Справа № 569/10316/21
1-кс/569/3724/21
У Х В А Л А
28 травня 2021 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчийСУ ГУНПв Рівненськійобласті ОСОБА_3 звернулася досуду зклопотанням,яке погодженоіз прокуроромгрупи прокурорів прокуроромРівненської окружноїпрокуратури Рівненськоїобласті ОСОБА_4 , пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,які знаходятьсяу володінні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: 34400, Рівненська область, місто Вараш).
В обґрунтування клопотання, зазначив, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Рівненській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021180000000133 від 27.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Із матеріалів кримінального провадження вбачається, що 26.04.2021 до СУ ГУНП в Рівненській області від УСР в Рівненській області ДСР НП України надійшла матеріали за заявою ОСОБА_5 про те, що упродовж 2019-2021 років службові особи ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » діючи за попередньою змовою із суб`єктами господарювання вчиняють заволодіння коштами ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час закупівлі товарів, робіт та послуг шляхом зловживання службовим.
Встановлено, що ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в електронній системі закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_4 » було оголошено проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-30-001829-c на закупівлю (Електричних ламп розжарення (ДК 021:2015: 31510000-4), очікуваною вартістю 2181018,30 грн., де переможцем обрано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з яким 17.03.2021 укладено договір №53-122-01-21-10485 на суму 2378081,40 грн.(з ПДВ) предметом якого є поставка ламп електричних відповідно до специфікації №1 до даного договору.
В ході аналізу вищевказаної процедури закупівлі та поданої пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » виявлено, що характеристики певних видів та типів електричних ламп розжарення зазначені в пропозиції вказаного учасника та в специфікації до договору від 17.03.2021 року №53-122-01-21-10485 не співпадають з характеристиками таких виробів, інформація про які розміщена на сайтах окремих виробників такої продукції.
Зазначене свідчить про можливу невідповідність поставленої продукції вимогам тендерної документації замовника, специфікації до договору поставки, вимогам ДСТУ.
Також встановлено,що ВП« ІНФОРМАЦІЯ_1 »ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в електронній системі закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_4 » було оголошено проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2019-08-09-000678-c на закупівлю (виконання будівельних робіт), очікуваною вартістю 36 млн. грн. де переможцем обрано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з яким 19.09.2019 укладено договір № 365ш-19 на суму 43 008 480, 00 грн.(з ПДВ) предметом якого є виконання будівельних робіт по об`єкту «Технічне переоснащення. Модернізація системи автоматичної пожежної сигналізації приміщень РВ, МЗ, ДВ, ЕЕТП, СК на енергоблоці №1 ІНФОРМАЦІЯ_1 " відповідно до додатків до даного договору.
Під час виконання робіт на вищевказаному об`єкті ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » штучно завищувало вартість ТМЦ шляхом використання транзитних підприємств, використовувалася продукція (товари), що не відповідають вимогам ДБН, ДСТУ, ГОСТ, ТУ, а також не відповідають проектно-кошторисній документації та тендерній документації замовника, застосовувалися подвійні розцінки, вносилися недостовірні відомості до актів виконаних робіт, та інше.
Правова кваліфікація кримінального правопорушення ч. 3 ст. 191 КК України.
З метоювстановлення усіхфактичних даниху кримінальномупровадженні,виникла необхідністьу вилученнідокументів (інформації),які знаходятьсяу володінніВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ), шляхом надання можливостіознайомитися зними та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Вказані документи мають істотне значення у даному кримінальному провадженні та є джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням вчинення вищезазначеного кримінального правопорушення. Окрім, цього отримання зазначеної вище інформації, яка міститься в документах має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і підлягає вилученню та зберіганню при матеріалах кримінального провадження, для подальшого використання, як доказ.
Слідчий в судове засідання не з`явився, однак подав до суду заяву в якій клопотання підтримав та просив суд провести розгляд без його участі.
З урахуванням заяви слідчого, відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Згідно із ч. 2ст. 163 КПК Українислідчий суддя розглядає клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі чи документи.
Дослідивши матеріали клопотання в судовому засіданні, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає до задоволення.
Згідно положень ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий поступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав зважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Слідчий у своєму клопотанні довів достатньо підстав вважати, що документи та речі, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть слугувати джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням/спростуванням факту вчинення кримінального правопорушення.
За наведених обставин, суд вважає клопотання слідчого обґрунтованим, наведені у ньому обставини свідчать про наявні усі підстави для його задоволення.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159-166, 131, 132, 372 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвілстаршому слідчомуслідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Рівненськійобласті ОСОБА_3 на тимчасовийдоступ додокументів,що знаходятьсяу володінніВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса:34400,Рівненська область,місто Вараш), шляхом надання можливостіознайомитися зними та вилучити їх (здійснити їх виїмку), зокрема до оригіналів документів:
1)юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, щодо господарських взаємовідносин ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: 34400, Рівненська область, місто Вараш) із ВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), "ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), за період з 01.08.2019 по теперішній час, а саме:
?тендерна документація ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що стосується надання послуг по поставці продукції ламп електричних (світлодіодних), в тому числі: усі зміни та додатки до тендерної документації, тендерні пропозиції, договори на розробку та виготовлення тендерної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, накази, розпорядження про залучення інших працівників для експертної участі в тендерних закупівлях (в тимчасовій або постійно діючій робочій групі), протоколи засідання, розпорядження, накази, звіти, рішення тендерного комітету, скарги учасників та рішення щодо їх розгляду, інші документи учасників подані під час вказаних закупівель. Проекти договорів, що стосуються надання послуг по поставці продукції ламп електричних (світлодіодних).
?укладені угоди, договори, (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів,надання послуг),додаткові угоди,додатки додоговорів, календарні плани та плани фінансування до угод та договорів, технічні специфікації, документи щодо проведення розрахунків за даними договорами, рахунки, акти проведення взаємозвірок, накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі, товарно-транспортні накладні, сертифікати, паспорта, декларації, гарантійні листи та інші. Усе листування між замовником, виконавцями послуг по поставці до ВП «Складське господарвство ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в т.ч. листи від замовника, адресовані генпідряднику, листи генпідрядника адресовані замовнику, листи генпідрядника адресовані субпідряднику стосовно поставки продукції, акти приймання передачі, тощо. Повідомлення про залучення субпідрядних організацій; документи, які надавали субпідрядники, що підтверджують погодження ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на залучення субпідрядників. Уся кореспонденція,інші підтверджуючі юридичні та бухгалтерські документи, щодо взаємовідносин ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з вказаними СПД.
2)юридичних, фінансових, бухгалтерських документів, що стосуються проектування, виконання робіт, надання послуг та введення об`єктів в експлуатацію, на замовлення ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: 34400, Рівненська область, місто Вараш) по об`єкту «Технічне переоснащення. Модернізація системи автоматичної пожежної сигналізації приміщень РВ, МЗ, ДВ, ЕЕТП, СК на енергоблоці №1 Рівненської ІНФОРМАЦІЯ_1 " та господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по договору №365ш-19 від 09.09.2019, а саме:
?документи щодовиготовлення тарозробки проектно-кошторисноїдокументації,а такожусіх зміндо неї,зокрема:документи,що стосуютьсявиконання проектно-вишукувальнихробіт,а такождокументи напідставі якихбули складенітехнічні завданняпри здійсненнізакупівель,розрахунки очікуваноївартості.Акти невідповідності,технічні завдання,розрахунки зтехнічних завдань,дефектні акти,завдання напроектування (коригування)та іншідокументи.Договори нарозробку тавиготовлення проектно-кошторисноїдокументації,зміни доних,додаткові угоди,додатки додоговорів. Висновки державнихекспертиз проектно-кошторисноїдокументації,акти наданихпослуг (виконанихробіт) з їх виготовлення, акти приймання передачі, а також платіжні доручення та інші платіжні документи щодо проведення розрахунків за договорами на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, що стосується виконання робіт та надання послуг по об`єкту. Усе листування між замовником, виконавцями робіт та проектантами.
?проектно-кошторисна документація, пов`язана із виконанням робіт по вищевказаному об`єкту.
?тендерна документація ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що стосується виконання робіт та надання послуг по вищевказаному об`єкту, в тому числі: усі зміни та додатки до тендерної документації, тендерні пропозиції, договори на розробку та виготовлення тендерної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, накази, розпорядження про залучення інших працівників для експертної участі в тендерних закупівлях (в тимчасовій або постійно діючій робочій групі), протоколи засідання, розпорядження, накази, звіти, рішення тендерного комітету, скарги учасників та рішення щодо їх розгляду, інші документи учасників подані під час вказаних закупівель. Проекти договорів, що стосуються виконання робіт та надання послуг по вищевказаних об`єктах.
?документація, що стосується здійснення технічного та авторського нагляду на об`єктах, накази, рішення, розпорядження про призначення інженерів технічного нагляду чи відповідальних осіб на об`єктах, договори, угоди (додаткові угоди) на здійснення технічного та авторського нагляду із визначенням повноважень осіб, які здійснювали нагляд, журнали проведення технічного та авторського нагляду, усе листування осіб, що здійснювали технічний та авторський нагляд із проектантами та виконавцями робіт, документи щодо проведених комісійних оглядів місця робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки інженерів технічного нагляду, в тому числі на внесення змін до проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг, платіжні доручення, протоколи лабораторних досліджень асфальтобетонних сумішей та інших ТМЦ.
?укладені угоди, договори, (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів,надання послуг,виконання робіт),додаткові угоди,додатки додоговорів,календарні планита планифінансування доугод тадоговорів.Виконавча документаціяна проведенняробіт повищевказаному об`єкту,робочі проекти,пояснювальні записки,відомості обсягівробіт,журнали виконанняробіт,тощо.Розрахунки матеріальнихзатрат генпідрядників,розрахунки використаннямашино-годингенпідрядниками,субпідрядниками,калькуляції (специфікації)на виконаніроботи таінші документи.Усе листуванняміж замовником,виконавцями робіт,особами якіздійснювали технічнийі авторськийнагляд тапроектантами,в т.ч.листи відзамовника,адресовані генпідряднику,листи генпідрядникаадресовані замовнику,листи генпідрядникаадресовані субпідрядникустосовно виконанняробіт повищевказаному об`єкту,акти прийманняпередачі,завдання накоригування,тощо.Акти приймання-передачіматеріалів відВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 »до виконавцівробіт;звіти провикористання матеріалівВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 »;акти поверненнязалишків невикористанихматеріалів таосновних відходів,відомості рухуТМЦ,відомості облікуосновних засобівв розрізіінвентарних номерівна рухомемайно.Інформація виконавцівробіт пропроведення пусконалагоджувальнихробіт,поточних перевірок,випробування матеріалівта устаткуваннята результатицих перевірок;сповіщення пронеобхідність прийманняробіт,що підлягаютьзакриттю,повідомлення прозалучення субпідряднихорганізацій;документи,які надавалисубпідрядники впідтвердження відповідностікваліфікаційними вимогам,документи,що підтверджуютьпогодження ВП« ІНФОРМАЦІЯ_1 »ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на залученнясубпідрядників;акти приймання-передачідозвільної документації,необхідної длявиконання договорів.Журнали виконанняробіт,декларації/повідомленняпро початокпідготовчих чибудівельних робіт,декларації готовностіоб`єктів доексплуатації, оригіналиспеціальних журналівз окремихвидів робіт,тощо.Акти здачі-прийманнявиконаних (підрядних)робіт форми №КБ-2в (з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт на об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт, акти проведеннявзаємозвірок.Рахунки,видаткові накладні,платіжні дорученняа такожбухгалтерські документищодо проведеннярозрахунків заданими договорами.Об`єктні та локальні кошториси,відомості ресурсівдо договірноїціни укладенихдоговорів,кошториси наданихпослуг,протоколи погодженнявартості послугза договорамиміж ВП« ІНФОРМАЦІЯ_1 »ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » тагенпідрядниками стосовновиконання робітна вищевказаномуоб`єкту.Уся кореспонденція,інші підтверджуючі юридичні та бухгалтерські документи, щодо взаємовідносин ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з вказаним СПД.
3)до речей - продукції, яка надходила від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », а саме електричних ламп (світлодіодні лампи) в кількості 5 штук кожного виду електичної лампи (світлодіодної лампи):
?лампа світлодіодна PREMIUM цоколь Е27 12Вт 6500К;
?лампа світлодіодна PREMIUM, цоколь E27 15Вт 6500К;.
?лампа ртутна високого тиску ML 250W;
?лампа ртутна ДРЛ 700W Е40;
?лампа світлодіодна PREMIUM, цоколь Е27 20Вт 4100К;
?лампа кругла Sylvania FC 22W/865 G10q;
?лампа люмін. DELUX Т5 8W/54 G5;
?лампа світлодіодна Т8, 1500мм 24Вт 6500К;
?лампа світлодіодна Т8, 1200мм 16Вт 6500К
?лампа світлодіодна Т8, 600мм 8Вт 6500К;
?лампа світлодіодна PREMIUM, цоколь Е27 8Вт 4100К;
?лампа світлодіодна PREMIUM, цоколь Е27 12Вт 4100К.
?лампа світлодіодна DELUX BL50Р 7Вт 4100К 220В Е14.
4) посадові інструкції (функціональні обовязки або інші документи, які визначають повноваження, права та обов`зки відповідної посадової особи), накази про призначення на посаду посадових осіб ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель, укладення договорів, їх виконання, проведення розрахунків, а також облік, прийняття, списання отриманої продукції та осіб відповідальних за виконання та прийняття будівельно-монтажних робіт на об`єктах.
На вимогуВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копії вилучених документів.
Встановити строк дії ухвали терміном на один місяць з моменту постановлення ухвали. У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Рівненського міського суду ОСОБА_1
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98312219 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Наумов С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні