.; бабуся ОСОБА_20 - 19.04., 22.05. та 01.08.2018 р.

Відповідно до листа Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді від 25.09.2020 № 285, адресованого начальнику відділу-служби у справах дітей, під соціальним супроводом Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді перебуває сім`я ОСОБА_4 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 . На утриманні одинокої мами перебуває малолітня дитина ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_8 . Двоє старших дітей на даний час знаходяться у дитячому будинку „Оранта» . Здійснюючи соціальний супровід сім`ї, можна стверджувати, що ОСОБА_4 не виконує, свої батьківські обов`язки: веде нездоровий спосіб життя; має низький рівень матеріального забезпечення, нехтує потребами дитини, починаючи з базових (неповноцінне харчування, відсутність сезонного одягу, порушення режиму сну). На медогляд дитини з`являється лише у супроводі соціального працівника. Також ОСОБА_4 часто залишає дитину на сторонніх людей і місце її перебування невідоме. Незважаючи на підтримку, соціальних служб та близького оточення, рекомендацій ОСОБА_7 не виконує та поведінку не змінює. Також повідомляють, що здійснюючи плановий візит у сім`ю, фахівці із соціальної роботи впродовж тижня не мають змоги сконтактувати з ОСОБА_7 : двері у квартиру зачинені, на телефонні дзвінки не відповідає. Зі слів голови ОСББ, він часто бачив ОСОБА_7 серед осіб римської національності, а місце перебування дитини невідоме.

Дитячий будинок „Оранта» листом від 23.12.2020 № 112, адресованому голові Дрогобицької міської ради Кучмі Т., просить позбавити батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 . ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , переведені з „Будинку дитини № 1» м. Львова та влаштовані в дитячий будинок „Оранта» відповідно до рішення Дрогобицького міськвиконкому № 160 від 16.07.2020, оскільки їхня одинока мати ОСОБА_6 перебуває у важкому матеріальному становищі. З часу влаштування дітей в їх заклад мати відвідала дітей 1 раз в серпні місяці, одразу після переведення в дитячий будинок. З вересня по дату написання листа ОСОБА_4 своїх малолітніх дітей не відвідувала.

Відповідно до листа Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді від 28.12.2020 № 415, адресованого начальнику відділу-служби у справах дітей, під соціальним супроводом Дрогобицького міського центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді перебуває сім`я ОСОБА_4 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 . Сім`я ОСОБА_4 перебуває під соціальним супроводом Центру з проблемою ухилення від виконання батьківських обов`язків. Загурська є одинокою мамою трьох неповнолітніх дітей, однак діти з нею не проживають. Двоє старших дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , перебувають у ДБ „Оранта» . Молодша дочка ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , знаходиться на утриманні сторонніх людей. ОСОБА_4 своїх дітей не провідує, життям і здоров`ям дітей не цікавиться, матеріально не допомагає. Не усвідомлює потреб дітей та не здатна їх задовольнити. Також веде нездоровий спосіб життя, ніде не працює, порушує суспільний спокій, перебуває у конфлікті з законом, мас схильність до вживання спиртних напоїв та проведення часу у сумнівних компаніях. За вказаною адресою не проживає і місце її перебування невідоме. Рекомендацій соціальних працівників ОСОБА_7 не виконує, що унеможливлює досягнення позитивного результату у роботі з сім`єю. Тому вважають за доцільне позбавити ОСОБА_4 батьківських прав щодо її трьох неповнолітніх дітей.

Згідно з відповіддю Дрогобицького ВП ГУ НП у Львівській області від 29.12.2020 начальнику відділу-служби у справах дітей, за фактом ухиляння від виконання батьківських обов`язків гр. ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , по відношенню до малолітньої дочки ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , Дрогобицьким відділом поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області проведена перевірка. В ході перевірки встановлено, що гр. ОСОБА_6 ухилялася від передбачених у ст. 150 Сімейного кодексу України батьківських обов`язків щодо забезпечення належних умов виховання її малолітньої дочки ОСОБА_3 . На громадянку ОСОБА_4 за даним фактом складено протокол за ч. 1 ст. 184 КУпАП (ухиляння від виконання батьківських обов`язків). Додатково інформують, що постановою Дрогобицького міськрайонного суду від 02.11.2020 гр. ОСОБА_4 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 184 КУпАП та застосовано до неї адміністративне стягнення у виді попередження.

Відповідно до довідки Хмельницького обласного центру ресоціалізації наркозалежної молоді від 12.10.2018 № 90 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , - дійсно з 02.08.2018 по 10.10.2018 проходила програму реабілітації в центрі Програма реабілітації розрахована від одного до півтора року стаціонарного перебування в центрі. 10.10.2018 ОСОБА_21 самовільно покинула центр, перервала проходження програми реабілітації, що говорить про те, що її вчинки непрогнозовані та не керовані, а поведінкові розлади внаслідок вживання наркотичних засобів з синдромом залежності, вкрай загострені. Критика свого хворобливою стану формальна.

Висновком органу опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про доцільність позбавлення батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , від 26.01.2021, орган опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради вважає за доцільне позбавити батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Вказаний висновок затверджений рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 26.01.2021 № 8 „Про вирішення питань, пов`язаних із захистом прав дітей» .

У частині першій статті 3 Конвенції Організації Об`єднаних Націй про права дитини від 20.11.1989, ратифікаваної Постановою Верховної Ради України від 27.02.1991 № 789-ХІІ, чинної для України з 27.09.1991 (далі - Конвенція) визначено, що в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.

Статтею 27 Конвенції передбачено, що держави-учасниці визнають право кожної дитини на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального і соціального розвитку дитини. Батько(-ки) або інші особи, які виховують дитину, несуть основну відповідальність за забезпечення в межах своїх здібностей і фінансових можливостей умов життя, необхідних для розвитку дитини.

Європейський суд з прав людини зауважує, що між інтересами дитини та інтересами батьків повинна існувати справедлива рівновага та, дотримуючись такої рівноваги, особлива увага має бути до найважливіших інтересів дитини, які за своєю природою та важливістю мають переважати над інтересами батьків (HUNT v. UKRAINE, № 31111/04, § 54, ЄСПЛ, від 07.12.2006). При визначенні основних інтересів дитини у кожному конкретному випадку необхідно враховувати дві умови: по-перше, в якнайкращих інтересах дитини буде збереження її зв`язків із сім`єю, крім випадків, коли сім`я виявляється особливо непридатною або явно неблагополучною; по-друге, у якнайкращих інтересах дитини буде забезпечення її розвитку у безпечному, спокійному та стійкому середовищі, що не є неблагополучним (MAMCHUR v. UKRAINE, № 10383/09, § 100, ЄСПЛ, від 16.07.2015).

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Конституції України сім`я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.

Згідно з ст. 5 СК України держава охороняє сім`ю, дитинство, материнство, батьківство, створює умови для зміцнення сім`ї. Держава створює людині умови для материнства та батьківства, забезпечує охорону прав матері та батька, матеріально й морально заохочує, підтримує материнство та батьківство. Держава забезпечує пріоритет сімейного виховання дитини.

Статтею 7 СК України передбачено, що дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Регулювання сімейних відносин має здійснюватися з максимально можливим урахуванням інтересів дитини, непрацездатних членів сім`ї. Сімейні відносини регулюються на засадах справедливості, добросовісності та розумності, відповідно до моральних засад суспільства. Кожен учасник сімейних відносин має право на судовий захист.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 155 СК України здійснення батьками своїх прав та виконання обов`язків мають ґрунтуватися на повазі до прав дитини та її людської гідності. Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини.

Аналогічні положення щодо виховання дітей та спілкування з їх батьками містяться у розділах 8, 11, 12, 15 Закону України „Про охорону дитинства» .

П. 2 ч. 1 ст. 164 СК України визначено, що мати, батько можуть бути позбавлені судом батьківських прав, якщо вона, він ухиляються від виконання своїх обов`язків по вихованню дитини.

Тлумачення п. 2 ч. 1 ст. 164 СК України дозволяє зробити висновок, що ухилення від виконання своїх обов`язків по вихованню дитини може бути підставою для позбавлення батьківських прав лише за умови винної поведінки батьків, свідомого нехтування ними своїми обов`язками.

Ухилення батьків від виконання своїх обов`язків має місце, коли вони не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема: не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає на її фізичний розвиток як складову виховання; не спілкуються з дитиною в обсязі, необхідному для її нормального самоусвідомлення; не надають дитині доступу до культурних та інших духовних цінностей; не сприяють засвоєнню нею загальновизнаних норм моралі; не виявляють інтересу до її внутрішнього світу; не створюють умов для отримання нею освіти.

Зазначені фактори, як кожен окремо, так і в сукупності, можна розцінювати як ухилення від виховання дитини лише за умови винної поведінки батьків, свідомого нехтування ними своїми обов`язками.

Позбавлення батьківських прав є виключною мірою, яка тягне за собою серйозні правові наслідки як для батька (матері), так і для дитини (стаття 166 СК України).

Зважаючи на те, що позбавлення батьківських прав є крайнім заходом, суд може у виняткових випадках при доведеності винної поведінки когось із батьків або їх обох з урахуванням її характеру, особи батька і матері, а також інших конкретних обставин справи відмовити в задоволенні позову про позбавлення цих прав, попередивши відповідача про необхідність змінити ставлення до виховання дитини (дітей) і поклавши на органи опіки та піклування контроль за виконанням ним батьківських обов`язків.

Таким чином, позбавлення батьківських прав допускається лише тоді, коли змінити поведінку батьків у кращу сторону неможливо, і лише при наявності вини у діях батьків.

Європейський суд з прав людини у справі „Хант проти України» від 07.12.2006 (заява № 31111/04) наголошував на тому, що питання сімейних відносин має ґрунтуватися на оцінці особистості заявника та його поведінці. Факт заперечення заявником проти позову про позбавлення його батьківських прав також може свідчити про його інтерес до дитини (параграф 57, 58).

У справі „Мамчур проти України» від 16.07.2015 (заява № 10383/09) Європейський суд з прав людини зауважував, що оцінка загальної пропорційності будь-якого вжитого заходу, що може спричинити розрив сімейних зв`язків, вимагатиме від судів ретельної оцінки низки факторів та залежно від обставин відповідної справи вони можуть відрізнятися. Проте основні інтереси дитини є надзвичайно важливими (параграф 100).

Позивач, як сторона по справі, зобов`язаний довести ті обставини, на які він посилається як на підставу своїх вимог, відповідно до ст. 81 ЦПК України.

Нормами ст. 77 ЦПК України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Подавши свої докази, сторони реалізували своє право на доказування і одночасно виконали обов`язок із доказування, оскільки ст. 81 ЦПК закріплює правило, за яким кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Тобто, процесуальними нормами встановлено як право на участь у доказуванні, так і обов`язок із доказування обставини при невизнані них сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі.

Крім того, ч. 2 ст. 13 ЦПК України яка регламентує диспозитивність цивільного судочинства, визначено, що збирання доказів у цивільних справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з наданими позивачем та третіми особами доказами, суд приходить до висновку, що відповідач ОСОБА_6 дійсно ухиляється від виконання своїх обов`язків по вихованню її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , нехтує своїми батьківськими обов`язками і не піклується про фізичний і духовний розвиток дітей, не сприяє засвоєнню загальновизнаних норм моралі, не піклується про стан їх здоров`я, хоча б мала це робити, тобто по своїй вині ухиляється від виконання своїх обов`язків по вихованню дітей.

Оцінивши зібрані по справі докази, врахувавши встановлені судом обставини, оцінюючи належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про застосування крайнього заходу впливу як позбавлення батьківських прав відповідача ОСОБА_4 у відношенні до її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , оскільки остання не виконує своїх батьківських обов`язків та свідомо відмовилася від такого права. Доказів протилежного суду не надано.

Суд звертає увагу відповідача на те, що відповідно до ч. 1 ст. 169 Сімейного кодексу України, мати, батько, позбавлені батьківських прав, мають право на звернення до суду з позовом про поновлення батьківських прав.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 27 Конвенції ООН про права дитини від 20.11.1989, яка ратифікована Постановою Верховної Ради України від 27.02.1991 № 789-XII, та набула чинності для України 27.09.1991, держава визнає право кожної дитини на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального і соціального розвитку дитини. Батьки або інші особи, які виховують дитину, несуть основну відповідальність за забезпечення в межах своїх здібностей і фінансових можливостей умов життя, необхідних для розвитку дитини.

Статтею ст. 51 Конституції України гарантовано, а ст. 180 СК України передбачено, що батьки зобов`язані утримувати дитину до досягнення нею повноліття.

Відповідно до ч. 2 ст.166 Сімейного кодексу України позбавлення батьківських прав не звільняє від обов`язку щодо утримання дитини.

Відповідно до ст.166 Сімейного кодексу України, при задоволенні позову щодо позбавлення батьківських прав суд одночасно приймає рішення про стягнення аліментів на дитину. У разі якщо мати, батько або інші законні представники дитини відмовляються отримувати аліменти від особи, позбавленої батьківських прав, суд приймає рішення про перерахування аліментів на особистий рахунок дитини у відділенні Державного ощадного банку України та зобов`язує матір, батька або інших законних представників дитини відкрити зазначений особистий рахунок у місячний строк з дня набрання законної сили рішенням суду.

Відповідно до статей 183, 184 СК України за рішенням суду розмір аліментів визначається у частці від доходу її матері, батька і (або) у твердій грошовій сумі.

За положеннями статті 182 СК України при визначенні розміру аліментів суд враховує: стан здоров`я та матеріальне становище дитини; стан здоров`я та матеріальне становище платника аліментів; наявність у платника аліментів інших дітей, непрацездатних чоловіка, дружини, батьків, дочки, сина; інші обставини, що мають істотне значення.

Підстави визначення розміру аліментів у частках від заробітку (доходу) або у твердій сумі визначаються з урахуванням як положень статті 182 СК України, так і положень статей 183, 184 СК України.

Розмір аліментів, визначений судом або домовленістю між батьками у твердій грошовій сумі, щорічно підлягає індексації відповідно до закону, якщо платник і одержувач аліментів не домовилися про інше. За заявою одержувача аліментів індексація може бути здійснена судом за інший період.

Розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж зазначений у ч. 2 ст. 182 СК.

При цьому необхідно мати на увазі, що зміна законодавства в частині визначення мінімального розміру аліментів на одну дитину не є підставою для перегляду постановлених раніше судових рішень про їх стягнення.

Відповідно до ч. 2 ст. 182 СК України мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину становить розмір прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку і може бути присуджений судом у разі достатності заробітку (доходу) платника аліментів.

Відповідно до ст. 7 Закону України „Про Державний бюджет України на 2021 рік» установлено у 2021 році прожитковий мінімум для дітей віком до 6 років: з 1 січня - 1921 гривня.

Відповідно до ст. 191 СК України, аліменти на дитину присуджуються за рішенням суду від дня пред`явлення позову, а в разі подання заяви про видачу судового наказу - із дня подання такої заяви.

Враховуючи, що мінімальний розмір аліментів не може бути меншим 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, за відсутності доказів можливості відповідача сплачувати аліменти у більшому розмірі, суд вважає за можливе стягувати аліменти з ОСОБА_4 на користь малолітніх дітей ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у розмірі 960 грн 50 к. на кожну дитину, з подальшою індексацією, починаючи стягувати з 17.02.2021 і до досягнення дітьми повноліття.

Відповідно до ч.1 ст. 192 СК України розмір аліментів, визначений за рішенням суду або за домовленістю між батьками, може бути згодом зменшено або збільшено за рішенням суду за позовом платника або одержувача аліментів у разі зміни матеріального або сімейного стану, погіршення або поліпшення здоров`я когось із них та в інших випадках, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 264 ЦПК України під час ухвалення рішення суд вирішує питання як слід розподілити між сторонами судові витрати, а тому згідно з вимогами ст. 141 ЦПК України в дохід спеціального фонду Державного бюджету України слід стягнути в 1 816 грн судового збору.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 12, 13, 76-83, 89, 95, 141, 229, 258, 259, 263-265, 268, 280-283, 289, 354, 355 ЦПК України, суд -

в и р і ш и в :

Позов задовольнити.

Позбавити батьківських прав ОСОБА_4 щодо її малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Стягувати з ОСОБА_4 аліменти на малолітнього сина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у твердій грошовій сумі в розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) грн 50 к., з подальшою індексацією, на особистий рахунок дитини ОСОБА_1 у відділенні Державного ощадного банку України, починаючи стягувати з 17.02.2021 і до досягнення дитиною повноліття.

Стягувати з ОСОБА_4 аліменти на малолітню дочку ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у твердій грошовій сумі в розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) грн 50 к., з подальшою індексацією, на особистий рахунок дитини ОСОБА_2 у відділенні Державного ощадного банку України, починаючи стягувати з 17.02.2021 і до досягнення дитиною повноліття.

Стягувати з ОСОБА_4 аліменти на малолітню дочку ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у твердій грошовій сумі в розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) грн 50 к., з подальшою індексацією, на особистий рахунок дитини ОСОБА_3 у відділенні Державного ощадного банку України, починаючи стягувати з 17.02.2021 і до досягнення дитиною повноліття.

Зобов`язати орган опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради відкрити особисті рахунки на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , в Державному ощадному банку України у місячний строк з дня набрання законної сили рішенням суду.

Рішення допустити до негайного виконання в частині стягнення платежів за один місяць.

Стягнути з ОСОБА_4 1 816 (одна тисяча вісімсот шістнадцять) грн судового збору в дохід спеціального фонду Державного бюджету України.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення може бути оскаржено позивачем в апеляційному порядку до Львівського апеляційного суду через Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня проголошення рішення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених цим Кодексом, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.

Позивач: Орган опіки та піклування виконавчого комітету Дрогобицької міської ради (82100, Львівська обл., м. Дрогобич, площа Ринок, буд. 1; ідентифікаційний код 26307196) в інтересах малолітніх дітей: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Відповідач: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 ( АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_4 ).

Третя особа: Дитячий будинок „Оранта» м. Дрогобича (82100, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Тарнавського, 37; ідентифікаційний код 23955776)

Повний текст судового рішення виготовлено 16.06.2021.

Суддя Ю.С. Кучаковський

Дата ухвалення рішення 15.06.2021
Зареєстровано 17.06.2021
Оприлюднено 17.06.2021

Судовий реєстр по справі 442/1285/21

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Рішення від 15.06.2021 Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області Цивільне
Рішення від 15.06.2021 Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області Цивільне
Ухвала від 25.02.2021 Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області Цивільне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Стежити за справою 442/1285/21

Встановіть Опендатабот та підтвердіть підписку

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону