Рішення
від 14.06.2021 по справі 340/3662/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 червня 2021 року м. Кропивницький справа № 340/3662/20

провадження № 2-ап/340/5/21

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Жука Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) до та третя особаКонкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня" Голованівської районної ради (вул. Соборна, 48, смт. Голованівськ, Кіровоградська область, 26500) Голованівської районної ради Кіровоградської області (вул. Соборна, 48, смт.Голованівськ, Кіровоградська область, 26500, код ЄДРПОУ - 24713163) ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) провизнання протиправними та скасування розпорядження та рішень, -

ВСТАНОВИВ:

І. Зміст позовних вимог.

ОСОБА_1 звернулась до суду з адміністративним позовом в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати розпорядження голови Голованівської районної ради Кіровоградської області № 12-гр від 22.05.2020р. «Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради.

- визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня", оформлене Протоколом №1 від 25 травня 2020 року, в частині допуску претендента ОСОБА_2 до участі в конкурсі;

- визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня", оформлене Протоколом №3 від 23 червня 2020 року, в частині визнання переможцем конкурсу ОСОБА_2 .

ІІ. Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилалася на те, що н відповідач в порушення Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 27.12.2017. Позивач вказувала, що Комісія упереджено підійшла до визначення переможця, була у неповажному складі та мала конфлікт інтересів.

Відповідач надав суду відзив, в якому зазначив, що конкурс на заміщення вакантної посади відбувся відповідно до вимог Порядку №1094. Розпорядженнями голови Голованівської районної ради були внесені зміни щодо членів конкурсної комісії, в зв`язку з пропозицією трудового колективу щодо проведення замінити члена. Конкурсною комісією встановлені фахові здібності кандидатів на посаду директора некомерційного підприємства та визнано переможцем конкурсу ОСОБА_2 , просив відмовити у задоволенні позову.

На час прийняття рішення у даній справі третя особа правом на подання пояснень не скористалась.

ІІІ. Заяви (клопотання) учасників справи інші процесуальні дій у справі.

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.09.2020 року ОСОБА_1 відмовлено у відкритті провадження за її позовною заявою та відповідно до супровідного листа від 01.10.2020 року позивачу повернуто усі матеріали адміністративного позову з додатками (а.с.21-25).

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 19.01.2021 року ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.09.2020 року в адміністративній справі №340/3662/20 скасовано, а справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.

Ухвалою суду від 22.02.2021 року позовну заяву залишено без руху та надано строк для виправлення недоліків виявлених судом шляхом подання до суду всіх матеріалів, що вказані у додатку до позовної заяви у відповідній кількості до сторін протягом п`яти днів з дня вручення ухвали суду про залишення позовної заяви без руху.

Ухвалою суду від 11.03.2021 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження та вирішено здійснювати її розгляд за правилами загального позовного провадження.

30.03.2021 року відповідачем подано до суду відзив на позов (а.с.124,т.2).

В судове засідання 12.05.2021 року представники сторін не прибули, від представників сторін надійшли заяви про здійснення розгляду справи за їх відсутності на підставі наявних у матеріалах справи доказів та без виклику свідків (т.2, а.с.231-236).

Відповідно до ч.9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З урахуванням викладеного та поданих заяв сторін, наявні підстави для розгляду справи в порядку письмового провадження.

Додаткових заяв чи клопотань до суду подано не було.

ІV. Обставини встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.

Розглянувши подані сторонами документи, з`ясувавши зміст спірних правовідносин з урахуванням доказів судом встановлені відповідні обставини.

Розпорядженням голови Голованівської районної ради від 05.05.2020 року №9-г/г Про проведення конкурсу на заняття посади директора комунального некомерційного підприємства Голованівська центральна районна лікарня Голованівської районної ради, розпочато формування конкурсної комісії. Вказане розпорядження оприлюднене на офіційному веб-сайті Голованівської районної ради (http://www.golovanivsk-rada.com.ua (а.с.129-131, т.2).

Так, до Голованівської районної ради надійшли пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії, а саме:

- листом від 15.05.2020 року №564/01-24 КНП Голованівська ЦРЛ звернулося з пропозицією включити до складу конкурсної комісії від трудового колективу: ОСОБА_3 - завідувача терапевтичного відділення КНП Голованівська ЦРЛ , ОСОБА_4 - лікаря з ультразвукової діагностики поліклінічного відділення КНП Голованівська ЦРЛ (а.с.138, т.2),

- листом від 19 травня 2020 року №1 Громадська рада при районній державній адміністрації з запропонувала включити ОСОБА_5 - голову Громадської ради при Голованівській районній державній адміністрації та ОСОБА_6 - члена релігійної організації Святого Апостола і євангеліста Іоанна Богуслова української Православної Церкви Київського патріархату (а.с.139,т.2),

- листом від 12 травня 2020 року №01-09/22/1 Голованівська районна державна адміністрація звернулася з пропозицією включити ОСОБА_7 - керівника апарату Голованівської районної державної адміністрації. (а.с.140,т.2).

Розпорядженням голови Голованівської районної ради від 20.05.2020 №12-гр Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Голованівська ЦРЛ Голованівської районної ради, затверджено конкурсну комісію у складі:

Голова комісії: ОСОБА_8 - депутат районної ради, голова постійної комісії районної ради з соціальних питань (від Голованівської районної ради),

Секретар комісії: ОСОБА_7 - керівник апарату Голованівської районної державної адміністрації (від районної державної адміністрації);

Члени комісії: ОСОБА_5 - голова Громадської ради при Голованівській районній державній адміністрації (від Громадської ради);

ОСОБА_6 - член релігійної організації Святого Апостола і євангеліста Іоанна Богуслова української Православної Церкви Київського патріархату (від Громадської ради);

ОСОБА_3 - завідувач терапевтичного відділення КНП Голованівська ЦРЛ (від трудового колективу);

ОСОБА_4 - лікар з ультразвукової діагностики поліклінічного відділення КНП Голованівська ЦРЛ (від трудового колективу).

Вказане розпорядження оприлюднене на офіційному веб-сайті Голованівської районної ради (а.с.141-144,т.2).

Листом від 2 червня 2020 року №639/01-24 КНП Голованівська ЦРЛ звернулося до голови Голованівської районної ради з пропозицією виключити з конкурсної комісії ОСОБА_3 , а включити представника від трудового колективу ОСОБА_9 - лікаря -хірурга КНП Голованівська ЦРЛ у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю останнього (а.с.157,т.2).

Розпорядженням голови Голованівської районної ради Кіровоградської області №13-гр від 15.06.2020р. внесені зміни у склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ Голованівської районної ради, а саме виключений зі складу ОСОБА_3 та включений - ОСОБА_9 лікар-хірург КНП Голованівська ЦРЛ (а.с.158,т.2).

23.06.2020 відбулося засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ , на якому були присутні члени комісії та претенденти, на якому вирішувались наступні питання: про заслуховування конкурсних пропозицій та проведення співбесід з учасниками конкурсу на зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ ; про визначення переможця конкурсу на зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ .

За результатом проведеного засідання конкурсна комісія прийняла рішення про визнання переможцем конкурсу на зайняття посади директора зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ Голованівської районної ради Бугаєнко О.П.(а.с.164-167).

Позивач, вважаючи, рішення відповідача протиправними, звернувся із вказаним позовом до суду.

V. Оцінка суду.

Надаючи правову оцінку обґрунтованості аргументам, наведеними учасниками справи, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові, організаційні, економічні та соціальні засади охорони здоров`я в Україні визначаються Законом України "Про основи законодавства України про охорону здоров`я" від 19.11.1992 № 2801-XII.

Відповідно до статті 16 вказаного Закону, органи державної влади та органи місцевого самоврядування сприяють розвитку закладів охорони здоров`я усіх форм власності.

Порядок створення, припинення закладів охорони здоров`я, особливості діяльності та класифікація закладів визначаються законом.

Мережа державних і комунальних закладів охорони здоров`я формується з урахуванням планів розвитку госпітальних округів, потреб населення у медичному обслуговуванні, необхідності забезпечення належної якості такого обслуговування, своєчасності, доступності для громадян, ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.

Органи місцевого самоврядування здійснюють планування розвитку мережі закладів охорони здоров`я комунальної форми власності, приймають рішення про створення, припинення, реорганізацію чи перепрофілювання закладів охорони здоров`я самостійно з урахуванням плану розвитку госпітального округу.

Заклад охорони здоров`я провадить свою діяльність на підставі статуту (положення), що затверджується власником закладу (уповноваженим ним органом).

Керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я та порядок укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров`я, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я визначає Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 (далі - Порядок №1094).

Відповідно до п.1 Порядку визначено механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я.

Згідно з пунктом 3 Порядку №1094, конкурс проводиться з дотриманням принципів: 1) забезпечення рівного доступу; 2) політичної неупередженості; 3) законності; 4) довіри суспільства; 5) недискримінації; 6) прозорості; 7) доброчесності; 8) ефективного і справедливого процесу відбору.

Як вже встановлено судом, розпорядженням голови Голованівської районної ради від 05.05.2020 року №9-г/г Про проведення конкурсу на заняття посади директора комунального некомерційного підприємства Голованівська центральна районна лікарня Голованівської районної ради оголошено про початок формування конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП Голованівська ЦРЛ 6 осіб, у складі:

представники органу управління - по одній особі від Голованівської районної ради та Голованівської РДА; представників трудового колективу - дві особі та представників Громадської ради при Голованівській районній державній адміністрації або особи (за згодою) делеговані громадськими об`єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров`я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об`єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсу) та погоджені громадською радою - дві особи (а.с.129,130).

У свою чергу, пунктами 8, 9 та 11 Порядку №1094 передбачено, що для проведення конкурсу рішенням органу управління утворюється конкурсна комісія (постійно діюча або для проведення окремого конкурсу).

Конкурсна комісія утворюється рішенням органу управління не пізніше ніж через 20 днів після оприлюднення рішення про проведення конкурсу.

До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості: представники органу управління; представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу; представники громадської ради органу управління або особи (за згодою), делеговані громадськими об`єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров`я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об`єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсу) та погоджені громадською радою при органі управління - по одній особі від кожного громадського об`єднання.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1094, у разі відсутності постійно діючої конкурсної комісії оголошення про початок її формування оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу управління одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до органу управління протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

Кількість членів конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального закладу охорони здоров`я становить шість - дев`ять осіб (пункт 13 Порядку №1094).

Відповідно до п.1.4 Статуту КНП Голованівська ЦРЛ Голованівської районної ради, затвердженого рішенням Голованівської районної ради №487 від 24.04.2020 р. засновником, Власником та органом управління майном КНП Голованівська ЦРЛ є територіальні громади Голованівського району в особі Голованівської районної ради (а.с.134,т.2).

З матеріалів справи судом вбачається, що представником органу управління - Голованівської районної ради у складі був ОСОБА_8 .

Разом з тим, у складі комісії як від представника органу управління - Голованівської РДА також включена ОСОБА_7 , яка не може бути представником органу управління, оскільки Голованівської РДА таким не є.

Крім того, досліджуючи спірні правовідносини судом з матеріалів встановлено, що відповідно до Положення про Громадську раду при районній державній адміністрації, затвердженого рішенням Громадської ради при Голованівській РДА від 14.03.2019р. №3 громадська рада не має функціонального спрямування у сфері охорони здоров`я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності. Більше того, зазначена Громадська рада створена менш як за два роки до проведення конкурсу -14.03.2019р. (а.с.13,т.2).

Тому, представники Громадської ради при Голованівській районній державній адміністрації ОСОБА_10 та ОСОБА_6 не мали права входити до складу конкурсної комісії.

Таким чином, відповідачем порушено Порядок №1094, оскільки при формуванні персонального складу комісії порушено вимоги чинного законодавства України та відповідачем не дотримано вимоги пункту 11 Порядку №1094 щодо рівної кількості представників органу управління, трудового колективу та громадськості.

Виходячи з наведених норм права та встановлених по справі дійсних обставин, суд дійшов висновку, що конкурсна комісія була створена з порушенням вимог законодавства, а тому була неправомочною і не могла здійснювати свої повноваження. Таким чином, розпорядження голови Голованівської районної ради Кіровоградської області №12-гр від 22.05.2020р. «Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради прийнято у непередбачений законом спосіб та затверджено неправомочний склад Конкурсної комісії, які не мали повноваження, тому підлягає скасуванню.

Водночас Велика Палата Верховного Суду неодноразово звертала увагу на те, що застосування конкретного способу захисту права або інтересу залежить як від змісту права чи інтересу, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення, невизнання або оспорення. Такі право чи інтерес мають бути захищені судом у спосіб, який є ефективним, тобто таким, що відповідає змісту відповідного права чи інтересу, характеру його порушення, невизнання або оспорення та спричиненим цими діяннями наслідкам.

Подібні висновки сформульовані, зокрема, у постановах Великої Палати Верховного Суду від 05 червня 2018 року у справі № 338/180/17, від 11 вересня 2018 року у справі № 905/1926/16, від 30 січня 2019 року у справі № 569/17272/15-ц, від 01 жовтня 2019 року у справі № 910/3907/18 .

Відтак застосування судом того чи іншого способу захисту має приводити до відновлення порушеного права позивача без необхідності повторного звернення до суду (принцип процесуальної економії).

Тому, щодо решти позовних вимог суд не вбачає за необхідне досліджувати та надавати оцінку оскаржуваним рішенням, оскільки враховуючи вищевикладені висновки суду подальші рішення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради є непарвомочними, оскільки прийняті неправоможним складом Конкурсної комісії, тому також підлягають скасуванню.

Поряд з тим, суд звертає увагу на те, що пунктом 15 Порядку №1094 встановлена форма роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу .

Тому, участь в засіданнях комісії осіб, які не мали повноважень, призвела до ухвалення неправоможних рішень комісією.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 20.12.2018 року у справі №826/3639/17 (адміністративне провадження №К/9901/64211/18, К/9901/59016, К/9901/59198) .

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають до задоволення.

VІ. Судові витрати.

Відповідно до частин 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

В матеріалах справи 2547,60 грн. (а.с.49,т.1). Відтак, з огляду здійснені позивачем документально підтверджені витрати на оплату судового збору такі підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня" Голованівської районної ради та Голованівської районної ради.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 255, 292-297, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження голови Голованівської районної ради Кіровоградської області № 12-гр від 22.05.2020р. «Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради.

Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня", оформлене Протоколом №1 від 25 травня 2020 року, в частині допуску претендента ОСОБА_2 до участі в конкурсі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня", оформлене Протоколом №3 від 23 червня 2020 року, в частині визнання переможцем конкурсу ОСОБА_2 .

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) понесені нею судові витрати (судовий збір) у розмірі 1273,80 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства "Голованівська центральна районна лікарня" Голованівської районної ради (вул. Соборна, 48, смт. Голованівськ, Кіровоградська область, 26500) .

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) понесені нею судові витрати (судовий збір) у розмірі 1273,80 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Голованівської районної ради Кіровоградської області (вул. Соборна, 48, смт. Голованівськ, Кіровоградська область, 26500, код ЄДРПОУ - 24713163) .

Копію рішення надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.

Суддя

Кіровоградського окружного

адміністративного суду Р.В. Жук

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.06.2021
Оприлюднено24.06.2021
Номер документу97834221
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/3662/20

Постанова від 30.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 20.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 14.06.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 21.04.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 07.04.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 24.03.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні