Ухвала
від 05.07.2021 по справі 645/1332/21
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 645/1332/21

Провадження № 1-кс/645/1014/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 липня 2021 року Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши узакритому судовомузасіданні взалі судув м.Харкові клопотанняслідчого СВВП №2ХРУП №2ГУНП вХарківській областілейтенанта поліції ОСОБА_4 ,про проведенняобшуку покримінальному провадженню№ 42021221050000001 від 04.01.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в:

Слідчий СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенант поліції ОСОБА_4 звернулась до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , у якому просила надати слідчим у кримінальному провадженні ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 дозвіл на проведення обшуку житлового приміщення за адресою : АДРЕСА_1 за місцем проживання керівника ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна здобутого злочинним шляхом, отримання доказів, встановлення осіб причетних до скоєння протиправних дій, відшукання та вилучення наступних оригіналів документів в електронному та паперовому вигляді:

- договір № 591 від 09.07.2020 року про закупівлю робіт/будівельного підряду, з додатками до них та додаткових угод (договорів), графіків проведення робіт, кошторисної документації, тощо;

- затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);

- виконавча документація в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;

- акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаними договорами;

- журнали обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), па підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

- акти прихованих, дефектних робіт, квитанцій про отримання коштів від замовника за виконання робіт, кошторисної документації, ліцензії (дозволи) на виконання робі, документація щодо відповідності якості робіт, сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що посвідчують відповідність конструкцій та обладнання специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, платіжних документів щодо ціни на будівельні матеріали та тарифів фізичних обсягів виконаних робіт, документів щодо залучення для виконання робіт фізичної сили (інженерно- технічних спеціалістів та робітників), документів щодо залучення субпідрядних організацій;

- документи з приводу здійснення технічного та авторського нагляду при виконанні вищевказаних робіт (відповідні договори, журнали авторського та технічного нагляду, кваліфікаційні сертифікати осіб, які здійснюють технічний та авторський нагляд, тощо);

- документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

- довідки із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаними договорами;?

- договори субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання - передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;

- тендерна документація (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;

- документи, що містять списки об`єктів, із зазначенням адрес на яких здійснено ремонтні роботи, проводяться на даний час роботи та ділянки на яких заплановано проведення робіт;

- документи, що містять інформацію щодо фактичного теперішнього місця розташування огородженого будівельного майданчика ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», із посиланням до найближчої адреси розташування об`єктів нерухомості;

- документи, що містять інформацію щодо розташування будівельних майданчиків інших субпідрядних організацій а структурних підрозділів Харківської міської ради вздовж бульвару Юр`єва, м. Харкова, із зазначенням ідентифікуючих даних таких суб`єктів, видів та підстав виконання ними робіт, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів;

- документи, що містять інформацію щодо того чи відповідають роботи фактично виконані підрядною організацією графікам виконання робіт та актам приймання виконаних робіт за договором № 591 від 09.07.2020;

- кишенькові персональні комп`ютери, мобільні принтери, картки пам`яті, інші накопичувачів інформації, мобільних телефонів, які можуть містити відомості щодо учасників та обставин виконання умов Договору № 591 від 09.07.2020, з інших електронних інформаційних систем або їх частин з можливістю вилучення комп`ютерів, ноутбуків, іншої комп`ютерної техніки, у яких міститься інформація про облік здійснених операцій щодо виконання умов Договору № 591 від 09.07.2020, та операції зі зворотнім матеріалом, які стануть об`єктом експертних досліджень, а також інших речей і документів, які можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні.

В обґрунтуванняклопотанняслідчийзазначила,щоу провадженні СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження № 42021221050000001 від 04.01.2021 року за фактом привласнення та заволодіння бюджетними коштами під час відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва у м. Харкові за ознаками злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Встановлено, що 09.07.2020 року Департаментом комунального господарства Харківської міської ради (замовник) та ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», код ЄДРПОУ 34393088, (підрядник) за результатами проведених торгів укладено договір № 591 щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, у м. Харкові (капітальний ремонт) на загальну суму 47 782 910,00 грн., При цьому підрядна організація - ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» код ЄДРПОУ: 33818847, згідно статутних документів зареєстрована за адресою : м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 7, однак фактично дане товариство не здійснює свою фінансово-господарську діяльність в офісному приміщенні за вищевказаною адресою. Фактичне місце розташування офісного приміщення даного товариства на даний час не встановлено. Даний факт підтвердив допитаний в якості свідка орендодавець офісного приміщення ОСОБА_16 , а також підтверджується листом працівників ГВ БКОЗ УСБУ в Харківській області № 70/14-4825 від 28.04.2021року та фактом повернення поштової кореспонденції без вручення, що була направлена на вищезазначену адресу ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС». Крім того, у ході досудового розслідування допитані в якості свідків ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 та ОСОБА_21 , які згідно податкової звітності ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» за формою № 1-ДФ працювали у даному товаристві, надали свідчення про те, що до ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» вони жодного відношення не мають та у ньому ніколи не працювали. Даний факт підтвердив ФОП « ОСОБА_22 », в якого перелічені вище особи працюють протягом тривалого часу.

Таким чином, у ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» фактично відсутні працівники та спеціальна будівельна техніка, що необхідні для виконання умов вищезазначеного договору будівельного підряду. У ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження слідчим поліції 27.01.2021 року та 09.02.2021 року до Департаменту комунального господарства Харківської міської ради направлено запити щодо витребування документів з приводу підготовки та проведення державної закупівлі за ідентифікатором: UA-2020-05-29-005430-b, щодо виконання робіт із відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, у м. Харкові згідно договору № 591 від 09.07.2020 року, укладеного між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради та ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС».

На вказані запити отримано відповідь за № 107-02/21 від 23.02.2021 року з відмовою у наданні запитуваних документів та вказано на необхідність отримання відповідної ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів.

Також директору ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 вручено для виконання ухвалу Фрунзенського районного суду м. Харкова № 645/1332/21 від 13.04.2021 року з дозволом на проведення тимчасового доступу до речей і документів стосовно проведення державної закупівлі за ідентифікатором: UA-2020-05-29-005430-b, щодо виконання робіт із відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, у м. Харкові, згідно договору № 591 від 09.07.2020 року, що знаходяться у володінні ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС».

Директором ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 дану ухвалу слідчого судді не виконано в повному обсязі та не надано документи, що вказані в ухвалі. Натомість директором ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 надано лише копії документів, що знаходяться у відкритому доступі на сайті публічних державних закупівель.

Вказане унеможливлює проведення у кримінальному провадженні необхідних судових експертиз.

Під час досудового розслідування встановлено, що директор ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується протоколом його допиту в якості свідка, статутними документами ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» та його податковою звітністю, де зазначена вказана адреса.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна у реєстрі відсутня інформація щодо власників вищезазначеної квартири.

Крім того, основою доказової бази по даному виду кримінальних правопорушень є саме: речові докази, які можуть бути виявлені та вилучені в ході проведення неочікуваних процесуальних дій, якою являється саме обшук, оскільки у іншому випадку (проведенні інших слідчих дій передбачених КПК України) працівниками ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» можуть бути внесені зміни до документів, складені фіктивні документи, що унеможливить та перешкоджатиме встановленню істини по справі.

Слідчий зазначила, що зважаючи, що органом досудового слідства здобуто достатньо доказів, які підтверджують обставини зловживання службовим становищем з метою розтрати комунального майна, на теперішній час цілі досудового розслідування обґрунтовують необхідність такого ступеня втручання в трудове життя громадян, ймовірно причетних до протиправної діяльності, як проведення обшуку за місцем проживання керівника товариства, оскільки у вказаному місці можуть бути вишукані речові докази, які мають значення для кримінального провадження.

Також вказала, що з метою відшукання та вилучення оригіналів документів та речей, знаходження доказів попередньої змови службових осіб Департаменту комунального господарства Харківської міської ради та ТОВ «Промдорсервіс», які перебувають у стані трудових стосунків та мають умисел на заволодіння бюджетними коштами, пов`язаних з перерахуванням бюджетних коштів в рамках договору про закупівлю послуг за державні кошти № 591 від 09.07.2020 року, необхідно вилучити оригінали вказаних речей і документів в паперовому та електронному вигляді. Крім того, ідентифікувати комп`ютери та передаючі пристрої, які розміщені у вищевказаній нежитловій будівлі не вбачається можливим, оскільки зв`язок між комп`ютерами здійснюється за допомогою інтернет-додатків та захищених каналів зв`язку. Необхідність вилучення зазначених речей і документів обумовлено також необхідністю проведення низки експертиз у кримінальному провадженні, для проведення, яких необхідно надати оригінали вищевказаних документів та цілісні комп`ютерні прилади без змін.

Таким чином, у органу досудового слідства виникли наявні достатні підстави вважати, що за місцем проживання директора ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» можуть зберігатися документи, комп`ютерна техніка в яких складені вищевказані документи в електронному вигляді. Вилучені документи, записки, комп`ютери, роутери, передаючі пристрої та інше, стануть об`єктом судових експертиз, комп`ютерних, товарознавчих, економічних та інших.

Посилаючись на викладене, для всебічного дослідження всіх обставин справи та отримання доказів, які іншими слідчими (розшуковими) діями отримати неможливо, так як вони можуть бути знищені, приховані, а також з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукування знаряддя кримінального правопорушення слідчий просила надати дозвіл на проведення обшуку квартири за адресою: АДРЕСА_1 .

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання слідчого та просив його задовольнити.

Слідчий суддя, вислухавши думку прокурора, з`ясувавши всі фактичні обставини, всебічно та повно дослідивши матеріали кримінального провадження надані для огляду, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

При розгляді клопотання про обшук прокурор, слідчий повинен довести перед слідчим суддею наявність обставин, які передбачені ч. 5 ст. 234 КПК України.

Так, відповідно до витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021221050000001 від 04.01.2021 року встановлено, що внаслідок неправомірних дій посадових осіб за наслідками проведеної публічної закупівлі робіт щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва у м. Харкові, здійснено привласнення та заволодіння бюджетними коштами.

Ухвалою Фрунзенського районного суду м. Харкова від 13.04.2021 року задоволено клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів, надано заступнику начальника СВ ВП № 2 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_5 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова Харківської області ОСОБА_3 тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином завірених службовими особами ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» копій документів по договору № 591 від 09.07.2020, що укладений між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради з ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», які перебувають у володінні ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», розташованого за адресою: 61103, м. Харків,вул. Маршала Багацького, буд. 8, оф. 7, а саме: договору № 591 від 09.07.2020 про закупівлю робіт/будівельного підряду, з додатками до них та додаткових угод (договорів), графіків проведення робіт, кошторисної документації, тощо; затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаним договором, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);виконавчої документації в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаним договором;актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаним договором;журналів обліку виконаних робіт (форма №КБ-6), па підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);актів прихованих, дефектних робіт, квитанцій про отримання коштів від замовника за виконання робіт, кошторисної документації, ліцензії (дозволи) на виконання робі, документація щодо відповідності якості робіт, сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що посвідчують відповідність конструкцій та обладнання специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, платіжних документів щодо ціна на будівельні матеріали та тарифів фізичних обсягів виконаних робіт, документів щодо залучення для виконання робіт фізичної сили (інженерно-технічних спеціалістів та робітників), документів щодо залучення субпідрядних організацій;документів з приводу здійснення технічного та авторського нагляду при виконанні вищевказаних робіт (відповідні договори, журнали авторського та технічного нагляду, кваліфікаційні сертифікати осіб, які здійснюють технічний та авторський нагляд, тощо);документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаним договором;документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитратя робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаним договором; документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаним договором; довідок із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаним договором; договорів субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаним договором; тендерної документації (документації конкурсних торгів) за вищевказаним договором, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання; списки об`єктів, із зазначенням адрес на яких здійснено ремонтні роботи, проводяться на даний час роботи та ділянки на яких заплановано проведення робіт; інформацію щодофактичного теперішнього місця розташування огородженого будівельного майданчика ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», із посиланням до найближчої адреси розташування об`єктів нерухомості; інформацію щодо розташування будівельнихмайданчиків інших субпідрядних організацій та структурних підрозділів Харківської міської ради вздовж бульвару Юр`єва, м. Харкова, із зазначенням ідентифікуючих даних таких суб`єктів, видів та підстав виконання ними робіт, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів.

Вказана ухвала вручена директору ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 20.04.2021 року, про що свідчить його особистий підпис, проте виконана не у повному обсязі.

З довідки ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» № 12 від 09.06.2020 року вбачається, що особою, яку уповноважено товариством учасником закупівлі на підписання договору про закупівлю (відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5-землерийні та інші земляні роботи) є директор ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 .

Відповідно до наказу директора ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 № 1 від 24.01.2020 року, ОСОБА_15 приступив до виконання обов`язків директора ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» з 24.01.2020 року.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 263622494 від 30.06.2021 року, відомості про власника квартири за адресою: АДРЕСА_1 , відсутні.

Згідно довідки з Реєстру територіальної громади м. Харкова по зареєстрованих у житловому приміщенні осіб від 05.07.2021 року, за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровані: ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання та надання дозволу на проведення обшуку у житловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем проживання керівника ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 .

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 234,235,309,372КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого СВВП №2ХРУП №2ГУНП вХарківській областістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_4 про проведення обшуку задовольнити.

Надати слідчим СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 , дозвіл напроведення обшуку житлового приміщення за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем проживання керівника ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС» ОСОБА_15 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна здобутого злочинним шляхом, отримання доказів, встановлення осіб, причетних до скоєння протиправних дій, відшукання та вилучення наступних оригіналів документів в електронному та паперовому вигляді:

- договір № 591 від 09.07.2020 року про закупівлю робіт/будівельного підряду, з додатками до них та додаткових угод (договорів), графіків проведення робіт, кошторисної документації;

- затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);

- виконавча документація в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;

- акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаними договорами;

- журнали обліку виконаних робіт (форма №КБ-6), па підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);

- акти прихованих, дефектних робіт, квитанцій про отримання коштів від замовника за виконання робіт, кошторисної документації, ліцензії (дозволи) на виконання робі, документація щодо відповідності якості робіт, сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що посвідчують відповідність конструкцій та обладнання специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, платіжних документів щодо ціни на будівельні матеріали та тарифів фізичних обсягів виконаних робіт, документів щодо залучення для виконання робіт фізичної сили (інженерно-технічних спеціалістів та робітників), документів щодо залучення субпідрядних організацій;

- документи з приводу здійснення технічного та авторського нагляду при виконанні вищевказаних робіт (відповідні договори, журнали авторського та технічного нагляду, кваліфікаційні сертифікати осіб, які здійснюють технічний та авторський нагляд, тощо);

- документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

- довідки із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаними договорами;

- договори субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання - передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;

- тендерна документація (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;

- документи, що містять списки об`єктів, із зазначенням адрес на яких здійснено ремонтні роботи, проводяться на даний час роботи та ділянки на яких заплановано проведення робіт;

- документи, що містять інформацію щодо фактичного теперішнього місця розташування огородженого будівельного майданчика ТОВ «ПРОМДОРСЕРВІС», із посиланням до найближчої адреси розташування об`ктів нерухомості;

- документи, що містять інформацію щодо розташування будівельних майданчиків інших субпідрядних організацій та структурних підрозділів Харківської міської ради вздовж бульвару Юр`єва, м. Харкова, із зазначенням ідентифікуючих даних таких суб`єктів, видів та підстав виконання ними робіт, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів;

- документи, що містять інформацію щодо того чи відповідають роботи фактично виконані підрядною організацією графікам виконання робіт та актам приймання виконаних робіт за договором № 591 від 09.07.2020 року;

- кишенькові персональні комп`ютери, мобільні принтери, картки пам`яті, інші накопичувачів інформації, мобільних телефонів, які можуть містити відомості щодо учасників та обставин виконання умов Договору № 591 від 09.07.2020 року, з інших електронних інформаційних систем або їх частин з можливістю вилучення комп`ютерів, ноутбуків, іншої комп`ютерної техніки, у яких міститься інформація про облік здійснених операцій щодо виконання умов Договору № 591 від 09.07.2020 року, та операції зі зворотнім матеріалом, які стануть об`єктом експертних досліджень, а також інших речей і документів, які можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні.

Ухвала слідчого судді діє протягом строку, передбаченого п. 1 ч. 2ст. 235 КПК України, тобто по 05 серпня 2021 року включно.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла з підстав, зазначених у клопотанні слідчого, надає право проникнути до приміщення лише один раз, що відповідає положенням ч. 1ст. 235 КПК України.

Ухвала суду оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Повний текст ухвали виготовлено та оголошено 06 липня 2021 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення05.07.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу98158631
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведенняобшуку покримінальному провадженню№ 42021221050000001 від 04.01.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —645/1332/21

Ухвала від 05.07.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Мартинова О. М.

Ухвала від 05.07.2021

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Мартинова О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні