Постанова
від 06.07.2021 по справі 380/7331/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 липня 2021 рокуЛьвівСправа № 380/7331/20 пров. № А/857/8641/21 Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Пліша М.А.,

суддів Ніколіна В.В., Затолочного В.С.,

за участю секретаря судового засідання Юник А.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 10 березня 2021 року (головуючий суддя Кравців О.Р., м. Львів, повний текст складено 22.03.2021) по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Марвел до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправними дій,-

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Марвел звернулося в суд першої інстанції з позовом до Головного управління ДФС у Кіровоградській області в якому просило з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог від 06.10.2020 визнати дії посадових осіб відповідача щодо не зазначення підстав проведення фактичної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Львівська Тютюнова Фабрика ЛТД в наказі №792 від 31.07.2020 протиправними; визнати дії посадових осіб відповідача щодо складання акта про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, пального №231/11-28-32-01/36929041 від 10.08.2020 без зазначення відповідних порушень вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими для виконання при здійсненні оптової торгівлі тютюновими виробами протиправними; визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення відповідача №00002583200 від 20.08.2020.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 10 березня 2021 року позов задоволено частково, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Управління ДФС у Кіровоградській області №00002583200 від 20.08.2020. У задоволенні інших позовних вимог відмовлено. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Марвел за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області судові витрати у виді судового збору пропорційно до задоволених позовних вимог в сумі 21020,00 грн.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС у Кіровоградській області оскаржило його в апеляційному порядку і просить скасувати таке в частині задоволення позовних вимог, і прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову.

В апеляційній скарзі зазначає, що, у відповідності до п.п. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 ПК України (фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами- лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального) та п. 19 1.1.14 ст. 19 1 ПК України (контролюючі органи виконують функції контролю у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері) ГУ ДПС у Кіровоградській області з метою здійснення контролю з питань дотримання суб`єктами господарювання вимог законодавства України у сфері обігу тютюнових виробів згідно наказу від 31.07.2020 № 792 організовано та проведено фактичну перевірку ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика за адресою місця зберігання оптових партій тютюнових виробів - м. Кропивницький, вул. Виставочна, 11.

У відповідності до п. 81.1 ст. 81 ПК України керівнику регіонального структурного підрозділу №26 м. Кропивницький ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД Казанлі Є.А. перевіряючими було пред`явлено посвідчення, копію наказу про проведення фактичної перевірки та направлення на перевірку, після ознайомлення з якими він отримав копію наказу про проведення фактичної перевірки під особистий підпис в направленнях та перевіряючими було розпочато фактичну перевірку господарського об`єкту за адресою: м. Кропивницький, вул. Виставочна, 11.

В ході фактичної перевірки в оптовому складі за адресою: м. Кропивницький, вул. Виставочна, 11 була проведена інвентаризація залишків тютюнових виробів станом на 31.07.2020. В складському приміщенні ТЗОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД встановлено залишки ТМЦ (тютюнових виробів), які складали 259563 пачок тютюнових виробів на загальну суму 8726304,06 грн, з яких 69494 пачки сигарил в асортименті на загальну суму 2051434,44 грн. (кількість сигарил у пачці - 5,10,20,25 шт.) виробництва ТзОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУП (код ЄДРПОУ 40299515) обклеєні марками акцизного податку, які видавались Головним управлінням ДПС у Львівській області.

Головним управління ДПС у Кіровоградській області до Головного управління ДПС у Львівській області було направлено запити за №1748/7/11-28-32-01-10 від 03.08.2020 з проханням вказати на який вид продукції (кількість сигарил в пачці) були видані марки акцизного податку, якими були обклеєні сигарили виявлені в ході перевірки, запит №1804/7/11- 28-32-01-10 від 10.08.2020 з прохання вказати суму акцизного податку, сплачену виробником за вказані марки акцизного податку в розрізі кожної марки акцизного податку окремо.

Згідно наказу, фактична перевірка тривала 10 діб, останній робочий день перевірки - 07.08.2020. Станом на 07.08.2020 року відповіді від ГУ ДПС у Львівській області не надходило, відповіді надійшли 10.08.2020 року (вх. ГУ ДПС у Кіровоградській області №3427 ~ від 10.08.2020 року) та 17.08.2020 року (вх. ГУ ДПС у Кіровоградській області №3559/7 віл 17.08.2020 року). Від отриманих від ГУ ДПС у Львівській області відповідей залежали висновки перевірки.

Враховуючи вищезазначене, в висновках акта перевірки, що 10.08.2020 був вручений представнику ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД , було зазначено, що у випадку надходження інформації від ГУ ДПС у Львівській області, щодо маркування тютюнових виробів з відхиленням від вимог діючого законодавства України, будуть вжиті заходи згідно норм діючого законодавства України .

ГУ ДПС у Кіровоградській області згідно відповіді на запит від ГУ ДПС у Львівській області, в якій зазначалось, що марки акцизного податку зазначені в запиті видавалися для маркування тютюнових виробів (сигарил) з кількістю сигарил у пачці - 2 сигарили, було встановлю порушення ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД абзацу 3 частини 4 статті 11 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в частині зберігання тютюнових виробів, які вважаються немаркованими згідно вимог законодавства України, оскільки згідно п. 226.9 ст. 226 ПК України вважаються такими, що немарковані: алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням вимог положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України, відповідно до якого здійснюються виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробнику або імпортеру зазначеної продукції (вищезазначені марки акцизного податку видавались ТзОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУП для маркування сигарил з кількістю сигарил у пачці - 2 сигарили, а по факту ними були марковані сигарили з кількістю сигарил у пачці - 5,10,20,25 сигарил, хоча для маркування даної тютюнової продукції марки акцизного податку не видавались).

Враховуючи вищезазначене, ГУ ДПС у Кіровоградській області було винесено податкове повідомлення - рішення від 20.08.2020 № 00002583200, яким до ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД (код ЄДРПОУ 36929041) згідно абзацу 19 частини 2 статті 17 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального було застосовані фінансові санкції в сумі 4102868,88 грн.

Податкове повідомлення - рішення було направлене ТзОВ Торговий дім Львівська тютюнова фабрика ЛТД рекомендованим листом з повідомленням про вручення 20.08.2020. Поштове повідомлення про вручення повернулося до ГУ ДПС у Кіровоградській області 22.09.2020 з відміткою про вручення представнику підприємства 16.09.2020.

Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється .

У відповідності до вимог ч. 1 та ч. 2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Заслухавши суддю доповідача, вивчивши матеріали справи, та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних міркувань.

Судом першої інстанції встановлено, ГУ ДПС у Кіровоградській області проведено фактичну перевірку ТзОВ Торговий Дім МАРВЕЛ за адресою: м. Кропивницький вул. Виставочна, 11, за результатами якої складено акт №231/11-28-32-01/36929041 від 10.08.2020. В ході даної фактичної перевірки працівниками ГУ ДПС у Кіровоградській області описані марки акцизного податку на тютюнових виробах виробництва ТОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУП та надіслано запит до ГУ ДПС у Львівській області про надання інформації на який вид продукції та кількість сигарил в пачці були видані описані марки акцизного податку відповідно до коду товару згідно з УКТЗЕД, опис товару згідно УКТЗЕД, а також суму акцизного податку, сплачену виробником за вказані марки акцизного податку в розрізі кожної марки акцизного податку окремо. У висновку Акту перевірки зазначено, що у випадку надходження інформації від ГК ДПС України у Львівській області щодо маркування тютюнових виробів з відхиленням від вимог діючого законодавства України, будуть вжиті заходи згідно з нормами діючого законодавства України.

У відповіді ГУ ДПС у Львівській області зазначено, що марки акцизного податку для маркування тютюнових виробів ТВ ІНШІ видавалися ТОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУ (40299515) для маркування сигар включаючи сигари з відрізними кінцями, сигарил (тонкі сигари) та сигарет, цигарок з тютюном, або його замінниками: сигар, включаючи сигари з відрізними кінцями та сигарил (тонкі сигари) з вмістом тютюну УКТ ЗЕД 2402100000 кількість штук у пачці - 2 сигарили. ГУ ДПС у Кіровоградській області зроблено висновок про те, що тютюнові вироби сигарили, які зберігалися та реалізовувалися у вищезазначеній господарські одиниці позивача марковані марками акцизного податку, що не відповідають продукції тобто вважаються не маркованими, що є порушенням вимог абзацу 3 ч. 4 ст. 11 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального . За наслідками такої фактичної перевірки ГУ ДПС у Кіровоградській області прийнято податкове повідомлення-рішення №00002583200 від 20.08.2020 року, яким до позивача застосовано штрафну санкцію у сумі 4 102 868,88 грн.

Розглядаючи спір суд першої інстанції вірно врахував, що відповідно до абзацу 3 частини 4 статті 11 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального від 19/12/1995 №481/95-ВР алкогольні напої та тютюнові вироби, які виробляються в Україні, а також такі, що імпортуються в Україну, позначаються марками акцизного збору в порядку, визначеному законодавством.

Згідно підпункту 14.1.107 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України марка акцизного податку - це спеціальний знак для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, віднесений до документів суворого обліку, який підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів.

Згідно з підпунктом 14.1.109 пункту 14.1 статті 14 ПК України маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів - це наклеювання марки акцизного податку на пляшку (упаковку) алкогольного напою чи пачку (упаковку) тютюнового виробу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України щодо виробництва, зберігання та продажу марок акцизного податку.

За правилами пункту 226.1 статті 226 ПК України у разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов`язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка у такий спосіб, щоб марка акцизного податку розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару.

Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів (пункт 226.2 статті 226 ПК України).

Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються відповідно до положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України (пункт 226.3 статті 226 ПК України).

Підпунктом 222.1.2 пункту 222.1 статті 222 ПК України встановлено, що суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов`язання із сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм цього Кодексу, виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом п`ятнадцяти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації. Якщо зазначений строк припадає на день наступного бюджетного року, сума акцизного податку сплачується виробникам тютюнових виробів до закінчення бюджетного року, в якому отримані марки.

Відповідно до пункту 226.8 стаття 226 ПК України кожна марка акцизного податку на тютюнові вироби повинна мати окремий номер та позначення про квартал і рік випуску марки.

Виробники та імпортери тютюнових виробів ведуть облік та звітують про використання марок акцизного податку за видами марок (ТІ тютюн імпортний , ТВ тютюн вітчизняний ) у кількісному виразі.

Згідно з пунктом 226.9 статті 226 ПК України вважаються такими, що немарковані: алкогольні напої та тютюнові вироби з підробленими марками акцизного податку; алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України, відповідно до якого здійснюються виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробнику або імпортеру зазначеної продукції; вироблені в Україні алкогольні напої з марками акцизного податку, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари; алкогольні напої іноземного виробництва з марками акцизного податку, на яких зазначена сума акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням міцності продукції, місткості тари та розміру ставок акцизного податку, діючих на момент виробництва марки.

Також, згідно із пунктом 20 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року №1251, маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється виробниками зазначеної продукції.

Вважаються такими, що немарковані, алкогольні напої та тютюнові вироби у випадках, визначених пунктом 226.9 статті 226 Податкового кодексу України, а також алкогольні напої з марками, що мають такі пошкодження: пошкодження, які унеможливлюють встановлення реквізитів, передбачених абзацом сьомим пункту 5 цього Положення; наявність відкритого надриву з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив - 4 х 10 міліметрів; горизонтальний - 4 х 20 міліметрів; діагональний - 4 х 18 міліметрів (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція); пошкодження, внаслідок яких зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки - на 5 чи більше міліметрів; відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. міліметрів, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 міліметрів.

Відповідно до абзацу 15 частини другої статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) у разі виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірі 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000 гривень.

Тобто, законодавцем визначена міра відповідальності у вигляді штрафу саме за виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів, алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку.

При цьому немаркованими вважаються алкогольні напої, за які не сплачено або сплачено не в належному розмірі акцизний податок, а підставою для притягнення до відповідальності згідно із наведеними положеннями є ухилення від сплати акцизного податку.

Також, як вірно враховано судом першої інстанції, що пунктом 5 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 №790 передбачено, що підставами для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є результати проведення органом, який видав ліцензію, іншими органами виконавчої влади в межах їх компетенції перевірок суб`єкта господарювання, пов`язаної з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб`єктами господарювання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Таким чином, суб`єкти підприємницької діяльності, які здійснюють зберігання згаданих вище товарів, повинні додержуватись вимог абзацу 3 частини 4 статті 11 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального , статті 226 ПК України та пункту 20 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1251, щодо належного маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Відповідно до абзацу 19 частини 2 статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального склад правопорушення утворює факт зберігання, транспортування чи реалізації алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку.

Як з`ясовано судом першої інстанції, ГУ ДПС у Кіровоградській області зроблено висновок про те, що, тютюнові вироби сигарили, які зберігалися та реалізовувалися у господарській одиниці позивача, у яких здійснювалася відповідна фактична перевірка, марковані марками акцизного податку, що не відповідають продукції тобто вважаються не маркованими. Такий висновок, відповідачем зроблено відповідно до інформації ГУ ДПС у Львівській області щодо визначення виду тютюнових виробів (зокрема щодо визначення кількості сигарил в пачці) на які отримувались виробником марки акцизного податку ТВ ІНШІ видавалися для маркування сигар включаючи сигари з відрізними кінцями, сигарил (тонкі сигари) та сигарет, цигарок з тютюном, або його замінниками: сигар, включаючи сигари з відрізними кінцями та сигарил (тонкі сигари) з вмістом тютюну УКТ ЗЕД 2402100000 кількість штук в пачці - 2 сигарили.

Судом першої інстанції також встановлено, що ГУ ДПС у Кіровоградській області надсилало до ГУ ДПС у Львівській області запит про надання інформації №1748/7/11-28-32-01-10 від 03.08.2020 в якому просило надати інформацію на який вид продукції (вказати кількість сигарил в пачці) були видані вказані марки акцизного податку відповідно до коду товару згідно УКТ ЗЕД, опис товару згідно з УКТ ЗЕД, а також вказати суму акцизного податку, сплачену виробником за вказані марки акцизного податку в розрізі кожної марки акцизного податку окремо.

У відповідь на вказаний запити ГУ ДПС у Львівській області листом від 14.08.2020 №4055/7/32.6-05 повідомило, що марки акцизного податку для маркування тютюнових виробів ТВ ІНШІ видавалися для маркування сигар включаючи сигари з відрізними кінцями, сигарил (тонкі сигари) та сигарет, цигарок з тютюном, або його замінниками: сигар, включаючи сигари з відрізними кінцями та сигарил (тонкі сигари), з вмістом тютюну, код УКТЗЕД 2402100000 кількість штук в пачці 2 сигарили. При цьому, ГУ ДПС у Львівській області вказує на те, що для отримання інформація про сплату акцизного податку необхідно звертатись по місцю обліку суб`єкта господарювання, а саме Офісу великих платників податків ДПС. Інформацію про використання зазначених марок акцизного податку немає змоги надати, так як відповідно до статті підпункту 226.8 статті 226 ПК України виробники та імпортери тютюнових виробів ведуть облік та звітують про використання марок акцизного податку за видами марок (ТІ тютюн імпортний , ТВ тютюн вітчизняний ) у кількісному виразі.

Як з`ясовано судом першої інстанції з інформації, наданої виробником відповідних тютюнових виробів ТзОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУП листом від 07.12.2020 №01-0712 щодо сум акцизного податку фактично сплаченого до бюджету за 2019-2020 роки в т.ч. суми акцизного податку, доплаченого за результатами діяльності виробника у відповідні звітні періоди та кількості пачок тютюнових виробів, а також інформації ОВП ДПС України, наданої листом від 31.12.2020 №40180/10/28-10-52-03 про підтвердження відповідних сум акцизного податку сплаченого (в т.ч. доплаченого за результатами використання марок акцизного податку) виробником за 2020 рік, станом на 28.12.2020 заборгованість ТзОВ МАРВЕЛ ІНТЕРНЕШНЛ ТОБАККО ГРУП по акцизному податку відсутня.

З урахуванням наведеного, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Кіровоградській області №00002583200 від 20.08.2020 протиправне та таке, що підлягає скасуванню.

Суд першої інстанції вірно вважав, що у задоволенні позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача щодо не зазначення підстав для проведення перевірки та складання акту за результатами перевірки слід відмовити, оскільки наказ на проведення перевірки реалізовано його застосуванням, а перевірку проведено, за її наслідками складено Акт та прийнято податкові повідомлення-рішення. Дії контролюючого органу зі складання Акта перевірки є способом реалізації наданої суб`єкту владних повноважень компетенції. Суд вірно зазначив, що акт перевірки не є рішенням (актом індивідуальної дії) в розумінні КАСУ, а є лише носієм інформації, встановленої під час здійснення контрольного заходу. Наявність акта перевірки чи включення до його змісту певних висновків самі собою не створюють жодних перешкод для діяльності платника податків, що зумовлює відсутність порушень у реалізації охоронюваних законом інтересів особи (постанова Верховного Суду від 08.05.2018 №804/3594/13-а).

Виходячи із зазначеного вище суд апеляційної інстанції вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а рішення відповідає нормам матеріального та процесуального права.

Також, суд першої інстанції вірно, з урахуванням вимог статті 139 КАС України, вирішив питання про розподіл судових витрат.

Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. 308, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 322, ст. 325, ст. 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 10 березня 2021 року по справі № 380/7331/20 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя М.А. Пліш

Судді В.В. Ніколін

В.С. Затолочний

повний текст складено 08.07.2021

Дата ухвалення рішення06.07.2021
Оприлюднено12.07.2021

Судовий реєстр по справі —380/7331/20

Ухвала від 08.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 09.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 04.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 06.07.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 10.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 10.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні