ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"06" липня 2021 р. справа № 300/3245/21
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Григорук О.Б., розглянувши матеріали адміністративного позову Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (вул. М.Євшана, 9, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300) до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, 76018), третя особа Приватне підприємство "Науково-виробниче приватне підприємство "Комбі" (вул. Б.Хмельницького, 109А, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-03-013593-a від 18.06.2021, -
В С Т А Н О В И В:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради звернулося до суду з адміністративним позовом до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, третя особа Приватне підприємство "Науково-виробниче приватне підприємство "Комбі", про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-03-013593-a від 18.06.2021 щодо закупівлі "Поточний ремонт міжквартальних проїздів та ротуарів за кодом ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів).
Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (частина 2 статті 171 КАС України).
Однак, при вирішенні питання про відкриття провадження у справі, судом встановлено наступні підстави, встановлені КАС України для залишення позовної заяви без руху.
Підпунктами 7, 8, 9 частини 1 статті 4 КАС України визначено, що суб`єкт владних повноважень - орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, або адміністратор за випуском облігацій, який подає позов до адміністративного суду на захист прав, свобод та інтересів власників облігацій відповідно до положень Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки", а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду.
Відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Відповідно до змісту позовних вимог, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою не як суб`єкт владних повноважень при здійсненні публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, а в даному випадку позовна вимога звернена до суб`єкта владних повноважень Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
Згідно частини 1 статті 161 КАС України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.
Проте, позивачем не подано копій позовної заяви та доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, а подано позовну заяву з додатками у одному екземплярі. При цьому, відповідно до матеріалів позовної заяви позивачем додано до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Однак, відповідно до вимог частин 2 статті 161 КАС України суб`єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов`язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи, які не мають офіційної електронної адреси, копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Враховуючи наведене, оскільки позивач звернувся до суду з даною позовною заявою не як суб`єкт владних повноважень при здійсненні публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, правовідносини з подання позивачем даного позову не регулюються вимогами частини 2 статті 161 КАС України.
За таких обставин, при поданні даного позову позивач повинен подати до суду копії позовної заяви та доданих до позовної заяви документів у двох екземплярах.
Відповідно до частини 1 статті 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що вказану позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 161 Кодексу адміністративного судочинства України, що є підставою, визначеною статтею 169 Кодексу адміністративного судочинства України для залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин, позовну заяву слід залишити без руху.
На підставі наведеного, керуючись статтями 161, 169, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, ттретя особа Приватне підприємство "Науково-виробниче приватне підприємство "Комбі", про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-03-013593-a від 18.06.2021 - залишити без руху.
Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху для усунення вказаних недоліків, шляхом подання до Івано-Франківського окружного адміністративного суду копій позовної заяви та доданих до позовної заяви документів у двох екземплярах.
Роз`яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде повернена.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя Григорук О.Б.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2021 |
Оприлюднено | 08.07.2021 |
Номер документу | 98112474 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні