РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
30 червня 2021 р. Справа № 120/7234/20-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Поліщук І.М.,
за участю:
секретаря судового засідання: Зданевич Н.Ю.
представника позивача: Дудчика О.М.
представника відповідача: Малишенко А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Домінант ЛТД
до: Головного управління ДПС у Вінницькій області
про: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Домінант ЛТД" (далі - позивач) з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Обґрунтовуючи позовні вимоги представник позивача зазначив, що Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протиправно прийнято податкові повідомлення-рішення від 13.11.2020 за №1076/02-32-09, №1077/02-32-09, №1078/02-32-09, №1079/02-32-09.
Ухвалою суду від 15.12.2020 відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду за правилами загального позовного провадження. Підготовче судове засідання призначено на 18.01.2021.
Ухвалою від 18.01.2021 відкладено судовий розгляд справи до 01.02.2021 за клопотаннями представників сторін.
Судове засідання 01.02.2021 відкладено до 10.03.2021 за клопотанням представника позивача.
Ухвалою від 25.03.2021 замінено відповідача в особі Головного управління ДПС у Вінницькій області як юридичну особу публічного права його правонаступником, яким є Головне управління ДПС у Вінницькій області, що діє як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.
Крім того, ухвалою від 25.03.2021, постановленою судом без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження у справі та призначено її до розгляду по суті на 08.04.2021.
Ухвалою від 08.04.2021 відкладено судовий розгляд справи до 05.05.2021 за клопотанням представника відповідача.
Судове засідання 05.05.2021 не відбулось у зв`язку з перебуванням головуючого судді на лікарняному. Наступне судове засідання призначено на 25.05.2021.
В судовому засіданні 25.05.2021 оголошено перерву до 10.06.2021.
Ухвалою від 10.06.2021 відкладено судовий розгляд справи до 30.06.2021 за клопотанням представника відповідача.
В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі, посилаючись на обставини, що викладені у позовній заяві. Зокрема зазначив, що позивач неодноразово подавав до контролюючого органу заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів. При цьому, з липня 2019 року по березень 2020 року директор ТОВ "Домінант ЛТД" в телефонному режимі консультувався з працівниками ГУ ДПС у Вінницькій області щодо неприйняття рішення про реєстрацію платника акцизного податку, на що отримував відповідь, що програма нова і погано працює. Крім того, представник позивача зазначив, що ТОВ "Домінант ЛТД" склало та подало на реєстрацію до ГУ ДПС у Вінницькій області акцизну накладу №4 від 27.04.2020 у строки, встановлені для її реєстрації. Також вказав, що ТОВ "Домінант ЛТД" у визначені законом строки звернулось до ГУ ДПС у Вінницькій області з проханням видачі ліцензії на право оптової торгівлі пальним та сплатило необхідну за це плату. Крім того, зазначив, що чіткого порядку отримання ліцензії у разі знаходження пального в паливних баках транспортних засобів та здійснення торгівлі з пересувного акцизного складу не запроваджено.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечила щодо задоволення даного адміністративного позову, посилаючись на обставини, що викладені у відзиві на позовну заяву. Зокрема зазначила, що відповідно до вимог п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України, особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального. Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Рекомендована форма заяви розміщена на офіційному веб-порталі ДФС та, починаючи з 19.06.2019 року могла застосовуватись для реєстрації, у тому числі в Електронному кабінеті.
Разом з тим, в ході проведення перевірки встановлено, шо за період з 01.07.2019 року до 06.08.2019 року ТОВ «Домінант ЛТД» здійснювало реалізацію пального (газу вуглеводного скрапленого, скрапленого газу код УКТЗЕД 2711139700, 2711129700) згідно видаткових накладних. Факт реалізації пального також підтверджується податковими накладними та даними бухгалтерського обліку (картки рахунку 281 за липень 2019 року та серпень 2019 року). Таким чином, ТОВ «Домінант ЛТД'' порушено вимоги підпункту 212.3.4 пункту 212.3 статті 212 ПК України, а саме, здійснено реалізацію пального в загальній кількості 1986,46 л на загальну суму 33321,46 грн. (з ПДВ) без реєстрації платником акцизного податку.
Крім того, у відповідності до вимог пункту 231.6 статті 231 ПК України, реєстрація першого примірника акцизної накладної при реалізації пального з акцизного складу здійснюється у день складання такої акцизної накладної, але не пізніше здійснення операції з реалізації пального з акцизного складу. Згідно акцизної накладної від 27.04.2020 року №4, реалізація пального здійснювалась з акцизного складу - уніфікований номер 1011659, однак зареєстровано відповідно накладну лише 30.04.2020.
Також зазначила, що в період з 01.07.2019 року по 19.03.2020 року включно, ТОВ «Домінант ЛТД'' реалізовувало пальне в балонах без реєстрації касового апарата, по безготівковому рахунку згідно товарно - транспортних накладних, видаткових накладних, податкових накладних з зареєстрованого СЕАРП та СЕ акцизного складу за №1011659 (контейнер). Вище зазначена реалізація підприємством здійснювалась без оптової ліцензії, чим порушено вимоги ст.15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР.
Окрім того, вказала, що ТОВ «Домінант ЛТД'' здійснює оптову реалізацію та зберігання пального за адресою: м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, буд. 16, за якою зареєстрований в СЕАРП та СЕ акцизний склад за №1011659. Так, як ТОВ «Домінант ЛТД'' отримало ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі, підприємство здійснює з 01.04.2020 року оптову торгівлю газом скрапленим зі зберіганням на акцизному складі за №1011659 (контейнер) без ліцензії на зберігання пального.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності встановив, що за результатами фактичної перевірки ТОВ «Домінант ЛТД'' з питань обігу пального за період з 01.07.2019 по 23.10.2020, посадовими особами відповідача складено Акт №1912/02-32-09-01/37690661 від 26.10.2020.
Як слідує із висновків Акту №1912/02-32-09-01/37690661 від 26.10.2020, в ході проведення фактичної перевірки ТОВ «Домінант ЛТД'' встановлено наступні порушення:
- підпункту 212.3.4. пункту 212.3. статті 212 Податкового кодексу України, а саме: здійснено реалізацію пального в загальній кількості 1986,46 л на загальну суму 33321,46 грн (з ПДВ) без реєстрації платником акцизного податку;
- пункту 231.6. статті 231 Податкового кодексу України, а саме: суб`єктом господарювання несвоєчасно зареєстровано перший примірник акцизної накладної на обсяг пального в кількості 78,21 л в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
- статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , а саме: оптова торгівля пальним з 01.07.2019 року по 19.03.2020 року без ліцензії на право оптової торгівлі пальним;
- статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , а саме: зберігання пального з 01.04.2020 року без ліцензії на право зберігання пального, при наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі та зареєстрованого в СЕАРП та СЕ акцизного складу за №1011659 (контейнер).
Крім того, на підставі Акту №1912/02-32-09-01/37690661 від 26.10.2020 відповідачем 13.11.2020 прийнято наступні податкові повідомлення-рішення:
- №1076/02-32-09, яким застосовано до ТОВ «Домінант ЛТД'' штрафні санкції у сумі 33321,46 грн;
- №1077/02-32-09, яким застосовано до ТОВ «Домінант ЛТД'' штрафні санкції у сумі 2,46 грн;
- №1078/02-32-09, яким застосовано до ТОВ «Домінант ЛТД'' штрафні санкції у сумі 500000,00 грн;
- №1079/02-32-09, яким застосовано до ТОВ «Домінант ЛТД'' штрафні санкції у сумі 500000,00 грн.
Разом із тим, не погоджуючись із даними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Так, положеннями п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України (в редакції Закону № 2628-VIII) визначено, що особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.
Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Відповідно до п. 232.1 ст. 232 ПК України (в редакції Закону № 2628-VIII), у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового в розрізі платників податку - розпорядників акцизних складів/акцизних складів пересувних та акцизних складів/акцизних складів пересувних за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД ведеться окремо облік обсягів пального або спирту етилового, що: оподатковуються акцизним податком, у тому числі окремо за кожною відмінною ставкою податку; оподатковуються на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу; не підлягають оподаткуванню; звільняються від оподаткування.
На виконання зазначених вище положень, постановою КМ України №408 від 24.04.2019 затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі - Порядок №408)
Пунктом 1 Порядку №408 визначено, що суб`єкти господарювання, які відповідатимуть визначенню платників акцизного податку з 1 липня 2019 р., зобов`язані до 1 липня 2019 р. зареєструватися як платники акцизного податку та зареєструвати в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники акцизного податку будуть станом на 1 липня 2019 року.
Разом із тим, як слідує із матеріалів справи, із заявою форми №1-АКПС про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів позивач звернувся лише 02.08.2019.
Крім того, ТОВ «Домінант ЛТД'' було зареєстроване платником акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового з 06.08.2019 №3491 та зареєструвало акцизний склад (контейнер), якому присвоєно уніфікований номер 1011659.
В той же час, як слідує із матеріалів справи, в період з 01.07.2019 до 06.08.2019 ТОВ «Домінант ЛТД» здійснювало реалізацію пального не будучи зареєстрованим платником акцизного податку, що є порушенням вимог п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України.
При цьому, факт реалізації ТОВ «Домінант ЛТД» пального у зазначений вище період представником позивача не заперечується.
Поряд із цим, обґрунтовуючи відсутність факту відповідного порушення, представник позивача зазначає, що ТОВ «Домінант ЛТД» неодноразово подавав заяву про реєтрацію платником акцизного податку. Крім того, зазначає, що з липня 2019 року по березень 2020 року директор ТОВ "Домінант ЛТД" в телефонному режимі консультувався з працівниками ГУ ДПС у Вінницькій області щодо неприйняття рішення про реєстрацію платника акцизного податку, на що отримував відповідь, що програма нова і погано працює.
Разом із тим, суд критично оцінює наведені вище посилання представника позивача, адже вони не підтверджені доданими доказами. Крім того, як видно із матеріалів справи ТОВ «Домінант ЛТД'' було зареєстроване платником акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового з 06.08.2019, а тому є незрозумілим в чому саме полягала необхідність в отриманні консультацій з даного питання до березня 2020 року.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість висновків перевірки, в частині порушення позивачем вимог п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України.
Крім того, положеннями п. 231.5 ст. 231 ПК України визначено, що при реалізації пального або спирту етилового особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий, зобов`язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального або спирту етилового. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального або спирту етилового, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального або спирту етилового суб`єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
При цьому, реєстрація в Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється, зокрема, першого примірника акцизної накладної при реалізації пального або спирту етилового з акцизного складу - у день складання такої акцизної накладної , але не пізніше здійснення операції з реалізації пального або спирту етилового з акцизного складу (п. 231.6 ст. 231 ПК України).
Як слідує із матеріалів справи, 27.04.2020 ТОВ «Домінант ЛТД» складено акцизну накладну №4 (примірник 1 із 1).
Разом із тим, зареєстрована відповідна накладна в Єдиному реєстрі акцизних накладних лише 30.04.2020, що підтверджується квитанцією №2-АН.
Із наведеного слідує, що перший примірник акцизної накладної при реалізації пального з акцизного складу 1011659 ТОВ «Домінант ЛТД» зареєструвало із порушенням строку, визначеного п. 231.6 ст. 231 ПК України.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість висновків перевірки, в частині порушення позивачем вимог п. 231.6 ст. 231 ПК України.
Що ж до порушення позивачем вимог статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , то суд зазначає наступне.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним, визначені Законом України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (далі - Закон №481/95-ВР).
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів (далі - Закон №2628-VIII), який набрав чинності 01.01.2019, було, зокрема, внесено зміни до Закону України від 02 березня 2015 року №222-VIII Про ліцензування видів господарської діяльності (далі - Закон №222-VIII) в частині доповнення переліку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню, таким видом господарської діяльності як торгівля пальним та Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (нова назва закону -Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , (далі - Закон №481/95-ВР) в частині встановлення ліцензійних умов щодо вищевказаного виду господарської діяльності (оптової та/або роздрібної торгівлі пальним).
Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 року.
За визначенням, зазначеним у статті 1 Закону №481/95-ВР, оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Відповідно до ст. 15 Закону №481/95-ВР, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Крім того, положеннями ч. 2 ст. 17 Закону №481/95-ВР визначено, що до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500000 гривень.
Із аналізу наведених вище положень слідує, що починаючи з 01.07.2019 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання всіх форм власності виключно за наявності ліцензії.
В даному ж випадку, ТОВ «Домінант ЛТД» отримало ліцензію на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі за №990614202000173 лише 20.03.2020.
В той же час, в період з 01.07.2019 по 19.03.2020 ТОВ «Домінант ЛТД» здійснювало оптову торгівлю пальним без відповідної ліценції на право оптової торгівлі пальним, що і не заперечувалось представником позивача під час розгляду даної справи.
Поряд із цим, обґрунтовуючи протиправність висновків контролюючого органу у цій частині, представник позивача зазначив, що ТОВ «Домінант ЛТД» у визначений законом строк звернулось до ГУ ДПС у Вінницькій області із заявою на отримання ліценції та сплатило за це необхідну плату.
Разом із тим, відповідні посилання представника позивача судом оцінюються критично, адже як слідує із матеріалів справи, вперше із заявою про отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним позивач звернувся лише 23.01.2020.
Проте, як уже було встановлено судом вище, саме починаючи з 01.07.2019 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання всіх форм власності виключно за наявності ліцензії.
В даному ж випадку, як слідує із матеріалів справи, починаючи з 01.04.2020 позивач здійснює оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі на підставі відповідної ліцензії за №990614202000173.
При цьому, як видно із наданих відповідачем відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних, ТОВ «Домінант ЛТД» виписує акцизні накладні на реалізацію пального саме з акцизного складу за №1011659 (контейнер).
Разом із тим, представник позивача зазначає, що ТОВ «Домінант ЛТД» не зберігає пальне на акцизному складі №1011659, а лише здійснює торгівлю пальним з пересувного акцизного складу, а саме автомобіля. Також зазначив, що чіткого порядку отримання ліцензії у разі знаходження пального в паливних баках транспортних засобів та здійснення торгівлі з пересувного акцизного складу не запроваджено.
В той же час, паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або технічному обладнанні, пристрої не є акцизним складом (абз. г п.п. 14.1.6, п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Крім того, як слідує із витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового за ТОВ «Домінант ЛТД» не зареєстровано жодного пересувного акцизного складу.
При цьому, пунктом 14 Порядку №408 визначено, що транспортні засоби реєструються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового як акцизні склади пересувні автоматично в разі, коли такі транспортні засоби зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених на операції, під час здійснення яких переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий у таких транспортних засобах, зокрема згідно з даними акцизної накладної, складеної в одному примірнику на підставі даних відповідної митної декларації платником акцизного податку, який ввозить пальне або спирт етиловий на митну територію України.
В даному ж випадку, як уже зазначалось судом вище, згідно відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних, ТОВ «Домінант ЛТД» здійснювало реалізацію пального саме з акцизного складу за №1011659 (контейнер).
В той же час, ліцензії на зберігання пального ТОВ «Домінант ЛТД» не отримувало.
Разом із тим, положеннями ст. 15 Закону №481/95-ВР чітко визначено, що суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним , на які отримані відповідні ліцензії.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість висновків перевірки, в частині порушення позивачем вимог ст. 15 Закону №481/95-ВР.
Враховуючи вище викладене, суд приходить до висновку, що відповідачем цілком обґрунтовано винесено податкові повідомлення-рішення від 13.11.2020 за №1076/02-32-09, №1077/02-32-09, №1078/02-32-09, №1079/02-32-09.
За приписами вимог пункту 4 частини першої статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи вищевикладене, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачами, суд дійшов висновку, що з наведених у позовних заявах мотивів і підстав, позовні вимоги не підлягають задоволенню.
З урахуванням вимог ст. 139 КАС України сплачений при зверненні до суду судовий збір позивачу не присуджується.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Товариство з обмеженою відповідальністю Домінант ЛТД (вул. Сергія Зулінського, 16, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 37690661);
Головне управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 44069150).
Повний текст рішення складено 09.07.2021.
Суддя Поліщук Ірина Миколаївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.06.2021 |
Оприлюднено | 12.07.2021 |
Номер документу | 98220841 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні