Постанова
від 17.03.2010 по справі 2-а-978/10/2270
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

< для копій >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 березня 2010 року № 2-а-978/10/2270

Хмельницький окружни й адміністративний суд

в складі: головуючого-судді Ковальчук О.К.

при секретарі Бесарабі І.А.

за участі: представника по зивача Горуна В.З.

розглянувши у відкрито му судовому засіданні адміні стративну справу за позовом Контрольно-ревізійного упра вління в Тернопільській обла сті третя особа на стороні по зивача ОСОБА_4 сільська ра да до кооперативу "Дорожник " про стягнення коштів ,

В С Т А Н О В И В:

в поданому до су ду адміністративному позові на підставі ст.ст.2, 10 Закону Ук раїни «Про державну контроль но-ревізійну службу Україні» позивач просить стягнути з к ооперативу «Дорожник» в дохі д бюджету кошти в сумі 18582,53 грн., одержані без встановлених з аконом підстав.

Ухвалою від 10.02.2010 року суд зал учив до участі у справі як тре тю особу на стороні позивача ОСОБА_4 сільську раду.

В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги в повному обсяз і. Третя особа в судове засіда ння не з' явилась, у надіслан ій на адресу суду заяві проси ть слухати справу без участі її представника, позовні вим оги вважає обґрунтованими.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився повторно, за перечень на позов не надісла в. Про дату розгляду спору від повідач повідомлявся за юрид ично адресою, внесеною до Єди ного державного реєстру юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців.

Заслухавши представника п озивача, дослідивши зібрані в матеріалах справи докази в їх взаємному зв' язку та сук упності, суд вважає, що позовн і вимоги підлягають до задов олення з урахуванням наведен ого нижче.

На виконання розпорядженн я Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 року №1008-р «Про виділен ня коштів на проведення неві дкладних заходів з ліквідаці ї стихійного лиха» відповідн о до Переліку, об' єктів, що пр опонуються для включення до Генерального плану подоланн я наслідків стихійного лиха та відновлення об' єктів, по страждалих наслідок стихійн ого лиха, що сталося в Тернопі льській області 23-27 липня 2008 рок у, затвердженого головою Тер нопільської ОДА 10.12.2008 року №67/01, з державного бюджету ОСОБА_4 сільській раді виділені ко шти в сумі 215247,60 грн. на проведен ня поточного ремонту дорожнь ого покриття окремих вулиць в с. Сков' ятин та с.Шишківці.

21 жовтня 2008 року ОСОБА_4 сі льська рада уклала з відпові дачем договір №2 будівельног о підряду на виконання робіт по ремонту дорожнього покри ття вулиці Гумнисько в с. Сков ' ятин кошторисною вартістю 52534,0 грн.

За виконання зазначених ро біт на підставі складених ві дповідачем довідки про варті сть виконаних робіт за листо пад 2008 року та Акту №15 прийманн я виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року, ОСОБА_4 сільська рада перерахувала кошти в сумі 52534,0 грн. на розраху нковий рахунок відповідача.

Ревізією Сков' ятинського сільського бюджету за періо д з 01.01.2006 року по 01.03.2009 року, провед еною позивачем відповідно до п.23 Плану роботи Контрольно-р евізійного відділу в Борщівс ькому районі», результати як ої оформлені актом ревізії № 17-21/18 від 24.04.2009 року, та зустрічною перевіркою кооперативу «Дор ожник» щодо документального підтвердження вартості вико наних робіт по ремонту вулиц і, проведеною Контрольно-рев ізійним відділом в Дунаєвець кому районі, за наслідком яко ї складена довідка зустрічно ї перевірки від 23.03.209 року №6-35/11, вс тановлене безпідставне отри мання відповідачем коштів на загальну суму 18582,53 грн., в резул ьтаті включення до в акти вик онаних робіт документально н е підтверджених витрат, в том у числі:

всупереч пп.3.1.14, 3.1.10.2, 3.1.10.4, 3.1.2. ДБН Д .1.1.-1-2009 року відповідач включив до актів виконаних робіт док ументально не підтверджені в итрати на забезпечення робот и механізмів на суму 5321,9 грн. (ав тогрейдера середнього типу п отужністю 99 кВт на суму 2542,0 грн., та катка самохідного гладко го масою 8 тон на суму 2779,93 грн.), ви трати по заробітній платі в с умі 2865,0 грн., витрати на зведенн я і розбирання тимчасових бу дівель і споруд в сумі 1649,0 грн.;

всупереч ст.2 Закону України «Про податок на додану варті сть» відповідач, який не пере буває на обліку як платник ПД В, включив до актів виконаних робіт податок на додану варт ість в сумі 8755,60 грн.

Зазначені порушення підтв ерджуються дослідженими суд ом доказами, зокрема, договор ом будівельного підряду №2 ві д 21.10.2008 року, зведеним кошторисн им розрахунком вартості буді вництва довідкою про вартіст ь виконаних підрядних робіт за листопад 208 року, Актом №15 пр иймання виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року, пові домленнями прокуратури Борщ івського району тернопільсь кої області №1456 від 26.06.2009 року та №2389 від 16.11.2009 року, відповіддю ДП І у Дунаєвецькому районі №2115,174 від 16.03.2010 року та постановою Хм ельницького окружного адмін істративного суду від 21.01.2010 рок у по справі №2-а-8557/09/2270, яка набрал а законної сили 01.02.2010 року.

Вимога позивача від 29. 04.2009 року № 17-12/322 «Про усунення пор ушень, виявлених ревізією О СОБА_4 сільської ради» щодо повернення до державного бю джету коштів в сумі 18582,53 грн., за йво перерахованих відповіда чеві, не виконана.

За змістом ч.1 ст.7 Бюдже тного кодексу України бюджет на система України грунтуєть ся зокрема на принципі цільо вого використання бюджетних коштів, відповідно до якого б юджетні кошти використовуют ься тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями.

Відповідно до п.8 ст.10 За кону України «Про контрольно -ревізійну службу в Україні» контрольно-ревізійним управ лінням в областях надається право у судовому порядку стя гувати у дохід держави кошти , одержані підконтрольними у становами за незаконними уго дами, без встановлених закон ом підстав та з порушенням чи нного законодавства.

З огляду на викладене позов ні вимоги позивача є обґрунт ованими, підтверджені належн ими доказами, відповідають в имогам чинного законодавств а, а тому підлягають до задово лення.

Керуючись Бюджетним кодек сом України, Законом України «Про контрольно-ревізійну с лужбу в Україні», ст.ст. 11, ст. 99, 100 , 158 - 163, 254 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позовну заяву Контрол ьно-ревізійного управління в Тернопільській області задо вольнити.

Стягнути з кооперативу «До рожник», код ЄДРПОУ 14144336, 18582,53 грн. в дохід державного бюджету з а реквізитами УДК в Борщівсь кому районі, номер рахунку 3111109 700030, код класифікації доходів б юджету 21080500, ідентифікаційний код 23588869, МФО 838012, призначення пла тежу - інші надходження.

Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Заява п ро апеляційне оскарження пос танови подається протягом де сяти днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до ст.160 КАС України - з дня ск ладення в повному обсязі. Апе ляційна скарга на постанову подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанов и виготовлено 18 березня 2010 р оку

Суддя < для копії > О.К. Ковальчук

< для копії > < для копії >

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2010
Оприлюднено09.09.2010
Номер документу9794482
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-978/10/2270

Постанова від 17.03.2010

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні