Рішення
від 29.06.2021 по справі 640/28350/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 червня 2021 року м. Київ № 640/28350/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Аверкової В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Колоріт.

до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві

про скасування податкових повідомлень-рішень від 31 серпня 2020 року

№ 00005470502, № 00005490502, № 00005500502 та № 00005480502

УСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Колоріт. (дала по тексту - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби в м. Києві (далі по тексту - відповідач) про скасування податкових повідомлень-рішень від 31 серпня 2020 року № 00005470502, № 00005490502, № 00005500502 та № 00005480502.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що спірне рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню у зв`язку із наданням позивачем до контролюючого органу всіх необхідних документів, які підтверджують реальність здійснення операцій.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 грудня 2020 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Мотивуючи відзив на позов, відповідач підтримав висновки акту перевірки в повному обсязі, зазначив про правомірність спірних податкових повідомлень - рішень.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 квітня 2021 року зобов`язано Товариство з обмеженою відповідальністю "Колоріт." надати суду протягом 5-ти днів з дня отримання даної ухвали належним чином засвідчені копії наступних документів: ліцензії (дозволи тощо), якщо передбачають види діяльності; укладені договори купівлі-продажу та інші договори, які укладені з підприємствами-контрагентами; податкові накладні, видаткові накладні та акти виконаних робіт, сертифікати, довіреності; документи, що підтверджують транспортування продукції, надання робіт (послуг); інформацію про перевізників товарно-матеріальних цінностей на всіх етапах його руху від постачальника до покупця, та здійснених розрахунків за надані послуги з транспортування та включення результатів таких операцій до податкового обліку з відповідним їх відображенням у податкових деклараціях (розрахунках, звітах тощо); форми розрахунків (грошова, вексельна, взаємозалік), стан таких розрахунків станом на кінець періоду, що перевіряється, та на дату проведення перевірки, платіжні доручення; інформацію про наявність відповідних складських приміщень, умов зберігання товарно-матеріальних цінностей, документального оформлення їх руху, проведення інвентаризації та опитування матеріально-відповідальних осіб; доказ відображення у первинних документах та документах бухгалтерського обліку проведених операцій; реєстр виданих податкових накладних з підсумками податкового зобов`язання з ПДВ за відповідні податкові періоди; оборотно-сальдові відомості по бухгалтерських рахунках 63, 37, 36, 68, 31; дані щодо зв`язку господарської операції (факту придбання товарів (робіт, послуг спорудження оснівних фондів, понесення інших витрат тощо) з господарською діяльністю підприємства; письмові пояснення щодо укладених договорів між позивачем із контрагентами-постачальниками (продавцями) із детальним зазначенням первинних документів, складених у результаті взаємовідносин, та мети придбання товарів (послуг); інші документи, що підтверджують взаємовідносини з підприємствами-контрагентами.

07 травня 2021 року (відповідно до відмітки служби діловодства суду) позивачем на вимогу суду надано копії документів та пояснення з приводу господарських операцій.

Справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

На підставі наказу від 13 липня 2020 року № 4615, направлень від 14 липня 2020 року № 647/26-15-05-02-026, № 646/26-15-05-02-06, відповідно до підпункту 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, проведена документальна позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю Колоріт. з питань законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн за травень 2020 року (податкова декларація з податку на додану вартість від 20 червня 2020 року № 9124617023), за результатом проведеної перевірки встановлено порушення пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 188.1 статті 188, пункту 198.2, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 201.1 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено завищення від`ємного значення за травень 2020 року в розмірі 275 462 грн та заниження податку на додану вартість на загальну суму в розмірі 20 143 грн.

Такі висновки податкового органу мотивовані тим, що під час перевірки виникли сумніви щодо господарських відносин із ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі , які не підтверджені позивачем первинними документами.

На підставі вказаних висновків прийнято податкові повідомлення - рішення від 31 серпня 2020 року:

№ 00005470502, яким за порушення пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 188.1 статті 188, пункту 198.2, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 201.1 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, Товариству з обмеженою відповідальністю Колоріт нараховано грошове зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 25 179,00 грн, за основним платежем - 20143 грн, за штрафними санкціями - 5036 грн;

№ 00005490502, яким за порушення пункту 44.6 статті 44, пункту 85.2 статті 85 Податкового кодексу України, Товариству з обмеженою відповідальністю Колоріт нараховано штраф у розмірі 1020 грн;

№ 00005500502, яким за порушення пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 188.1 статті 188, пункту 198.2, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 201.1 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, Товариству з обмеженою відповідальністю Колоріт зменшено податок на додану вартість на суму 275 62 грн;

№ 00005480502, яким Товариству з обмеженою відповідальністю Колоріт нараховано штраф у розмірі 3400,00 грн.

За результатом адміністративного оскарження податкові повідомлення - рішення залишені без змін, скарги позивача без задоволення (копія рішення ДПС України від 02 листопада 2020 року міститься в матеріалах справи).

Не погоджуючись із такими висновками податкового органу, позивач звернувся до суду.

Згідно усталеної судової практики при розгляді справ даної категорії судам належить з`ясовувати, зокрема, такі обставини: рух активів у процесі здійснення господарської операції (фактичне здійснення господарських операцій); підтвердження господарських операцій належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами; установлення спеціальної податкової правосуб`єктності учасників господарської операції зв`язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Таким чином, в межах даного спору слід встановити факт здійснення (реальність) господарських операцій позивачем з його контрагентом - ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі , мету придбання та обставини використання придбаних товарів та послуг у власній господарській діяльності позивача, встановити спеціальну податкову правосуб`єктність учасників господарської операції.

Згідно з підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно до пункту 198.1 статті 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Пункт 198.3 статті 198 Податкового кодексу України встановлює, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

З аналізу вказаних правових норм та обставин справи суд приходить до висновку, що необхідними та достатніми підставами для включення позивачем до складу податкового кредиту відповідних сум податку на додану вартість є: придбання ним товару, робіт чи послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності; сплата чи нарахування сум податку на додану вартість у зв`язку з таким придбанням.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Податковий кодекс України передбачає лише такі випадки для не включення до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв`язку з придбанням товарів (послуг), як не підтвердження податковими накладними та/або відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, та/або порушення порядку заповнення податкової накладної оформлення їх з порушенням вимог (пункт 198.6 статті 198, пункт 201.10 статті 201).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

За приписом пункту 201.8 статті 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

За визначенням статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Отже, правові наслідки у вигляді виникнення у покупця права на формування відповідних сум податкового кредиту виникають за наявності сукупності таких обставин та підстав, зокрема: фактичного (реального) здійснення оподатковуваних операцій; документального підтвердження реального здійснення господарських операцій сукупністю юридично значимих (дійсних) первинних та інших документів, які зазвичай супроводжують операції певного виду; наявності у сторін спеціальної податкової правосуб`єктності; наявності у покупця належним чином складеної податкової накладної; наявності ділової мети, розумних економічних причин для здійснення господарської операції.

Водночас, наведені вище норми податкового законодавства у взаємозв`язку з приписами законодавства з питань бухгалтерського обліку та звітності визначають окремі випадки, за яких неможливе формування податкового кредиту, зокрема, це: не пов`язаність здійсненої операції (понесених витрат) з господарською діяльністю покупця (придбання товарів/послуг без мети їх використання у господарській діяльності); фіктивність операцій/нездійснення оподатковуваних операцій; видача податкової накладної особою, яка не є платником податку на додану вартість; відсутність у платника податків юридично значимих первинних документів.

Разом з тим, наявність у позивача належним чином формально оформлених податкових накладних не є безперечною підставою для формування податкового кредиту.

Так, відповідно до визначення частини першої статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб`єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Частиною другою статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Судом встановлено, що між ТОВ Колоріт. та ТОВ Сангрейн Інвест (код ЄДРПОУ 34000176) було укладено договір поставки №1089 від 24.03.2020 року.

Згідно п.п.1.1, 1.2. договору №1089 від 24.03.2020 року ТОВ Колоріт. зобов`язується поставити та передати у власність, а ТОВ Сангрейн Інвест прийняти та оплатити товар, а саме: пшеницю 3.4 класу врожаю 2019 року.

Згідно до п.4.1. Договору поставки №1089 від 24.03.2020 року ТОВ Сангрейн Інвест здійснена попередня оплата на рахунок ТОВ Колоріт. в розмірі - 2 500 000,00 грн., у тому числі НДВ 20 % - 416 666,67 грн., що підтверджується випискою з банківського рахунку ТОВ Колоріт. за 24.03.2020 року.

Виписана податкова накладна № 30 від 24.03.2020 року, про що надано ТОВ Сангрейн Інвест рахунок-фактуру №СФ-0000083 від 25.03.2020 року та видаткову накладну №РН-0000083 від 25.03.2020 року відповідно до п.2.3 договору поставки № 1089 від 21.03.2020 року.

Пшеницю 3 класу 25 березня 2020 року було відвантажено на склад ТОВ Сангрейн Інвест згідно п.2.2. Договору поставки №1089 від 24.03.2020р.

Як пояснює позивач, постачальник ТОВ Айдар на момент співпраці відмовився продавати/поставляти пшеницю ТОВ Колоріт. згідно специфікації № 2 від 24.03.2020 року до договору купівлі-продажу № 15/20 від 29.01.2020 року, та приймати оплату від ТОВ Колоріт на банківський рахунок згідно п.4.1. договору купівлі-продажу № 15/20 від 29.01.2020 року та рахунку № 25 від 24.03.2020 року.

Таким чином, ТОВ Колоріт. не мало можливості виконати в повному обсязі зобов`язання перед ТОВ Сангрейн Інвест в поставці пшениці за укладеним договором поставки № 1089 від 24.03.2020 року. Залишок передоплати підлягав поверненню ТОВ Сангрейн Інвест .

Для повернення залишку передоплати, у сумі 2 289 634,00 грн. ТОВ Сангрейн Інвест надіслано лист № б\н від 13.04.2020 року, про повернення надлишково перерахованих коштів на їхні банківські реквізити. (копія листа міститься в матеріалах справи).

Таким чином, на розрахунковий рахунок ТОВ Сангрейн Інвест було перераховано 1 600 000,00 грн, в тому числі ПДВ-20% - 266 666, 67 грн., платіжне доручення № 197 від 14.04.2020 року.

ТОВ Колоріт. виписало розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №1 від 14.04.2020 року до ПН № 30 від 24.03.2020 року на суму, яка підлягає коригуванню відповідно до приписів Податкового кодексу України, в розмірі ПДВ - 266 666,67 грн.

Позивач стверджує, що всі первинні документи, які підтверджують факт здійснення фінансово-господарських операцій були надані в ДПС для підтвердження та реєстрації розрахунка коригування кількісних і вартісних показників №1 від 14.04.2020 року до ПН №30 від 24.03.2020 року на суму, яка підлягає коригуванню відповідно до приписів Податкового кодексу України, в розмірі ПДВ 266 666, 67 грн.

Як встановлено в акті перевірки, у період з 01.04.2020p. по 31.05.2020р. ТОВ Колоріт здійснювало фінансово-господарську діяльність, а саме закупівля у сільськогосподарських виробників продукції власного виробництва, та подальшої реалізації цієї продукції, саме укладені договори поставки №1127 від 27.03.20, №1214 від 17.04.20 з ТОВ Сангрейн Інвест (код ЄДРПОУ 34000176) за умовами яких, ТОВ Колоріт зобов`язується поставити та передати у власність, (згідно п.2.2. товар поставлявся на умовах DAP, місце поставки ТОВ Укртрансагро м. Маріуполь, пр. Луніна, 2 у відповідності із правилами Інкотермс-2010 ), а ТОВ Сангрейн Інвест прийняти та оплатити товар, а саме: пшеницю 2,3,4 класу.

Поставка пшениці здійснювалась по видатковим накладним: № РП-0000095 від 03.04.2020 на суму 237720,00 грн у т.ч. ПДВ 39620,00 грн, № РН-0000104 від 18.04.2020 на суму 398916,96 грн у т.ч. ПДВ 66486.16 грн.

Для виконання вищезазначених договорів ТОВ Колоріт з ТОВ Агрофірма Діоніс-ЛТД був укладений: договір купівлі-продажу №36/20 від 15.04.2020 та специфікація № 1 від 15.04.2020 року на придбання пшениці врожаю 2019 року. За цим договором був виставлений рахунок: № 2 від 15.04.2020 року за умовами п.5 специфікації 1, були здійснені оплати на розрахунковий рахунок продавця, що підтверджується платіжними дорученнями: № 212 від 16.04.20 р на суму 13 1250,00 грн у т.ч. ПДВ, № 216 від 17.04.20 р. на суму 10000,00 у т.ч. ПДВ № 227 від 21.04.20 р. на суму 39640,00 у т.ч. ПДВ.

Продавцем були виписані видаткові накладні: № 3 від 16.04.20р. на суму 137205.00 грн у т.ч. ПДВ 23947.50 грн, №4 від 17.04.20 р на суму 143685.00 грн у т.ч. ПДВ 22867.50 грн

Для виконання вищезазначених договорів ТОВ Колоріт. з ТОВ Талове-2000 був укладений: Договір №32/20 від 27.03.2020 та специфікація № 1 від 27.03.2020 року з на придбання пшениці врожаю 2019 року. За цим договором був виставлений рахунок: № СФ-0000016 від 27.03.2020 року, були здійснені оплати на розрахунковий рахунок продавця, що підтверджується платіжними дорученнями: № 149 від 27.03.20 р на суму 61632,50 грн, № 153 від 30.03.20р. на суму 2080000,00 грн.

Продавцем була виписана видаткова накладна: № 9 від 30.03.20 р на суму 1088640,00 грн у т.ч. ПДВ 181440,00 грн.

Послуги з транспортування пшениці з ТОВ Талове-2000 надавались ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі тільки машини № 5 у видатковій накладній з вагою 39,730 тон.

Для транспортування товару, ТОВ Колоріт звертається до підприємств перевізників, так як ТОВ Колоріт. не має власного вантажного транспорту. Таким чином, між ТОВ Колоріт. та ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі був укладений договір на автотранспортні послуги з перевезення та експедирування вантажу. За цими договорами поставки/купівлі-продажу були здійснені перевезення вищезазначеного товару (відповідні рахунки та акти надання послуг: № 84 від 06.04.20 р на суму 28526.40 грн у т.ч. ПДВ; ттн № 8805 від 30.03.2020р; № 93 від 21.04.20 р на суму 59521,31 грн, у т.ч. ПДВ; ттн №1705 від 17.04.2020р., № 92 від 21.04.20р на суму 571 14,89 грн у т.ч. ПДВ; ттн №1706 від 16.06.2020р та платіжні доручення: №203 від 15.04.20 на суму 28526,40 грн у т.ч. ПДВ, №236 від 23.04.20 р. на суму 59251,31 грн у т.ч. ПДВ, № 232 від 22.04.20 р на суму 57114,89 грн у т.ч. ПДВ.

Також, між ТОВ Колоріт. та ТОВ Сангрейн Інвест були укладені договори на поставку кукурудзи врожаю 2019 року, Договір поставки № 1203 від 15.04.2020 р та Договір поставки № 1198 від 13.04.2020 р.

Згідно п.2.2. товар поставлявся на умовах DAP, місце поставки ТОВ Укртрансагро м. Маріуполь, пр. Луніна, 2 у відповідності із правилами Інкотермс-2010 .

Поставка кукурудзи здійснювалась по видатковим накладним: № РН-0000102 від 15.04.20 р. на суму 584301.14 грн у т.ч. ПДВ 97383.52 грн, № РН-0000103 від 15.04.20р. на суму 207670.24 грн у т.ч. ПДВ 3461 1.71 грн.

Оплату ТОВ Сангрейн Інвест здійснювало згідно умов п. 4.1 договорів поставки на розрахунковий рахунок ТОВ Колоріт про що свідчать платіжні доручення: №1092 від 16.04.20 р., на суму 467440,92 грн у т.ч. ПДВ, №1313 від 08.05.20 р на суму 116860,22 грн у т.ч. ПДВ №1093 від 16.04.20р., на суму 166136.20 грн у т.ч. ПДВ №1256 від 06.05.20р., на суму 41534.04 грн у т.ч. ПДВ.

Для виконання вищезазначених договорів, були укладені декілька договорів купівлі- продажу/поставки, а саме: між ТОВ Колоріт. та КСП Олексіївське був укладений договір купівлі-продажу №35/20 від 14.04.20р на придбання кукурудзи врожаю 2019 року. Продавцем був виставлений рахунок № 22 від 14.04.20 р., після відвантаження товару була виписана: видаткова накладна №243 від 15.04.20 на суму 183915,00 грн у т.ч. І ІДВ 30652.50 грн. Оплата була здійснена в повному обсязі, про це свідчать платіжні доручення: №200 від 15.04.20р. на суму 13 1250.00 у т.ч. ПДВ №209 від 15.04.20р„ на суму 22012.00 грн у т.ч. ПДВ №228 від 21.04.20р.. на суму 30653.00 грн у т.ч. ПДВ.

Послуги з перевезення вищевказаної сільськогосподарської продукції надавало ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі рахунки та акти надання послуг, платіжні доручення.

У період з 01 квітня 2020 року по 31 травня 2020 року ТОВ Колоріт здійснювало фінансово-господарську діяльність, а саме: закупівля у сільськогосподарських виробників продукції власного виробництва, та подальшої реалізації цієї продукції для цього були укладені договори поставки Договір №1199 від 13.04.20 р, Договір № 1238 від 27.04.20р., Договір №1263 від 08.05.20р з ТОВ Сангрейн Інвест ЛТД (код ЄДРПОУ 42029116) за умовами яких, ТОВ Колоріт. зобов`язується поставити та передати у власність, а ТОВ Сангрейн Інвест прийняти та оплатити товар, а саме: ячмінь врожаю 2019 року.

Товар було відвантажено на склад ТОВ Сангрейн Інвест ЛТД згідно умов п.2.2. Договорів поставки, а саме м. Маріуполь пр. Луніна, 50 ТОВ МКХП у відповідності із правилами Інкотермс-2010 , що підтверджується печаткою в товаротранспортних накладних, з зазначенням культури, дати розвантаження. Наступного дня після розвантаження автомобілів, на електронну адресу ТОВ Колоріт. приходить електронний реєстр, згідно реєстру випису вались видаткові накладні.

Поставка здійснювалась згідно видаткових накладних № РН-0000100 від 14.04.20, №РН-0000101 від 15.04.20, №РН-00001 15 від 28.04.20, №РН-0000118 від 30.04.20, №РН-0000122 від 12.05.20.

Оплата за вищевказаними договорами була здійснена згідно платіжних доручень: № 1175 від 28.04.20 на суму 56835,00 грн, №1094 від 16.04.20 на суму 227339,98 грн, № 1242 від 06.05.20 на суму 142325,04 грн, №1194 від 29.04.20 на суму 146502,72 грн.

Для виконання вищезазначених договорів поставки були укладені договори з наступними постачальниками сільхозвиробниками власної продукції товару, а саме ячменю:

СГ ТОВ ТАВРІЯ : Договір поставки № 33/20 від 13.04.20р, рахунок №130420-1 від 13.04.20р, видаткова накладна №140420 від 14.04.20р, платіжні доручення №194 від 14.04.20р. на суму 145249,86 грн, №939 від 30.04.20р. на суму 17263,98 грн.

ПП ВЛАДАР : Договір купівлі-продажу №34/20 від 13.04.20 р, рахунок № 8 від 13.04.20 та видаткова накладна № 8 від 14.04.20 на суму 104289,40 грн у т.ч. ПДВ 17381.57 грн, платіжне доручення: №196 від 14.04.20р на суму 104289,40 грн;

ПАТ Часівоярський вогнетривкий комбінат : договір купівлі-продажу №Д-96/20 від 23.04.20 р, рахунок № 22 від 23.04.20р, видаткові накладні: № 7 від 28.04.20 на суму 152628,00 грн, № 8 від 30.04.20 на суму 147756,00 грн, платіжні доручення за цим договором: №247 від 27.04.20, №248 від 28.04.20, №253 від 29.04.20, №256 від 30.04.20;

ТОВ Агрофірма Слобожанська : договір купівлі-продажу № 38/20 від 08.05.20 р, рахунки: №26 від 08.05.20р, №27 від 12.05.20р, видаткова накладна № 95 від 11.05.20 на суму 534720.00 грн, платіжні доручення за цим договором: №269 від 08.05.20 на суму 480000.00 грн, №270 від 12.05.20 на суму 54720,00 грн.

ПАТ Бахмутьке Племпідприємство договір поставки №37/20 від 08.05.20 р. рахунки: №15 від 08.05.20, №16 від 12.05.20р, видаткова накладна: №15 від 12.05.20, платіжні доручення за цим договором: № 268 від 08.05.20 на суму 175000,00 грн у т.ч. ПДВ, №274 від 12.05.20 на суму 25016,00 грн у т.ч. ПДВ, №275 від 12.05.20 на суму 15201,22 грн у т.ч. ПДВ.

За умовами укладених договорів між продавцями/постачальниками товару в адресу ТОВ Колоріт. транспортування товару здійснюється за рахунок та силами ТОВ Колоріт , таким чином, для транспортування товару по вищевказаним договорам купівлі-продажу та поставки.

ТОВ Колоріт звернулось за послугами перевезення до ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі , про що свідчать первинні документи, а саме рахунки, акти надання послуг: рахунок та акт №103 від 13.05.20 на суму 193 18.50 грн у т.ч. ПДВ 3219,75 грн згідно ттн № 1912 від 12.05.20 на суму 19318,50 грн; платіжне доручення № 277 від 14.05.20 на суму 193 18,50 грн у т.ч. ПДВ; рахунок та акт №99 від 04.05.20 на суму 28774.08 грн у т.ч. ПДВ 4795.68 грн згідно ттн № 4584 від 30.04.20; платіжне доручення № 264 від 05.05.20 на суму 28774.08 грн у т.ч. ПДВ; рахунок та акт №104 від 13.05.20 на суму 23822.65 грн у і .ч. ПДВ 3970,44 грн згідно ттн № 8714 від 11.05.20; платіжне доручення № 278 від 14.05.20 на суму 23822,65 грн у т.ч. ПДВ; рахунок та акт №97 від 29.04.20 на суму 29618.69 грн у т.ч. ПДВ 4936.45 грн згідно ттн № 2445 від 28.04.20; платіжне доручення № 263 від 05.05.20 на суму 29618,69 грн у т.ч. ПДВ; рахунок та акт № 105 від 13.05.20 на суму 24362,15 грн у т.ч. ПДВ 4060.36 грн згідно ттн № 8715 від 11.05.20; платіжне доручення №279 від 14.05.20 на суму 24362,15 грн у т.ч. ПДВ рахунок та акт №106 від 13.05.20 на суму 24102,14 грн у т.ч. ПДВ 4017,02 грн згідно ттн №8616 від 11.05.20; платіжне доручення № 280 від 14.05.20 на суму 24102,14 грн у т.ч. ПДВ рахунок та акт №86 від 15.04.20 на суму 20144.10 грн у т.ч. ПДВ 3357,35 грн згідно ттн №2403 від 14.04.20; платіжне доручення №218 від 17.04.20 на суму 20144,10 грн у т.ч. ПДВ рахунок та акт №90 від 15.04.20 на суму 24608,12 грн у т.ч. ПДВ 4 101.35 грн згідно ттн №1273 від 14.04.20; платіжне доручення № 221 від 17.04.20 на суму 24608,12 грн у т.ч. ПДВ.

Також, у період з 01.04.2020р.по 31.05.2020р. ТОВ Колоріт. здійснювало фінансово-господарську діяльність з ТОВ Трест-С (код ЄДРПОУ 386641 19) було укладено договір купівлі-продажу сільськогосподарської продукції №27/20 від 11.03.2020 року на поставку жита врожаю 2019 року. Поставка жита здійснювалась на умовах п 2.3. договору №27/20 DAP, склад покупця за адресою: м. Оріхів вул. Иохана Янцена, буд.48-А, у відповідності із правилами Інкотермс-2010 , що підтверджується печаткою в товаротранспортній накладній. Видаткові накладні: № РН-0000097 від 08.04.20, № РН-0000110 від 22.04.20, платіжні доручення, що свідчать про факт оплати за товар: №1051 від 02.04.20 на суму 170000.00 грн у т.ч. ПДВ, №1088 від 21.04.20 на суму 350000.00 грн у т.ч. ПДВ, №1108 від 24.04.20 на суму 175001,00 грн у т.ч. ПДВ додані до матеріалів справи.

На виконання вищезазначеного договору ТОВ Колоріт. уклало договір купівлі-продажу № 26/20 від 11.03.2020 року з Фермерське господарство Кредо на поставку жита врожаю 2019 року: за цим договором був виставлений рахунок: №10 від 12.03.20; видаткові накладні за період квітень 2020 року: №37 від 07.04.20 на суму 257610.17 грн, №41 від 22.04.20 на суму 244466,16 грн у т.ч. ПДВ 40744,36 грн, про оплату товару свідчать платіжні доручення: №181 від 06.04.20 на суму 148600,00 грн у т.ч. ПДВ, №182 від 06.04.20 на суму 92400.00 грн у т.ч. ПДВ, № 183 від 07.04.20 на суму 11154,31 грн у т.ч. ПДВ, № 230 від 21.04.20 на суму 248000,00 грн у т.ч. ПДВ.

Послуги з перевезення за вищевказаними договорами поставки/купівлі-продажу, здійснювалось вантажним транспортом ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі (код 33160681) згідно договору про надання автотранспортних послуг № 1225 від 15.09.2020 року та підтверджується наступними документами: рахунок та акт №85 від 08.04.20 на суму 27838,84 грн у т.ч. ПДВ 4639,81 грн, ттн №704 від 07.04.20 р, платіжне доручення № 204 від 15.04.20 р на суму 27838,84 грн, рахунок та акт № 94 від 23.04.20 на суму 25623,16 грн, ттн №224 від 22.03.20 р, платіжне доручення № 244 від 27.04.20р.

За надання фактичних автотранспортних послуг перевезення по договору № 1225 від 15.09.2020 року ТОВ Колоріт здійснило розрахунок з ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі згідно рахунків виставлених в адресу ТОВ Колоріт , що підтверджується платіжними дорученнями.

Експедирування вантажу згідно реєстру було згідно наступних поставок: поставки висівок пшеничних в адресу ПрАТ АПК-ІНВЕСТ відбувались згідно договору поставки №161019КЗ-А від 16.10.2019 року та специфікаціями: № 13 від 01.04.20 р., №14 від 13.04.20р, №15 від 22.04.20 р, №16 від 29.04.20 р, та відповідно до видаткових накладних, копії яких містяться в матеріалах справи.

Для постачання товару, а саме висівок пшеничних ТОВ Колоріт були укладені договори з Постачальниками товару, а саме висівки пшеничні у квітні 2020 р: ТОВ "СП ДОНЕЦЬК" договір №19/20 від 19.02.2020р; ТОВ УКРСЛАВТРЕСТ згідно договору №19/03/2020 від 19.03.2020; ТОВ "АЙДАРСЬКИЙ ПЕКАР" згідно договору 26/09/19-В від 26.09.2019р; ТОВ ЕНЛІЛЬ згідно договору 2607-0119 від 26.07.2019 року; ТДВ РІДНА ХАТА , ТОВ ТК СЕРВІС , ПП Мирненський булочно-кондитерський комбінат .

Послуги з перевезення висівок пшеничних надав ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі за умовами договору №1225 від 15.09.2019 року після надання послуг були складені наступні первинні документи: рахунок на оплату№112 від 26.05.20 на суму 26472,00 грн у т.ч. ПДВ , акт надання послуг №112 від 26.05.2020р.-22.06т на суму 26472.00 грн у т.ч. ПДВ, ттн №216 від 25.05.2020 року з відміткою про прийом товару платіжне доручення №294 від 26.05.20 на суму 26472.00 грн у т.ч. ПДВ.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України дою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Податковий кодекс України передбачає лише такі випадки для не включення до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв`язку з придбанням товарів (послуг), як не підтвердження податковими накладними та/або відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, та/або порушення порядку заповнення податкової накладної оформлення їх з порушенням вимог (пункт 198.6 статті 198, пункт 201.10 статті 201).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

За приписом пункту 201.8 статті 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Як встановлено судом, на момент складання податкових накладних контрагент позивача - ТОВ Евент-Агенція Донбасс-Енерджі був зареєстрований як платники податку на додану вартість у встановленому законодавством порядку, а тому мав право нараховувати податок на додану вартість та складати податкові накладні на кожну поставку товарів та послуг.

Суд звертає увагу, що порушень з приводу правильності оформлення та реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних в акті перевірки не встановлено.

Відповідно до приписів частини другої статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Так, в контексті спірних правовідносин належить відмітити рішення Європейського Суду з прав людини у справах "Інтерсплав" проти України" (2007 рік, заява №803/02), "Булвес АД проти Болгарії " (2009 рік, заява №3991/03) і "Бізнес Супорт Центр" проти Болгарії" (2010 рік, заява №6689/03), у яких, перевіряючи відповідність позбавлення права на податковий кредит/бюджетне відшкодування вимогам статті 1 Протоколу №1, Європейський суд з прав людини застосовував принцип пропорційності. Цей принцип є складовою частиною принципу верховенства права і вимагає додержання "справедливого балансу" між вимогами публічного інтересу та захистом прав приватних осіб, у реалізацію яких здійснюється втручання держави.

Провівши відповідну оцінку, Європейський Суд з прав людини визнав, що "справедливий баланс" не додержується, коли платника податку на додану вартість позбавляють права на податковий кредит/бюджетне відшкодування за відсутності доказів його залучення до протиправної діяльності, пов`язаної з незаконним отриманням бюджетного відшкодування, чи доказів того, що йому було відомо/повинно було відомо про таку діяльність його постачальників.

Таким чином, за змістом норм Податкового кодексу України право покупця на податковий кредит з податку на додану вартість не ставиться в залежність від дотримання контрагентами вимог законодавства та вчинення ймовірних зловживань за ланцюгом постачання товару.

Враховуючи викладене, на думку суду, позивач правомірно відносив до складу податкового кредиту відповідні суми податку на додану вартість по відносинам із TOB Евент-Агенція Донбасс-Енерджі , тому, висновки актів перевірки про завищення від`ємного значення є помилковими.

Щодо висновків про ненадання первинних документів, суд зазначає наступне.

Так, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Питання надання платниками податків документів до перевірки врегульовано статтею 85 ПК України, пунктом 85.2 якої (у редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин) передбачено, що платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Відповідно до пункту 44.6 статті 44 ПК України у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам органу державної податкової служби, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо ж платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Пунктом 44.7 статті 44 ПК України визначено, що у разі якщо посадова особа контролюючого органу, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до контролюючого органу, який призначив проведення перевірки, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків - фізичної особи або посадової особи платника податків - юридичної особи).

У разі якщо надіслані у передбаченому абзацом першим цього пункту порядку документи надійшли до контролюючого органу після завершення перевірки або у разі надання таких документів відповідно до абзацу другого цього пункту, контролюючий орган має право не приймати рішення за результатами проведеної перевірки та призначити позапланову документальну перевірку такого платника податків.

При цьому, відповідно до підпункту 78.1.5 пункту 78.1 статті 78 ПК України у разі, якщо платником податків подано в установленому порядку органу державної податкової служби заперечення до акта перевірки або скаргу на прийняте за її результатами податкове повідомлення-рішення, в яких вимагається повний або частковий перегляд результатів відповідної перевірки або скасування прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення і коли платник податків у своїй скарзі (запереченнях) посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об`єктивний їх розгляд неможливий без проведення перевірки, - здійснюється документальна позапланова перевірка. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали предметом оскарження.

Системний аналіз наведених вище правових норм свідчить про те, що законодавцем передбачено право платника податків надати контролюючому органу документи, які були відсутні під час перевірки. При цьому, якщо платник податків у запереченнях на акт перевірки / скарзі на прийняті ППР посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, до прийняття рішення за результатами такої перевірки це зумовлює обов`язок податкового органу щодо призначення та проведення позапланової перевірки.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 08 серпня 2019 року по справі №802/1069/13-а, від 04 березня 2020 року по справі №0440/5658/18.

Таким чином, податкові повідомлення-рішення від 31 серпня 2020 року № 00005470502, № 00005490502, № 00005500502 та № 00005480502 є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем не доведено правомірність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень в оскаржуваній частині з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов ТОВ Колоріт. підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Колоріт. - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у місті Києві від 31 серпня 2020 року № 00005470502, № 00005490502, № 00005500502 та № 00005480502.

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Колоріт. (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 3, код ЄДРПОУ 40563051) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 4575 (чотири тисячі п`ятсот сімдесят п`ять) гривень 91 копійку за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980).

Згідно з частиною першою статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Відповідно до частини другої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.В. Аверкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.06.2021
Оприлюднено05.07.2021
Номер документу98049987
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/28350/20

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 17.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Рішення від 29.06.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 13.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні