Ухвала
від 24.06.2021 по справі 953/11424/21
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/11424/21

н/п 1-кс/953/6025/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" червня 2021 р.

Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Київського районного суду м. Харкова клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Харківській області капітан поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220000000796 від 26.05.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України,

встановив:

До Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Харківській області капітан поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220000000796 від 26.05.2021 за ознаками складів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене у особливо великих розмірах, ч. 1 ст. 366 КК України службове підроблення, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

В обґрунтування клопотання зазначає Слідчим управлінням ГУНП в Харківській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220000000796 від 26.05.2021 за ознаками складів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч.1 ст. 366 КК України, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, матеріали якого виділені з кримінального провадження №42019220000000649 від 11.10.2019.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_4 призначений наказом № 1 від 01.12.2016 на підставі протоколу №01/2016 Установчих зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 (далі за текстом - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), директором зазначеного Товариства.

В період часу з 01.12.2016 до 12.05.2021 повноваження директора

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », посаду якого займав ОСОБА_4 , передбачені п. 9.10 статуту цього підприємства.

Виконавчим органом Товариства, що здійснює керівництво його поточною та оперативною діяльністю, є Директор. Директор вирішує усі питання поточної діяльності Товариства, за винятком тих, що входять до виключної компетенції Загальних зборів Учасників.

Директор є найвищою посадовою особою Товариства. Директор призначає своїх замісників, керівників та спеціалістів апарату управління.

Директор має право без довіреності здійснювати будь-які дії від імені Товариства, за винятком тих, які потребують згоди учасників.

Право першого підпису фінансово-господарських та банківських документів Товариства має Директор.

Директор без довіреності представляє Товариство в установах, організаціях та підприємствах, як в Україні, так і за кордоном, наділений правами і виконує такі функції:

а) вирішує питання, пов`язані з укладанням договорів (контрактів, угод);

б) видає накази та розпорядження, обов`язкові для Дирекції та персоналу;

в) в установленому порядку приймає та звільняє персонал Товариства;

г) застосовує до працівників заходи стягнення та заохочення;

д) здійснює керівництво поточною та оперативною діяльністю Товариства;

е) розпоряджається майном Товариства у відповідності з чинним законодавством та цим Статутом;

є) контролює взаємовідносини Товариства з будь-якими контрольними, наглядовими та іншими державними органами;

ж) вирішує інші питання, що відносяться до його компетенції;

з) відкриває поточні, депозитні та інші рахунки у всіх банківських установах, представляє інтереси Товариства в усіх підприємствах, установах (у тому числі фінансових), організаціях та банках.

Виконавчо-розпорядчі функції Директор може виконувати самостійно або доручити виконувати їх іншим посадовим особам.

Загальні збори Учасників Товариства можуть передати до компетенції Директора інші питання за своїм рішенням.

Директор здійснює діяльність в межах своєї компетенції та несе відповідальність за стан роботи на відповідних ділянках діяльності Товариства.

Договори та інші документи підписуються директором, а також іншими особами за довіреністю. Документи грошового, майнового, кредитного характеру, а також звіти та баланси підписуються Директором та головним бухгалтером.

Таким чином ОСОБА_4 , відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, був службовою особою, яка постійно обіймала посаду на підприємстві, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.

Так в період часу з 10 вересня до 17 вересня 2018 року, точний час у ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_4 прийняв рішення про участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у відкритих конкурсних торгах, оголошених ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , на офіційному загальнодержавному веб-порталі ІНФОРМАЦІЯ_3 предметом закупівлі яких були роботи: «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 » та організував подання комерційної пропозиції для участі у вказаному тендері.

17.09.2018 протоколом № 53 засідання тендерного комітету по розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 визначено переможцем та прийнято рішення про намір

укласти договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, 05.10.2018 за результатом проведених відкритих конкурсних торгів директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 , користуючись своїми повноваженнями службової особи, уклав договір №47 про закупівлю робіт (далі Договір) із ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі сільського голови ОСОБА_5 , предметом якого було проведення робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель), на загальну вартість 9 624 203,00 (дев`ять мільйонів шістсот двадцять чотири тисячі двісті три) гривні.

Відповідно до умов договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », як генеральний підрядник, зобов`язалось забезпечити відповідно до проектно-кошторисної документації та у встановлений вказаним Договором строк виконання будівельно-монтажних робіт по об`єкту: Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 . Також, відповідно до положень цього договору генеральний підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій.

Після підписання договору №47 про закупівлю робіт від 05.10.2018 у ОСОБА_4 виник злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами ІНФОРМАЦІЯ_2 шляхом відображення у кошторисній документації завищених обсягів виконаних робіт та використаних будівельних матеріалів, а також завищеної вартості будівельних матеріалів, не повідомляючи про вказану невідповідність замовника.

На виконання свого злочинного умислу ОСОБА_4 , діючи умисно, з корисливих мотивів, зловживаючи своїми повноваженнями службової особи директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », організував виконання робіт по будівництву амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 , в менших обсягах та з використанням меншої кількості будівельних матеріалів ніж зазначено в затвердженій проектно-кошторисній документації до договору про закупівлю робіт №47 від 05.10.2018.

Так, ОСОБА_4 , достовірно знаючи перелік робіт та матеріалів, зазначених у проектно-кошторисній документації, які необхідно виконати і використати при проведенні будівельних робіт відповідно до умов договору №47 про закупівлю робіт від 05.10.2018, а саме при виконанні будівельних робіт з влаштування металоконструкцій фактично здійснив закупівлю металу наступною ринковою вартістю: швелер 20 23140грн/т (без ПДВ 18512 грн/т); кутник (75х75х6 23417 грн/т (без ПДВ 18733,6 грн/т); 90х90х6 24170 грн/т (без ПДВ 19336 грн/т); труба профільна (100х100х4 23967 грн/т (без ПДВ 19173,6 грн/т); 80х80х4 23667 грн/т (без ПДВ 18933,6 грн/т); 50х50х3 23350 грн/т (без ПДВ 18680 грн/т); лист стальний г/к: 6мм 21672 грн/т (без ПДВ 17337,6 грн/т); 8 мм 21672 грн/т (без ПДВ 17337,6 грн/т); 10мм 21672 грн/т (без ПДВ 17337,6 грн/т), тобто умисно організував часткове невиконання робіт та невикористання будівельних матеріалів щодо улаштування підлоги, вимощення, тротуарів, що не відповідало робочому проекту та актам виконаних робіт форми №КБ-2в, а також організував виконання робіт з використанням відповідних будівельних матеріалів по завищеній вартості.

Після укладання договору №47 про закупівлю робіт від 05.10.2018 та початку виконання робіт генеральним підрядником за вказаним договором відповідно положення п. 4.4. цього договору та постанови Кабінету Міністрів «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117, 26.10.2018 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_3 , відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_4 , МФО НОМЕР_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », № НОМЕР_5 , відкритий у АТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " у м. Києві, МФО НОМЕР_6 , перераховано попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% від ціни договору в сумі 2 887 260 грн. 90 коп. (два мільйони вісімсот вісімдесят сім тисяч двісті шістдесят грн. 90 коп.).

Продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, направленого на заволодіння майном ІНФОРМАЦІЯ_2 , в підтвердження виконання своїх зобов`язань та отримання оплати за договором №47 про закупівлю робіт від 05.10.2018 від зазначеного замовника, ОСОБА_4 , діючи з умисно, з корисливих мотивів, зловживаючи службовим становищем, надав голові ІНФОРМАЦІЯ_2 наступні акти: акт приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в №1 за грудень 2018 року від 21.12.2018р., акт приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в №2 за березень 2019 року від 12.03.2019р., акт за формою №КБ-2в №3 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019 року від 12.03.2019р. та акт за формою №КБ-2в №4 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019 року від 12.03.2019р., які мають обов`язкові реквізити первинного документу, передбачені в ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», на загальну суму 9308159 грн. 20 коп. (дев`ять мільйонів триста вісім тисяч сто п`ятдесят дев`ять грн. 20 коп.), не повідомивши про те, що роботи та матеріали, зазначені в цих актах приймання виконаних будівельних робіт, не відповідають фактично виконаним роботам в наступних частинах, а саме:

- дані по роботам з улаштування підлог в акті № 1 за ф. КБ-2в не відповідають даним робочого проекту; конструкція фактично улаштованої підлоги не відповідає даним робочого проекту з улаштування підлоги типу П-1 та даним акту №1 ф.Кб-2в; не виконані роботи з ущільнення ґрунту щебенем; улаштування ущільнених трамбівками підстилаючи гравійних шарів виконано не в повному обсязі; улаштування гідроізоляції, обклеювальної ізолом на мастиці бітуміноль, 2 шар (відсутній); фактично укладена інша марка лінолеуму; до акту № 2 ф.КБ-2в включено вартість 1 кв.м лінолеуму товщиною 4мм, без ПДВ, - 280 грн. (різниця вартості за 1 кв.м 157,26 грн.);

- дані по роботам з улаштування вимощення в акті №1 ф.Кб-2в не відповідають даним робочого проекту; конструкція фактично улаштованої відмостки не відповідає даним робочого проекту з улаштування відмостки та даним акту №1 ф.Кб-2в; не виконані роботи з улаштування основи вимощення із щебеню (виконано не в повному обсязі); відсутні два шари гідроізоляції, обклеювальної ізолом на мастиці бітоміноль;

- дані по роботам з улаштування тротуарів - конструкція фактично улаштованого тротуару не відповідає даним з улаштування тротуару акту №4 ф.Кб-2в; не виконані роботи з улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 120 мм.;

- різниця вартості металоконструкцій: швелер 20 (без ПДВ 39488 грн/т); кутник (75х75х6 без ПДВ 39266,4 грн/т; 90х90х6 без ПДВ 38664 грн/т); труба профільна (100х100х4 без ПДВ 38826,4 грн/т; 80х80х4 без ПДВ 39066,4 грн/т; 50х50х3 без ПДВ 39320 грн/т); лист стальний г/к: 6мм без ПДВ 40662,4 грн/т; 8 мм без ПДВ 40662,4 грн/т; 10мм без ПДВ 40662,4 грн/т).

Після чого 26.12.2018 на підставі зазначеного акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 21.12.2018р., з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_7 , відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_4 , МФО НОМЕР_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », № НОМЕР_5 , відкритий у АТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " у м. Києві, МФО НОМЕР_6 , перераховано ще 998415 грн. 10 коп. (дев`ятсот дев`яносто вісім тисяч чотириста п`ятнадцять грн. 10 коп.).

25.03.2019 на підставі акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 21.12.2018р. та на підставі акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019 року від 12.03.2019, з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_7 , відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_4 , МФО НОМЕР_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », № НОМЕР_5 , відкритий у АТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " у м. Києві, МФО НОМЕР_6 , перераховано ще 3 298 201 грн. 20 коп. (три мільйони двісті дев`яносто вісім тисяч двісті одна грн. 10 коп.).

17.05.2019 на підставі акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019 року від 12.03.2019р. з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_7 , відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_4 , МФО НОМЕР_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », № НОМЕР_5 , відкритий у АТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " у м. Києві, МФО НОМЕР_6 , перераховано 953421 грн. 60 коп. (дев`ятсот п`ятдесят три тисячі чотириста двадцять одна грн. 60 коп.).

17.05.2019 на підставі акту №4 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019 року від 12.03.2019р., з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_7 , відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_4 , МФО НОМЕР_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », № НОМЕР_5 , відкритий у АТ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " у м. Києві, МФО НОМЕР_6 , перераховано 1 170860 грн. 40 коп. (один мільйон сто сімдесят тисяч вісімсот шістдесят грн. 40 коп.).

Відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи №23881/633/3097/12118 від 30.10.2020 вартість невиконаних робіт (з урахуванням фактично використаних будівельних матеріалів) з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 становить 780979 грн. (сімсот вісімдесят тисяч дев`ятсот сімдесят дев`ять гривень).

Згідно із вказаним висновком невідповідність полягає у відображенні у акті №1 за грудень 2018 року та актах №2, 4 за березень 2019 року у вигляді наступних робіт:

- дані по роботам з улаштування підлог а акті №1 ф.Кб-2в не відповідають даним робочого проекту; конструкція фактично улаштованої підлоги не відповідає даним робочого проекту з улаштування підлоги типу П-1 та даним акту №1 ф.Кб-2в; не виконані роботи з ущільнення грунту щебенем; улаштування ущільнених трамбівками підстилаючи гравійних шарів (виконано не в повному обсязі); улаштування гідроізоляції, обклеювальної ізолом на мастиці бітуміноль, 2 шар (відсутній); фактично укладена іншої марки лінолеуму; до акту №2 ф.Кб-2в: включено вартість 1 кв.м лінолеуму товщиною 4мм, без ПДВ, - 280 грн. (різниця вартості за 1 кв.м 157,26 грн.); дані по роботам з улаштування вимощення в акті №1 ф.Кб-2в не відповідають даним робочого проекту; конструкція фактично улаштованої відмостки не відповідає даним робочого проекту з улаштування відмостки та даним акту №1 ф.Кб-2в; не виконані роботи з улаштування основи вимощення із щебеню виконано не в повному обсязі; відсутні два шари гідроізоляції, обклеювальної ізолом на мастиці бітоміноль; конструкція фактично улаштованого тротуару не відповідає даним з улаштування тротуару акту №4 ф.Кб-2в; не виконані роботи з улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 120 мм.; різниця вартості металоконструкцій: швелер 20 (без ПДВ 39488 грн/т); кутник (75х75х6 без ПДВ 39266,4 грн/т; 90х90х6 без ПДВ 38664 грн/т); труба профільна (100х100х4 без ПДВ 38826,4 грн/т; 80х80х4 без ПДВ 39066,4 грн/т; 50х50х3 без ПДВ 39320 грн/т); лист стальний г/к: 6мм без ПДВ 40662,4 грн/т; 8 мм без ПДВ 40662,4 грн/т; 10мм без ПДВ 40662,4 грн/т)»; які було умовно виконані.

Вказана різниця в сумі 780 979 грн (сімсот вісімдесят тисяч дев`ятсот сімдесят дев`ять грн.) за своєю економічною суттю є надлишково сплаченими коштами за вказаним Договором і у розумінні «Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України», затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 №346/1025/685/13, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за №1166/13040, відповідає визначенню збитків.

Таким чином директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »

ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, під приводом належного виконання будівельних робіт, шляхом завищення фактично виконаних робіт в акті приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в №1 за грудень 2018 року від 21.12.2018, №КБ-2в №3 за березень 2019 року від 12.03.2019, №КБ-2в №4 за березень 2019 року від 12.03.2019, заволодів грошовими коштами ІНФОРМАЦІЯ_2 в розмірі 780 979 грн. та розпорядився ними на власний розсуд як директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », спричинивши матеріальну шкоду на вказану суму.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому у особливо великих розмірах.

Встановивши наявність достатніх доказів для повідомлення підозри особі у вчиненні кримінального правопорушення, відповідно до вимог ст.ст. 2, 40, 42, 276-278, 279 КПК України, 28.05.2021 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , уродженцю смт. Нова Водолага Нововодолазького району Харківської області, працюючому на посаді директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 (з 01.12.2016 по 12.05.2021), громадянину України, раніше не судимому, одруженому, зареєстрованому та фактично проживаючому за адресою: АДРЕСА_2 , повідомлено про те, що він підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене у особливо великих розмірах.

Керуючись ст.ст. 111, 135, 278 КПК України, 28.05.2021 було вручено повідомлення про підозру ОСОБА_4 та пам`ятку про процесуальні права та обов`язки підозрюваного.

Згідно ч.2 ст.84 КПК України процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Беручи до уваги, що для встановлення істини по кримінальному провадженню та забезпечення проведення повного всебічного та об`єктивного досудового розслідування з метою притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності необхідно отримати оригінали документів, щодо укладення договорів та проведення робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (з житлом для лікаря) в АДРЕСА_1 , а саме:

- повний комплект проектно-кошторисної документації (креслення з пояснювальною запискою, кошторис), узгодженої у встановленому порядку з органами державного нагляду на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементами кошторисним нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм;

- виконавчу документацію (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні будівельно-монтажних робіт; акти на сховані роботи і акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та авторського нагляду проектних організацій, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на будівництво будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) із довідками (форми КБ-3) в печатному вигляді на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- журнали обліку виконання робіт (форми КБ-6), на підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2в);

- договірну ціну в печатному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 із наявними скорегованими договірними цінами в печатному та електронному вигляді;

- протоколи погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документи (чеки накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .

Рішенням І сесії VІІІ скликання від 27.11.2020 ІНФОРМАЦІЯ_7 реорганізована шляхом приєднання до ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Таким чиномвищевказані документизнаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_9 ,зареєстровані заадресою: АДРЕСА_3 та можутьбути отриманілише на підставі ухвали суду.

Відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України, дане клопотання розглядається слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220000000796 від 26.05.2021 за ознаками складів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене у особливо великих розмірах, ч. 1 ст. 366 КК України службове підроблення, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, надані докази, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , за адресою: АДРЕСА_3 , сама по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; містить охоронювану законом таємницю, ці відомості можуть бути використані як докази, іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації.

Таким чином, вищезазначені обставини дають слідчому судді підстави для висновку про наявність передбачених ст. 132, ч. 5 ст. 163 та ч. 6 ст. 163 КПК України підстав для задоволення клопотання слідчого.

Відповідно до ч.1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей та документів має бути зазначена, в тому числі ПІБ особи, якій надається право тимчасового доступу.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає за необхідне дозволити право тимчасового доступу слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції в Харківській області ОСОБА_3 до інформації по кримінальному провадженню внесеному до ЄРДР за №12021220000000796 від 26.05.2021 за ознаками складів кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене у особливо великих розмірах, ч. 1 ст. 366 КК України службове підроблення, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Керуючись ст.ст. 132, 160, 162, 163 КПК України,-

постановив:

Клопотання слідчого задовольнити.

Дозволити слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції в Харківській області ОСОБА_3 право тимчасового доступу та вилучення оригіналів документів у ІНФОРМАЦІЯ_10 , зареєстрованій за адресою: АДРЕСА_3 :

- повний комплект проектно-кошторисної документації (креслення з пояснювальною запискою, кошторис), узгодженої у встановленому порядку з органами державного нагляду на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементами кошторисним нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм;

- виконавчу документацію (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні будівельно-монтажних робіт; акти на сховані роботи і акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та авторського нагляду проектних організацій, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на будівництво будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) із довідками (форми КБ-3) в печатному вигляді на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- журнали обліку виконання робіт (форми КБ-6), на підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2в);

- договірну ціну в печатному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 із наявними скорегованими договірними цінами в печатному та електронному вигляді;

- протоколи погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни на роботи з будівництва будівлі амбулаторій загальної практики сімейної медицини розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документи (чеки накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт з будівництва будівель амбулаторій загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 24.07.2021 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення24.06.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97888147
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —953/11424/21

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 17.06.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні