ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" липня 2021 р. справа № 300/1855/21
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Главач І.А., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Акціонерного товариства «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020,-
ВСТАНОВИВ:
23.04.2021 Акціонерне товариство «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (надалі - позивач, АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» ) звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020.
Позовні вимоги мотивовані тим, що висновки відповідача, викладені в акті перевірки від 03.12.2020, про порушення позивачем вимог статті 201 Податкового кодексу України, а саме реєстрації податкових накладних з порушенням встановлених термінів на суму 4 158 025,13 грн. є помилковим, оскільки платник податків своєчасно направив податкові накладні для їх реєстрації Єдиному реєстрі податкових накладних, однак їх реєстрація здійснена з порушенням граничного терміну з незалежних від відповідача причин. За таких обставин, винесене на підставі акта перевірки від 03.12.2020 оскаржуване податкове-повідомлення рішення № 0077040415 від 23.12.2020 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 28.04.2021 позовну заяву АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» залишено без руху, а позивачу надано строк на усунення недоліків позовної заяви.
Позивач у встановлений строк недоліки позовної заяви усунув, ухвалою суду від 11.05.2021 відкрито провадження у даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
25.05.2021 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області із викладом заперечень щодо наведених позивачем обставин та правових підстав позову, з якими відповідач не погоджується, із посиланням у ньому на відповідні норми права та твердження. Просив у задоволенні позову відмовити (а.с.35-36).
Суд, розглянувши відповідно до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, встановив наступне.
АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, перебуває на податковому обліку Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, є платником податку на додану вартість.
03.12.2020 Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області провело камеральну перевірку з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» , за результатами якої склало акт за № 4319/09-19-04-15/13655435. У даному акті зафіксовані факти здійснення реєстрації платником податків податкових накладних із порушенням термінів реєстрації, визначених пунктом 201.10 статтею 200 Податкового кодексу України.
Відповідач на підставі акту камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 4319/09-19-04-15/13655435 від 03.12.2020, керуючись статтею 120-1Податкового кодексу України, виніс податкове повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020, згідно якого АТ «Івано-Франківський локомотивний завод» нараховано штраф у сумі 482 454,31 грн. (10% за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 3 824 766,13 грн.; 30% за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і більше календарних днів на суму ПДВ 333 259,00 грн.) (а.с.8).
13.01.2021 АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» оскаржило податкове повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020 в адміністративному порядку до Державної податкової служби України.
02.04.2021 рішенням Державної податкової служби України скаргу АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» залишено без задоволення, а податкове повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020 Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області - без змін (а.с.11-12).
Наведене і стало підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (пункт 201.2).
У разі звільнення від оподаткування у податковій накладній робиться запис "Без ПДВ" з посиланням на відповідні пункти (підпункти), статті, підрозділи, розділи цього Кодексу та/або міжнародного договору, якими передбачено звільнення від оподаткування податком (пункт 201.3).
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац 1).
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (абзац 2).
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження (абзац 3).
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац 4).
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац 5).
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції (абзац 9).
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 200.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац 10).
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац 13).
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені (абзац 14, 15, 16).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (абзац 19).
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних (абзац 22).
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період (абзац 23).
Указані норми в сукупності свідчать про те, що обов?язок по реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних покладено на платника податку на додану вартість - постачальника товарів/послуг, при цьому, в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають як податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування.
Пунктом 120 -1 .1 статті 120 -1 Податкового кодексу України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а"-"г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Вказана норма Податкового кодексу України встановлює юридичну відповідальність за порушення платником податку на додану вартість граничного строку для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної. При цьому законодавець окреслює ряд виключень, а саме окреслює коло різновидів податкових накладних, за несвоєчасну реєстрацію яких, платник податків не підлягатиме юридичній відповідальності у порядку цієї норми.
Суд згідно розрахунку штрафу за порушення АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних встановив наступне.
Так, податкова накладна за №9 від 18.11.2019 на суму податку на додану вартість 168 860,00 грн. зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 18.12.2019;
- податкова накладна за №10 від 18.11.2019 на суму ПДВ 67 420,00 грн. - 18.12.2019;
- податкова накладна за №8 від 18.11.2019 на суму ПДВ 278 912,80 грн. - 18.12.2019;
- податкова накладна за №17 від 27.11.2019 на суму ПДВ 24 950,00 грн. - 16.12.2019;
- податкова накладна за №13 від 20.09.2019 на суму ПДВ 312 000,00 грн. - 27.11.2019;
- податкова накладна за №4 від 06.09.2019 на суму ПДВ 21 259,00 грн. - 27.11.2019;
- податкова накладна за №15 від 20.11.2019 на суму ПДВ 419 00,00 грн. - 26.12.2019;
- податкова накладна за №18 від 23.12.2019 на суму ПДВ 157 800,00 грн. - 24.01.2020;
- податкова накладна за №12 від 28.12.2019 на суму ПДВ 153 680,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №25 від 26.12.2019 на суму ПДВ 157 800,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №20 від 24.12.2019 на суму ПДВ 535 500,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №19 від 23.12.2019 на суму ПДВ 735 800,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №26 від 26.12.2019 на суму ПДВ 77 964,00 грн. - 30.01.2020;
- податкова накладна за №15 від 23.12.2019 на суму ПДВ 131 600,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №21 від 23.12.2019 на суму ПДВ 19 00,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №23 від 26.12.2019 на суму ПДВ 35 833,33грн. - 24.01.2020;
- податкова накладна за №27 від 30.12.2019 на суму ПДВ 627 996,00 грн. - 27.01.2020;
- податкова накладна за №17 від 23.12.2019 на суму ПДВ 74 850,00 грн. - 29.01.2020;
- податкова накладна за №24 від 26.12.2019 на суму ПДВ 157 800,00 грн. - 29.01.2020 (а.с.9).
Вказані порушення зафіксовані в акті камеральної перевірки від 03.12.2020 за №4319/09-19-04-15/13655435.
З наведеного слідує, що податкові накладні за №№8, 9, 10 від 18.11.2019; за №17 від 27.11.2019; №№15, 17, 18, 19, 21 від 23.12.2019; за №20 від 24.12.2019; за №№23, 24, 25, 26 від 26.12.2019; за №12 від 28.12.2019 та за №27 від 30.12.2019 на загальну суму податку на додану вартість у розмірі 3 824 766,13 грн. зареєстровані в Єдиному державному реєстрі податкових накладних з порушенням позивачем строку їх реєстрації до 15 календарних днів.
Податкова накладна за №13 від 20.09.2019 на суму ПДВ 312 000,00 грн. підлягала реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних до 15.10.2019 року включно, а податкова накладна за №4 від 06.09.2019 на суму ПДВ 21 259,00 грн. - до 30.09.2019 включно, що свідчить про порушення порушенням позивачем строку реєстрації вказаних накладних на 43 та 58 днів відповідно.
Позивач у позовній заяві не заперечує факт несвоєчасної реєстрації вказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та зазначає, що згадані накладні не були прийняті та зареєстровані у ДФС (ДПС) у день їх відправлення з технічних причин, що збільшило кількість прострочених днів реєстрації податкових накладних, на які було нараховано штраф.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341) встановлено, що операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.
Згідно з пунктом 3 даного Порядку у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
Відповідно до пункту 14 Порядку №1246 квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.
Пунктом 15 Порядку №1246 встановлено, що у квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Позивач не подав суду квитанції, які б підтверджували неприйняття податкових накладних за №4 від 06.09.2019, за №13 від 20.09.2019, за №№8, 9, 10 від 18.11.2019; за №17 від 27.11.2019; №№15, 17, 18, 19, 21 від 23.12.2019; за №20 від 24.12.2019; за №№23, 24, 25, 26 від 26.12.2019; за №12 від 28.12.2019 та за №27 від 30.12.2019 для їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин; не зазначив також, які технічні причини стали причиною затримки реєстрації вказаних податкових накладних з посиланням на відповідні докази; не подав суду докази, які б підтверджували зупинку Єдиного реєстру податкових накладних у зв?язку з аварійними випадками у період, визначений для реєстрації згаданих податкових накладних.
Підстав для звільнення від відповідальності та не застосування штрафу за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, визначених диспозицією пункту 120 -1 .1 статті 120 -1 Податкового кодексу України, позивачем не зазначено у позовній заяві та судом не встановлено.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що відповідач правомірно, з урахуванням приписів пункту 120 -1 .1 статті 120 -1 Податкового кодексу України, податковим повідомленням-рішенням №0077040415 від 23.12.2020 визначив штраф за порушення позивачем строку реєстрації податкових накладних за №№8, 9, 10 від 18.11.2019; за №17 від 27.11.2019; №№15, 17, 18, 19, 21 від 23.12.2019; за №20 від 24.12.2019; за №№23, 24, 25, 26 від 26.12.2019; за №12 від 28.12.2019 та за №27 від 30.12.2019 на загальну суму ПДВ 3 824 766,13 грн. до 15 календарних днів в Єдиному державному реєстрі податкових накладних у розмірі 10 відсотків від 3 824 766,13 грн., що становить 382 476,61 грн., та розмір штрафу за порушення строку реєстрації податкових накладних за №13 від 20.09.2019 та за №4 від 06.09.2019 на загальну суму ПДВ 333 259,00 грн. - у розмірі 30 відсотків від 333 259,00 грн., що становить 99 977,70 грн.
Як наслідок, підстави для скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області №0077040415 від 23.12.2020 відсутні.
За таких обставин, доводи позивача про помилкове визначення суми штрафу в розрізі відсотків не відповідають дійсності.
Щодо посилань позивача на прийняття відповідачем оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 23.12.2020 без дотримання строків на оскарження платником податку акту камеральної перевірки від 03.12.2020, як на підставу для його скасування, суд зазначає, що наведене не спростовує несвоєчасну реєстрацію згаданих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому судом встановлено, що акт камеральної перевірки від 03.12.2020 позивач отримав 11.12.2020, що підтверджується наявною у матеріалах справи копією чека про його відправлення від 10.12.2020 та копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.38, 39).
Позивач також не подав суду інші належні докази, які б підтверджували правомірність його вимог щодо скасування спірного податкового повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби України в Івано-Франківській області.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частиною першою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що заявлені позивачем позовні вимоги є необґрунтованими, тому в задоволенні позову слід відмовити.
Щодо судових витрат, то відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про те, що заявлені позивачем вимоги не підлягають до задоволення, підстави для повернення АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» сплаченого судового збору у сумі 7 236,82 грн. відсутні.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Акціонерного товариства «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0077040415 від 23.12.2020 - відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
позивач - АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (індекс 76018, вулиця Залізнична, будинок 22, місто Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 13655435);
відповідач - Головне управління Державної податкової служби України в Івано-Франківській області (індекс 76018, вулиця Незалежності, будинок 20, місто Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 43142559).
Суддя Главач І.А.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2021 |
Оприлюднено | 23.07.2021 |
Номер документу | 98458819 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні