Справа № 161/11240/21
Провадження № 1-кс/161/4906/21
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 червня 2021 року м. Луцьк
Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1
при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання заступника начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 про передачу для реалізації та управління майном, на яке накладено арешт,
В С Т А Н О В И В:
24 червня 2021 року заступник начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором у кримінальному провадженні начальником відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Волинської обласної прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області з клопотанням про передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області від 18 червня 2021 року, накладено арешт у кримінальному провадженні, що внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32019030000000046 від 22 жовтня 2019 року, за ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені особи ухилились від сплати митних платежів та податку на додану вартість в розмірі 4643537,09 грн. при ввезенні на митну територію України через митний пост "Ягодин" Волинської митниці ДФС нового одягу та речей під виглядом бувших у вжитку у складі гуманітарної допомоги, що направлялась від нерезидента компанії WERELD MISSEHULP VZW (2530 BOECHOUT, PROVINCIESTEENWEG 400, BELGIUM) в адресу Міжнародного благодійного фонду "СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МЕДИЦИНИ" (код ЄДРПОУ: 21655308, м. Київ) із залученням перевізника ФОП ОСОБА_5 (Рівненська обл., м. Костопіль).
Зокрема встановлено, що 28 вересня 2019 року о 23 год. 04 хв. з Республіки Польща в зону митного контролю митного поста "Ягодин" Волинської митниці ДФС заїхав вантажний автомобіль марки "RENAULT MAGNUM 460" (р.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ), під керуванням водія автомобіля фірми перевізника ФОП ОСОБА_5 (іпн: НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ), громадянина України ОСОБА_6 . Згідно поданих водієм до митного контролю товаросупровідних документів: CMR № 006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА №UA205010/2019/008635, та PACKING LIST №1700188, в автомобілі переміщується товар: "Гуманітарна допомога", а саме: "ОДЯГ БУВШИЙ У ВЖИТКУ", "ВЗУТТЯ БУВШЕ У ВЖИТКУ", "ХОДУЛІ БУВШІ У ВЖИТКУ", "ІГРАШКИ БУВШІ У ВЖИТКУ", "ВІЗКИ БУВШІ У ВЖИТКУ", "КОВДРИ БУВШІ У ВЖИТКУ" 221 місце, загальною вагою 16 603 кг, вартістю 4150,00 Євро.
В результаті проведення повного митного огляду транспортного засобу з товаром на митному посту "Ягодин" Волинської митниці ДФС, встановлено, що у вантажному відсіку транспортного засобу "RENAULT MAGNUM 460" р.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 переміщуються товари європейських брендів "одяг, взуття, парасольки" без ознак використання з етикетками виробника, загальною вагою 3750 кг, що не відповідає товаросупровідним документам поданим до митного контролю.
Таким чином, на момент внесення відомостей до ЄРДР було встановлено, що невстановлені особи вчинили дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товарів "одяг, взуття, парасольки" без ознак використання з етикетками виробника, загальною вагою 3750 кг, загальною вартістю 11883427, 24 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот вісімдесят три тисячі чотириста двадцять сім гривень двадцять чотири копійок) за даними органів митниці, шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, а саме: CMR № 006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА №UA205010/2019/008635 та PACKING LIST № 1700188, що містять неправдиві відомості щодо найменування, маркування, кількості, ваги, кількості вантажних місць та ін.
Відповідно до службової записки Волинської митниці ДФС від 08.10.2018 загальна вартість нового одягу, взуття та парасоль, які ввозились на територію України під виглядом "Гуманітарної допомоги" становить 11883427, 24 грн, відповідно сума митних платежів, яка підлягає сплаті під час ввезення даних товарів на митну територію України складає 4643537, 09 грн., з них мито - 1 889 043,20 грн, ПДВ 2754 493, 89 грн.
Однак, під час досудового розслідування у даному кримінальному провадженні 05 листопада 2019 року призначено ряд товарознавчих експертиз з метою встановлення фактичної ринкової вартості товарів, які ввозились на територію України 28 вересня 2019 року під виглядом "Гуманітарної допомоги". Проведеними експертизами встановлено, що загальна вартість вищевказаних товарів станом на 28.09.2019 могла становити 4068405 грн., про що свідчать висновки експерта № 8785 від 07.02.2020, № 8786 від 06.02.2020, № 8784 від 07.02.2020, № 8783 від 10.02.2020.
Таким чином, на даний час в ході досудового розслідування встановлено, що вартість товарів, які 28.09.2019 ввозились на митну територію України під виглядом "Гуманітарної допомоги" на підставі документів (CMR №006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА №UA205010/2019/008635 та PACKING LIST № 1700188), що містять неправдиві відомості щодо найменування, маркування, кількості, ваги, кількості вантажних місць та ін., становить 4068405 гривень.
У ході досудового розслідування у даному кримінальному провадженні ухвалою слідчого судді від 01 листопада 2019 року накладено арешт на товарно-матеріальні цінності (одяг, галантерею, взуття та парасолі), вилучені в період з 29.10.2019 по 30.10.2019 в ході огляду за адресою: Волинська область, Любомльський район, село Старовойтове, вулиця Прикордонників, 44.
Також, під час досудового розслідування, ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської від 27 березня 2020 року надано дозвіл на передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах, у порядку та умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", майна, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області від 01 листопада 2019 року накладено арешт у даному кримінальному провадженні.
Під час виконання вказаної ухвали, а саме відповідно до актів приймання-передавання рухомого майна від 07 липня 2020 року встановлено розбіжності щодо кількостей та асортименту речей, зазначених в ухвалі слідчого судді, та майна, яке фактично передавалось. Вказані розбіжності виникли, у зв`язку з тим, що в приміщенні де проводився огляд 29-30 жовтня 2019 року було погане освітлення, перерахунок речей проводився одночасно декількома співробітниками у темну пору доби та, частково, у нічний час, а речі були поміщені до картонних коробів без жодної систематизації за типом чи виробником та при цьому деякі з речей незалежно від їх фактичної розбіжності за типом були дуже схожі візуально, наприклад довгі шорти і штани, чи легка куртка, кофта та піджак, відповідно, одна і та ж сама річ помилково чи машинально могла бути віднесена не до іншої позиції, графи.
Вподальшому, у зв`язку з вказаними розбіжностями щодо кількостей та асортименту майна, що передавалось, та необхідністю приведення у відповідність процесуальних документів, 16 червня 2021 року спільно з представниками Західного МТУ АРМА та Волинської філії ДП "Сетам" у складському приміщенні Волинської філії ДП "СЕТАМ" за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Андрія Марцинюка, 35, проведено огляд, під час якого виявлено одяг, взуття, галантерею та парасолі у кількостях та асортименті відповідно до протоколу огляду від 16 червня 2021 року.
Вищезазначені вилучені товарно-матеріальні цінності постановою слідчого від 16 червня 2021 року визнані речовими доказами у даному кримінальному провадженні та залишено за місцем зберігання у складському приміщенні Волинської філії ДП "Сетам" за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Андрія Марцинюка, 35.
Під час досудового розслідування, на підставі ст. 170 КПК України ухвалою слідчого судді від 18 червня 2021 року накладено арешт на вилучені одяг, взуття, галантерею та парасолі, які виявлені під час проведення огляду 16 червня 2021 року у складському приміщенні Волинської філії ДП "СЕТАМ" за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вул. Андрія Марцинюка, 35.
Основною метою накладення арешту на майно у кримінальному провадженні є забезпечення невідворотності настання негативних наслідків для особи за вчинення кримінальних правопорушень через позбавлення особи економічних переваг, одержаних внаслідок її протиправної поведінки, а також унеможливлення одержання такою особою будь-яких вигод внаслідок вчинення кримінального правопорушення, зокрема, доходів від нього.
Відповідно до висновків товарознавчих експертиз, проведених у даному кримінальному провадженні, вартість вилученого в ході огляду та пізніше арештованого майна становить 4068405гривень,що перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, в зв`язку з чим зазначене арештоване майно може бути передано Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Арештоване майно у ході досудового розслідування кримінального провадження, що внесено до ЄРДР за № 32019030000000046, є речовим доказом та на даний час оглянуте в рамках кримінального провадження, щодо нього проведено товарознавчу експертизу, воно відповідає критеріям, визначеним ст. 100 КПК України та може без шкоди для кримінального провадження бути передане в управління Національному агентству для реалізації відповідних активів або передачі в управління за договором.
Зазначене арештоване майно, перебуваючи під арештом, втрачає свою вартість, його зберігання викликає зайві труднощі в цьому, що в свою чергу потребує спеціальних заходів з його реалізації та недопущення подальшого знецінення, сплату витрат на утримання тощо. Вирішення цих питань можливе лише силами Національного агентства.
Враховуючи викладене, з метою передачі в управління Національному агентству для реалізації відповідних активів або передачі в управління за договором передбачено вимогами ст. 100 КПК України та ст.ст. 19, 21 Закону, просить клопотання задовольнити та передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором, майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 18 червня 2021 року, накладено арешт у даному кримінальному провадженні.
В судове засідання прокурор, заступник начальника відділу не з`явились, хоча належним чином повідомлені про місце та час розгляду клопотання, водночас, подали суду клопотання про проведення судового засідання за їх відсутності, а тому у відповідності до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України судове засідання проводиться за їх відсутності, а також не здійснюється фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши додані докази, суд приходить до висновку, що клопотання слід задовольнити.
Відповідно до абз. 7 ч. 6 ст. 100 КПК України,речові доказивартістю понад200розмірів прожитковогомінімуму дляпрацездатних осіб,якщо цеможливо безшкоди длякримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
У випадках, передбачених п.п. 2, 4 та абз. 7 ч. 6 цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із статтями 171-173 цього Кодексу. Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Відповідно до вимог ч. 1 ст.2Закону України"ПроНаціональне агентствоУкраїни зпитань виявлення,розшуку тауправління активами,одержаними відкорупційних таінших злочинів" (далі - Закон) передбачено, що Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.
У пункті 4 частини першої статті 9Закону зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.
За абзацом четвертим частини першоїстатті 1 Закону, управляючи активами, Національне агентство забезпечує збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості.
Відповідно до частини третьої статті 21 Закону, управління активами, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється Національним агентством на умовах ефективності, а також збереження та збільшення їх економічної вартості.
Абзацом першим частини першої статті 19Закону встановлено, що Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 19 Закону, активи, визначені абзацом першим цієї статті, приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів.
Згідно з частиною другою статті 19 Закону, у разі прийняття в управління активів, які чи права на які та їх обтяження підлягають державній реєстрації, Національне агентство надсилає того самого дня інформацію про накладення арешту на активи органам, що ведуть державні реєстри таких активів, прав на них або їх обтяжень.
Частиною першою статтею 21Закону встановлено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Вимогами абзацу другого частини другої статті 21Закону передбачено, що управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно доглави 70Цивільного кодексуУкраїни з урахуванням особливостей, визначених цимЗаконом, між Національним агентством та управителем визначеним за результатами конкурсу відповідно до абзацу першого частини другої зазначеної статті Закону.
Згідно з частиною четвертою статті 21 Закону, майно, в тому числі у вигляді предметів чи великих партій товарів, зберігання якого через громіздкість або з інших причин неможливе без зайвих труднощів, або витрати із забезпечення спеціальних умов зберігання якого чи управління яким співмірні з його вартістю, або яке швидко втрачає свою вартість, а також майно у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, підлягає реалізації за цінами щонайменш не нижче ринкових.
У разі надходження винесеного у межах наданихзакономповноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику.
Вимогами статті 24 Закону, встановлено, що надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів в Україну, перераховуються до державного бюджету.
Приймаючи таке рішення, слідчий суддя оцінює індивідуальні ознаки та властивості арештованого у даному кримінальному провадженні майна, вартість якого перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, що підтверджується матеріалами кримінального провадження зокрема висновками експертів. Зазначені у клопотанні підстави для передачі такого майна на здійснення заходів з управління ним, мають місце та підтверджуються на цьому етапі розслідування достатньою сукупністю даних, які приведені у клопотанні та доданих матеріалах та одночасно враховує, що слідчий суддя на даному етапі провадженні не вправі вирішувати питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих даних визначити необхідність передачі такого майна на здійснення заходів з управління ним, з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Враховуючи на вищевикладене, з метою виключення прямого або опосередкованого впливу та посягання на арештоване майно, запобіганню можливості знищення, відчуження майна, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання та передачі майна до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з метою досягнення завдань кримінального провадження..
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107, 117, 131, 132, 171-173, 309КПК України, ст.ст. 1, 9, 19, 21Закону України"ПроНаціональне агентствоУкраїни зпитань виявлення,розшуку тауправління активами,одержаними відкорупційних таінших злочинів" України,слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання заступника начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 про передачу для реалізації та управління майном, на яке накладено арешт задовольнити.
Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 18 червня 2021 року, накладено арешт у кримінальному провадженні, що внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32019030000000046 від 22 жовтня 2019 року, за ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 212 КК України, а саме,
НайменуванняКількість парасольки (ТМ Televie) в кількості-1757спідниця (ТМ hopper winkel) -224взуття (ТМ Stijn Helsen) -42взуття (ТМ Doucal's) -9взуття (ТМ Florsheim) -1взуття (ТМ Bogner) -9штани (ТМ Stijn Helsen) -511штани (ТМ Brax) -21штани (ТМ Brioni) -20штани (ТМ mos mosh) -8штани (ТМ Diesel) -1набір (шапка+олівці) (ТМ Depetop) -590штани (ТМ April 77) -22жакети (ТМ Stijn Helsen) -59кофта (ТМ Stijn Helsen) -149футболка (ТМ Stijn Helsen) -302штани (ТМ ADRIANO) -5сорочка (ТМ Stijn Helsen) -97желетки (ТМ Stijn Helsen) -7ремінь (ТМ Stijn Helsen) -104кепка (ТМ yess) -6футболка (ТМ umbertovallati) -7шорти (ТМ NMNL) -2футболка (ТМ Scalpets) -4краватка (ТМ Pollo) -3сукня (ТМ WHITE) -10краватка (ТМ Stijn Helsen) -42шарф (ТМ Stijn Helsen) -159шорти (ТМ hopper winkel) -994кофта (ТМ Stijn Helsen) -58сорочки (ТМ Stijn Helsen) -85куртка (ТМ Stijn Helsen) -7кофта (ТМ ALTEA) -6куртка (ТМ PRINTER) -23штани (ТМ HOPPER) -650шапка (ТМ Stijn Helsen) -12бейсболка (ТМ Stijn Helsen) -1шорти (ТМ Stijn Helsen) -5штани (ТМ CIRCLE OF GENTLEMEN) -2взуття (ТМ Stijn Helsen) -12штани (ТМ Stijn Helsen) -206штани (ТМ Brioni) -7жакети (ТМ Stijn Helsen) -93кофта (ТМ Stijn Helsen) -205сорочка (ТМ Stijn Helsen) -67желетки (ТМ Stijn Helsen) -9ремінь (ТМ Stijn Helsen) -5краватка (ТМ Pollo) -6сукня (ТМ WHITE) -6краватка (ТМ Stijn Helsen) -140шарф (ТМ Stijn Helsen) -154шорти (ТМ hopper winkel) -46кофта (ТМ Stijn Helsen) -6сорочки (ТМ Stijn Helsen) -169куртка (ТМ Stijn Helsen) -20штани (ТМ HOPPER) -226шапка (ТМ Stijn Helsen) -20пальто (ТМ Stijn Helsen) -6піджак (ТМ WHITE) -5блуза (ТМ Stijn Helsen) -12пов`язка на голову (ТМ Stijn Helsen) -11кофта (ТМ ALICE) -3сукня (ТМ Stijn Helsen) -13комбінізон (ТМ Stijn Helsen) -3пальто (ТМ CEZANNE) -1хустка (ТМ Stijn Helsen) -20майка (ТМ Stijn Helsen) -2рукавиці (ТМ Stijn Helsen) -9хустина (ТМ Stijn Helsen) -58вироби схожі на штучне хутро -9Кофта (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)15кардиган (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)9штани (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)46жакет (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)28жилетка (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)13майка (ТМ Stijn Helsen) -70бейсболка (ТМ Stijn Helsen) -4пальто (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)5блуза (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)20сукня (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)31спідниця (невизначено виробника з прикріпленим ярликом ТМ Stijn Helsen)3
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.
Слідчий суддя:/підпис/
Згідно з оригіналом:
Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2021 |
Оприлюднено | 31.01.2023 |
Номер документу | 97943540 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Артиш Я. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні