Рішення
від 23.06.2021 по справі 520/4272/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

23 червня 2021 року № 520/4272/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Мельникова Р.В.,

за участю секретаря судового засідання - Легостаєвої К.І.,

представника позивача - Шевченко Ю.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області до Ліквідаційної комісії Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації про стягнення капіталізованих платежів,

В С Т А Н О В И В :

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- стягнути з Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області капіталізовані платежі в сумі 245 248,34 грн. (двісті сорок п`ять тисяч двісті сорок вісім гривень тридцять чотири копійки).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивач проводить страхові виплати пов`язані з нещасним випадком на виробництві ОСОБА_1 , яка була працівником Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області. Позивачем було отримано відомості від Державного реєстратора стосовно внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про рішення засновника (учасників) або уповноваженого ним органу щодо припинення Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області в результаті його ліквідації, у зв`язку з чим було направлено до голови комісії з припинення Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області заяву про грошові вимоги. Відповідачем заборгованість визнано та сплачено не було. На думку позивача, така невиплата позивачу сум заборгованості є протиправною, а відтак, підлягає стягненню у судовому порядку.

Ухвалою суду від 23.03.2021 року адміністративну справу за вищевказаним позовом прийнято до розгляду, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні.

Представником відповідача через канцелярію суду було подано відзив на позовну заяву, в якому останній проти заявленого позову заперечував, з підстав його необґрунтованості та недоведеності. При цьому, представником відповідача вказано, що на момент виникнення грошової вимоги від позивача районний методичний центр відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області, в якому працювала з якого була звільнена ОСОБА_1 вже було ліквідовано.

Представник позивача в судове засідання прибув, позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином. Через канцелярію суду представником відповідача було подано клопотання про розгляд справи за відсутності представника.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, встановив наступне.

Відділ освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області зареєстровано, як платник страхових внесків і загальнообов`язкове державне соціальне страхування у Красноградському відділенні управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області.

Під час розгляду справи встановлено, що 22.09.2005 року з ОСОБА_1 стався нещасний випадок. В результаті ушкодження здоров`я рішенням МСЕК від 22.03.2006 року ОСОБА_1 встановлено 25% втрати працездатності від трудового каліцтва.

Позивачем проводяться страхові виплати пов`язані з нещасним випадком на виробництві ОСОБА_1 .

Позивачем вказано у позовній заяві, що зазначена особа була працівником Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області.

Під час розгляду справи зі змісту наданих представником позивача пояснень встановлено, що позивачем було отримало відомості від Державного реєстратора стосовно внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про рішення засновника (учасників) або уповноваженого ним органу щодо припинення Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 02146133) в результаті його ліквідації.

03.02.2021 року Красноградське відділення направило до Голови комісії з припинення Відділу освіти Красноградської РДА Машко О.І. заяву про грошові вимоги.

22.02.2021 року Відділ освіти Красноградської РДА заборгованість перед Позивачем не визнав.

Красноградським відділенням управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області проведений розрахунок суми капіталізованих платежів, що підлягає стягненню з Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області та становить 245248,34 грн.

03.02.2021 року Красноградським відділенням управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області заявою про грошові вимоги на суму 245248,34 грн. повідомило відповідача про необхідність сплатити на його користь 245248,34 грн. капіталізованих платежів.

Листом від 16.02.2021 року відповідачем було повідомлено позивача про невизнання заборгованості. При цьому, вказано, що розпорядженням голови Красноградської районної державної адміністрації Харківської області "Про реорганізацію відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області" від 25 серпня 2020 року №197 проведено реорганізацію відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області шляхом ліквідації районного методичного центру. Також вказано, що наказом начальника відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації "Про звільнення" від 27 жовтня 2020 року №224-К ОСОБА_1 звільнено з посади методиста районного методичного центру відділу освіти 27 жовтня 2020 року в зв`язку з ліквідацією районного методичного центру відділу освіти. Наказом директора Красноградського Центру професійного розвитку педагогічних працівників "Про призначення" від 27 жовтня 2020 року №5-К призначено ОСОБА_1 на посаду консультанта Комунальної установи Красноградського Центру професійного розвитку педагогічних працівників за строковим договором. Розпорядженням голови Красноградської районної державної адміністрації Харківської області "Про структуру Красноградської районної державної адміністрації" від 18.01.2021 року №3 припинено шляхом ліквідації юридичну особу публічного права: відділ освіти районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ - 02146133), що знаходиться за адресою: 63304, Харківська обл., Красноградський р-он, м. Красноград, вул. Соборна, 77. Додатково відповідачем повідомлено про те, що рішенням сесії Красноградської міської ради від 16.12.2020 року №24-VIII створено відділ освіти Крагноградської міської ради, рішенням Красноградської районної ради №17.019.2020 №1399-VII створено комунальну установу "Красноградський центр професійного розвитку педагогічних працівників" та рішенням Красноградської міської ради від 06.01.2021 року №123-VIIІ створено Комунальну установу "Центр обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради".

Враховуючи те, що відповідач в добровільному порядку суму капіталізації коштів не сплатив, позивач завернувся до суду з позовом про їх стягнення.

Надаючи оцінку заявленим позовним вимогам та запереченням проти них, суд зазначає наступне.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначено Законом України від 23.09.1999 № 1105-XIV "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон № 1105-XIV).

Основними принципами страхування від нещасного випадку є: своєчасне та повне відшкодування шкоди страховиком; обов`язковість страхування від нещасного випадку осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту) та інших підставах, передбачених законодавством про працю, а також добровільність такого страхування для осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності.

Приписами ст. 1 Закону № 1105-XIV визначено, що страхові внески - це кошти відрахувань на окремі види загальнообов`язкового державного соціального страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло до набрання чинності Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", кошти, що надходять від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; страхові кошти - акумульовані страхові внески, суми від фінансових санкцій та інші надходження відповідно до законодавства для здійснення матеріального забезпечення, страхових виплат та надання соціальних послуг згідно з цим Законом.

Відповідно до положень ч. 4 Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом. Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням.

Згідно із п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України №1105-XIV джерелами формування коштів Фонду є, зокрема, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Приписами ч. 2 ст.15 Закону №1105-XIV визначено, що роботодавець як страхувальник зобов`язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із цим Законом; інформувати про кожний нещасний випадок або професійне захворювання на підприємстві; повернути Фонду суму виплаченого матеріального забезпечення та вартість наданих соціальних послуг потерпілому на виробництві у разі невиконання своїх зобов`язань щодо сплати страхових внесків.

Відповідно до положень ст.35 Закону № 1105-XIV страхуванню від нещасного випадку підлягають особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах.

Згідно положень ст.36 Закону № 1105-XIV страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку. Порушення правил охорони праці застрахованим, яке спричинило нещасний випадок або професійне захворювання, не звільняє страховика від виконання зобов`язань перед потерпілим.

Страхові виплати складаються із: страхової виплати втраченого заробітку (або відповідної його частини) залежно від ступеня втрати потерпілим професійної працездатності (далі - щомісячна страхова виплата); страхової виплати в установлених випадках одноразової допомоги потерпілому (членам його сім`ї та особам, які перебували на утриманні померлого); страхової виплати дитині, яка народилася з інвалідністю внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання її матері під час вагітності; страхових витрат на медичну та соціальну допомогу.

Відповідно до приписів ч.7 ст.42 Закону № 1105-XIV у разі смерті потерпілого від нещасного випадку або професійного захворювання витрати на його поховання несе Фонд згідно з порядком, визначеним Кабінетом Міністрів України.

Згідно пункту 2 Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №986 (далі - Порядок №986) у цьому Порядку термін "капіталізація платежів" означає визначення суми грошових зобов`язань страхувальника у випадку його ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством), що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам, які належить сплатити до Фонду соціального страхування України для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Відповідно до п. 3 Порядку №986 капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. Під час капіталізації платежів враховуються заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати на догляд за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів, види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого, а також інші виплати, передбачені законодавством.

Приписами п.4 Порядку №986 визначено, що капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення, та обчислюється щодо кожного платежу таким чином, зокрема, щомісячні страхові виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності.

Положеннями п.п. 6-8 Порядку №986 передбачено, що капіталізація платежів для забезпечення витрат на одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого проводиться у розмірах, що встановлюються відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування". Нарахування такої виплати здійснюється на підставі висновку лікувального закладу щодо можливості настання стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого. Капіталізація платежів включає заборгованість страхувальника з виплат, пов`язаних із його зобов`язаннями відшкодувати шкоду, заподіяну життю або здоров`ю застрахованої особи, а саме суми одноразової допомоги, щомісячних виплат втраченого заробітку, витрат на догляд за потерпілим і виплат за листками непрацездатності. У кредиторських вимогах Фонду соціального страхування України до страхувальника, щодо якого розпочато ліквідацію, зазначається сума грошових зобов`язань, обчислена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації. Суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.

З аналізу вищевикладених норм вбачається, що вони можуть бути застосовані до підприємств, які ліквідовано без правонаступника.

Відповідно до статті 105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявленім кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Статтею 111 Цивільного кодексу України передбачено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

Згідно з частиною дев`ятою статті 111 Цивільного кодексу України виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

Пунктом 1 частини першої статті 112 Цивільного кодексу України визначено, що у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом.

Згідно з вимогами статті 1205 Цивільного кодексу України у разі припинення юридичної особи, зобов`язаної відшкодувати шкоду, завдану каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, і встановлення її правонаступників виплата щомісячних платежів покладається на її правонаступників.

У цьому разі вимоги про відшкодування шкоди пред`являються до її правонаступників.

Зазначена позиція суду відповідає висновкам Верховного Суду, викладеним у постанові від 30 березня 2021 року по справі № 420/4823/20.

Під час розгляду справи судом встановлено, що з ОСОБА_1 22.09.2005 року, яка була працівником Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації, стався нещасний випадок, що призвів до втрати працездатності від трудового каліцтва 25%.

З матеріалів справи вбачається, що позивач проводить страхові виплати ОСОБА_1 .

Матеріали справи свідчать, що позивачем було складено розрахунок суми капіталізованих платежів, що підлягає стягненню з відповідача та становить 245248,34 грн.

Відповідачем зазначену суму у добровільному порядку сплачено не було.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Відділ освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області станом на час розгляду справи перебуває в стані припинення з 20.01.2021 року за рішенням засновків (учасників) юридичної особи або уповноваженого органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Також, судом встановлено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить відомості стосовно юридичної особи відповідача про те, що вимоги кредиторів розглядаються до 20.03.2021 року.

Ухвалою суду від 24.05.2021 року судом, зокрема, витребувано від Красноградської районної державної адміністрації Харківської області належним чином засвідчені копії доказів: рішення щодо припинення Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 02146133); статуту (положення) Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 02146133); інформацію стосовно того чи є у Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 02146133) правонаступники та в разі їх існування - надати до суду відповідне управлінське рішення.

На виконання зазначеної ухвали суду представником відповідача до суду подано лист із дорученням до нього копій розпорядження голови Красноградської районної державної адміністрації від 18.01.2021 року №3 Про структуру Красноградської районної державної адміністрації , розпорядження голови Красноградської районної державної адміністрації від 29.05.2020 року №140 Про затвердження Положення про відділ освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області у новій редакції .

Також, представником відповідача у наданому поясненні повідомлено про те, що у Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 02146133) немає правонаступників.

Судом встановлено, що позивачем було здійснено капіталізацію платежів щодо ОСОБА_1 . Капіталізація платежів, передбачених підпунктами 1 - 5 пункту 2 Порядку №765, розрахована на період, що визначається як різниця між середньою тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та їх віком на момент здійснення капіталізації.

Згідно з розрахунками капіталізованих платежів, долученими позивачем до матеріалів справи, сума платежу, яка підлягає капіталізації для розрахунку з потерпілою, яка перебувала у трудових відносинах з відповідачем становить 245248,34 грн.

Відтак, враховуючи вищевикладене та встановлені судом обставини справи наявні підстави вважати, що зазначені капіталізовані платежі підлягають стягненню з відповідача.

Стосовно доводів представника відповідача щодо неналежного відповідача та відсутність у позивача права вимоги суд зазначає, що зі змісту наявних в матеріалах справи доказів вбачається, що відповідно до п.2 акту №1 про нещасний випадок, пов`язаний з виробництвом щодо ОСОБА_1 (код ІПН НОМЕР_1 ) найменування підприємства, працівником якого є потерпіла вказано Відділ освіти Красноградської райдержадміністрації (код ЄДРПОУ 02146133).

Відповідно до положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України в Харківській області (м-н Конституції, Палац Праці, буд.1, 3 під., 4 пов., м. Харків, 61200) до Ліквідаційної комісії Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації (вул. Соборна, буд. 77, м. Красноград, Харківська обл., 63304) про стягнення капіталізованих платежів - задовольнити.

Стягнути з Відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області (вул. Соборна, буд. 77, м. Красноград, Харківська обл., 63304, код ЄДРПОУ - 02146133) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області в особі Красноградського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області капіталізовані платежі в сумі 245248 (двісті сорок п`ять тисяч двісті сорок вісім) грн 34 коп.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 29 червня 2021 року.

Суддя Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2021
Оприлюднено02.07.2021
Номер документу98003944
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/4272/21

Ухвала від 14.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Рішення від 23.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Рішення від 23.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 22.03.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні