ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 липня 2021 року справа №200/9588/20-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого Блохіна А.А., суддів Гаврищук Т.Г., Сіваченко І.В. секретар судового засідання Антонюк А.С., за участю представника позивача Міхно М.Г., представника відповідача Помалюк І.В., розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2021 року (повний текст складено 12 лютого 2021 року в м. Слов`янськ) у справі № 200/9588/20-а (суддя І інстанції - Зеленов А.С.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17 липня 2020 року №0001663201-
У С Т А Н О В И В:
15 жовтня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» звернулось до Головного управління ДПС у Донецькій області, в якій просив суд: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 17 липня 2020 року №0001663201, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» визначено суму штрафних санкцій у розмірі 500 000грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ГУ ДПС у Донецькій області з 15 червня 2020 року по 24 червня 2020 року проведено фактичну перевірку ТОВ «ТНТ ПАРТС» , за результатами якої складено акт від 25 червня 2020 року №0120/05-99-19-32/41052673, яким встановлено, що 27 травня 2020 року здійснювалась оптова торгівля пальним (за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 19 99 00 Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу ASTM D 86), крім палива пічного побутового» - мастило Ligrease ЕР 00 Агрінол 20 дм.куб. у кількості 1 шт. за ціною 1300 грн. (з ПДВ) без наявності ліцензії, чим порушено ч.1, 8 ст.15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» .
На підставі висновків акту перевірки Головним управлінням ДПС у Донецькій області 17 липня 2020 року прийнято податкове повідомлення-рішення за формою «С» №0001663201, яким до ТОВ «ТНТ ПАРТС» застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 500 000грн. Вважає прийняте рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Зміни щодо оподаткування акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів нафтопродуктів, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710
1968, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00, внесені до Кодексу Законом №466, стосуються лише суміші газойлів (зокрема, дизпалива) менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом ІБО 3405. еквівалентним методу А8ТМ Р 86), крім палива пічного побутового.
У той же час акцизним податком не оподатковуються базові оливи та аналогічні нафтопродукти, які під час фракційної розгонки за методом 180 3405 за температури 350° С зазвичай переганяються у кількості до 35 об. % .
Насамперед товарами, які класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710 19 68, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00. 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00 та не підлягають оподаткуванню акцизним податком згідно із Законом № 466 є такі нафтопродукти: тверді, напівтверді та пластичні мастила в будь-якій упаковці та тарі; в`язкі, густі та пастоподібні суміші.
З огляду на це основною підставою для оподаткування акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів є не лише відповідність нафтопродуктів коду УКТ ЗЕД 2710 19 99 00, а й відповідність іншим винятковим критеріям: «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом 180 3405, еквівалентним методу А8ТМ В 86), крім палива пічного побутового» .
Водночас товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710 19 68, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00, не оподатковуються акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів, якщо ці товари не є сумішами на основі газойлів (дизельного палива) з доданими важко-легкими фракціями рідкого палива, мінерального масла (олив) тощо.
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2021 року у справі № 200/9588/20-а позов задоволено, внаслідок чого визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 17 липня 2020 року №0001663201, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» визначено суму штрафних санкцій у розмірі 500 000 грн. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області судовий збір в розмірі 7 500 грн. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області судові витрати на правничу допомогу в розмірі 2 400 грн. Відповідач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржене судове рішення та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що проведеною перевіркою було встановлено, що ТОВ «ТНТ Партс» 27.05.2020 здійснено реалізацію пального за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 3500 С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу FSTM D86), крім палива пічного побутового» - Мастило Ligrease EP 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною 083,34 грн. (без ПДВ) 1 300,0грн. (з ПДВ). Факт реалізації підтверджується наданою до перевірки видатковою накладною №272 від 27 травня 2020 згідно якої ТОВ «ТНТ Партс» відпустило МПП «Азія» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, пере ганяється при температурі 350о С (за методом 180 3405, еквівалентним методу Б8ТМ 086), крім палива пічного побутового» - Мастило Ligrease ЕР 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною 083,34 грн. (без ПДВ) 1 300,0 грн. (з ПДВ), без наявності відповідної ліцензії, а саме ліцензії на право оптової торгівлі пальним.
Також в апеляційній скарзі зазначено, що суд зобов`язаний оцінити рівень адвокатських витрат, що мають бути присуджені з урахуванням того, чи були такі витрати понесені фактично, але й також - чи була їх сума обгрунтованою.
В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги, проти чого заперечував представник позивача, наголошуючи на законності прийнятого судом першої інстанції рішення. Відповідно до вимог ч. 1,2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.
Колегія суддів заслухала доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевірила матеріали справи, вивчила доводи апеляційної скарги, і дійшла наступного.
Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» , зареєстровано в якості юридичної особи, за адресою: вул. Салтикова-Щедрина, буд.21, м. Маріуполь, 87522, ЄДРПОУ 41052673.Одним із основних видів діяльності товариства є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (КВЕД 46.71).
Підприємством ТОВ «ТНТ Партс» 1 квітня 2020 року отримано ліцензію на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки №05830414202000564 терміном дії з 1 квітня 2020 року до 1 квітня 2025 року на місце зберігання пального за адресою м. Маріуполь, вул. Таганрозька, 40.
Відповідач - Головне управління ДПС у Донецькій області, є органом державної влади. Статус державної фіскальної служби в Україні, її функції та правові основи діяльності, порядок адміністрування податків та зборів, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю визначені Податковим кодексом України.
ГУ ДПС у Донецькій області на підставі наказів від 2 червня 2020 року №646 «Про проведення фактичної перевірки» та від 19 червня 2020 року №709 «Про продовження строку проведення фактичної перевірки» направлень на перевірку від 10 червня 2020 року №687,688 місця зберігання пального за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, Лівобережний район, вул. Таганрозька, буд. 40 було розпочато проведення фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального ТОВ «ТНТ Партс» .
За наслідками перевірки складено акт №0120/05-99-19-32/41052673 від 25 червня 2020 року.
Згідно тексту акту, перевіркою встановлено, що ТОВ «ТНТ Партс» 27 травня 2020 року здійснено реалізацію пального за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 3500 С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу FSTM D86), крім палива пічного побутового» - Мастило Ligrease EP 00 Агрінол, 20дм3 у кількості 1 шт., за ціною 083,34 грн. (без ПДВ) 1 300,0грн. (з ПДВ). Факт реалізації підтверджується наданою до перевірки видатковою накладною №272 від 27 травня 2020 року згідно якої ТОВ «ТНТ Партс» відпустило МПП «Азія» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350о С (за методом 180 3405, еквівалентним методу Б8ТМ 086), крім палива пічного побутового» - Мастило Ligrease ЕР 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною 083,34 грн. (без ПДВ) 1 300,0 грн. (з ПДВ), без наявності відповідної ліцензії, а саме ліцензії на право оптової торгівлі пальним.
ТОВ «ТНТ Партс» подано заперечення на висновки акту фактичної перевірки /том 1 а.с.29-31/.
15 липня 2021 року ГУ ДПС у Донецькій області за вих.№57897/10/05-99-32-01 залишено висновки акту перевірки без змін /том 1 а.с.32-36/.
На підставі висновків акту перевірки, ГУ ДПС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення №0001663201 від 17 липня 2020 року, яким до ТОВ «ТНТ Партс» застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 500 000грн/том 1 а.с.25/.
23 липня 2021 року ТОВ «ТНТ Партс» подано скаргу на податкове повідомлення-рішення №0001663201 від 17 липня 2020 року до ДПС України /том 1 а.с.37-42/.
Рішенням Державної податкової служби України від 17 вересня 2020 року за вих.№28168/6/99-00-06-02-06-06 скаргу ТОВ «ТНТ Партс» на податкове повідомлення-рішення №0001663201 від 17 липня 2020 року залишено без задоволення, а рішення без змін /том 1 а.с.43-46/.
Позивач, не погоджуючись із прийнятим ГУ ДФС у Донецькій області податковими повідомленнями-рішеннями звернувся до суду із даним адміністративним позовом.
Згідно ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
У відповідності до приписів ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року № ETS N 005 кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.
Частиною 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами:1) письмовими, речовими і електронними доказами;2) висновками експертів;3) показаннями свідків.(ст.71 КАС України).
Згідно ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Надаючи правову оцінку правовідносинам колегія суддів виходить з наступного.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів. їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п.п. 14.1.212. п. 14.1 ст. 14 ПК України - реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Реалізація пального або спирту етилового для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу / акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Так, фактичною перевіркою всновлено, що ТОВ «ТНТ Партс» 27 травня 2020 року здійснювалась оптова торгівля пальним (за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350о С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу FSTM D86), крім палива пічного побутового» - Мастило Ligrease EP 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною 1 083,34 грн. (без ПДВ) 1 300,0 грн. (з ПДВ), без наявності відповідної ліцензії, чим порушено вимоги ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» .
До даного висновку відповідач дійшов з урахуванням того, що ТОВ «ТНТ Партс» у перевіряємому періоді здійснено придбання та реалізація пального за кодом товару (продукції) згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00, що підтверджено наданими до перевірки первинними документами бухгалтерського обліку (видатковими накладними на придбання та реалізацію палива, рахунків, виписок банку).
Постачальником зазначеного пального є ТОВ «Авто-комфорт плюс» (код ЄДРПОУ 42444456) та ТОВ «МІР ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39248284) що підтверджується наступними документами:
- видаткова накладна №245 від 17.07.2019, рахунок №272 від 17.07.2019. ТОВ «Авто-комфорт плюс» реалізовано та відвантажено ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - мастило WOLVER LITOPLEX EP 2 (NLGI 2) ємність об`ємом 8 кг. (10 літрів) у кількості 2 шт., за ціною (без ПДВ) 1 211,04 грн., на загальну суму 2 422,08 грн. (без ПДВ);
- видаткова накладна №2203 від 04.03.2020, рахунок 2225 від 04.03.2020. ТОВ «Авто-комфорт плюс» реалізовано та відвантажено ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - Олива Лукойл И-20А ємність об`ємом 21,5 л., у кількості 1 шт., за ціною (з ПДВ) 690,0 грн., на загальну суму 690,0 грн. (з ПДВ);
- видаткова накладна №2626 від 17.03.2020, рахунок №2657 від 17.03.2020. ТОВ «Авто-комфорт плюс» реалізовано та відвантажено ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - Мастило WOLVER LITOPLEX EP 2 (NLGI 2) ємність об`ємом 8 кг. (10 літрів) у кількості 1 шт., за ціною (з ПДВ) 1 209 грн., на загальну суму 1 209,0 грн. (з ПДВ);
- видаткова накладна №2751 від 19.03.2020, рахунок №2777 від 19.03.2020. ТОВ «Авто-комфорт плюс» реалізовано та відвантажено ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - Мастило Favorit CLG TP-2, ємність об`ємом 18 кг (10 літрів) у кількості 1 шт., за ціною ( з ПДВ) 1106,10грн., та мастило MULTIS Complex ER -2, ємність об`ємом 18 кг. (10 літрів) у кількості 1 шт., за ціною (з ПДВ) 2 804,70 грн. на загальну суму (з ПДВ) 3 910,80 грн.
- видаткова накладна №СКЛ115713 від 24.04.2020. ТОВ «МТР ОІЛ» реалізовано та відпустило ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - Мастило Літол-24 ємність об`ємом (бочка) 213 дм3 у кількості 1 шт., за ціною ( без ПДВ) 7 866,88 грн., на загальну суму (без ПДВ) 7 866,88 грн.,
- видаткова накладна № СКЛ115727 від 24.04.2020. Так, згідно наданих документів, ТОВ «МТР ОІЛ» реалізовало та відпустило ТОВ «ТНТ Партс» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710199900 - Мастило Ligrease EP 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною (без ПДВ) 958,33 грн., на загальну суму (без ПДВ) 958,33 грн.,
Покупцями зазначеного пального є МПП «Азія» (код ЄДРПОУ 13500454) що підтверджується наступними документами:
- видаткова накладна № 272 від 27.05.2020 на загальну суму 145 728,0 грн.;
- рахунок № 289 від 27.05.2020 на загальну суму 145 728,0 грн.;
- податкова накладна №33 від 27.05.2020 на загальну суму 145 728,0 грн. (з ПДВ), 121440,0 грн. (без ПДВ), 24 288,0 грн. (ПДІВ);
- платіжні доручення:№1915 від 28.05.2020 на суму 30 000 грн., №1923 від 28.05.2020 на суму 12 000,0 грн., №1934 від 01.06.2020 на суму 10 000 грн., №1974 від 09.06.2020 на суму 15 000 грн., №1979 від 11.06.2020 на суму 3 500 грн., №2002 від 15.06.2020 на суму 80 500 грн. - з призначенням платежу сплата рахунку №289 від 27.05.2020.
Згідно наданих документів, ТОВ «ТНТ Партс» реалізовало та відпустило МПП «Азія» пальне за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2710 1999 00 - палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350о С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу FSTM D86), крім палива пічного побутового - Мастило Ligrease ЕР 00 Агрінол, 20 дм3 у кількості 1 шт., за ціною 1 083,34 грн. (без ПДВ) 1300,0 грн. (з ПДВ).
Статтею 1 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі - Закон № 481) визначено, що оптова торгівля пальним - оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до статті 15 Закону № 481 визначено, що суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.
Таким чином, якщо суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через свої зареєстровані постійні представництва) здійснює одночасно оптову торгівлю пальним як за наявності місць оптової торгівлі, так і за їх відсутності, то такий суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через свої зареєстровані постійні представництва) повинен мати ліцензію на кожне місце оптової торгівлі та окрему ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
TOB «ТНТ ПАРТС» під час проведення перевірки були надані пояснення в яких зазначено, що придбані мастильні матеріали не відносяться до палива:
олива для автоматичних трансмісій AZMOL ATF DEX 1ID (кан. мет. Ідм3, 0,00085т) (УКТЗЕД 2710198700);
олива для автоматичних трансмісій AZMOL ATF DEX III (кан. мет. Ідм3,0,00085т) (УКТЗЕД 2710198700);
олива індустріальна трансмісій AZMOL UNIVERSAL VG 32 (боч. 60 дм3, 0,052 ) (УКТЗЕД 2710198100);
олива трансформаторна Т-1500 (каністра 20 дм3 0,017) (УКТЗЕД 2710199300);
мастило AZMOL LUVANA ЕР (карт. 450 дм3 *0,0004т) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило AZMOL LUVANA LC (карт. 450 дм3 *0,0004т) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило AZMOL LUVANA LX (карт. 450 дм3 *0,0004т) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило AZMOL MOL Y CV (карт. 450 дм3 * 0,0004т) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило AZMOL універсальне 400 мл.вер. (УКТЗЕД 3403);
мастило Агрінол Солідол Ж-2 (банка 1 дм3 * 0,0008) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило графітне (вир-во Агрінол) (банка 0,5 дм3*0,0004) (УКТЗЕД 3403191000);
мастило графітне (вир-во Агрінол) (банка 1 дм3 * 0,0008) (УКТЗЕД 3403191000);
мастило Ligrease ЕР 00 (бар. 20 дм3*0,0017) (УКТЗЕД 2710199900);
мастило «Літол-24» ТОСТ 21150-87 (вир-во Агрінол) (бочка 213 дм3* 0,170) (УКТЗЕД 2710199900)/том 1 а.с.27-28/.
На підтвердження того, що вище зазначені масла та олива не відноситься до пального, до фактичної перевірки та суду були надані:
- сертифікат відповідності UA.10231.00665-19 з додатком та паспортом якості
№32739 від 25.03.2020;
паспорт якості №1469 від 22.08.2019;
паспорт якості №462 від 23.04.2020;
паспорт якості №1521 від 03.03.2020;
паспорт якості №1522 від 03.03.2020;
паспорт якості №2256 від 24.03.2020;
паспорт якості №564 від 18.05.2020;
паспорт якості №1629 від 18.10.2019;
сертифікат відповідності №UA.10231.00577-19 з додатком;
паспорт якості № 11089 від 20.02.2020;
паспорт якості №50840 від 12.12.2019;
паспорт якості №13010 від 23.04.2020;
видаткова накладна №230 від 28.04.2020;
видаткова накладна №СКЛ 115713 від 24.04.2020;
видаткова накладна №СКЛ 115727 від 24.04.2020;
видаткова накладна №УТТНТ000272 від 27.05.2020 на продаж вище зазначеного товару /том 1 а.с.48-69/.
Відповідно де наданих до перевірки сертифікатів якості, можливо дослідити, що методи випробувань всіх мастильних матеріалів не відповідають методу ISO 3405, еквівалентним методу ASTM D 86.
Щодо товарів, які класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710 19 68, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00 суд зазначає наступне.
Основною підставою для оподаткування акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів є не лише відповідність нафтопродуктів коду УКТ ЗЕД 2710 19 99 00, а і відповідність іншим винятковим критеріям: «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом 180 3405, еквівалентним методу А8ТМ В 86), крім палива пічного побутового» .
Товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710 19 68, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00, не оподатковуються акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів, якщо ці товари не є сумішами на основі газойлів (дизельного палива) з доданими важко-легкими фракціями рідкого палива, мінерального масла (олив) тощо.
Відповідно на такі товари не розповсюджується положення Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» , оскільки згідно із термінологічним визначенням п.п. 14.1.141 1 п. 14.1 статті 14 Кодексу та підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу такі товари не відносяться до підакцизного пального.
Відповідно до п.п. 14.1.141 1 Податкового кодексу України 14.1.14Г1. пальне- нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.
Тоді як, мастило це пластичний матеріал, який являє собою структуровану загусником оливу, застосовану для зменшення тертя, консервації виробів та герметизації ущілень.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» від 16 січня 2020 року №466-ІХ внесено зміни в ПК України підпункт 215.3.4 доповнено цифрами та словами:
Суд звертає увагу, що не є спірними ті обставини, що позивачем відбувалось придбання та подальша реалізація мастил та оливи за кодом УКТ ЗЕД 2710 19 99 00.
Підставою для оподаткування акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів є не лише відповідність нафтопродуктів коду УКТ ЗЕД 2710 19 99 00, а і відповідність таким винятковим критеріям: «Палива рідкі, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом 180 3405, еквівалентним методу А8ТМ В 86), крім палива пічного побутового» .
Згідно п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 ПК України презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.
Водночас товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2710 19 62 00 - 2710 19 68, 2710 19 71 00, 2710 19 75 00, 2710 19 99 00, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00, не оподатковуються акцизним податком за ставкою 213,50 євро за 1000 літрів, якщо ці товари не є паливом рідким, на основі газойлів (дизельного палива) з доданими важко-легкими фракціями рідкого палива, мінерального масла (олив) тощо.
Мастило не є «Паливом рідким, на основі газойлів (дизпаливо), менш як 85 об. % яких, включаючи витрати, переганяється при температурі 350° С (за методом 180 3405, еквівалентним методу А8ТМ В 86), крім палива пічного побутового» .
ТОВ «ТНТ Партс» не порушувало вимоги Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» .
Частиною 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд вважає, що відповідачем не надані суду належні докази правомірності висновків про порушення позивачем норм Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» , натомість позивачем надано докази на підтвердження своєї позиції з приводу встановленого порушення.
З огляду на що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» .
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.
Згідно із частиною другою статті 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Зазначені положення кореспондуються із європейськими стандартами, зокрема, пунктом 14 Рекомендацій Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам Щодо шляхів полегшення доступу до правосуддя № R (81) 7 передбачено, що за винятком особливих обставин, сторона, що виграла справу, повинна в принципі отримувати від сторони, що програла відшкодування зборів і витрат, включаючи гонорари адвокатів, які вона обґрунтовано понесла у зв`язку з розглядом.
Відповідно до пунктів 1, 5, 6 статті 1 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність» адвокат - фізична особа, яка здійснює адвокатську діяльність на підставах та в порядку, що передбачені цим Законом; захист - вид адвокатської діяльності, що полягає в забезпеченні захисту прав, свобод і законних інтересів підозрюваного, обвинуваченого, підсудного, засудженого, виправданого, особи, стосовно якої передбачається застосування примусових заходів медичного чи виховного характеру або вирішується питання про їх застосування у кримінальному провадженні, особи, стосовно якої розглядається питання про видачу іноземній державі (екстрадицію), а також особи, яка притягається до адміністративної відповідальності під час розгляду справи про адміністративне правопорушення; інші види правової допомоги - види адвокатської діяльності з надання правової інформації, консультацій і роз`яснень з правових питань, правового супроводу діяльності клієнта, складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру, спрямованих на забезпечення реалізації прав, свобод і законних інтересів клієнта, недопущення їх порушень, а також на сприяння їх відновленню в разі порушення.
З приводу зазначеного питання висловлювався і Конституційний Суду України, так, пунктом 3.2 рішення від 30 вересня 2009 року № 23-рп/2009 передбачено, що правова допомога є багатоаспектною, різною за змістом, обсягом та формами і може включати консультації, роз`яснення, складення позовів і звернень, довідок, заяв, скарг, здійснення представництва, зокрема в судах та інших державних органах тощо. Вибір форми та суб`єкта надання такої допомоги залежить від волі особи, яка бажає її отримати. Право на правову допомогу - це гарантована державою можливість кожної особи отримати таку допомогу в обсязі та формах, визначених нею, незалежно від характеру правовідносин особи з іншими суб`єктами права.
Також Конституційний Суд України зазначив і про те, що гарантування кожному права на правову допомогу в контексті частини другої статті 3, статті 59 Конституції України покладає на державу відповідні обов`язки щодо забезпечення особи правовою допомогою належного рівня. Такі обов`язки обумовлюють необхідність визначення в законах України, інших правових актах порядку, умов і способів надання цієї допомоги.
Отже, з викладеного слідує, що до правової (правничої) допомоги належать, зокрема, надання правової інформації, консультацій і роз`яснень з правових питань, правового супроводу діяльності клієнта, складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру тощо.
За змістом пункту першого частини третьої статті 134 КАС України розмір витрат на правничу допомогу адвоката, серед іншого, складає гонорар адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, які визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою.
Частиною четвертою статті 134 КАС України встановлено, що для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Згідно з частиною п`ятою статті 134 КАС України розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами (частина сьома статті 134 КАС України).
Відповідно до статті 30 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність» гонорар є формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту. Порядок обчислення гонорару (фіксований розмір, погодинна оплата), підстави для зміни розміру гонорару, порядок його сплати, умови повернення тощо визначаються в договорі про надання правової допомоги. При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація та досвід адвоката, фінансовий стан клієнта й інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним і враховувати витрачений адвокатом час.
Розмір гонорару визначається за погодженням адвоката з клієнтом, і може бути змінений лише за їх взаємною домовленістю. Суд не має права його змінювати і втручатися у правовідносини адвоката та його клієнта.
Суд зобов`язаний оцінити рівень адвокатських витрат (у даному випадку, за наявності заперечень учасника справи), що мають бути присуджені з урахуванням того, чи були такі витрати понесені фактично та чи була їх сума обґрунтованою.
Суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої відбулося рішення, всі його витрати на адвоката, якщо, керуючись принципом справедливості як одного з основних елементів принципу верховенством права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, зважаючи на складність справи, якість підготовленого документу, витрачений адвокатом час тощо є неспівмірним у порівнянні з ринковими цінами адвокатських послуг.
Як вбачається із матеріалів справи, позивачем були понесені певні витрати на професійну правничу допомогу.
В обґрунтування своєї заяви позивач подав суду договір про надання правової допомоги №12 від 2 липня 2020 року (далі по тексту - Договір), укладений між ТОВ «ТНТ ПАРТС» та адвокатом Міхно Маргаритою Григорівною, платіжні доручення від 11 листопада 2020 року №1080490 на суму 2000грн, від 17 листопада 2020 року №1080507 на суму 1 900 грн, акт наданих послуг від 31 жовтня 2020 року №52.
Досліджуючи надані позивачем документи суд встановив, що Договором про надання правової допомоги №12 від 2 липня 2020 року укладеним між ТОВ «ТНТ ПАРТС» та адвокатом Міхно Маргаритою Григорівною передбачено надання юридичних послуги з правової допомоги на підставах, в порядку та обсязі, визначеному у цьому Договорі, та обов`язок клієнта зобов`язується оплатити послуги, визначені предметом договору.
Відповідно до п.6.5 Договору №12 від 2 липня 2020 року гонорар, передбачений Додатком 1 до цього Договору виплачується після досягнення клієнтом позитивного результату.
В акті наданих послуг: від 31 жовтня 2020 року до Договору, від 2 липня 2020 року зазначено про такі надані послуги: консультації та вивчення матеріалів справи, визначення загальної правової позиції, складення позовної заяви 2000грн, складення процесуальних документів 400грн, гонорар за складність справи 1500грн .
Платіжними дорученнями від 11 листопада 2020 року №1080490 та від 17 листопада 2020 року №1080507 ТОВ «ТНТ ПАРТС» була здійснена оплата адвокату Міхно М.Г. 2 000грн, 1 900грн відповідно.
Оскільки, 1500грн є гонораром за складність, який сплачено 17 листопада 2020 року платіжним дорученням №1080507 до досягнення ТОВ «ТНТ ПАРТС» позитивного результату (3 лютого 2021), суд не відносить до витрат понесених у зв`язку із наданням правничої допомоги.
Виходячи з предмета та підстав позову, враховуючи предмет спору, обсяг виконаних безпосередньо адвокатом робіт, повного задоволення позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 17 липня 2020 року №0001663201, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» визначено суму штрафних санкцій у розмірі 500 000грн, суд дійшов висновку про те, що справедливим та співмірним є зменшення розміру витрат на правничу допомогу до 2 400 грн.
Аналогічна правова позиція висловлена в постанові Верховного Суду від 06 лютого 2020 року у справі № 904/1600/19.
Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Закон України "Про судоустрій і статус суддів" встановлює, що правосуддя в Україні функціонує на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.
Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.
Відповідно до практики Європейського суду з прав людини, про що, зокрема, відзначено у пункті 95 рішення у справі «Баришевський проти України» (Заява № 71660/11), пункті 80 рішення у справі «Двойних проти України» (Заява № 72277/01), пункті 88 рішення у справі «Меріт проти України» (заява № 66561/01), заявник має право на відшкодування судових та інших витрат лише у разі, якщо доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їх розмір обґрунтованим.
Крім того, у пункті 154 рішення Європейського суду з прав людини у справі Lavents v. Latvia (заява 58442/00) зазначено, що згідно зі статтею 41 Конвенції Суд відшкодовує лише ті витрати, які, як вважається, були фактично і обов`язково понесені та мають розумну суму.
Враховуючи те, що наданими до суду документами витрати на правничу допомогу у конкретній адміністративній справі підтверджено частково, суд першої інстанції дійшов висновку про стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТНТ ПАРТС» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області судових витрат на правничу допомогу в розмірі 2 400 (дві тисячі чотириста гривень) грн.
При викладених обставинах, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції про задоволення позову.
Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Зважаючи на наведене, судова колегія дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, та ухвалено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. У зв`язку з викладеним доводи апеляційної скарги не приймаються до уваги, тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ :
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2021 року у справі № 200/9588/20-а - залишити без задоволення.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2021 року у справі № 200/9588/20-а - залишити без змін.
Повне судове рішення складено 12 липня 2021 року.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя А.А. Блохін
Судді Т.Г. Гаврищук
І.В. Сіваченко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2021 |
Оприлюднено | 15.07.2021 |
Номер документу | 98274312 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні