Ухвала
від 01.07.2021 по справі 752/17722/20
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ AПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2021 року колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

суддів ОСОБА_2 , ОСОБА_3 ,

секретаря судового засідання ОСОБА_4 ,

за участю:

представника власника майна ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду у м.Києві матеріали за апеляційною скаргою представника власника майна ТОВ «Завод сталевих профілів» ОСОБА_5 на ухвалу слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 17 листопада 2020 року, -

ВСТАНОВИЛА:

Цією ухвалою задоволено клопотання старшого слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_6 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_7 , та накладено арешт на майно, яке буловилучене під час обшуку нежитлового приміщення, де здійснює свою діяльністьТОВ «Завод сталевих профілів» (ЄДРПОУ 40903202), а саме на 9 поверсі, за адресою:м. Київ, вул. Олеся Гончара,буд. 35, а саме:

- Лист вих. № 2608/20юв-1 від 26.08.2020 на 2 аркушах;

- Договір про закупівлю товарів № 771/Д33-20 від 30 червня 2020 на 5 аркушах;

- Специфікація до договору №771/д33-20 від 30 червня 2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна від 14.05.2020 № 185на 1 аркуші;

- Розпорядження № 808 від 07.05.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 303 від 08 липня 2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження № 1288 від 03 липня 2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 318 від 13 липня 2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна №Р318 від 13 липня 2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 344 від 21 липня 2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р344 від 21 липня 2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження № 1429 від 15.07.2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження 1292 від 06 липня 2020 року3 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 363 від 28 липня 2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження № 1566 від 23 липня 2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 420 від 17.08.2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження №1817 від 18.08.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 419 від 17.08.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 417 від 18.08.2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження № 1770 від 11.08.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р417 від 17 серпня 2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 399 від 11.08.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р168 від 11.09.2020 на 1 аркуші;

- Розпорядження № 1703 від 04.08.2020 на 1 аркуші;

- Накладна №448 від 31 серпня 2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р448 від 31.08.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р448 від 31 08.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 458 від 01.09.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р458 від 01.09.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна №Р458 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № 455 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р455 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р455 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Видаткова накладна № Р457 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна № Р457 від 01.10.2020 на 1 аркуші;

- Товарно-транспортна накладна №Р457 від 01.09.2020 на 1 аркуші;

- Довідка вих. № 018 від 18.06.2019 на 1 аркуші;

- Форма «Тендерна пропозиція» вих. № 014 від 18.06.2019 року на

1 аркуші;

- Технічні вимоги до предмета закупівлі вих. № 015 від 18.06.2019 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 436 від 10.06.2019 до контракту

№ 2008-191-01 від 18.12.2018 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 436 від 10.06.2019 на 1 аркуші;

- Проект договору вих. № 016 від 18.06.2019 на 5 аркушах;

- Тендерна пропозиція № 014 від 18.06.2019 на 1 аркуші;

- Технічні вимоги до закупівлі вих. № 015 від 18.06.2019 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 434 від 10.06.2019 заказ наряд № 90512212.35, на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 434 від 10.06.2019 на 1 аркуші;

- Проект договору поставки вих. № 016 від 18.06.2019 на 5 аркушах;

- Тендерна пропозиція вих. 018 від 19.02.2019 на 1 аркуші;

- Проект договору про закупівлю між КП «Харківські тепломережі» та ТОВ «ЗСП» без номеру на 5 аркушах;

- Специфікація до договору без номеру на 2 аркушах;

- Технічне завдання № 017 від 19.02.2019 на 1 аркуші;

- Відомості щодо документів, які підтверджують відповідність товару вих. № 009 від 19.02.2020 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості без номеру заказ наряд № 911531.69, на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості без номеру дата ХХ ХХ ХХХХ на

1 аркуші;

- Тендерна документація ПАТ «Центр енерго» додаток 1 до протоколу

№ 13-в3 від 05.02.2020 на 31 аркуші;

- Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вих. № 004 від 14.02.2020 на 1 аркуші;

- Довідка про на Явність матеріально-технічної бази вих. №003 від 14.02.2020 на 2 аркушах;

- Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації вих.

№ 002 від 14.02.2020 на 2 аркушах;

- Довідка що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вих. № 006 від 14.02.2019 на 1 аркуші;

- Комерційна пропозиція вих. № 001 від 14.02.2020 на 1 аркуші,

- Довідка щодо відсутності підстав для відхилення вих. № 005 від 14.02.2020 на 2 аркушах;

- Довідка про те що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних заходів вих. № 007 від 14.02.2019 року на 1 аркуші;

- Тендерна документація КП «ХТП» затверджено рішенням тендерного комітету (протокол № 275 від 25.03.2019) на 12 аркушах;

- Тендерна пропозиція вих. № 018 від 09.04.2019 на 1 аркуші;

- Технічне завдання вих. № 017 від 09.04.2019 на 1 аркуші;

- Довідка пояснення вих. № 016 від 09.04.2019 на 1 аркуші;

- Відомості щодо документів, які підтверджують відповідність товару вих. № 009 від 09.04.2019 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості заказ наряд ххх538 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості на партію ххх538 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості заказ наряд № 90212212 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості без номеру на партію № НОМЕР_1 ;

- Завірена копія сертифікату якості без номеру від 22.11.2018 заказ наряд 8101021 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості без номеру на партію НОМЕР_2 на

1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 100 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату якості № 100 на партію НОМЕР_3 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату відповідності № UA1.066.0019314-17 на 1 аркуші;

- Довідка про погодження з проектом договору вих.. № 012 від 09.04.2019 на 1 аркуші;

- Проект договору на закупівлю між КП «ХТМ» та ТОВ «ЗСП» на

5 аркушах;

- Специфікація до договору без номеру на 1 аркуші;

- Скарга на рішення замовника вих.. № 25412504 від 25.04.2019 на 3 аркушах;

- Роздруківка листа вих. № 20-29/07-2948-пз від 02.05.2019 на 1 аркуші;

- Роздруківка Рішення АМКУ № 5204-р/пк-пз від 02.05.2019 на 1 аркуші;

- Форма цінова пропозиція вих. №001/1 від 24.07.2020 на 9 аркушах;

- Завірена копія «Зміна №1» внесено до книги обліку за № 04725941/010907/01 від 14.07.2020 на 4 аркушах;

- Тендерна пропозиція вих. № 001/1 від 24.07.2020 на 9 аркушах;

- Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики ЛОТ № 1-44160000-9 труби сталеві електрозварні на 10 аркушах;

- Питальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ЗСП» ОСОБА_8 на 8 аркушах;

- Гарантійний лист вих. № 004 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Гарантійний лист вих. №003/1 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Гарантійний лист вих. №008 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Гарантійний лист вих. № 005 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Довідка щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів вих.

№ 001 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Довідка вих. № 002 від 23.07.2020 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Довідка вих. № 006 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Довідка вих. № 007 від 23.07.2020 на 1 аркуші;

- Завірена копія сертифікату UA.ПР.10120-0025-19 на 1 аркуші;

- Витяг з Єдиного державного реєстру від 27.07.2020 №1006930995 на 5 аркушах;

- Протокол зборів учасників ТОВ «ЗСП» № 0707/20-001 від 07 липня 2020 року, на 2 аркушах;

- Роздруківка листа опитувальника (додаток 3 до тендерної документації), щодо ТОВ «ЗСП» на 6 аркушах;

- Завірена копія протоколу зборів учасників ТОВ «ЗСП» № 0707/20-001 від 07 липня 2020 на 2 аркушах;

- Завірена копія Сертифікату якості «заказ наряду «№ 8124268.68/8124268.65» на 1 арк.;

- Завірена копія Сертифікату якості «№ 1 від 00.01.1900» на 1 арк.;

- Тендерна пропозиція вих. №018 від 27.12.2019 на 1 арк.;

- Проект «договору про закупівлі товару » додаток № 3 на 4 арк.;

- Специфікація «додаток №1» на 2 арк.;

- Технічне завдання «вих. №017 від 27.12.2019» додаток № 2 на 1 арк.;

- Завірена копія договору поставки товару №11-18-101т від 31.07.2018 на 7 арк.;

- Завірена копія Специфікації до договору №11-18-101т від 31.07.2018 на

1 арк.;

- Завірена копія договору поставки товару №11-18-102т від 31.07.2018 на 7 арк.;

- Завірена копія Специфікації до договору №11-18-102т від 31.07.2018 на

1 арк.;

- Завірена копія договору поставки товару №11-18-103т від 31.07.2018 на 7 арк.;

- Завірена копія Специфікації до договору №11-18-103т від 31.07.2018 на1 арк.;

- Завірена копія договору поставки товару №11-18-104т від 31.07.2018 на 7 арк.;

- Завірена копія Специфікації до договору №11-18-104т від 31.07.2018 на

1 арк.;

- Завірена копія Специфікації до договору №11-18-100т від 21.07.2018 на

1 арк.;

- Інформативний лист за підписом директора ТОВ «ЗПС» ОСОБА_9 на 1 арк.;

- Документ про внесення змін до договору № 1381/24/16-19 від 09.09.2019 на 1 арк.;

- Специфікація №1 до договору №ZSP 2211/1/19 від 22.111.2019 на

1 арк.;

- Видаткова накладна №1009 від 28 листопада 2019 на 1арк.;

- Видаткова накладна №1009 від 28 листопада 2019 на 1арк.;

- Інформація про реалізацію та придбання ТОВ «ЗСП» на 9 арк.;

- Копія договору купівлі-продажу №1-05 від 17 травня 2019 на 3 арк.;

- Копія специфікації № 1 до договору купівлі-продажу №1-05 від 17 травня 2019 на 1 арк.;

- Копія акту приймання-передачі до договору купівлі-продажу №1-05 від 17 травня 2019 на 1 арк.;

- Копія додаткової угоди № 1 до договорукупівлі-продажу №1-05 від

17 травня 2019 на1 арк.;

- Перелік частин пресу «ПГИ 1020х12000ч750» на 1 арк.;

- Звіт про оцінку майна власник « ОСОБА_10 іпн: НОМЕР_4 » від 16.05.2018 на 16 арк.;

- Звіт про оцінку майна власник « ОСОБА_10 іпн: НОМЕР_4 » від 16.05.2018 на 16 арк.;

- Звіт про оцінку майна власник « ОСОБА_11 іпн: НОМЕР_5 » від 16.05.2018 на 19 арк.;

- Примірник паспорту ПГИ 01.00.00.00.00ПС «Пресс для гидравлических испытаний труб ф426….ф1020 длинной 6000…12000мм» на 11 арк.;

- Примірник паспорту ПГИ 01.00.00.00.00ПС «Пресс для гидравлических испытаний труб ф426….ф1020 длиной 6000…12000мм» на 11 арк.;

- Примірник паспорту ПГИ 01.00.00.00.00ПС «Пресс для гидравлических испытаний труб ф426….ф1020 длинной 6000…12000мм» від 2017 на 65 арк.;

- Звіт про оцінку майна « ОСОБА_11 іпн: НОМЕР_5 » від 10.05.2019 на 21 арк.;

- Ліцензійна угода від 04 лютого 2019 №ЛУ.ВТ TR 25-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода від 04 лютого 2019 №ЛУ.ВТ TR 23-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода від 31 січня 2019 №ЛУ.ВТ ПР 11-19 на 2 арк.;

- Ліцензійна угода від 31 січня 2019 №ЛУ.ВТ ПР 12-19 на 2 арк.;

- Ліцензійна угода від 31 січня 2019 №ЛУ.ВТ TR 22-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода від 31 січня 2019 №ЛУ.ВТ TR 24-19 на 1 арк.;

- «ПРОТОКОЛ СОГЛАСОВАНИЯ ОБЛАСТИ СЕРТИФИКАЦИИ АНИЗАЦИИ» від 04 декабря 2019 на 1 арк.;

- Сертифікат ISO «9001:2015» № UA 229505 в 3 примірниках на 1 арк.;

- Ліцензійна угода від 27 грудня 2019 №ЛУ.ВТ ПР 25-19 на 2 арк.;

- Договір поставки №1468/24/16-20 від 13.05.2020 на 4 арк.;

- Специфікація №1 до договору №1468/24/16-20 від 13.05.2020 на 2 арк.;

- Договір про закупівлю товарів №534/д33-18 від 11 грудня 2018 року та специфікація на 13 арк.;

- Договір поставки №1381/24/16-19 від 09.09.201 на 4 арк. додаток №1 «специфікація» на 2 арк. та додаткова угода № 1 на 1 арк.;

- Договір №17/05/18-О безоплатного повного володіння майном від 17 травня 2018 на 4 арк. за підписом С.І. Вінник та акт приймання-передачі від 17.05.2018 на 2 арк. за підписом С.І. Вінник та завірена копія висновку про вартість майна на 1 арк.;

- Копія договору про надання послуг №0107/16у від 01 липня 2016 на 4 арк.;

- Копія оперативного чек-листа труба 1220х12, плавка 290266-2 №102 на 1 арк.;

- Копії оперативних чек-листів труба 1220х12 на 48 арк.;

- Копії оперативних чек-листів труба 1420х10 на 7 арк.;

- Копії оперативних чек-листів труба 1220х14 на 3 арк.;

- 4 аркуші «А4» з відтисками печаток виявлених під час обшуку, а саме «ТОВ «ЗСПІЗОЛ» 43183490», «ТОВ «ТД ЗСП» 43468078», «ТОВ «ЗСП» «ОТК» 40903202» та «ТОВ «ЗСП ІНВЕСТ» 43213729»;

- Роздруківка Тендерна документація ПАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал» з написом Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44163100 -1- труби, 44164300-0- Трубні вироби, 44163140-3- Парапровідні та водопровідні труби, 44163240-4- Трубні муфти, (труби, фітинги та супутні вироби, 4 лота) 2019р з додатками на 12 арк.;

- Роздруківка Додаток 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям на 2 арк.;

- Додаток 4 вих. № 009/1 від 14.03.2019р. на 3 арк.;

- Відомості про учасника вих. № 010 від 14.03.2019 р на 1 арк.;

- Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду вих. 003 від 14.03.2019 на 1 арк.;

- Довідка про наявність працівників вих. 002 від 07.03.2019 р. на 3 арк.;

- Довідка про погодження з проектом договору вих. 005 від 07.03.2019р на 1 арк.;

- Додаток № 2 «Договір поставки» на 1 арк.;

- Довідка про наявність обладнання та ТМЦ вих. 001 від 07.03.2019р. на

2 арк.;

- Додаток № 3 Технічні якісні кількісні характеристики предмета закупівлі на 3 арк.;

- Додаток 3 довідка вих. № 006 від 07.03.2019 р. на 3 арк.;

- Додаток № 4 вих. 009. Від 14.03.2019 р. на 3 арк.;

- Довідка щодо відсутності підстав ст. 17. ЗУ вих. № 004 від 14.03.2019 на 1 арк.;

- Копія листа ТК КП «Київтеплоенерго» вих 14311503від 15.03.2019 на1 арк.;

- Сертифікат якості заказ наряд № 902728 на 1 арк.;

- Сертифікат якості заказ наряд № 9014261,901531 на 1 арк.;

- Сертифікат якості (№ плавки 183277-2, 196245-1) на 1 арк;

- Сертифікат якості (№ плавки 390348-3, 390348-3, 390348-3, 390348-3, 390348-3, 390348-3) на 1 арк.;

- Декларація про відповідність ТОВ «ЗСП» від 15.03.2019р. з зазначенням номеру сертифікату UA.PN.060.0647-18 на 1 арк.;

- Декларація про відповідність ТОВ «ЗСП» від 15.03.2019р. з зазначенням номеру сертифікату UA.PN.060.0302-18 на 1 арк.;

- Роздруківка документації порогової закупівлі (Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги супутні вироби) № 18Е-701 на 14 арк.;

- Копія положення Про конфліктну комісію ПАТ «Укргазвидобування» 2018р. затверджений наказом № 338 від 16.05.2018 на 5 арк.;

- Завірена копія паспорту гр. ОСОБА_8 ВА939460 на 3 арк.;

- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 6 арк.;

- Повна інформаційна довідка з ЄДР на 1 арк.;

- Довідка вих. 1810/30-001 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Довідка вих. 1810/30-002 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Гарантійний лист вих. 1810/30-003 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Довідка вих. № 1810/30-004 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Довідка вих. № 1810/30-005 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Довідка вих. № 1810/30-006 від 30.10.2018р. на 1 арк.;

- Технічні вимоги вих. № 1810/30-007 від 30.10.2018р. на 2 арк.;

- Декларація вих. 1810/30-008 від 30.10.2018 на 1 арк.;

- Довідка вих. № 1810/30-010 від 30.10.2018 на 1 арк.;

- Додаток № 7 до процедури закупівлі від 30.10.2018 на 6 арк.;

- Додаток № 3 «Цінова пропозиція» на 2 арк.;

- Довідка вих. № 18.10/30-009 від 30.10.2018 на 1 арк.;

- Лист вих. 18-11/09-002 від 09.11.2018р. на 3 арк.;

- Скарга на рішення ТК вих. 18-11/09-001 від 09.11.2018 на 4 арк.;

- Роздруківка електронна банківська гарантія № 2337/20-ТГ від 11.2020р. на 1 арк.;

- Декларація про відповідність від 10.06.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія Сертифікат відповідності № UA.ПР.10120-0023-19 на 1 арк.;

- Завірена копія Сертифікат відповідності № UA.ТR.021-В.0072-12 на

1 арк.;

- Завірена копія Сертифікат модуль Е № UA.ТR-Е.0073-19 на 1 арк.;

- Завірена копія Сфера сертифікації Сертифікації № UA229505 на 1 арк.;

- Сертифікат якості № 57 від 12.02.2020 заказ наряд № 902639 на 2 арк.;

- Сертифікат якості № 57 від 12.02.2020 заказ наряд № 810728.72 на 2 арк.;

- Сертифікат якості № 57 від 12.02.2020 заказ наряд № 2001921./2002921.5 на 3 арк.;

- Сертифікат якості № 59 від 12.02.2020 заказ наряд № 90210214.7 на

2 арк.;

- Сертифікат якості № 60 від 12.02.2020 заказ наряд № 91112214.54 на

1 арк.;

- Роздруківка тендерної документацій (нова редакція) (Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) 2020р.з додатками на 24 арк.;

- Роздруківка лот 8 Труби ТУ 14-3-190, 14-3-460 на 6 арк.;

- Роздруківка лот 6 Труби для парових котлів ст. 12Х1МФ на 5 арк.;

- Лист вих. №008 від 24.02.2020р. на 1 арк.;

- Технічні вимоги вих. № 005 від 24.02.2020р. на 7 арк.;

- Лист вих. № 003 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Технічна пропозиція № 002 від 24.11.2020 на 11 арк.;

- Технічна пропозиція № 003 від 24.11.2020 на 16 арк.;

- Технічні вимоги вих. № 005 від24.02.2020 на 8 арк.;

- Технічна пропозиція № 001 від 24.11.2020 на 3 арк.;

- Технічні вимоги вих. № 005 від 24.02.2020 на 3 арк.;

- Лист вих. № 004 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Інформація вих. № 002 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Лист вих. 006 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Довідка вих. № 001 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Завірена копія договору поставки № 23-02/54-18 від 11.10.2018 на

10 арк.;

- Завірена копія видаткова накладна № 151 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія Акт приймання передачі № 3 від 11.10.2018 на 1 арк.;

- Завірена копія видаткова накладна № 209 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія Акт приймання-передачі № 6 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія акту приймання передачі № 1 від 18.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія акту приймання передачі № 2 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія видаткової накладної № 154 від 18.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія видаткової накладної № 150 від 18.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія акту приймання передачі № 5 від 22.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія видаткової накладної № 158 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія акту приймання передачі № 4 від 21.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія видаткової накладної № 164 від 22.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія листа № 23-00/423/3098 від 05.08.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія листа вих.. 240 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Завірена копія договору № 409032 від 01.11.2019 на 4 арк.;

- Завірена копія довіреності № 129 від 20.12.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія сертифікату відповідності № UA.TR/021-В.0035-18 на

1 арк.;

- Завірена копія сертифікату модуль Е № UA.TR.021-Е.0037-18 на 1 арк.;

- Завірена копія декларацій про відповідність від 04.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія сертифіката № 7186/Б на 2 арк.;

- Завірена копія сертифікату UA.TR.021-В.0036-18 на 1 арк;

- Завірена копія сертифікату модульЕ № UA.TR.021-Е.0038-18 на 1 арк.;

-Завірена копія декларацій від 04.03.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія інспекційного сертифікату № 9094/Б на 2 арк.;

- Завірена копія сертифікату № 1198/3 на 2 арк.;

- Завірена копія договору № 3917 від 08.01.2020 на 6 арк.;

- Завірена копія декларацій від 15.02.2019 на 2 арк.;

- Завірена копія сертифікату №UA.ПР.10120-0018-19 на 1 арк.;

- Завірена копія сертифікату UA.TR.021-В.0051-19 на 1 арк.;

- Завірена копія листа № 1-5-02/00372 від 31.05.2016 на 1 арк.;

- Завірена копія сертифікат CIS24/2020 на 1 арк.;

- Завірена копія сертифікату № 9172340/В2 на 2 арк.;

- Завірена копія сертифікату № 9170748/В2 на 2 арк.;

- Завірена копія листа Словакія на 2 арк.;

- Завірена копія інспекційного сертифікату EN10204:2004/3.1 на 2 арк.;

- Завірена копія інспекційного сертифікату від 19.09.2017 на 6 арк.;

- Завірена копія інспекційного сертифікату EN 10204:2004/3.1 на 5 арк.;

- Завірена копія інспекційного сертифікату EN 10204:2004/3.1 на 14 арк.;

- Гарантійний лист вих. 007 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Лист № 003 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Довідка вих. № 001 від 24.02.2020 на 1 арк.;

- Завірена копія договору № 807/13/178Е від 16.09.2019 з додатками на

8 арк.;

- Завірена копія видаткової накладної № 950 від 06.11.2019 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.0183-20 на 1 арк.;

- Сертифікат на систему управління якістю № СУЯ.13-20 на 1 арк.;

- Свідоцтво на знак для товарів і послуг №265291з додатком на 3 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA1.066.0019314-17 на 1 арк.;

- Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/48306 на 1 арк.;

- Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/48308 на 1 арк.;

- Сертифікат на систему екологічного менеджменту №UA.СУ.14001.0259-18 на 1 арк.;

- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/7128 на 1 арк.;

- Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ №3420.18.32 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.ПР.10120-0011-19 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.ПР.10120-0012-19 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.TR.021-B.0049-19 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.TR.021-B.0047-19 на 1 арк.;

- Сертифікат Модуль Е, № UA.TR.0201-E.0050-19 від 04.02.2019 на 1арк.;

- Сертифікат Модуль Е, № UA.TR.0201-E.0048-19 від 04.02.2019 на 1арк.;

- Сертифікат Модуль Е, № UA.TR.0201-E.0073-19 від 06.06.2019 на 1арк.;

- Сертифікат відповідності № UA.ПР.10120-0023-19 на 1 арк.;

- Сертифікат відповідності № UA. TR.021-В.0072-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода №ЛУ.ВТ TR 42-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода №ЛУ.ВТ TR 23-19 на 1 арк.;

- Ліцензійна угода №ЛУ.ВТ TR 41-19 на 1 арк.;

- Сертифікат на систему управління якістю №8О108. СУЯ.045-18 на

1 арк.;

- Сертифікат перевірки типу (модуль В) № UA.T.060.0558-18 до 02.08.2021 на 1 арк.;

- Декларація про відповідальність № UA/060/D/1618-18 на 1 арк.;

- Копія декларація про відповідальність № UA/060/D/1618-18 на 1 арк.;

- Копія Сертифікат перевірки типу (модуль В) № UA.T.060.0558-18 до 20.08.2021на 1 арк.;

- Копія Сертифікат на систему управління якістю №8О108. СУЯ.045-18 на 1 арк.;

- Угода на проведення робіт з оцінки відповідності/сертифікації продукції №066-1438/06-18 від 27 06.2018 з додатками на 11 арк.;

- Заява на проведення оцінки відповідності «АТ «ЗТЗ» ЗКПО 85736056» з додатками до нього на 16 арк. без підпису на 17 арк. декларація про відповідність з підписом.;

- Цінова пропозиція вих. №012 від 15.10.2019 на 3 арк.;

- Цінова пропозиція вих. 012/1 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Довідка вих. № 001 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Довідка № 002 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Довідка № 003 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Гарантійний лист № 004 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Гарантійний лист вих. № 007 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Довідка вих. № 009 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія листа № 23-00/423/3098 від 05.08.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія відгук № 18/2-65 від 10.07.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія договору № 709-18-4 від 30.10.2018 на 3 арк.;

- Завірена копія атестату про акредитацію № 2Т111 від 12.10.2017 на

1 арк.;

- Завірена копія додатку до сертифікату акредитації № 2Т111 від 12.10.2017 на 21 арк.;

- Завірена копія свідоцтва № 031-2019 від 11.01.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія паспорту № 4267-01 на 1 арк.;

- Завірена копія паспорту № 4268-01 на 1 арк.;

- Завірена копія паспорту № 7212-01 на 1 арк.;

- Завірена копія паспорту № НОМЕР_6 на 1 арк.;

- Завірена копія паспорту № 5312-01 на 1 арк.;

- Довідка № 005 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Довідка № 006 від 15.10.2019 на 1 арк.;

- Завірена копія фінансового звіту ТОВ «ЗСП» від 01.01.2018 на 6 арк.;

- Завірена копія звіту про фінансовий стан від 31.03.2019 на 2 арк.;

- Завірена копія звіту про сукупний дохід за 1 квартал 2019 на 4 арк.;

- Завірена копія звіту про фінансовий стан від 30.06.2019 на 2 арк.;

- Завірена копія звіту про сукупний дохід за 1 півріччя 2019 на 3 арк.;

- роздрукована документація допорогової закупівлі АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" № 44160000-9 затвердженого рішенням Тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" протокол № 19Т-106 від 19 вересня 2019 року, на 15 (п`ятнадцяти) аркушах;

- Роздрукований Додаток 2 до документації "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю", на 5 (п`яти) аркушах паперу;

- Роздрукований Додаток 5 до документації процедури закупівлі "Декларація про прийняття умов проведення процедур закупівель", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований Додаток 9.1 до документації процедури закупівлі "Забезпечення пропозиції учасника - РЕЗИДЕНТА", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Роздрукований Додаток 10 до документації процедури закупівлі "Перелік документів, що учасник повинен обов`язково завантажити в електронному (сканованому) вигляді у системному:", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований Додаток 3 до документації процедури закупівлі "Форма "Цінова пропозиція", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований Додаток 3А до документації процедури закупівлі для учасників нерезидентів та для учасників резидентів при рекомендованих умовах оплати "Форма "Цінова пропозиція", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Роздрукований Додаток 11 до документації процедури закупівлі "Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників", на 6 (шести) аркушах паперу;

- Роздрукований Додаток 12 до документації процедури закупівлі "Гарантійний лист про відповідність технічним вимогам і якісним характеристикам та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований Додаток 12.1 до документації процедури закупівлі "Гарантійний лист", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований Додаток 13 до документації процедури закупівлі "Гарантійний лист", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукований "АТ "Укргазвидобування" Перелік документів" з помітками, на 4 (чотирьох) аркушах паперу;

- Роздрукований Додаток №1 до документації процедури закупівлі "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель", на 5 (п`яти) аркушах паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "АТТЕСТАТ № 2" на випробувальну техніку: Пресс для гідравлічних випробовувань труб, на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Протокол первичной (переодичной или внеочередной) аттестации испытательного оборудования от 07.02.2019 № 2", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 605 від 10.10.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 605 від 10.10.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Паспорт № 158ХО/19 от 17 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 820 від 09.10.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 820 від 09.10.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Паспорт № 158ХО/19 от 17 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 509 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" С.І. Мітусовим копія "Паспорт № 158ХХ/19 от 17 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 783 від 26.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 783 від 26.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 763 від 17.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 763 від 17.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 576 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 576 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" С.І. Мітусовим копія "Паспорт № 15802/19 от 04 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 771 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 771 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" С.І. Мітусовим копія "Паспорт № 15801/19 от 04 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 537 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 537 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

-Завірена директором ТОВ "ЗСП" С.І. Мітусовим копія "Паспорт № 15800/19 от 04 октября 2019 г., на трубы с эпоксидным покрытием HEMPADUR MASTIC 45880 по ДСТУ 4219-2003", на 1 (одному) аркуші паперу;

-Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 789 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 789 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 784 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат якості № 784 від 30.09.2019", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 011 від 15.10.2019 до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Додаток 2 до документації "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 013 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Додаток 5 до документації процедури закупівлі "Декларація про прийняття умов проведення процедур закупівель", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Роздрукована "Банківська гарантія № 20199/19-ТГ", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Роздрукована "Банківська гарантія № 20200/19-ТГ", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 016 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Гарантійний лист", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 014 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" Додаток 12 до документації процедури закупівлі "Гарантійний лист про відповідність технічним вимогам і якісним характеристикам та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 015 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" Додаток 12.1 до документації процедури закупівлі "Гарантійний лист", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат відповідності за № UA.ПР.10120-0011-19 термін дії з 31 січня 2019 р. до 30 січня 2022 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат відповідності за № UA.TR.021-B.0047-19 термін дії з 31 січня 2019 р. до 30 січня 2024 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат відповідності серія ВГ № UA.1.066.0019314-17 термін дії з 06 грудня 2017 р. до 04 грудня 2019 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 010 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Довідка", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат на систему управління якістю № UA.СУ.9001.0213-18 від 30 липня 2018 р. дійсний до 29 липня 2021 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат Модуль Е № UA.TR.021-Е.0048-19 від 04.02.2019 р. дійсний до 30.01.2024 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Сертифікат № UA229130 від 09.01.2019 р. дійсний до 13.01.2022 р.", на

1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Додаток до Документації процедури закупівлі "Опитувальник Контрагента - юридичної особи від 15.10.2019 р.", на 5 (п`яти) аркушах паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 011/1 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Додаток 2 до документації "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю", на 2 (двох) аркушах паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство від 15.10.2019 р.", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 008 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Довідка", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Оригінал листа ТОВ "ЗСП" за вих. № 008/1 від 15.10.2019 року до тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" "Довідка", на 1 (одному) аркуші паперу;

- Завірена директором ТОВ "ЗСП" ОСОБА_8 копія "Гарантійний лист за вих. № 01/0710 від 07 жовтня 2019 р.", на 1 (одному) аркуші паперу, які поміщено до паперової коробки, яка опечатана біркою з підписами понятих.

Речі та документи, вилучені під часобшуку нежитлової будівлі за місцем здійснення виробничої діяльності ТОВ Завод сталевих профілів, що розташоване за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ударників (Чечелівський, Новокодацький райони), 54, а саме:

- Завірена копія атестату №3 від 10 вересня 2019 року на випробування обладнання на 1 арк.;

- Завірена копія протоколу ТОВ "ЗСП" позачергової атестації випробувального обладнання акт 10.09.2019 №3 на 2 арк.;

- Прес «ПГІ 750» з ідентифікаційним номером №00304, гідравлічний прес синього кольору, «МРFKTRI» «MOTOРИПЛЕКС МИ-447» №300117/488, лист металу з номером 39,5-1950-6,0 та маркуванням 6000х1950х39,5 в кількості 1 шт., які передано на відповідальне зберігання комерційному директоруТОВ "ЗСП" ОСОБА_12 ;

- Опрацьовані чеки-листи в кількості 210 шт.

Речі та документи вилучені під час обшукужитлової квартири за місце проживання ОСОБА_8 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- Жорсткий диск об`ємом 1,0 TB марки «Тoshiba» іsn Z3BL1BSNSWK7;

- 14 аркушів «А4» з відтиском печаткиТОВ Завод сталевих профілів (ЄДРПОУ 40903202) та з підписом.

Копії документів вилучених під час обшуку нежитлового приміщення де здійснює свою діяльністьТОВ ГК ПРІОРИТЕТ (ЄДРПОУ 38943513), за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26-Б БК «КУБ», а саме:

- розпорядження №08-ОС від 01.03.2018р. про введення в експлуатацію основних засобів та визначення терміну їх експлуатації;

- акт приймання-передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів;

- акт №3/2018 від01.03.2018р. комплектуюча для Пресу гідровипробування труб;

- оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за січень 2018р. червень 2018р.;

- фотокартки Пресу гідровипробувань труб (45 шт.);

- договір поставки № 19/05 від 19.05.2016 р.;

- видаткова накладна: №243 від 23.05.2016 р., №275 від 06.06.2016 р., №350 від 21.07.2016 р., №376 від 05.08.2016 р., №475 від 19.09.2016 р., №502 від 29.09.2016 р., №520 від 12.10.2016 р., №613 від 21.12.2016 р., №40 від 31.01.2017 р., №41 від 31.01.2017 р., №99 від 23.02.2017 р., №100 від 23.02.2017 р., №197 від 17.03.2017 р., №198 від 17.03.2017 р., №199 від 17.03.2017 р., №284 від 10.04.2017 р., №322 від 27.04.2017 р., №399 від 23.06.2017 р., №478 від 01.08.2017 р., №479 від 01.08.2017 р., №480 від 01.08.2017 р., №695 від 11.10.2017 р., №696 від 11.10.2017 р., №739 від 09.11.2017 р., №740 від 09.11.2017 р., №805 від 15.12.2017 р., №806 від 15.12.2017 р.;

- платіжне доручення: №2888 від 17.05.2016 р., №2911 від 19.05.2016 р., №2940 від 23.05.2016 р., №3202 від 05.07.2016 р., №3276 від 13.07.2016 р., №3493 від 10.08.2016 р., №3832 від 15.09.2016 р., №3971 від 30.09.2016 р., №4489 від 22.11.2016 р., №4628 від 08.12.2016 р., №4707 від 15.12.2016 р., №4479 від 16.01.2017 р., №5052 від 24.01.2017 р., №5090 від 31.01.2017 р., №5089 від 31.01.2017 р., №5095 від 31.01.2017 р., №5134 від 07.02.2017 р., №5284 від 20.02.2017 р., №5425 від 09.03.2017 р., №5974 від 10.05.2017 р., № 6013 від 12.05.2017 р., №193 від 29.05.2017 р., №194 від 29.05.2017 р., №208 від 30.05.2017 р., №265 від 07.06.2017 р., №663 від 07.08.2017 р., №6455 від 09.08.2017 р., №6545 від 28.08.2017 р., №854 від 13.09.2017 р., №6716 від 15./09.2017 р., №7121 від 08.11.2017 р., №7124 від 08.11.2017 р.;

-договір№15/08-16 від 01.08.2016;

- видаткова накладна: №0000000000003 від 30.01.2017, №0000000000004 від 01.02.2017, №0000000000005 від 01.02.2017;

- платіжне доручення: №3409 від 01.08.2016, №3489 від 10.08.2016,№ 3912 від 26.09.2016,№ 3945 від 291.09.2016, № 4952 від 17.01.2017;

-контракт № 23/54-16 від 09.09.2016р.;

- видаткова накладна: № АМ1702061 від 14.02.2017,№ АМ1703110 від 21.03.2017;

- платіжне доручення: №3813 від 14.09.2016, №3944 від 29.09.2016, №4638 від 08.12.2016, №5141 від 07.02.2017, №5491 від 17.03.2017;

- видаткова накладна: №104 від 08.06.2017, №182 від 29.09.2017, №26 від 16.02.2018;

- платіжне доручення: № 178 від 25.05.2017, № 6798 від 20.09.2017, № 1215 від 15.11.2017;

- видаткова накладна: № 414 від 14.07.2017;

- платіжне доручення: № 6162 від 01.06.2017;

- договір № 17-01-18 від 18.01.2017 р.;

- видаткова накладна: №4048 від 17.07.2017, №4050 від 17.07.2017, №5027 від 23.08.2017, №5049 від 28.08.2017;

- платіжне доручення: № 5096 від 31.01.2017, № 5422 від 09.03.2017, № 479 від 11.07.2017, № 480 від 11.07.2017, № 6504 від 21.08.2017, № 6525 від 22.08.2017;

- видаткова накладна: № 119 від 07.08.2017;

- платіжне доручення: № 477 від 11.07.2017;

- видаткова накладна: №РН-000821 від 28.08.2017, №РН-001242 від 14.11.2017, №РН-001343 від 14.12.2017;

- платіжне доручення: №478 від 11.07.2017, №6679 від 12.09.2017, №7130 від 09.11.2017, №1479 від 28.12.2017;

- видаткова накладна: №904 від 28.08.2017, №912 від 30.08.2017, №1012 від 25.09.2017, №1100 від 12.10.2017;

- платіжне доручення: №680 від 09.08.2017, №925 від 27.09.2017, №933 від 29.09.2017, №1235 від 16.11.2017;

- видаткова накладна: №33674 від 01.09.2017, №33699 від 17.12.2017;

- платіжне доручення: №740 від 17.08.2017, №7222 від 27.11.2017;

- видаткова накладна: № Д-РН-001791 від 08.09.2017, №Д-РН-001792 від 08.09.2017;

- платіжне доручення: № 474 від 11.07.2017,№ 475 від 11.07.2017;

- видаткова накладна: № 698 від 19.09.2017;

- платіжне доручення: № 6783 від 18.09.2017;

- видаткова накладна: № 219 від 20.09.2017;

- платіжне доручення: № 739 від 17.08.2017;

- видаткова накладна: № М4-0006887 від 29.09.2017;

- платіжне доручення: № 909 від 26.09.2017;

- договір №22 від 01.08.2017р.;

- видаткова накладна: №278 від 29.09.2017 р., №279 від 02.10.2017 р., №290 від 11.10.2017р., №291 від 11.10.2017 р., №292 від 12.10.2017 р., №293 від 12.10.2017 р., №302 від 20.10.2017 р., №305 від 27.10.2017 р., №311 від 02.11.2017 р., №337 від 07.11.2017 р.;

- платіжне доручення: № 687 від 10.08.2017р., № 913 від 26.09.2017р., № 6881 від 04.10.2017 р., № 1097 від 01.11.2017 р., № 1148 від 09.11.2017 р., № 1216 від 15.11.2017 р.;

- видаткова накладна: №79 від 28.02.2017, №519 від 26.10.2017, №568 від 06.11.2017, №649 від 07.12.2017;

- платіжне доручення: №1 від 27.01.2017, №7019 від 25.10.2017, №7076 від 03.11.2017, №1312 від 29.11.2017;

- видаткова накладна: № 2028 від 18.12.2017;

- платіжне доручення: №7160 від 21.11.2017, №1414 від 15.12.2017;

- видаткова накладна: №306 від 27.09.2017;

- платіжне доручення: № 476 від 11.07.2017;

- видаткова накладна: № 1503362 від 22.11.2017;

- платіжне доручення: № 7161 від 21.11.2017;

- видаткова накладна: № 12189 від 11.12.2017;

- платіжне доручення: № 1372 від 07.12.2017;

- видаткова накладна: № 5023758 від 04.04.2017, №5067472 від 07.08.2017, №5068954 від 10.08.2017, №5081897 від 15.09.2017,№ 5112052 від 06.12.2017;

- платіжне доручення: № 5622 від 03.04.2017, №747 від 17.08.2017, №782 від 23.08.2017р., №6704 від 14.09.2017р., №7366 від 18.12.2017р.;

- видаткова накладна: № 64 від 16.02.2017, № 249 від 05.05.2017, № 350 від 20.06.2017, № 458 від 14.08.2017;

- платіжне доручення: № 5208 від 10.02.2017,№ 5323 від 22.02.2017,№ 5922 від 03.05.2017,№ 6216 від 19.06.2017, № 6465 від 14.08.2017;

- видаткова накладна: № 1 від 13.01.2017, №8 від 20.01.2017, №10 від 25.01.2017, №11 від 25.01.2017;

- платіжне доручення: №487 від 10.01.2017, №4966 від 18.01.2017, №5032 від 23.01.2017, №5044 від 24.01.2017;

- видаткова накладна: Рнк/DT-0015645 від 23.06.2017, Рнк/DT-0015797 від 26.06.2017, Рнк/DT-0015946 від 27.06.2017, Рнк/DT-0016441 від 04.07.2017, Рнк/DT-0019831 від 08.08.2017, Рнк/DT-0021143 від 22.08.2017, Рнк/DT-00211444 від 22.08.2017, Рнк/DT-00211445 від 22.08.2017, Рнк/DT-0021745 від 30.08.2017, Рнк/DT-0022558 від 07.09.2017, Рнк/DT-0023235 від 14.09.2017, Рнк/DT-0023569 від 18.09.2017, Рнк/DT-0023567 від 18.09.2017, Рнк/DT-0023828 від 20.09.2017, Рнк/DT-0023841 від 20.09.2017, Рнк/DT-0024070 від 21.09.2017, Рнк/DT-0026404 від 12.10.2017, Рнк/DT-0022932 від 15.10.2017, Рнк/DT-0028471 від 01.11.2017, Рнк/DT-0030341 від 17.11.2017;

- платіжне доручення: №6144 від 07.06.2017, №303 від 15.06.2017, №421 від 05.07.2017, №6512 від 22.08.2017, №843 від 11.09.2017, №6721 від 15.09.2017, №874 від 20.09.2017, №951 від 06.10.2017, №1067 від 30.10.2017

- видаткова накладна: №512 від 28.10.2016, №577 від 28.11.2016, №105 від 15.03.2017, №121 від 24.03.2017, №158 від 06.04.2017, №263 від 16.06.2017, №292 від 03.07.2017, №380 від 12.09.2017,№ 393 від 25.09.2017

- платіжне доручення: №4080 від 10.010.2016р., №4444 від 16.11.2016р., №25 від 13.03.2017р., №40 від 21.03.2017р., №5670 від 06.04.2017р., №5775 від 12.042017р., №267 від 07.06.2017р., №6516 від 22.08.2017р.;

- видаткова накладна: № РН-0000204 від 22.09.2017, № РН-0000272 від 20.11.2017;

- платіжне доручення: №873 від 20.09.2017, №1263 від 17.11.2017р.;

- видаткова накладна: № РН-0022 від 26.01.2017,№ РН-0363 від 25.07.2017, № РН-0470 від 30.08.2017;

- платіжне доручення №5047 від 24.01.2017р., №551 від 21.07.2017р., №798 від 28.08.2017р.;

- акт надання послуг № 417 від 12.05.2017;

- платіжне доручення №5980 від 10.05.2017р.;

- видаткова накладна: №1398 від 11.05.2017, №2425 від 01.08.2017, №2553 від 08.08.2017, №2593 від 10.08.2017, № 2761 від 28.08.2017, № 3046 від 15.09.2017, № 3287 від 05.10.2017, № 3393 від 13.10.2017, № 3442 від 18.10.2017, № 3606 від 31.10.2017, № 3756 від 10.11.2017, №3889 від 16.11.2017р., № 3889 від 21.11.2017, № 3961 від 28.11.2017, № 4128 від 15.12.2017;

- платіжне доручення: 5972 від 10.05.2017, № 588 від 31.07.2017, № 617 від 02.08.2017, № 6450 від 09.08.2017, № 6526 від 22.08.2017, № 6710 від 15.09.2017, № 6880 від 04.10.2017, № 6957 від 13.10.2017, № 1109 від 01.11.2017, № 1149 від 09.11.2017, № 1240 від 16.11.2017, № 7163 від 21.11.2017, № 1336 від 30.11.2017 р.;

- видаткова накладна: №532 від 27.04.2017, № 539 від 27.04.2017, № 1120 від 10.08.2017, №1481 від 05.10.2017, №1777 від 21.11.2017, №1778 від 21.11.2017, №1870 від 07.12.2017, №1870 від 07.12.2017;

- платіжне доручення: 5870 від 25.04.2017, № 677 від 09.08.2017, № 6879 від 04.10.2017, №1152 від 09.11.2017, № 1258 від 17.11.2017, № 1338 від 30.11.2017, №1374 від 07.12.2017;

- видаткова накладна: № РН-287 від 18.07.2017;

- платіжне доручення: №504 від 14.07.2017р.;

- видаткова накладна: № 43 від 21.02.2017, № 104 від 06.04.2017, № 149 від 15.05.2017, № 171 від 16.05.2017, № 168 від 02.06.2017, № 228 від 19.07.2017, № 230 від 19.07.2017, № 284 від 30.08.2017, № 311 від 26.09.2017, № 329 від 09.10.2017, № 339 від 19.10.2017, № 344 від 26.10.2017, № 361 від 08.11.2017, № 387 від 04.12.2017, № 390 від 06.12.2017, № 395 від 08.12.2017;

- платіжне доручення: 5307 від 21.02.2017, № 5861 від 24.04.2017, № 6029 від 16.05.2017, № 234 від 01.06.2017, № 512 від 18.07.2017, № 524 від 19.07.2017, № 6575 від 30.08.2017, № 6767 від 15.09.2017, № 965 від 09.10.2017, № 7035 від 25.10.2017, № 1233 від 16.11.2017, № 1350 від 01.12.2017;

- видаткова накладна: № 14-3105 від 31.05.2017р.;

- платіжне доручення №4109 від 12.10.2016р., №4120, від 13.10.2016р.;

- платіжне доручення: 4647 від 09.12.2016;

- видаткова накладна: № 20210602 від 27.06.2017;

- акт надання послуг з переробки №9 від 30.09.2016;

- акт здачі приймання робіт (надання послуг) №155 від 09.06.2017;

- платіжне доручення: № 4762 від 21.12.2016, № 5217 від 13.02.2017, № 5389 від 03.03.2017;

- договір №09-17 про виконання робіт від 27.01.2017р.;

- акт здачі-прийнятя робіт (надання послуг)№ 67МП від 05.04.2017, № 81МП від 17.05.2017, № 82МП від 17.05.2017;

- платіжне доручення: № 5081 від 30.01.2017, № 5591 від 30.03.2017, № 5592 від 30.03.2017, № 6030 від 16.05.2017, № 6031 від 16.05.2017;

- акт здачі-прийнятя робіт (надання послуг)№ ЕП-0003011, б/д;

- платіжне доручення: № 6897 від 04.10.2017, № 1145 від 09.11.2017, № 249 від 30.01.2018;

- акт здачі-прийнятя робіт (надання послуг)№ ОУ-7/02-1 від 07.02.2018р.;

- платіжне доручення: № 946 від 06.10.2017, № 401 від 16.02.2018;

- договір про надання послуг № 0107/16У від 01.07.2016р.;

- акт про приймання виконаних робіт № 1 від 30.05.2017, № 2 від 18.07.2017, № 3 від 21.08.2017, № 4 від 13.10.2017, № 5 від 12.12.2017;

- платіжне доручення: № 217 від 30.05.2017, № 529 від 19.07.2017, № 777 від 22.08.2017, № 1118 від 03.11.2017, № 180 від 25.01.2018, № 362 від 14.02.2018, № 800 від 27.04.2018;

- акт здачі-прийнятя робіт (надання послуг)№ ОУ-000215 від 09.08.2017р., № ОУ-000244 від 31.08.2017, № ОУ-000319 від 09.11.2017, № ОУ-000332 від 24.11.2017, № ОУ-000354 від 21.12.2017р.;

- платіжне доручення: № 654 від 07.08.2017, № 6552 від 29.08.2017, № 1052 від 27.10.2017, № 7068 від 03.11.2017, № 7122 від 08.11.2017;

- акт здачі-прийнятя робіт (надання послуг)№ 63 від 30.08.2017р., № 75 від 01.11.2017р., № 87 від 26.12.2017р.;

- платіжне доручення: № 1472 від 27.12.2017р., №1105 від 01.11.2017р., №6570 від 30.08.2017р.;

- паспорт ПГИ 01.00.00.00.00ПС Прес для гідравлічних труб;

- ухвала Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська.

Згідно ухвали, слідчий суддя прийшов до висновку, що слідчим у клопотанні доведено, що майно відповідає критеріям, визначеним у ст. 98 КПК України, може бути використане як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому наклав арешт на вищевказане майно з метою збереження речових доказів у кримінальному провадженні.

Не погоджуючись з ухвалою слідчого судді, представник власника майна ТОВ «Завод сталевих профілів» ОСОБА_5 подав апеляційну скаргу, в якій просить ухвалу слідчого судді скасувати в частині накладення арешту на Прес ПГІ 75, який був вилучений під час проведення обшуку за місцем здійснення виробничої діяльності ТОВ «Завод сталевих профілів» (ЄДРПОУ 40903202), за адресою: м. Дніпро, вул. Ударників, 54, та постановити нову ухвалу, якою у задоволенні клопотання в частині накладення арешту на Прес ПГІ 75, який був вилучений під час проведення обшуку за місцем здійснення виробничої діяльності ТОВ «Завод сталевих профілів» (ЄДРПОУ 40903202), за адресою: м. Дніпро, вул. Ударників, 54, - відмовити.

Крім цього, апелянт просить визнати причини пропуску строку на апеляційне оскарження поважними та поновити його, оскільки копія ухвали слідчого судді була отримана представником лише 22.03.2021 року, що підтверджується відміткою на копії конверту, яка міститься у матеріалах апеляційного провадження.

На думку представника власника майна, ухвала була постановлена з грубим порушенням норм процесуального права, оскільки слідчий, прокурор не довели, а слідчий суддя не перевірив, чи існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді накладення арешту на прес ПГІ 750.

Апелянт зазначає, що слідчий, прокурор не мають права вилучати під час обшуку майно, яке безпосередньо не зазначено в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку та не має жодних ознак зв`язку з розслідуваним кримінальним правопорушенням.

Окрім цього, представник власника майна вказує, що ухвала суду була отримана стороною обвинувачення виключно для поширення серед контрагентів ТОВ «Завод сталевих профілів» інформації, яка дискредитує підприємство, а не для виконання завдань кримінального провадження.

У судове засідання прокурор не з`явився, хоча про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги був повідомлений завчасно та належним чином. Начальник відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_13 надіслав клопотання про відкладення розгляду справи, у зв`язку з перебуванням старшого прокурора групи прокурорів у відпустці, а також зайнятістю прокурорів в інших кримінальних провадженнях, однак підтверджуючих вказані обставини документів долучено не було, що дає суду апеляційної інстанції підстави розглядати справу у його відсутність.

Заслухавши доповідь судді, доводи представника власника майна, який підтримав подану апеляційну скаргу та просив її задовольнити, вивчивши матеріали судового провадження, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з наданих апеляційному суду матеріалів справи, Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42020100000000304 від 30.07.2020 року, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

05 жовтня 2020 року старший слідчий СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_6 звернувся до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва з клопотанням про накладення арешту на майно, згідно переліку, наведеному вище.

17 листопада 2020 року ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва клопотання старшого слідчого було задоволено та накладено арешт на вказану документацію та Прес «ПГІ 750» з ідентифікаційним номером №00304, гідравлічний прес синього кольору, «МРFKTRI» «MOTOРИПЛЕКС МИ-447» №300117/488, лист металу з номером 39,5-1950-6,0 та маркуванням 6000х1950х39,5 в кількості 1 шт.

З ухвали слідчого судді та журналу судового засідання вбачається, що наведені у клопотанні доводи про накладення арешту на майно перевірялись слідчим суддею судом першої інстанції. При цьому були досліджені матеріали судового провадження, а також з`ясовані обставини, які мають значення при вирішенні питання щодо арешту майна.

Розглядаючи клопотання про накладення арешту на майно, в порядку статей 170-173 КПК України, для прийняття законного та обґрунтованого рішення, слідчий суддя повинен з`ясувати всі обставини, які передбачають підстави для арешту майна або відмови у задоволенні клопотання про арешт майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Згідно ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Як встановлено під час апеляційного розгляду, слідчий суддя, обґрунтовано, у відповідності до вимог ст. ст. 131-132, 170-173 КПК України, задовольнив клопотання старшого слідчого в частині накладення арешту на Прес ПГІ 750, який був вилучений під час проведення обшуку за місцем здійснення виробничої діяльності ТОВ «Завод сталевих профілів» (ЄДРПОУ 40903202), за адресою: м. Дніпро, вул. Ударників, 54, з тих підстав, що він у встановленому законом порядку визнаний речовим доказом у рамках вказаного кримінального провадження та відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України.

На думку колегії суддів, слідчий суддя під час розгляду клопотання з`ясував всі обставини, з якими закон пов`язує можливість накладення арешту, перевірив співрозмірність втручання у права особи з потребами кримінального провадження.

З огляду на положення ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, майно, яке відповідає критеріям, визначеним у ст. 98 КПК України повинно вилучатися та арештовуватися незалежно від того, хто являється його власником, у кого і де воно знаходиться, незалежно від того чи належить воно підозрюваному чи іншій зацікавленій особі, оскільки в протилежному випадку не будуть досягнуті цілі застосування цього заходу запобігання можливості протиправного впливу (відчуження, знищення, приховання) на певне майно, що, як наслідок, перешкодить встановленню істини у кримінальному провадженні.

Оскільки у даному кримінальному провадженні є всі підстави вважати, що майно може бути відчужене, арешт на нього слідчим суддею накладено обґрунтовано, за наявності для цього достатніх правових підстав.

З урахуванням цього слідчий суддя, всупереч тверджень апелянта, встановив належні правові підстави, передбачені ст. 170 КПК України, для задоволення клопотання прокурора та накладення арешту на майно.

Таким чином, накладення арешту на майно у даному кримінальному провадженні, за наявності для цього підстав, відповідає вимогам КПК України. Матеріали судового провадження свідчать, що застосування зазначеного заходу забезпечення кримінального провадження є виправданим та необхідним у кримінальному провадженні.

Доводи представника, що ухвала слідчого судді була отримана стороною обвинувачення виключно для поширення серед контрагентів ТОВ «Завод сталевих профілів» інформації, яка дискредитує підприємство, а не для виконання завдань кримінального провадження, - не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду. Зазначені в апеляційній скарзі обставини не можуть бути безумовними підставами для скасування ухвали суду, оскільки арешт на вказане майно накладено за наявності для цього передбачених законом підстав та з метою забезпечення збереження речових доказів.

Доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна, апелянтом не надано та колегією суддів не встановлено.

Всі інші підстави підлягають з`ясуванню судом під час розгляду справи по суті.

Істотних порушень вимог КПК України, які б давали підстави для скасування ухвали слідчого судді, по справі не вбачається.

З урахуванням викладеного, колегія суддів вважає, що рішення суду прийнято у відповідності до вимог закону, слідчий суддя при розгляді клопотання з`ясував всі обставини, з якими закон пов`язує можливість накладення арешту на майно, а тому ухвалу слідчого судді необхідно залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Керуючись ст.ст.170-173,307,309,405,407,422 КПК України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Ухвалу слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 17 листопада 2020 року, якою задоволено клопотання старшого слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_6 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_7 , та накладено арешт на майно, перелік якого наведено у мотивувальній частині ухвали, в тому числі на- Прес «ПГІ 750» з ідентифікаційним номером №00304 залишити без змін, а апеляційну скаргу представника власника майна ТОВ «Завод сталевих профілів» ОСОБА_5 залишити без задоволення.

Ухвала набирає законної сили з часу проголошення і оскарженню не підлягає.

Судді:




ОСОБА_1 ОСОБА_2 ОСОБА_3

Справа №11-сс/824/2533/2021

Єдиний унікальний номер 752/17722/20

Категорія: ст.171 КПК України

Слідчий суддя у суді першої інстанції ОСОБА_14

Доповідач в суді апеляційної інстанції ОСОБА_1

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу98127327
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —752/17722/20

Ухвала від 27.09.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 15.09.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 01.07.2021

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Ященко Микола Анатолійович

Ухвала від 15.09.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 15.09.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 15.09.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 11.03.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 17.11.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні