Волноваський районний суд донецької області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
Реєстрація3/221/1397/2021
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 червня 2021 року м. Волноваха
Суддя Волноваського районного суду Донецької області Безрук Т.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт. Андріївка, який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_1 виданий Тельманівським РВ УМВС України в Донецькій області, 14.11.2000 року, у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204-3 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №0112, 02.04.2021 року ОСОБА_1 здійснив переміщення через лінію розмежування в напрямку м. Донецьк - м. Маріуполь через КПВВ Новотроїцьке грошових коштів в сумі 3400 доларів США та 37000,00 російських рублів, що в еквіваленті становить 107942,00 грн та перевищує дозволену суму переміщення 50 тисяч гривень, чим скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.204-3 КУпАП
У судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, надав клопотання про розгляд справи за його відсутності. Просив закрити провадження у справі за відсутністю складу порушення, передбаченого ч. 1 ст. 204-3 КУпАП, посилаючись на те, що гроші отримав у позику в свого друга ОСОБА_2 для власних потреб.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, надавши їм належну оцінку, суд вважає, що провадження у справі підлягає закриттю з огляду на наступне.
Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Адміністративна відповідальність за правопорушення, передбаченні цим Кодексом, настає, якщо ці порушення за своїм характером не тягнуть за собою відповідно до закону кримінальної відповідальності.
Статтею 256 КУпАП визначено форму та основні елементи змісту протоколу. В ньому повинні бути зазначені, зокрема, місце, час вчинення та суть адміністративного правопорушення, інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Як вбачається з матеріалів про адміністративне правопорушення, в обґрунтування доведеності винуватості ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, посадова особа послалась на протокол про адміністративне правопорушення № 0112 від 02.04.2021 року та акт прийому-передачі грошових коштів на відповідальне зберігання у сумі 3400 доларів США та 37000,00 російських рублів, фототаблицю грошових коштів та моменту їх вилучення, а також письмові пояснення ОСОБА_1 .
Частиною 1 ст.204-3 КУпАП визначено, що адміністративна відповідальність настає за порушення порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції.
Пунктом 2 Наказу Міністерства у справах ветеранів тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України від 18.11.2019 року № 92 Про затвердження Переліку і обсягів (вартості/ваги/кількості) обмежених або заборонених до переміщення через лінію розмежування та до/з гуманітарно логістичних центрів товарів, а також товарів, які можуть бути віднесені до особистих речей фізична особа може переміщувати готівкові кошти з контрольованих Україною територій на тимчасово окуповані території у сумі, що не перевищує 20000 гривень, або еквівалентній сумі, в тому числі в іноземній валюті без підтверджувальних документів про їх походження.
Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Положеннями ст.251 КУпАП серед іншого визначено, що встановлення доказів по справі встановлюється протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, висновком експерта, речовими доказами, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
З протоколу про адміністративне правопорушення, № 0112 від 02.04.2021 року, акту передання на відповідальне грошових коштів слідує, що ОСОБА_1 , 02.04.2021 року о 16.20 годині, здійснив переміщення через лінію розмежування в напрямку м. Київ - м. Донецьк через КПВВ Новотроїцьке грошових коштів в сумі 3400 доларів США та 37000,00 російських рублів, що в еквіваленті становить 107942,00 грн, що перевищує дозволену суму переміщення 50 тисяч гривень. Потім вищезазначені грошові кошти відповідно до акту передано на відповідальне зберігання за місцем розташування першого відділу УОЗ на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області.
До клопотання про закриття провадження у справі додано належні та допустимі докази того, що ОСОБА_1 переміщував суму грошових коштів, яка належить йому на праві власності, що підтверджено відповідною розпискою про отримання від ОСОБА_2 позики в сумі 3400 доларів США та 37000,00 російських рублів, який є ФОП та відповідно мав фінансову спроможність надати в позику таку суму грошей.
Відповідно до ст.62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Відтак, при відсутності належних, допустимих та переконливих доказів винуватості ОСОБА_1 , висновки посадової особи при складанні протоколу ґрунтуються на припущеннях.
З урахуванням викладеного, дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 відсутні подія та склад адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.204-3 КУпАП, тому провадження по справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю..
Керуючись ст. 62 Конституції України, п.1 ст. 247, ст.ст. 251, 254, 256, 264, 265, 280, 283, 284 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Провадження в справі про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 204-3 КУпАП закрити у зв`язку з відсутністю складу правопорушення
Грошові кошти в сумі 3400 доларів США та 37000,00 російських рублів, які передані на відповідальне зберігання старшому оперуповноваженому з ОВС другого відділу УОЗ зон проведення АТО ГУ ДФС у Донецькій області Стельмаху С.О. (Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114), відповідно до акту прийому-передачі ТМЦ від 02.04.2021 року - повернути ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Постанова може бути оскаржена в Донецький апеляційний суд через Волноваський районний суд протягом 10 днів з дня винесення постанови.
Суддя Т.В. Безрук
Суд | Волноваський районний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2021 |
Оприлюднено | 30.06.2021 |
Номер документу | 97936601 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Волноваський районний суд Донецької області
Безрук Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні