Рішення
від 08.07.2021 по справі 500/2476/21
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2476/21

08 липня 2021 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Мандзія О.П. за участю:

секретаря судового засідання Порплиці Т.В.

представника позивача Покотило Ю.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Скалатської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач) до Скалатської міської ради (далі - відповідач), в якій просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Скалатської міської ради №271 від 17.12.2020 року "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею 2,0000 га - для ведення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 ";

зобов`язати Скалатську міську раду повторно розглянути на пленарному засіданні сесії Скалатської міської ради заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок загальною площею 2,0000 га, зареєстрованої Скалатською міською радою 02.11.2020 року за вх.№Д-805-020, з урахуванням висновків, викладених у рішенні суду.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач звернулася із заявою до відповідача, в якій просила надати дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність загальною площею 2,0000 га, з них: для ведення особистого селянського господарства площею 0,7700 га за кадастровим номером 6124685700:01:001:1087, яка розташована за адресою: с. Остап`є Підволочиського району Тернопільської області, для ведення особистого селянського господарства площею 0,4800 га за кадастровим номером 6124681600:01:004:0887 та для ведення особистого селянського господарства площею 0,7500 га за кадастровим номером 6124681600:02:001:0563, які розташовані за адресою: с.Городниця Підволочиського району Тернопільської області. Однак за результатами розгляду зазначеної заяви, відповідач рішенням № 271 від 17.12.2020 року "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею 2,0000 га - для ведення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 " відмовив позивачу у наданні дозволу на розробку зазначеного проекту землеустрою, відповідно до ст. 12, 33, 118, 121, 124 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), ст. 25 Закону України "Про землеустрій" та ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Позивач вважає, що оскаржене рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки ч.7 ст. 118 ЗК України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Ухвалою суду від 05.05.2021 року позовну заяву залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків позовної заяви.

Позивач 12.05.2021 року усунула недоліки у відповідності до вимог ухвали.

Ухвалою суду від 13.05.2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання.

На виконання вимог ухвали суду від 13.05.2021 року, Скалатською міською радою не подано до суду відзив на позовну заяву.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, з мотивів, викладених у позовній заяві, просив суд задовольнити їх в повному обсязі.

На адресу суду 15.06.2021 року надійшла заява відповідача про розгляд справи без його участі. При прийнятті рішення просить врахувати наявні матеріали справи.

Заслухавши пояснення представника позивача, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд при прийняті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.

Судом встановлено, що позивач звернулася до Скалатської міської ради зі заявою від 01.11.2020 року, в якій просила надати дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність загальною площею 2,00 га, з них:

для ведення особистого селянського господарства площею 0,7700 га за кадастровим номером 6124685700:01:001:1087, яка розташована за адресою: с. Остап`є Підволочиського району Тернопільської області;

для ведення особистого селянського господарства площею 0,4800 га за кадастровим номером 6124681600:01:004:0887, яка розташована за адресою: с.Городниця Підволочиського району Тернопільської області;

для ведення особистого селянського господарства площею 0,7500 га за кадастровим номером 6124681600:02:001:0563, яка розташована за адресою: с.Городниця Підволочиського району Тернопільської області.

До заяви позивачем були долучені відповідні графічні матеріали, копія паспорта та копія РНОКПП (а.с.8-13).

За результатами розгляду зазначеної заяви та поданих до неї документів, відповідач 17.12.2020 року на першій сесії восьмого скликання прийняв рішення № 271 "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею 2,0000 га - для ведення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 ", яким вирішив відмовити позивачу у наданні дозволу на розробку зазначеного проекту землеустрою, відповідно до ст. 12, 33, 118, 121, 124 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), ст. 25 Закону України "Про землеустрій" та ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", мотивуючи тим, що земельна ділянка площею 0.7500 га є частиною земельної ділянки площею 2.8382 га за кадастровим номером 6124681600:02:001:0563 внесеної на аукціон (рішення сесії від 16.03.2020 року), що міською радою на даний час розглядаються заяви пов`язані з питанням першочергового надання у власність земельних ділянок у межах норм безоплатної приватизації тільки учасникам АТО Скалатської громади (а.с.6).

Не погодившись із оскаржуваним рішенням органу місцевого самоврядування, позивач звернулася до суду із даним позовом.

Згідно з ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість рішення відповідача на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.

Згідно з ч.1 ст.3 ЗК України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

У відповідності до ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону (ч.1 ст.116 ЗК України).

Як передбачено ч.3 ст.116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:

а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;

б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;

в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами встановлено ст.118 ЗК України.

Згідно ч.1 ст.118 ЗК України громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.

Відповідно до ч.6 ст.118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки , погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

За приписами абз.1 ч.7 ст.118 ЗК України визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно з абз.3 ч.7 ст.118 ЗК України особа має право замовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки без згоди уповноваженого органу, якщо уповноважений орган у місячний строк не надав ні дозволу на його розроблення, ні мотивованої відмови у наданні такого дозволу.

При цьому, ч.7 ст.118 ЗК України визначений перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за результатами розгляду належним чином оформлених клопотання та додатків до нього, який є вичерпним, а саме: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів; невідповідність місця розташування об`єкта вимогам прийнятих відповідно до цих законів нормативно-правових актів; невідповідність місця розташування об`єкта вимогам генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Аналіз цієї норми свідчить, що земельним законодавством визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень ст. 118 ЗК України.

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 26.12.2019 у справі № 520/8576/18, а тому відповідно до статті 242 КАС України суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду

Водночас, згідно п.34 ч.1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 року №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до ч.1 ст. 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Аналізуючи зазначені норми права, суд дійшов висновку, що за результатами розгляду відповідного звернення на пленарному засіданні відповідач зобов`язаний або дати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надати мотивовану відмову у його наданні з підстав наведених у ч.7 ст.118 ЗК України.

Водночас, відповідно до ч.1 та 2 ст. 23 ЗК України землі, придатні для потреб сільського господарства, повинні надаватися насамперед для сільськогосподарського використання. Визначення земель, придатних для потреб сільського господарства, провадиться на підставі даних державного земельного кадастру.

Частиною першою ст. 15 Закону України "Про Державний земельний кадастр" від 07.07.2011 № 3613-VI визначено, що до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Стаття 118 ЗК України не містить будь-яких особливих вимог до графічних матеріалів, крім зазначення бажаного місця розташування земельної ділянки.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що додані позивачем до заяви від 01.11.2020 року графічні матеріали (викопіювання) на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, інформація в якій створена належним суб`єктом щодо земельних ділянок площею 0,7700 га за кадастровим номером 6124685700:01:001:1087 та площею 0,4800 га за кадастровим номером 6124681600:01:004:0887 , є належним документом із відображенням інформації, яка дає можливість ідентифікувати бажану земельну ділянку на місцевості, та містить прив`язку земельної ділянки до відповідного населеного пункту, площу бажаної земельної ділянки.

Схожа правова позиція міститься у постанові Верховного Суду від 23.01.2020 у справі № 0840/2979/18, а тому відповідно до статті 242 КАС суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Суд відзначає, що земельна ділянка для ведення особистого селянського господарства площею 2,82 га за кадастровим номером 6124681600:02:001:0563 є досить великою і позивач просить надати йому дозвіл на розроблення проекту землеустрою на 0,7500 га з частини останьої без належного оріентовного графічного визначення спірних 0,7500 га.

Суд встановив, що при винесенні оскарженого рішення відповідачем не встановлювалася відповідність місця розташування бажаної земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку та було відмовлено з інших підстав, при цьому, не надавши вмотивовану відповідь з посиланням на ч. 7 ст. 118 ЗК України.

Разом з тим, суд вважає необгрунтованими посилання відповідача на те, що міською радою на даний час розглядаються заяви пов`язані з питанням першочергового надання у власність земельних ділянок у межах норм безоплатної приватизації тільки учасникам АТО Склатської громади, як на підставу для відмови позивачу у задоволенні заяви від 01.11.2020 року щодо надання дозволу на розробку зазначеного проекту землеустрою, оскільки Закон України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", який спрямований на соціальний захист певних категорій громадян, зокрема учасників бойових дій, не містить механізму передачі земельних ділянок у власність. Таку процедуру визначено ЗК України, яким врегульовано суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею, а відтак саме норми ЗК України підлягають застосуванню при вирішенні питання щодо передачі земельної ділянки у власність.

Така позиція суду узгоджується з висновками Верховного Суду, наведеними у постанові від 08.09.2020 року у справі №361/3000/17.

Одночасно Верховний Суд у постановах від 06.02.2019 року у справі №638/20447/14-а та від 28.01.2020 року у справі №2240/2962/18 наголошує на тому, що ЗК України не передбачає регулювання земельних відносин щодо надання земельних ділянок громадян у власність актами органів місцевого самоврядування. Стаття 118 ЗК України, яка регулює ці правовідносини, є імперативною і забезпечує однакове правове регулювання цих відносин в Україні. ЗК України безпосередньо не встановлено черговості розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування клопотань громадян про безоплатну передачу їм у власність земельних ділянок із земель державної або комунальної власності, а також не надано органам місцевого самоврядування повноважень щодо прийняття рішень, які б урегульовували питання черговості надання земельних ділянок.

Суд відзначає, що питання надання відповідачем у першу чергу дозволу на розроблення проекту землеустрою ОСОБА_1 чи іншим учасникам АТО - не є предметом судового розгляду, а відноситься до реалізації повноважень Скалатської міської ради. Суд жодним чином не спростовує право відповідної ради надавати дозвіл на розроблення проекту землеустрою учасникам АТО у найкоротші строки.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що рішення Скалатської міської ради №271 від 17.12.2020 року "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею 2,0000 га - для ведення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 " є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, як наслідок належним способом захисту та відновлення прав позивача у цій справі буде зобов`язання відповідача повторно розглянути відповідну заяву позивача про надання їй дозволу на розробку проекту землеустрою.

При цьому суд зазначає, що при прийнятті рішення відповідач не вправі відмовляти позивачу у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою з тих підстав, які не знайшли свого підтвердження при оцінці судом у цій справі.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 05.12.2019 року у справі № 806/2540/17, а тому відповідно до статті 242 КАС України суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Згідно ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому, згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, оскільки позов підлягає до задоволення, то до відшкодування за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сплачена позивачем сума судового збору у розмірі 908 грн. згідно квитанції № 0.0.2118787740.1. від 11.05.2021 (а.с.21).

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Скалатської міської ради №271 від 17.12.2020 року "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею 2,0000 га - для ведення особистого селянського господарства громадянці ОСОБА_1 ".

Зобов`язати Скалатську міську раду повторно розглянути на пленарному засіданні сесії Скалатської міської ради заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок загальною площею 2,0000 га, зареєстрованої Скалатською міською радою 02.11.2020 року за вх.№Д-805-020, з урахуванням висновків, викладених у мотивувальній частині рішенні суду.

Стягнути з Скалатської міської ради сплачений ОСОБА_1 судовий збір в сумі 908 грн. згідно квитанції 0.0.2118787740.1.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 13 липня 2021 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- ОСОБА_1 (місцезнаходження/місце проживання: АДРЕСА_1 код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );

відповідач:

- Скалатська міська рада (місцезнаходження/місце проживання: вул. Грушевського, 2,м. Скалат,Тернопільська область,47851 код ЄДРПОУ/РНОКПП 04058445);

Головуючий суддя Мандзій О.П.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2021
Оприлюднено14.07.2021
Номер документу98273047
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/2476/21

Рішення від 08.07.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Рішення від 08.07.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні