Рішення
від 16.07.2021 по справі 200/938/21-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 липня 2021 р. Справа№200/938/21-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Льговської Ю.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Укрславтрест до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання до вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

22 січня 2021 року (згідно з відбитком поштового штампу на конверті) Товариство з обмеженою відповідальністю Укрславтрест звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про:

1) визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС у Донецькій області від 13 листопада 2020 року № 2136845/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 9 від 06 липня 2020 року; № 2136844/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 10 від 06 липня 2020 року; № 2136847/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 12 від 07 липня 2020 року; № 2136846/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 13 від 07 липня 2020 року; № 2136842/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 14 від 07 липня 2020 року; № 2136843/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 17 від 09 липня 2020 року;

2) зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні № 9 від 06 липня 2020 року, № 10 від 06 липня 2020 року, № 12 від 07 липня 2020 року, № 13 від 07 липня 2020 року, № 14 від 07 липня 2020 року, № 17 від 09 липня 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих позивачем датою їх фактичного подання (позовні вимоги викладено в редакції від 25 лютого 2021 року).

Позовні вимоги вмотивовано протиправністю висновків щодо відповідності операції з постачання пшениці пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, які спростовуються, на думку позивача, обсягом доданих до позовної заяви документів. Вважає оскаржувані рішення протиправними, оскільки відповідачем не визначено, які документи слід надати.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 08 лютого 2021 року позовну заяву залишено без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам пунктів 4, 5 частини п`ятої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Зобов`язано позивача надати суду позовної заяви з її копіями відповідно до кількості учасників справи, оформленої з дотриманням вимог статей 160, 161 КАС України.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 04 березня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

30 березня 2021 року відповідачами надано відзив на позов, в яких конкретизовано, ненадання яких документів стало підставою для відмови в реєстрації податкової накладної. Вважають, що за відсутності цих документів не підтверджується реальність здійснення операцій по відмовленим податковим накладним. А тому оскільки чинним законодавством не передбачено можливості робити запит контролюючими органами для надання додаткових документів, то надання неповного пакету документів є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 липня 2021 року відмовлено у задоволенні клопотання про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

Відповідно до статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

На виконання Указу Президента України Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави від 08 листопада 2019 року № 837/2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову Деякі питання територіальних органів державної податкової служби від 30 вересня 2020 року № 893 (далі - постанова № 893), якою постановлено ліквідувати як юридичних осіб публічного права територіальні органи Державної податкової служби та утворити їх як відокремлені підрозділи.

Абзацом 3 пункту 2 вказаної постанови визначено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

30 вересня 2020 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про створення відокремленого підрозділу - Головного управління ДПС у Донецькій області, 20 жовтня 2020 року - запис про припинення юридичної особи - Головного управління ДПС у Донецькій області в результаті її ліквідації (на сьогоднішній день знаходиться в стані припинення).

Відповідно до пункту 1 Положення про Головне управління ДПС у Донецькій області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12 листопада 2020 року № 643, воно є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ: 43142826).

Наказом Державної податкової служби України Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій від 24 грудня 2020 року № 755 вирішено розпочати з 01 січня 2021 року здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС від 30 вересня 2020 року № 529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови № 893.

Отже, факт фактичного адміністративного правонаступництва є таким, що відбувся, а повноваження і функції юридичної особи - Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ: 43142826) передано новоутвореному відокремленому підрозділу, тому слід здійснити процесуальне правонаступництво.

Дослідивши та оцінивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

14 липня 2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 9 від 06 липня 2020 року, № 10 від 06 липня 2020 року, № 12 від 07 липня 2020 року, № 13 від 07 липня 2020 року, № 14 від 07 липня 2020 року, № 17 від 09 липня 2020 року.

За цими накладними номенклатура товарів: борошно пшеничне вищого сорту (код товару згідно з УКТ ЗЕД 1101001500) та висівки пшеничні (код товару згідно з УКТ ЗЕД 2302309000).

За даними квитанцій від 14 липня 2020 року реєстрацію податкових накладних зупинено як таких, що відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, оскільки код УКТ ЗЕД/ДКПП товару 1101 відсутній в таблиці даних платника податку на додану вартість як товар, що на постійній основі постачається (виготовляється), та його обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання.

У відзиві відповідачем додатково надано пояснення, що обсяг реалізації борошна пшеничного вищого сорту в кількості 44, 44 тонни та висівок пшеничних у кількості 14, 582 тонни перевищував обсяг придбання такого товару на митній території товару за умов відсутності імпорту такого товару та відсутності врахованої таблиці даних платника податків, яка свідчила б про постачання Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест борошна пшеничного вищого сорту та висівок пшеничних на постійній основі.

На пропозицію, викладену в квитанціях, 11 листопада 2020 року позивачем подано пояснення, за якими основним видом діяльності є виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості, а тому специфіка діяльності товариства полягає в тому, що останнє здійснює закупівлю пшениці (УКТ ЗЕД/ДК 016-2010-1001) та здійснює реалізацію виготовленої продукції - муки пшеничної та висівок пшеничних (УКТ ЗЕД/ДК 016-2010-1101, 2302), а також копії документів щодо зупинених податкових накладних.

13 листопада 2020 року прийнято рішення № 2136845/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 9 від 06 липня 2020 року; № 2136844/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 10 від 06 липня 2020 року; № 2136847/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 12 від 07 липня 2020 року; № 2136846/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 13 від 07 липня 2020 року; № 2136842/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 14 від 07 липня 2020 року; № 2136843/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 17 від 09 липня 2020 року.

Підставою відмови визначено ненадання копій документів, зокрема, первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання та транспортування; документів щодо підтвердження відповідності продукції.

За результатами адміністративного оскарження вищенаведені рішення залишено без змін рішеннями Державної податкової служби України від 03 грудня 2020 року.

У відзиві відповідачем конкретизовано, що позивачем не надано наступні документи:

первинних документів щодо зберігання придбаної позивачем пшениці (документів складського обліку та/або договорів щодо одержання послуг оренди складів з первинними документами отримання та оплати таких послуг (актами наданих послуг, рахунками виконавця послуг, банківськими виписками, платіжними дорученнями);

документів на підтвердження права власності на склади, сховища;

договорів, інших первинних документів на підтвердження понесення позивачем витрат на транспортування борошна Приватному акціонерному товариству ХЛІБ , Товариству з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА ЛИМАНСЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД (акти виконаних робіт (наданих послуг), рахунки (рахунки-фактури) на оплату відповідних робіт/послуг, банківські виписки, платіжні доручення щодо фактичного перерахування коштів за отримані послуги з транспортування);

документів на підтвердження права власності та/або користування транспортних засобів та спецтехніки;

розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків щодо надходження безготівкових коштів від Приватного акціонерного товариства ХЛІБ , Товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА ЛИМАНСЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД за придбані останніми товари;

розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків щодо перерахування безготівкових коштів постачальникам - Приватному підприємству ДОН ІВКО І С , Сільськогосподарському товариству з обмеженою відповідальністю ЗОРЯ за придбані у останніх товари;

документів щодо відповідності продукції, паспортів якості, сертифікатів відповідності на вироблене борошно пшеничне та придбану пшеницю.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам та аргументам учасників справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.16. статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок № 1165).

Пунктом 10 вказаного Порядку передбачено, що, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку № 1165).

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

В аспекті цієї справи слід зазначити, що пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій визначено, що відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

При перевірці реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним судом встановлено, що між Приватним підприємством ДОН ІВКО І С (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест укладено договір поставки від 16 січня 2020 року № 16/01/2020, предметом якого є пшениця (українського походження).

Специфікацією від 16 січня 2020 року № 1 визначено кількість, ціну, клас товару, терміни та умови поставки, а саме, пшениці 3 класу у кількості 70+/-10% тонн за ціною 4 200 грн за 1 тонну за DDP склад покупця (м. Слов`янськ) за рахунок постачальника до 20 січня 2020 року.

16 січня 2020 року Приватним підприємством ДОН ІВКО І С виписано рахунок № 1 для оплати поставки пшениці 3 класу у кількості 69, 98 тонн на суму 293 916 грн.

Специфікацією від 17 березня 2020 року № 2 - поставки пшениці 2 класу у кількості 25+/-10% тонн за ціною 4 200 грн за 1 тонну за DDP склад покупця (м. Слов`янськ) за рахунок постачальника до 25 березня 2020 року.

17 березня 2020 року Приватним підприємством ДОН ІВКО І С виписано рахунок № 12 для оплати поставки пшениці 2 класу у кількості 25, 38 тонн на суму 106 596 грн.

Специфікацією від 18 березня 2020 року № 3 - поставки пшениці 2 класу у кількості 25+/-10% тонн за ціною 4 200 грн за 1 тонну за DDP склад покупця (м. Слов`янськ) за рахунок постачальника до 25 березня 2020 року.

18 березня 2020 року Приватним підприємством ДОН ІВКО І С виписано рахунок № 13 для оплати поставки пшениці 2 класу у кількості 25, 30 тонн на суму 106 260 грн.

Виконання договору підтверджується видатковими накладними від 16 січня 2020 року № 1 на суму 293 916 грн, від 17 березня 2020 року № 22 на суму 106 596 грн, від 18 березня 2020 року № 23 на суму 106 260 грн, а також платіжними дорученнями від 16 січня 2020 року № 1 на суму 210 000 грн, від 17 березня 2020 року № 78 на суму 83 916 грн, від 17 березня 2020 року № 118 на суму 106 596 грн, від 18 березня 2020 року № 119 на суму 106 260 грн.

Перевезення вказаних партій пшениці підтверджується товарно-транспортними накладними від 16 січня 2020 року № 1, № 2, від 17 березня 2020 року № 33, від 18 березня 2020 року № 34, за якими перевізником є Приватне підприємство ДОН ІВКО І С .

Також позивачем на підтвердження факту поставки додано до позовної заяви картки аналізу зерна вищезазначених партій пшениці.

Паралельно між Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ЗОРЯ (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест укладено договір поставки від 07 листопада 2019 року № 07/11/19, предметом якого є пшениця (українського походження).

Специфікацією від 16 січня 2020 року № 3 визначено кількість, ціну, клас товару, терміни та умови поставки, а саме, пшениці 3 класу у кількості 30+/-10% тонн за ціною 4 200 грн за 1 тонну за DDP склад покупця (м. Слов`янськ) за рахунок постачальника до 25 січня 2020 року.

16 січня 2020 року Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ЗОРЯ виписано рахунок № 1 для оплати поставки пшениці 3 класу у кількості 30, 30 тонн на суму 127 260 грн.

Виконання договору підтверджується видатковою накладною від 16 січня 2020 року № 1 на суму 127 260 грн, а також платіжним дорученням від 22 січня 2020 року № 84 на суму 127 260 грн.

Перевезення партії пшениці підтверджується товарно-транспортними накладними від 16 січня 2020 року № 1, № 2, за якими перевізником є Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю ЗОРЯ .

Також позивачем на підтвердження факту поставки додано до позовної заяви картку аналізу зерна цієї партії пшениці.

Наведеними документами в достатній мірі підтверджується придбання товару, який у подальшому використовується у господарській діяльності. Загальний обсяг придбаної продукції за зазначеними документами становить 150, 96 тонн.

Паралельно між Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест (продавець) та Приватним акціонерним товариством ХЛІБ (покупець) укладено договір купівлі-продажу від 02 січня 2020 року № 02/01/20, предметом якого є борошно пшеничне та інша продукція борошномельного виробництва.

Для оплати проданого товару за цим договором Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест виписано рахунки: від 06 липня 2020 року № 210 на суму 68 640 грн за продаж борошна пшеничного вищого сорту у кількості 8 800 кг, від 06 липня 2020 року № 211 на суму 3 900 грн за продаж борошна пшеничного вищого сорту у кількості 500 кг, від 07 липня 2020 року № 213 на суму 7 800 грн за продаж борошна пшеничного вищого сорту у кількості 1 000 кг, від 07 липня 2020 року № 214 на суму 110 838 грн за продаж борошна пшеничного вищого сорту у кількості 14 210 кг, від 07 липня 2020 року № 215 на суму 145 887,60 грн за продаж борошна пшеничного вищого сорту у кількості 19 930 кг.

Продаж проданого борошна пшеничного підтверджується видатковими накладними від 06 липня 2020 року № 210, від 06 липня 2020 року № 211, від 07 липня 2020 року № 213, від 07 липня 2020 року № 214, від 07 липня 2020 року № 215, а також платіжними дорученнями від 11 серпня 2020 року № 1940 на загальну суму 148 687, 60 грн, від 28 серпня 2020 року № 1940 на загальну суму 119 400 грн, витягами з рахунку 361 (а.с. 184 - 196).

Суд не приймає платіжне доручення від 22 липня 2020 року № 1896 на загальну суму 147 071, 60 грн в якості доказу, тому що за призначенням оплата за ним здійснюється не за вищевказаними рахунками.

Паралельно між Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА ЛИМАНСЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД (покупець) укладено договір поставки від 23 квітня 2020 року № 23/04/20, предметом якого є висівки пшеничні та інша продукція борошномельного виробництва.

Для оплати проданого товару за цим договором Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест виписано рахунок від 09 липня 2020 року № 218 на суму 51 620, 28 грн.

Виконання договору підтверджується видатковою накладною від 09 липня 2020 року № 218 на суму 51 620, 28 грн та платіжним дорученням від 09 липня 2020 року на таку ж суму.

Перевезення партії висівок пшеничних підтверджується товарно-транспортною накладною від 09 липня 2020 року № Р218.

Отже, надані позивачем суду документи спростовують висновки відповідача щодо відповідності операції з постачання пшениці пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі - Порядок 520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних оскаржуваними рішеннями визначено ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання та транспортування; документів щодо підтвердження відповідності продукції.

Враховуючи, що відповідачем у квитанціях не конкретизовано, які документи необхідно надати для розгляду питання про прийняття контролюючим органом рішення щодо реєстрації податкової накладної, то суд погоджується з доводами позивача про те, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів.

Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у постанові від 30 січня 2020 року у справі № 300/148/19.

Інші доводи відповідача не впливають на розгляд справи по суті.

З огляду на викладене позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на задоволення позову у повному обсязі судові витрати, які складаються з судового збору у розмірі 13 620 грн, підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області, який є відповідачем за основною немайновою вимогою.

Керуючись статтями 139, 243-246, 255, 295 КАС України, -

ВИРІШИВ:

Замінити позивача Головне управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028, місцезнаходження: вул. Італійська, 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87526) його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП: 44070187, місцезнаходження: вул. Італійська (Центральний район), буд. 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515).

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Укрславтрест до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання до вчинення певних дій задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 13 листопада 2020 року № 2136845/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 9 від 06 липня 2020 року; № 2136844/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 10 від 06 липня 2020 року; № 2136847/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 12 від 07 липня 2020 року; № 2136846/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 13 від 07 липня 2020 року; № 2136842/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 14 від 07 липня 2020 року; № 2136843/33534459 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 17 від 09 липня 2020 року.

Зобов`язати Державну податкову служби України (код ЄДРПОУ: 43005393, місцезнаходження: вул. Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) зареєструвати податкові накладні № 9 від 06 липня 2020 року, № 10 від 06 липня 2020 року, № 12 від 07 липня 2020 року, № 13 від 07 липня 2020 року, № 14 від 07 липня 2020 року, № 17 від 09 липня 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю Укрславтрест (код ЄДРПОУ: 33534459, місцезнаходження: вул. Центральна, буд. 27, м. Слов`янськ, Донецька область, 84100), датою їх фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП: 44070187, місцезнаходження: вул. Італійська (Центральний район), буд. 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Укрславтрест (код ЄДРПОУ: 33534459, місцезнаходження: вул. Центральна, буд. 27, м. Слов`янськ, Донецька область, 84100) судовий збір в сумі 13 620 (тринадцять тисяч шістсот двадцять) гривень.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 16 липня 2021 року.

Суддя Ю.М. Льговська

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2021
Оприлюднено19.07.2021
Номер документу98362149
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/938/21-а

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 23.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 23.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 08.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 08.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні