Рішення
від 22.06.2021 по справі 120/1413/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМ Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

22 червня 2021 р. Справа №120/1413/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,

розглянувши письмово в місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:

державної екологічної інспекції у Вінницькій області

до приватного підприємства Вегатраксервіс

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення використання джерел викиду, які експлуатуються,-

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшли матеріали позовної заяви Державної екологічної інспекції у Вінницькій області (далі - позивач) до приватного підприємства Вегатраксервіс (далі - відповідач) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення використання джерел викиду, які експлуатуються.

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що 18.02.2020 року позивач здійснив планову перевірку відповідача у сфері дотримання вимог природоохоронного законодавства. В ході перевірки встановлено, що позивач свою господарську діяльність здійснює за відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел: труба опалювального котла та витяжка від цеху обробки деталей та двигунів. 18.02.2020 року відповідачу видано припис щодо усунення виявлених порушень шляхом отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

За результатами позапланової перевірки, на виконання вимог припису від 18.02.2020 року, було встановлено, що припис в частині отримання дозвільних документів не виконано та складено протокол про адміністративне правопорушення.

Позивач зазначає, що оскільки притягнення голови фермерського господарства до адміністративної відповідальності не призвело до усунення порушень, які є грубими та завдають шкоди навколишньому середовищу, для вирішення питання про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) позивач звертається до суду з адміністративним позовом.

Ухвалою від 26.02.2021 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Установлено сторонам строк для подання заяв по суті.

Відповідно до матеріалів справи, копія ухвали про відкриття провадження вручена відповідачу 24.03.2021 року. Натомість у встановлений судом строк відповідач своїм процесуальним правом щодо подання відзиву на позовну заяву не скористався. Про причини неподання відзиву на позовну заяву не повідомив.

Враховуючи, що інших заяв по суті та документів не надходило, суд розглядає справу в письмовому провадженні за наявними в ній доказами.

Відповідно до наказу Голови Вінницького окружного адміністративного суду №068-в/к від 14.05.2021 року в період з 28.05.2021 року по 11.06.2021 року Головуючий суддя Крапівницька Н.Л. перебувала у відпустці. З 12.06.2021 року по 13.06.2021 року відповідно до чинного законодавства України передбачено вихідні дні.

Також, відповідно до наказу Голови Вінницького окружного адміністративного суду №069-в/к від 14.05.2021 року в період з 14.06.2021 року по 18.06.2021 року Головуючий суддя Крапівницька Н.Л. перебувала у щорічній відпустці. З 19.06.2021 року по 21.06.2021 року відповідно до чинного законодавства України передбачено вихідні дні. Відтак, розгляд справи здійснюється 22.06.2021 року.

Дослідивши подані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, суд встановив наступне.

18.02.2020 року Державною екологічною інспекцією у Вінницькій області проведено планову перевірку дотримання Приватним підприємством Вегатраксервіс вимог природоохоронного законодавства.

У ході перевірки встановлено (Акт перевірки № 108/ВН від 18.02.2020 року), що підприємство у процесі господарської діяльність здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами без відповідного дозволу. Підприємством експлуатується труба від опалювального котла, витяжка від цеху обробки деталей та двигунів.

18.02.2020 року ПП Вегатраксервіс видано Припис, щодо усунення виявлених порушень, шляхом: отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викиду з терміном виконання до 08.05.2020 року.

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення № 011509 від 18.02.2020 року. У відповідних графах протоколу правопорушником надано пояснення, що порушення будуть усунені .

Також винесено постанову №03/080 від 24.02.2020 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.78 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 136 грн. Штраф правопорушником 25.02.2020 року сплачено добровільно (Додаток№5).

Окрім цього слід зазначити, що припис, який був наданий відповідачу не оскаржувався.

За результати позапланової перевірки на виконання Припису від 18.20.2020 року було встановлено, що Припис ПП Вегатраксервіс не виконано, а саме: не отримано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викиду.

Підприємство продовжує здійснювати діяльність з порушенням вимог ст. ст.10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря (акт перевірки № 406/ВН від 14.07.2020 року).

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення №012261 від 20.07.2020 року. У відповідних графах протоколу правопорушником повторно надано пояснення, що порушення будуть усунені.

Винесено постанову № 03/298 від 20.07.2020 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративний штраф у розмірі 255 грн. Штраф правопорушником 23.07.2020 року сплачено добровільно.

За результати позапланової перевірки на виконання Припису від 18.02.2020 року було встановлено, що Припис ПП Вегатраксервіс не виконано, а саме: не отримано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів.

Підприємство продовжує здійснювати діяльність з порушенням вимог ст. ст.10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря (акт перевірки №004/ВН від 13.01.2021 року).

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 втретє складено протокол про адміністративне правопорушення №012841 від 13.01.2021 року.

Винесено постанову №03/001 від 18.01.2021 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративний штраф у розмірі 510 грн. Штраф правопорушником 22.01.2021 року сплачено добровільно.

З огляду на те, що в діях відповідача вбачається систематичне невиконання норм в сфері охорони навколишнього природного середовища та, зокрема, не отримано дозвільних документів, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступним.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 № 275 (далі - Положення № 275), Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) (далі - Інспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Підпунктом 2 пункту 4 Положення № 275 передбачено, що Інспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства, зокрема щодо наявності та додержання умов дозволів на викиди забруднюючих речовин.

Правовий статус Державної екологічної інспекції у Вінницькій області регламентується Положенням про Державну екологічну інспекцію у Вінницькій області, затвердженим наказом Державної екологічної інспекції України від 28.04.2020 № 117 (далі - Положення № 117).

Пунктом 1 розділу І Положення № 117 визначено, що Інспекція є територіальним органом Держекоінспекції та їй підпорядковується. Повноваження Інспекції поширюються на територію Вінницької області.

Згідно з пп. 4 пунктом 2 розділу ІІ Положення № 117 Інспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про охорону атмосферного повітря, зокрема щодо: виконання загальнодержавних, галузевих або регіональних природоохоронних програм; наявності та додержання умов дозволів на викиди забруднюючих речовин; забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів забруднюючих речовин; додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря; додержання екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного та дизельного палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб`єктами господарювання; порядку провадження діяльності, спрямованої на штучні зміни стану атмосфери і атмосферних явищ у господарських цілях; надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря.

Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Положення № 117 Інспекція проводить перевірки (у тому числі документальні) із застосуванням інструментально-лабораторного контролю, складає відповідно до законодавства акти за результатами здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства з питань, що належать до її компетенції, надає обов`язкові до виконання приписи щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства та здійснює контроль за їх виконанням і здійснює лабораторні вимірювання (випробування).

За правилами пункту 6 розділу ІІ Положення № 117 Інспекція звертається до суду із позовом щодо обмеження чи зупинення діяльності суб`єктів господарювання і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів в атмосферне повітря забруднюючих речовин, впливу фізичних та біологічних факторів, лімітів скидів забруднюючих речовин; визнання протиправними дій чи бездіяльності фізичних і юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх посадових осіб, про визнання недійсними індивідуальних актів або їх окремих частин, правочинів, що порушують вимоги законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон № 877-V), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Абзацом 4 частини 1 статті 6 Закону № 877-V визначено, що підставою для здійснення позапланового заходу є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону № 877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи-підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями. Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю). У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі-підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Частиною сьомою статті 7 Закону № 877-V передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства (ч. 8 ст. 7 Закону № 877-V).

При цьому відповідно до ст. 10 Закону України від 16 жовтня 1992 року № 2707-XII "Про охорону атмосферного повітря" (далі - Закон № 2707-XII) підприємства, установи, організації та громадяни - суб`єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов`язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов`язані: 1) здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; 2) вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; 3) забезпечувати безперебійну ефективну роботу і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів; 4) здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік; 5) заздалегідь розробляти спеціальні заходи щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вживати заходів для ліквідації причин, наслідків забруднення атмосферного повітря; 6) забезпечувати здійснення інструментально-лабораторних вимірювань параметрів викидів забруднюючих речовин стаціонарних і пересувних джерел та ефективності роботи газоочисних установок; 7) забезпечувати розроблення методик виконання вимірювань, що враховують специфічні умови викиду забруднюючих речовин; 8) використовувати метрологічно атестовані методики виконання вимірювань і повірені засоби вимірювальної техніки для визначення параметрів газопилового потоку і концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та викидах стаціонарних і пересувних джерел; 9) здійснювати контроль за проектуванням, будівництвом і експлуатацією споруд, устаткування та апаратури для очищення газопилового потоку від забруднюючих речовин і зниження впливу фізичних та біологічних факторів, оснащення їх засобами вимірювальної техніки, необхідними для постійного контролю за ефективністю очищення, дотриманням нормативів гранично допустимих викидів забруднюючих речовин і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів та інших вимог законодавства в галузі охорони атмосферного повітря; 10) своєчасно і в повному обсязі сплачувати екологічний податок.

Виконання заходів щодо охорони атмосферного повітря не повинно призводити до забруднення ґрунтів, вод та інших природних об`єктів.

Згідно з ч. 1 ст. 11 Закону № 2707-XII для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров`я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Частиною п`ятою статті 11 Закону № 2707-XII визначено, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Водночас в силу положень ст. 20.2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25 червня 1991 року № 1264-XII до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить, зокрема, обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, законодавства про оцінку впливу на довкілля, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин.

Отже, виходячи з наведених норм чинного законодавства, обов`язковою умовою для здійснення викидів забруднюючих речовин є наявність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

18.02.2020 року Державною екологічною інспекцією у Вінницькій області проведено планову перевірку дотримання Приватним підприємством Вегатраксервіс вимог природоохоронного законодавства.

У ході перевірки встановлено (Акт перевірки № 108/ВН від 18.02.2020 року), що підприємство у процесі господарської діяльність здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами без відповідного дозволу. Підприємством експлуатується труба від опалювального котла, витяжка від цеху обробки деталей та двигунів.

18.02.2020 року ПП Вегатраксервіс видано Припис, щодо усунення виявлених порушень, шляхом: отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викиду з терміном виконання до 08.05.2020 року.

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення № 011509 від 18.02.2020 року. У відповідних графах протоколу правопорушником надано пояснення, що порушення будуть усунені .

Також винесено постанову №03/080 від 24.02.2020 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.78 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 136 грн. Штраф правопорушником 25.02.2020 року сплачено добровільно (Додаток№5).

Окрім цього слід зазначити, що припис, який був наданий відповідачу не оскаржувався.

За результати позапланової перевірки на виконання Припису від 18.20.2020 року було встановлено, що Припис ПП Вегатраксервіс не виконано, а саме: не отримано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викиду.

Підприємство продовжує здійснювати діяльність з порушенням вимог ст. ст.10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря (акт перевірки № 406/ВН від 14.07.2020 року).

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення №012261 від 20.07.2020 року. У відповідних графах протоколу правопорушником повторно надано пояснення, що порушення будуть усунені.

Винесено постанову № 03/298 від 20.07.2020 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративний штраф у розмірі 255 грн. Штраф правопорушником 23.07.2020 року сплачено добровільно.

За результати позапланової перевірки на виконання Припису від 18.02.2020 року було встановлено, що Припис ПП Вегатраксервіс не виконано, а саме: не отримано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів.

Підприємство продовжує здійснювати діяльність з порушенням вимог ст. ст.10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря (акт перевірки №004/ВН від 13.01.2021 року).

За результатами перевірки відносно директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 втретє складено протокол про адміністративне правопорушення №012841 від 13.01.2021 року.

Винесено постанову №03/001 від 18.01.2021 року, якою визнано директора ПП Вегатраксервіс ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративний штраф у розмірі 510 грн. Штраф правопорушником 22.01.2021 року сплачено добровільно.

Водночас станом на дату розгляду справи відповідач не надав доказів усунення виявленого перевіркою порушення, що стало підставою для звернення позивача з цим адміністративним позовом.

За наведених обставин і враховуючи те, що під час розгляду справи належними, допустимими та достатніми доказами підтверджується факт порушення відповідачем вимог законодавства у сфері охорони навколишнього середовища, що є істотними та завдають шкоди навколишньому середовищу, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову та, відповідно, застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Приватного підприємства Вегатраксервіс у вигляді: зупинення використання джерел викиду, які експлуатуються за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 133-А, до отримання Приватним підприємством Вегатраксервіс дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Відтак сплачений позивачем судовий збір з відповідача не стягується.

Керуючись статтями 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Вінницькій області, задовольнити.

Застосувати до Приватного підприємства Вегатраксервіс заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді: зобов`язання Приватного підприємства Вегатраксервіс зупинити використання джерел викиду, які експлуатуються за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 133-А, до отримання Приватним підприємством Вегатраксервіс дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - Державна екологічна інспекція у Вінницькій області (адреса Вінницька область, місто, Вінниця, вулиця 600-річчя, буд.19, 21021, ЄДРПОУ-37979894).

Відповідач - Приватне підприємство Вегатраксервіс адреса 21100, м. Вінниця, вул. Пирогова, 133-А ЄДРПОУ-31602187).

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Згідно з оригіналом

Суддя:

Секретар:

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2021
Оприлюднено09.07.2021
Номер документу98140167
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/1413/21-а

Рішення від 22.06.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 26.02.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні