Постанова
від 29.06.2021 по справі 911/3490/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" червня 2021 р. м. Київ Справа № 911/3490/20

за заявою Дочірнього підприємства Строй-Маркет Груп (02090, м. Київ, вул. В.Сосюри, буд. 6; код ЄДРПОУ 33104229)

до Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595)

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

За участю секретаря Булгакової О.В.

За участю представників учасників у справі:

розпорядник майна ТОВ Астерс Груп арбітражний керуючий Бандола О.О.;

від ДП Строй-Маркет Груп : адвокат Горбан А.В.;

від ТОВ Хенкелль Фрешенет Україна : адвокат Задорожній Р.О.;

від ТОВ Асканія Дістріб`юшн : адвокат Жарук М.В.

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Київської області перебуває справа № 911/3490/20 за заявою ДП Строй-Маркет Груп про банкрутство ТОВ Астерс Груп .

Ухвалою Господарського суду Київської області від 22.12.2020 відкрито провадження у даній справі про банкрутство; введено процедуру розпорядження майном ТОВ Астерс Груп та призначено розпорядником майна Боржника арбітражного керуючого Бандолу О.О.; вирішено інші процедурні питання у справі.

23.12.2020 Господарським судом Київської області в установленому порядку було здійснено публікацію оголошення № 65651 про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ Астерс Груп .

Ухвалою попереднього засідання Господарського суду Київської області від 23.02.2021 (з урахуванням ухвали від 24.03.2021 про виправлення описки) розглянуто вимоги кредиторів до Боржника, які підлягають включенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, зокрема вимоги: ДП Строй-Маркет Груп у сумах: 21020,00 грн - 1 черга; 80676543,00 грн - 4 черга; ПП Калинторг у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 507538,88 грн - 4 черга; ТОВ Лан-Україна у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 149559,12 грн - 4 черга; 27535,63 грн - 6 черга; ТОВ Сучасні торговельні технології у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 3428969,14 грн - 4 черга; ТОВ С.К.С у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 16206584,26 грн - 4 черга; ТОВ Еко-Сфера у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 182561,98 грн - 4 черга; 35972,80 грн - 6 черга; ТОВ Компанія Май Україна у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 364332,50 грн - 4 черга; ТОВ Ніка Захід у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 460869,01 грн - 4 черга (без права вирішального голосу); ТОВ Господарник у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 3401190,00 грн - 4 черга (без права вирішального голосу); ТОВ Штраус Україна у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 1743988,95 грн - 4 черга; 3081,30 грн - 6 черга; ТОВ НВП Нанотехнологія у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 773850,39 грн - 4 черга (без права вирішального голосу); ТОВ ТД Почайна у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 1257224,63 грн - 4 черга; 202331,91 грн - 6 черга (без права вирішального голосу); ТОВ СП Соломія у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 455273,55 грн - 4 черга (без права вирішального голосу); ТОВ Хорольський завод дитячих продуктів харчування у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 795065,74 грн - 4 черга; 51010,05 грн - 6 черга (без права вирішального голосу); призначено підсумкове засідання на 16.03.2021; вирішено інші процедурні питання у справі.

15.03.2021 до суду надійшло клопотання розпорядника майна Боржника від 11.03.2021 № 02-93/80 (вх. № 5982/21) про визнання Боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Бандолу О.О.

15.03.2021 до суду надійшов звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. від 11.03.2021 № 02-93/81 (вх. № 5980/21) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном.

16.03.2021 судове засідання не відбулось, у зв`язку з чим ухвалою суду від 22.03.2021 повідомлено учасників у справі про призначення підсумкового засідання на 06.04.2021.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 24.03.2021 здійснено виплату основної грошової винагороди арбітражному керуючому Бандолі О.О. за виконання ним повноважень розпорядника майна Боржника у справі № 911/3490/20 про банкрутство ТОВ Астерс Груп за період з 22.12.2020 по 28.02.2021 в розмірі 40838,71 грн з депозитного рахунку Господарського суду Київської області за рахунок коштів, авансованих ДП Строй-Маркет Груп .

У зв`язку з апеляційним оскарженням процесуальних документів у справі, матеріали справи № 911/3490/20 були скеровані до Північного апеляційного господарського суду згідно супровідного листа від 31.03.2021, отже судові засідання, призначені на 06.04.2021, не відбулись.

Постановами Північного апеляційного господарського суду від 08.06.2021 залишено без змін ухвали Господарського суду Київської області від 22.12.2020 та від 24.03.2021 у даній справі.

Після повернення матеріалів справи № 911/3490/20 до місцевого господарського суду 17.06.2021 справу було передано судді Наріжному С.Ю. для подальшого розгляду.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 22.06.2021 призначено на 29.06.2021 розгляд кредиторських заяв ТОВ Київський завод шампанських вин Столичний та ТОВ Асканія Дістріб`юшн , а також підсумкове засідання у справі.

29.06.2021 до суду надійшло клопотання Боржника від 29.06.2021 № 2906/2021 (вх. № 15688/21) про розгляд справи без участі представника Боржника.

29.06.2021 до суду надійшов лист розпорядника майна Боржника від 29.06.2021 № 02-93/104 (вх. № 15582/21) з доданим висновком експерта за результатом проведення судово-економічної експертизи щодо питань наявності/відсутності доведення Боржника до банкрутства, фіктивного банкрутства, приховування банкрутства, ознак неплатоспроможності.

29.06.2021 до суду надійшло письмове уточнення розпорядника майна Боржника від 29.06.2021 № 02-93/105 (вх. № 15654/21) до раніше поданого звіту від 11.03.2021 № 02-93/81 (вх. № 5980/21) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 29.06.2021 визнано грошові вимоги до Боржника, а саме: ТОВ Хенкелль Фрешенет Україна у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 338835,84 грн - 4 черга; ТОВ Асканія Дістріб`юшн у сумах: 4540,00 грн - 1 черга; 971435,22 грн - 4 черга.

29.06.2021 в підсумкове судове засідання з`явились розпорядник майна Боржника, а також представники ініціюючого кредитора ДП Строй-Маркет Груп та кредиторів ТОВ Хенкелль Фрешенет Україна і ТОВ Асканія Дістріб`юшн .

Детально дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення представників учасників у справі суд встановив наступне.

05.03.2021 було проведено загальні збори кредиторів ТОВ Астерс Груп , що підтверджено протоколом б/№, під час яких було визначено склад комітету кредиторів Боржника в кількості семи осіб - ДП Строй-Маркет Груп , ТОВ Компанія Май Україна , ТОВ Штраус Україна , ТОВ Сучасні торговельні технології , ПП Калинторг , ТОВ С.К.С та ТОВ Еко-Сфера ; заслухано звіт розпорядника майна Боржника про виконану роботу, за наслідком чого вирішено відкласти проведення зборів кредиторів для розгляду звіту розпорядника майна на 10.03.2021.

Крім цього, 05.03.2021 проведено засідання комітету кредиторів, в ході якого було заслухано звіт розпорядника майна Боржника про виконану роботу, за наслідком чого вирішено відкласти проведення засідання комітету кредиторів для розгляду звіту розпорядника майна та прийняття рішення щодо подальшої процедури на 10.03.2021.

10.03.2021 було проведено загальні збори кредиторів ТОВ Астерс Груп , що підтверджено протоколом б/№, під час яких було заслухано звіт розпорядника майна Боржника про виконану роботу, за наслідком чого вирішено схвалити результати проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності Боржника; визначено наступну судову процедуру банкрутства у даній справі - ліквідацію ТОВ Астерс Груп ; погоджено кандидатуру арбітражного керуючого Бандоли О.О. для призначення ліквідатором ТОВ Астерс Груп ; доручено розпоряднику майна Боржника подати до суду відповідне клопотання.

10.03.2021 було проведено засідання комітету кредиторів Боржника, що підтверджується протоколом б/№, під час якого було заслухано звіт розпорядника майна Боржника про виконану роботу, за результатом чого прийнято рішення схвалити звіт розпорядника майна про виконану роботу, використання коштів, фінансове становище та майно боржника, за період з 22.12.2020 по 05.03.2021; схвалити звіт про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду арбітражного керуючого Бандоли О.О. за період з 22.12.2020 по 28.02.2021 в розмірі 40839,00 грн; схвалити звіт про здійснені та невідшкодовані витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. за період з 22.12.2020 по 05.03.2021 у сумі 2727,00 грн; схвалити результати проведеної інвентаризації активів та зобов`язань Боржника, оформлені протоколом від 05.02.2021; схвалити результати проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності Боржника, оформлені звітом від 05.02.2021 № 02-93/57; визначити наступну судову процедуру, яка застосовується до ТОВ Астерс Груп - ліквідаційну процедуру; доручити розпоряднику майна Боржника подати до суду відповідне клопотання про визнання Боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Бандолу О.О.

З матеріалів справи вбачається, що кредитором ТОВ Сучасні торговельні технології було подано розпоряднику майна Боржника письмові заперечення від 10.03.2021 щодо повноважень зборів кредиторів та комітету кредиторів, у зв`язку з тим, що розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів включено вимоги ДП Строй-Маркет Груп , які не були визнані ухвалою Господарського суду Київської області від 23.02.2021 за результатами попереднього засідання.

Щодо вказаних заперечень кредитора ТОВ Сучасні торговельні технології суд зазначає, що ДП Строй-Маркет Груп є ініціюючим кредитором у даній справі, вимоги якого до Боржника в розмірі 80676543,00 грн визнані ухвалою Господарського суду Київської області від 22.12.2020 за результатами підготовчого засідання. Крім цього, ухвалою суду від 24.03.2021 виправлено технічну описку, допущену в абз. 175 описово-мотивувальної частини ухвали від 23.02.2021 (перелік кредиторів, вимоги яких підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів), зокрема доповнено вказаний абзац підпунктом наступного змісту: ДП Строй-Маркет Груп у сумах: 21020,00 грн - 1 черга; 80676543,00 грн - 4 черга .

Згідно ч. 5, 8 ст. 48 КУзПБ, до компетенції зборів кредиторів серед іншого належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство. До компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.

Статтею 49 КУзПБ передбачено, що у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень, зокрема подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень, зокрема постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

З поданого розпорядником майна Боржника звіту про виконані дії в процедурі розпорядження майном Боржника та за результатом проведення аналізу фінансово-господарської діяльності, а також висновку експерта за результатом судово-економічної експертизи встановлено, що можливість погасити негайно поточні зобов`язання за рахунок високоліквідних активів у підприємства відсутня; товарні запаси не покриті власними оборотними коштами, підприємство має потребу в залученні позикових коштів; фінансовий стан підприємства залежить від зовнішніх джерел фінансування; рівень левереджа високий, що свідчить про високий рівень фінансових ризиків; високий рівень залежності від позикового капіталу; підприємство має низький рівень забезпеченості самофінансування; для відновлення фінансово-господарської діяльності існує потреба у залученні додаткових інвестицій; підприємство має ознаки неплатоспроможності та не має можливості розрахуватися з кредиторами за зобов`язаннями без залучення додаткових інвестицій; ознаки доведення Боржника до банкрутства, фіктивного банкрутства чи приховування банкрутства відсутні.

Пропозицій щодо відновлення платоспроможності боржника в т.ч. і від можливих інвесторів, не надходило.

Пасиви Боржника, за наслідком інвентаризації, становлять 128076876,50 грн, що значно перевищує активи Боржника, які становлять 88219359,08 грн (у т.ч. 88046208,69 грн - дебіторська заборгованість).

Встановлення факту неоплатності боржника здійснюється на підставі аналізу активів і пасивів підприємства, зокрема активи визначаються відповідно до даних інвентаризації майна підприємства, пасиви боржника визначаються згідно затвердженого судом реєстру вимог кредиторів.

Судом встановлено, що загальний розмір пасиву ТОВ Астерс Груп згідно реєстру вимог кредиторів становить 112122873,90 грн та в той же час матеріали справи не містять доказів наявності у Боржника майна, достатнього для задоволення вказаної суми кредиторських вимог.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про наявність ознак які свідчать про стійку фінансову неплатоспроможність Боржника (згідно Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства), а саме - наявність значної кредиторської заборгованості; нездійснення Боржником господарської діяльності; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи, у зв`язку з чим суд дійшов висновку про доцільність визнання ТОВ Астерс Груп банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури.

Таким чином за наслідками дослідження матеріалів справи судом встановлено факт неоплатності Боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України.

Жодних доказів можливості відновлення платоспроможності Боржника суду не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 58 КУзПБ, у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.

Частиною 4 статті 205 ГК України передбачено, що у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів, він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом. Аналогічні положення містить частина 3 статті 110 ЦК України.

Отже, законодавець пов`язує встановлення неспроможності суб`єкта господарювання задовольнити вимоги кредиторів безпосередньо із встановленням обставин недостатності майна для задоволення таких вимог, однак не обмежує суд певними засобами доказування зазначених обставин.

Відповідно до ч. 1 ст. 60 КУзПБ, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Як вбачається з протоколів зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів Боржника від 10.03.2021 б/№, зборами кредиторів та комітетом кредиторів було погоджено кандидатуру арбітражного керуючого Бандоли О.О. для призначення ліквідатором ТОВ Астерс Груп і арбітражним керуючим Бандолою О.О. подано заяву про згоду на призначення ліквідатором у справі.

Жодних інших заяв арбітражних керуючих щодо участі у даній справі про банкрутство в якості ліквідатора до суду не надходило.

Згідно ч. 1 ст. 28 КУзПБ, арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Частиною 2 статті 10 КУзПБ визначено, що одна й та сама особа може здійснювати повноваження арбітражного керуючого на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Кодексу.

Таким чином враховуючи, що вказана кандидатура погоджена в установленому порядку зборами кредиторів та комітетом кредиторів Боржника, кандидатура арбітражного керуючого Бандоли О.О. відповідає вимогам ст. 11 та ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, суд дійшов висновку про призначення ліквідатором ТОВ Астерс Груп арбітражного керуючого Бандолу О.О.

Згідно ч. 1 ст. 59 КУзПБ, з дня ухвалення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Враховуючи зазначене суд дійшов висновку про скасування всіх арештів, обтяжень та обмежень щодо розпорядження майном Боржника ТОВ Астерс Груп (код ЄДРПОУ 35995595).

Щодо клопотання розпорядника майна Боржника арбітражного керуючого Бандоли О.О. про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень розпорядника майна судом встановлено, що розпорядник майна просить суд затвердити основну грошову винагороду за період з 22.12.2020 по 29.06.2021 у сумі 112239,00 грн, а також витрати розпорядника майна за вказаний період на загальну суму 29732,53 грн. Крім цього просить суд здійснити виплату з депозитного рахунку суду залишку авансованої винагороди розпорядника майна в сумі 4161,29 грн.

Статтею 30 КУзПБ встановлено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. є обґрунтованим і відповідає вимогам ст. 30 Кодексу, визначена сума витрат документально підтверджена, крім цього звіт арбітражного керуючого станом на 05.03.2021 затверджений комітетом кредиторів Боржника (протокол від 10.03.2021 б/№).

Враховуючи вищенаведене, зокрема обґрунтованість та доведеність заявлених розпорядником майна до затвердження сум грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого, суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого Бандоли О.О. за період з 22.12.2020 по 29.06.2021 у сумі 112239,00 грн грошової винагороди, а також витрати розпорядника майна за вказаний період на загальну суму 29732,53 грн.

Крім цього судом встановлено, що сплата грошової винагороди арбітражного керуючого Бандоли О.О. в ході процедури розпорядження майном Боржника здійснена згідно ухвали суду від 24.03.2021 за період з 22.12.2020 по 28.02.2021 у сумі 40838,71 грн, отже залишок авансованих ініціюючим кредитором коштів на депозитному рахунку суду становить 4161,29 грн.

Керуючись ст. 232, 233, 238, 240, 241, 256, п. 17.5. розділу ХІ ГПК України, ст. 28, 30, 58-61 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Припинити процедуру розпорядження майном Боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп та припинити повноваження арбітражного керуючого Бандоли О.О. як розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп .

2. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595) та відкрити відносно нього ліквідаційну процедуру на строк, що не може перевищувати 12 місяців.

3. Господарську діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595) завершити.

4. Строк виконання всіх грошових зобов`язань Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595) вважати таким, що настав 29.06.2021.

5. Призначити ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595) арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича (свідоцтво № 853 від 17.07.2013, адреса: АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ).

6. Оприлюднити у встановленому ч. 3, 4 ст. 59 КУзПБ порядку повідомлення про визнання боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

7. Припинити повноваження органів управління Банкрута щодо управління Банкрутом та розпорядження його майном.

8. Скасувати арешти, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю Астерс Груп (08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 6-Г; код ЄДРПОУ 35995595).

9. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора посадові особи Банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію Банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності Банкрута ліквідатору.

10. Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування основної грошової винагороди під час виконання повноважень розпорядника майна ТОВ Астерс Груп за період з 22.12.2020 по 29.06.2021 на загальну суму 112239,00 грн.

11. Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про відшкодування витрат за підсумком процедури розпорядження майном ТОВ Астерс Груп за період з 22.12.2020 по 29.06.2021 на загальну суму 29732,53 грн.

12. Ліквідатору до завершення ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства та за результатами роботи по ліквідації підприємства-банкрута надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу та ліквідаційний баланс Банкрута.

13. Постанову надіслати: відділу державної виконавчої служби за місцезнаходженням Банкрута, державному реєстратору.

14. Копію постанови надіслати: учасникам у справі про банкрутство, Відділу з питань банкрутства ГТУЮ у Київській області.

Дата набрання чинності постановою - 29 червня 2021 року.

Термін пред`явлення виконавчого документу до виконання - до 29 червня 2024 року.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дати складення та підписання повного тексту постанови шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду через Господарський суд Київської області.

Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови 05.07.2021.

Суддя С.Ю. Наріжний

Дата ухвалення рішення29.06.2021
Оприлюднено06.07.2021
Номер документу98074876
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/3490/20

Ухвала від 16.05.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 18.04.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 14.03.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 07.02.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 30.05.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 22.05.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 02.05.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 20.02.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 19.01.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 17.01.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні