ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

16.06.2021Справа № 910/6785/18

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фастівський хлібокомбінат"

до товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" (ідентифікаційний код 36591458)

про банкрутство

Суддя Чеберяк П.П.

Представники сторін:

від заявника Ткаченко В.М. - представник

від боржника не з`явилися

ліквідатор Іванюк О.М.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заявник звернувся до Господарського суду м. Києва з заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ", оскільки останнє має кредиторську заборгованість у сумі 2 274 177 грн. 29 коп. і неспроможне її погасити.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 07.06.2018 заяву прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 25.06.2018, зобов`язано арбітражного керуючого Єфіменка Дениса Олеговича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 1143 від 10.06.2013), визначеного автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, у строк до 20.06.2018 надати до суду заяву про участь у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ".

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 25.06.2018 відкрито провадження у справі № 910/6785/18 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ", визнано розмір вимог ініціюючого кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Фастівський хлібокомбінат" в розмірі 2 274 177 грн. 29 коп., введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Єфіменка Д.О. Попереднє засідання призначено на 03.09.2018.

Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 27.06.2018 за № 52491.

14.08.2018 до Господарського суду м. Києва надійшов на затвердження реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ".

03.09.2019 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання боржника про зупинення провадження у справі.

Судове засідання 03.09.2018 не відбулось, у зв`язку з направленням матеріалів справи до Північного апеляційного господарського суду.

Судом встановлено, що матеріали справи № 910/6785/18 повернулись до Господарського суду м. Києва.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 11.04.2019 розгляд справи призначено на 20.05.2019.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 20.05.2019 відкладено розгляд справи на 10.06.2019.

03.06.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Реверука П.К. про участь у справі.

10.06.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Кравченка Р.М. про участь у справі.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 10.06.2019 відмовлено в задоволенні клопотання боржника про зупинення провадження у справі.

Крім того, у судовому засіданні 10.06.2019 оголошено перерву до 19.06.2019.

14.06.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Іванюка О.М. про участь у справі.

18.06.2019 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання заявника про усунення арбітражного керуючого Єфіменка Д.О. від виконання обов`язків розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" та призначення розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Іванюка О.М.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 19.06.2019 задоволено клопотання заявника про припинення повноважень розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Єфіменка Дениса Олеговича та призначено розпорядником майна товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" арбітражного керуючого Іванюка Олександра Миколайовича.

15.08.2019 до Господарського суду м. Києва надійшов на затвердження реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 23.10.2019 розгляд справи призначено на 13.11.2019.

Ухвалою попереднього засідання від 13.11.2019 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника та підсумкове засідання призначено на 16.12.2019.

13.12.2019 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Іванюка Олександра Миколайовича про перехід до ліквідаційної процедури.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.12.2019 розгляд справи відкладено на 13.01.2020.

26.12.2019 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання заявника про перехід до ліквідаційної процедури.

Постановою Господарського суду м. Києва від 13.01.2020 визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ" та відкрито ліквідаційну процедуру. Призначено ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" арбітражного керуючого Іванюка Олександра Миколайовича.

18.12.2020 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання ліквідатора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ" арбітражного керуючого Іванюка Олександра Миколайовича про затвердження звіту ліквідатора та припинення провадження у справі.

22.12.2020 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання ліквідатора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ" арбітражного керуючого Іванюка Олександра Миколайовича про долучення документів до матеріалів справи, а саме протоколу зборів кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" № 3 від 23.11.2020.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.05.2021 розгляд справи призначено на 16.06.2021.

У судовому засіданні 16.06.2021 розглядались звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Ліквідатор надав пояснення по суті поданого звіту ліквідатора.

Представник заявника звіт ліквідатора підтримав.

З поданого ліквідатором звіту, а також наявних в матеріалах справи доказів, вбачається, що з метою виявлення майна чи інших активів банкрута ліквідатором були направлені запити до компетентних органів, зокрема до Департаменту інтелектуальної власності, філії Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг , Управління безпеки дорожнього руху Головного сервісного центру МВС України, Державної фіскальної служби України, Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації, КП КМР Київське міське бюро технічної інвентаризації , Державної служби України з питань праці, Державного космічного агентства, ДП Український державний центр радіочастот , Фонду державного майна України, Департаменту земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, філії ГІОЦ АТ Укрзалізниця , Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Регіонального сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України у м. Києві, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Головного управління статистики у м. Києві,

Одержані ліквідатором відповіді від зазначених органів свідчать про відсутність у банкрута майнових активів, які належать йому на праві власності або повного господарського відання та які можуть бути включенні до ліквідаційної маси.

Згідно інформаційної довідки Державного реєстру речових прав на нерухоме майна та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна ліквідатором було встановлено наявність зареєстрованих за банкрутом об`єктів нерухомого майна.

За підсумками проведення інвентаризації ліквідатором встановлено відсутність у банкрута активів у вигляді цінних паперів, дебіторської заборгованості, рухомого та нерухомого майна.

Таким чином, за результатами проведення ліквідаційної процедури, у зв`язку з відсутністю у банкрута майнових активів кредиторська заборгованість банкрута не погашалась.

Відповідно до положень ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

На засіданні зборів кредиторів банкрута, яке відбулось 23.11.2020 окрім іншого, прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ".

Згідно із ч. 2. ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.

У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають можливість іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.

Відтак, підставою для ініціювання притягнення посадових осіб банкрута до субсидіарної відповідальності - є наявність вини останніх в банкрутстві такого боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, за результатами проведення Аналізу фінансового становища товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" ознак приховуваного, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" не виявлено.

З огляду на викладені обставини, ліквідатор дійшов висновку про відсутність правових підстав для звернення з позовом про притягнення посадових осіб банкрута до субсидіарної відповідальності у зв`язку з відсутністю ознак доведення до банкрутства товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ".

Відповідно до ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів).

Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Кодексом не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.

Разом з тим обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14, від 08.05.2018 у справі № 904/5948/16, від 02.07.2019 у справі № 5011-46/1733-2012, від 09.07.2019 у справі № 15/55/2011/5003 та від 27.08.2019 у справі № 913/982/14).

Розглянувши поданий суду на затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про вичерпність та повноту здійснення дій у ліквідаційній процедурі та вжиття належних заходів з виявлення майна боржника. Враховуючи те, що за підсумками проведення ліквідаційної процедури майнових активів для задоволення вимог кредиторів не виявлено, боржника визнано банкрутом, ліквідаційна процедура триває понад рік, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс представлені суду, виконані всі необхідні дії на стадії ліквідації банкрута, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, наявні всі підстави ліквідувати банкрута - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ".

Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 30, 64-66, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, Господарський суд м. Києва

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора.

2. Затвердити ліквідаційний баланс банкрута.

3. Головному управлінню Державної податкової служби у м. Києві зняти банкрута - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ" (04208, м. Київ, пр-т. Гонгадзе, буд. 5-А, оф. 6; ідентифікаційний код 36591458) з податкового обліку.

4. Ліквідувати банкрута - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПЕРСОНАЛ" (04208, м. Київ, пр-т. Гонгадзе, буд. 5-А, оф. 6; ідентифікаційний код 36591458) як юридичну особу в зв`язку з банкрутством.

5. Печерській районній у м. Києві державній адміністрації провести державну реєстрацію припинення - товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" (04208, м. Київ, пр-т. Гонгадзе, буд. 5-А, оф. 6; ідентифікаційний код 36591458) як юридичної особи та внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПЕРСОНАЛ" як юридичної особи не пізніше наступного робочого дня з дати надходження ухвали.

6. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Копію ухвали направити державному реєстратору боржника для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

8. Копію ухвали направити сторонам, ліквідатору, кредиторам, державній виконавчій службі за місцем знаходження боржника та зазначеним вище державним органам і установам для виконання.

9. Провадження у справі № 910/6785/18 закрити.

10. Дію мораторію припинити.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Кодексом України з процедур банкрута та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

СуддяП.П. Чеберяк

Дата ухвалення рішення 16.06.2021
Зареєстровано 06.07.2021
Оприлюднено 07.07.2021

Судовий реєстр по справі 910/6785/18

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Ухвала від 16.06.2021 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 14.05.2021 Господарський суд міста Києва Господарське
Постанова від 13.01.2020 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 16.12.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 13.11.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 23.10.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 26.09.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 19.06.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 10.06.2019 Господарський суд міста Києва Господарське
Ухвала від 20.05.2019 Господарський суд міста Києва Господарське

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Відстежувати судові рішення та засідання

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону