Ухвала
від 15.07.2021 по справі 753/18620/20
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/18620/20

провадження № 1-кс/753/2740/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"15" липня 2021 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого другого СВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, які становлять банківську таємницю в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у кримінальному провадженні №32020100000000546 від 02.11.2020 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.212, ч.3 ст. 212 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий другого СВРКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 за погодження з прокурором у кримінальному провадженні прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів, з можливістю ознайомлення з матеріалами справи, розпочатої за позовом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_3 про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень №00000087120701 та №00000087080701 від 30.11.2020, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 з можливістю отримання копій документів, які містяться в матеріалах справи.

З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що в провадженні другого СВРКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32020100000000546 від 02.11.2020 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.212, ч.3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені досудовим розслідуванням особи використовуючи підконтрольні їм підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_11 ), діяльність яких контролюється ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та іншими, діючи на території м. Києва та інших областей України, організували схему з ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), яка полягає в приховуванні реальних обсягів ввезених на митну територію України товарів та документального оформлення їх придбання у підприємств з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), які слугують механізмом для документального відображення удаваних операцій. Також встановлено, що частина імпортованих на митну територію України ТМЦ реалізовується за готівкові кошти, без відображення даних операцій у податковій звітності, а податковий кредит відписується в адресу підприємств з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_38 ) у результаті вищевказаних дій державному бюджету України нанесено збитки у сумі понад 8 млн. грн. ПДВ, що підтверджується актом перевірки №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 та матеріалами УПЕП.

Відповідно до зібраних матеріалів кримінального провадження встановлено, що підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), яке перебуває на податковому обліку - ІНФОРМАЦІЯ_40 ), податкова адреса - АДРЕСА_2 ., службовою особою та засновником є гр. ОСОБА_5 , (і.п.н. НОМЕР_39 ), використовується з метою приховування реальних обсягів товару, ввезеного на митну територію України в митному режимі «Імпорт», та документального оформлення придбання даного товару у підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності» з метою фіктивного формування податкового кредиту, що призводить до ухилення від сплати податків.

Так відповідно до відомостей зібраних в ході здійснення досудового розслідування встановлено наступні підприємства з ознаками «фіктивності», які документально відобразили поставку товарно-матеріальних цінностей в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), а саме; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), що призвело до ухилення від сплати податків підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) в особливо великих розмірах. Дані відомості підтверджуються актом перевірки ІНФОРМАЦІЯ_3 №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 року та матеріалами отриманими в ході здійснення досудового розслідування.

Також в ході здійснення досудового розслідування встановлено, що залишок податкового кредиту, який сформувався, як від`ємне значення у звітному періоді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) відписує в адресу інших підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності», а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_38 ), суть даних фінансово-господарських операцій полягає в документальному оформленні безтоварних операцій з метою незаконного формування податкового кредиту з ПДВ для підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності», які в подальшому слугують механізмом для ухилення від сплати податків підприємствам реального сектору економіки.

Також відповідно до матеріалів кримінального провадження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » мають наступні ознаки, які вказують на їх «фіктивність» та «транзитність», а саме: відсутні необхідні умови для здійснення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські та офісні приміщення, транспортні засоби, що унеможливлює здійснення ними фактичної фінансово-господарської діяльності. Тобто дані підприємства використовуються з метою прикриття незаконної діяльності, яка полягає в штучному (незаконному) формуванні податкового кредиту з податку на додану вартість.

Вищевказані дії названих осіб призвели до незаконного виведення безготівкових коштів підприємств реального сектору економіки у тіньовий неконтрольований державою обіг, минаючи при цьому систему оподаткування, органи Державного контролю та фінансового моніторингу, що призводить до ненадходження податків до бюджету Держави - коштів в особливо великих розмірах.

Заходами оперативного характеру встановлено, що зазначені підприємства є пов`язаними юридичними особами з ознаками фіктивності, а грошові кошти, перераховуються на їхні розрахункові рахунки з метою прикриття незаконної діяльності, яка направлена на конвертацію безготівкових коштів в готівку.

Подальшим проведенням досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » входить до складу групи СГД, діяльність яких пов`язана з оптовою торгівлею фруктами та овочами на території України. До складу вказаної групи входять наступні юридичні та фізичні-особи підприємці: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_11 ) діяльність яких контролюється наступними громадянами: ОСОБА_5 , (і.п.н. НОМЕР_39 ), ОСОБА_6 (і.п.н. НОМЕР_40 ), ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_41 ) дані відомості підтверджуються матеріалами кримінального провадження.

Також, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_11 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_42 ). ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_38 ) та інші входить до організованої міжрегіональної транзитно конвертоційної групи.

Фактично діяльність даної групи направлена на надання податкової вигоди підприємствам реального сектору економіки та незаконного конвертування безготівкових коштів у готівку. В структуру даної групи входить СГД, які зареєстровані на підставних осіб.

Робота вказаної групи полягає в тому що підприємства замовники (вигодонабувачі) перераховують у безготівковій формі грошові кошти в якості оплати за ТМЦ, послуги, роботи на рахунки «транзитно-конвертаційних СГД». Після чого грошові кошти перераховуються на рахунки фізичних осіб та юридичних осіб (кур`єрів, підставних осіб) та в подальшому конвертувалися через їх карткові та поточні рахунки.

Незаконно «проконвертована» готівка разом із підробленими первинними документами передається «клієнтам» - посадовим особам СГД реального сектору економіки.

Також відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) мало фінансово-господарські операції з придбання ТМЦ з рядом підприємств з ознаками «фіктивності», а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »(код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ) що призвело до формування безпідставного податкового кредиту.

Також в подальшому встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) відобразило реалізацію ТМЦ в адресу підприємств з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 »(код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_38 ) а також в адресу підприємств реального сектору економіки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_45 ).

В подальшому на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) було спрямовано запит в порядку ст. 93 КПК України з метою отримання документів, а саме договорів (контрактів, рахунків-фактур) та додатків до них, видаткових та товарно-транспортних накладних, актів здачі-прийому товару, сертифікатів якості та відповідності товарів, платіжних доручень, рахунків-фактури, банківських виписок з оплати відвантаженого товару (наданих послуг), оборотно сальдових відомостей по рахунку 631, виписок по рахунках підприємства з метою забезпечення повного, всебічного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, та враховуючи той факт, що документи по фінансово-господарським операціям є процесуальними джерелами фактичних даних (доказів), на підставі яких можуть бути встановлені факти та обставини, що мають значення для кримінального провадження та підлягаю доказуванню відповідно до вимог ст. 93 КПК України та покладаються на слідчого та прокурора.

Однак, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) було відмовлено у наданні вищезазначених документів, в тому числі у зв`язку з тим, що право витребувати документи у Товариства можливо лише на підставі ухвали слідчого судді суду.

На разі органом досудового розслідування проводяться слідчі (розшукові дії) направлені на отримання документів по взаємовідносинам з підприємствами ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »(код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), фінансово-господарські операції з яким вплинули на формування безпідставного податкового кредиту.

Також 12.05.2021 року до ІНФОРМАЦІЯ_3 було направлено запит у порядку ст. 93 КПК України з метою отримання відомостей з приводу оскарження акту перевірки №118\26-15-07-01-03\40002904 податкових повідомлень-рішень №00000087120701 та №00000087080701 від 30.11.2020 від 30.10.2020 року, який слугував підставою для внесення відомостей до ЄРДР.

21.05.2021 отримано відповідь від ІНФОРМАЦІЯ_3 в якій зазначено, що ухвалою ІНФОРМАЦІЯ_4 від 25.02.2021 року по справі №640\1033\21 суд ухвалив прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_3 про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень №00000087120701 та №00000087080701 від 30.11.2020.

В подальшому 07.05.2021 року до ІНФОРМАЦІЯ_4 було направлено запит у порядку ст. 93 КПК України з метою ознайомлення з матеріалами справи у зв`язку з тим, що матеріали справи в тому числі документи, якими обґрунтовується позов ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_3 мають суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

24.05.2021 отримано відповідь від ІНФОРМАЦІЯ_4 якою відмовлено у наданні з ознайомленням зі справою та зазначено, що задоволення запиту, можливо в приміщенні суду за пред`явленням відповідної ухвали.

Обгрунтовуючи клопотання слідчий заявив, що у даному кримінальному провадженні було проведено ряд слідчих (розшукових) дій в тому числі обшуків з метою отримання документів по вищезазначеним фінансово-господарським операціям але за результатами їх проведення отримати документів не вдалося, також що вищевказані документи, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, необхідні для проведення відповідних судово економічних експертиз та судово-товарознавчих експертиз та необхідні для отримання відомостей про осіб, які фактично контролюють діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) та з метою встановлення збитків у даному кримінальному провадженні.

Статтею 84 КПК України визначено, що доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому КПК порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Відповідно до частини першої статті 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно із вимогами статті 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити її копії та вилучити їх \здійснити їх виїмку\. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до пункту 6 частини другої статті 160 КПК України, у клопотанні зазначаються можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допогою цих речей і документів, у випадках подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною першою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному кримінальному провадженні є потреба у наданні тимчасового доступу до речей та документів.

Суд, вважає що слідчий у клопотанні довів неможливість отримання зазначеної інформації іншим шляхом без застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ, та надав необхідні підтвердження щодо доцільності його застосування.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , а також така інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати цю інформацію як доказ, відомостей, що містяться у ній та відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та наявність підстав для його задоволення.

На підставі викладеного та керуючись статтями 110, 163-165, 309 КПК України, суд,

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого другого СВРКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №32020100000000546 від 02.11.2020 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.212, ч.3 ст. 212 КК України задовольнити.

Надати старшому слідчому другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю ознайомлення з матеріалами справи розпочатої за позовом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_3 про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень №00000087120701 та №00000087080701 від 30.11.2020, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 з можливістю отримання копій документів, які містяться в матеріалах справи.

Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудДарницький районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.07.2021
Оприлюднено24.05.2024
Номер документу98372251
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —753/18620/20

Ухвала від 15.07.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 15.07.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Якусик О. В.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Якусик О. В.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Лужецька О. Р.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Лужецька О. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні