УХВАЛАІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15.07.2021 Справа №607/12366/21
(провадження № 1-кс/607/4028/2021)
Слідчий суддя Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Тернополі клопотання старшого слідчого третього слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Тернопільської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Західного регіону ОСОБА_4 , в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 62021140030000052 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 368, ч. 4 ст. 426-1 КК України, про арешт майна,
ВСТАНОВИЛА:
14 липня 2021 року слідчий звернувся до слідчого судді з вказаним клопотанням, в якому просить накласти арешт на земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 6823985300:04:028:0007 та автомобіль марки Hyundai Accent, д.н.з. НОМЕР_1 , vin код НОМЕР_2 , які перебувають у приватній власності підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_3 , шляхом заборони їх відчуження, розпорядження та використання (в тому числі іншими третіми особами). Одночасно просив з метою забезпечення арешту майна проводити розгляд клопотання без виклику ОСОБА_5 та його представників.
Клопотання мотивоване тим, що 08 липня 2021 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцю с. Шевченко Славутського р-ну Хмельницької області, вручено письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України. Досудовим розслідуванням установлено, що згідно з наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 14 січня 2019 року №5 ОСОБА_5 призначено на посаду заступника військового комісара - начальника відділення рекрутингу та комплектування ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ). Згідно з ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок та військову службу» захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України, військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення (далі - Збройні Сили України та інші військові формування), посади в яких комплектуються військовослужбовцями. Військовий обов`язок включає: підготовку громадян до військової служби, приписку до призовних дільниць; прийняття в добровільному порядку (за контрактом) та призов на військову службу, проходження військової служби, виконання військового обов`язку в запасі, проходження служби у військовому резерві, дотримання правил військового обліку. Виконання військового обов`язку громадянами України забезпечують державні органи, органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до законів України військові формування, підприємства, установи і організації незалежно від підпорядкування і форм власності в межах їх повноважень, передбачених законом, та районні (об`єднані 2 районні), міські (об`єднані міські) військові комісаріати (далі - районні (міські) військові комісаріати), військові комісаріати Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, а також територіальні центри (в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві) та філіали (в районах та містах) комплектування військовослужбовцями за контрактом. Громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов`язані: прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військовооблікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов`язаних, проходити медичний огляд та лікування в лікувальнопрофілактичних закладах згідно з рішеннями комісії з питань приписки, призовної комісії або військово-лікарської комісії районного (міського) військового комісаріату, проходити підготовку до військової служби, військову службу і виконувати військовий обов`язок у запасі, виконувати правила військового обліку, встановлені законодавством. Відповідно до пункту 8 Положення про військові комісаріати, затвердженого постановою КМУ від 03 червня 2013 року №389, завданням військових комісаріатів відповідно до покладених обов`язків є керівництво військовим обліком призовників і військовозобов`язаних на території відповідної адміністративнотериторіальної одиниці, контроль за його станом, у тому числі в місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування та в органах, що забезпечують функціонування системи військового обліку призовників і військовозобов`язаних на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (крім СБУ), проведення призову громадян на військову службу в мирний і воєнний час, проведення добору кандидатів для прийняття на військову службу за контрактом, участь у доборі громадян для проходження служби у військовому резерві Збройних Сил, підготовка та проведення в особливий період мобілізації людських і транспортних ресурсів, забезпечення соціального і правового захисту військовослужбовців, військовозобов`язаних і резервістів, призваних на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори до Збройних Сил (далі - збори), ветеранів війни та військової служби, пенсіонерів із числа військовослужбовців Збройних Сил (далі - пенсіонери) та членів їх сімей, участь у військово-патріотичному вихованні громадян, здійснення заходів з підготовки та ведення територіальної оборони, інших заходів з питань оборони відповідно до законодавства. Пунктами 14 та 15 Положення про військові комісаріати, затвердженого постановою КМУ від 03 червня 2013 року №389 визначено, що військовий комісар відповідає за: стан обліково-призовної роботи, мобілізаційну готовність військового комісаріату, підготовку, виховання, військову та трудову дисципліну, морально-психологічний стан особового складу, організацію роботи та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання і протидії корупції, своєчасне і повне виконання завдань, покладених на військові комісаріати. Військовий комісар зобов`язаний: забезпечувати виконання особовим складом військового комісаріату поставлених перед ним завдань; організовувати: взаємодію військового комісаріату з місцевими держадміністраціями, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також органами військового управління та військовими частинами, які розміщені на території відповідальності НОМЕР_4 військового комісаріату, ведення персонально-якісного обліку військовозобов`язаних і призовників, обліку транспортних засобів, що підлягають передачі ІНФОРМАЦІЯ_5 та іншим військовим формуванням під час мобілізації та у воєнний час, розроблення та уточнення плану проведення в особливий період мобілізації людських і транспортних ресурсів на відповідній території, а також разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування розроблення та виконання плану заходів щодо утримання бази оповіщення, збору і поставки мобілізаційних ресурсів військового комісаріату в готовності до використання за призначенням, проведення перевірок готовності підприємств до оповіщення та забезпечення явки громадян, що підлягають призову на військову службу під час мобілізації та у воєнний час, на пункти збору або у військові частини, перевірок стану бронювання військовозобов`язаних на період мобілізації та на воєнний час і виконання військово-транспортного обов`язку, здійснювати контроль за веденням військового обліку військовозобов`язаних та призовників, здійснювати контроль за правомірністю видачі громадянам документів військового обліку, посвідчень та інших документів, забезпечувати: виконання вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції. Відповідно до ст. ст. 2, 9, 11, 16, 58, 59, 130, 111-112, 395 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, ст. ст. 1-4 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, ОСОБА_5 , під час проходження військової служби повинен свято та непорушно дотримуватись Конституції України і законів України, Військової присяги, віддано служити Українському народові, сумлінно і чесно виконувати військовий обов`язок, сумлінно вивчати військову справу, зразково виконувати свої службові обов`язки та бути готовим до виконання завдань, пов`язаних із захистом Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, забезпечувати недоторканність державного кордону та охорону суверенних прав України. Крім цього, відповідно до вищевказаних положень, захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України. Таким чином, проходячи військову службу на посаді заступника військового комісара - начальника відділення рекрутингу та комплектування ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 є особою, яка постійно обіймає в органах державної влади посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих функцій та згідно Примітки 1 до ст. 364 КК України є службовою особою. Разом з цим, відповідно до підпункту «г», п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_5 є суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення. Згідно з ст. 22 вказаного Закону, особам, зазначеним ч. 1 ст. 3 цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов`язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах. Відповідно до ст. ст. 23, 24 Закону України «Про запобігання корупції», особам, зазначеним у пунктах 1, 2 частини першої ст. 3 вказаного Закону, забороняється безпосередньо або через інших осіб вимагати, просити, одержувати подарунки для себе чи близьких їм осіб від юридичних або фізичних осіб, а у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, 4 зобов`язані невідкладно вжити таких заходів: відмовитися від пропозиції; за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію; залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників; письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб`єктів у сфері протидії корупції. Відповідно до Примітки до ст. 368 КК України службовими особами, які займають відповідальне становище, у статтях 368, 368-2, 369 та 382 цього Кодексу є особи, зазначені у пункті 1 примітки до статті 364 цього Кодексу, посади яких згідно із статтею 6 Закону України «Про державну службу» належать до категорії «Б», судді, прокурори і слідчі, а також інші, крім зазначених у пункті 3 примітки до цієї статті, керівники і заступники керівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів та одиниць. Таким чином, ОСОБА_5 будучи заступником військового комісара - начальником відділення рекрутингу та комплектування ІНФОРМАЦІЯ_3 , при виконанні службових обов`язків за посадою, постійно здійснює функції представника влади, обіймає посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, у зв`язку з чим є службовою особою, яка займає відповідальне становище. Відповідно до вимог ст. ст. 19, 68 Конституції України, ОСОБА_5 зобов`язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також неухильно їх додержуватись. Незважаючи на свою обізнаність з вимогами вищевказаних нормативно правових актів, будучи попередженим про обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції», які спрямовані на запобігання корупційним правопорушенням, ОСОБА_5 використав свої службові повноваження у злочинних цілях за наступних обставин. Згідно Указу Президента України ОСОБА_6 від 24 лютого 2021 року №71/2021 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової військової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2021 році» постановлено призвати на строкову військову службу придатних за станом здоров`я до військової служби громадян України чоловічої статі, яким до дня відправлення у військові частини виповнилося 18 років, та старших осіб, які не досягли 27-річного віку і не мають права на звільнення або відстрочку від призову на строкову військову службу: y квітні червні 2021 року та y жовтні грудні 2021 року. Досудовим розслідування встановлено, що у червні 2021 року ОСОБА_7 , котрий перебував на військовому обліку як призовник у ІНФОРМАЦІЯ_6 , у зв`язку з обізнаністю про вищевказаний Указ Президента та бажанням змінити своє місце проживання на місто Здолбунів Тернопільської області, звернувся до свого знайомого ОСОБА_8 , який в минулому працював на посаді у ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_8 з метою консультації та роз`яснення вимог чинного законодавства щодо призову. Під час розмови ОСОБА_8 , дізнавшись про намір ОСОБА_9 стати на військовий облік в ІНФОРМАЦІЯ_8 зателефонував до свого 5 знайомого з числа працівників даної установи який представився військовим комісаром ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_5 з питаннями щодо можливості взяття на військовий облік ОСОБА_7 на що останній повідомив про необхідність обговорення таких питань під час особистої зустрічі. Тоді ж, у ОСОБА_5 виник злочинний умисел, спрямований на особисте збагачення, шляхом одержання неправомірної вигоди для себе за забезпечення прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо взяття ОСОБА_7 на військовий облік та не призову останнього на строкову військову службу та у подальшому вжиття заходів щодо визнання його непридатним для проходження військової служби. У зв`язку з цим, ОСОБА_5 з метою реалізації злочинного умислу, спрямованого на особисте збагачення, всупереч інтересам служби, переслідуючи корисливий мотив, 30 червня 2021 року перебуваючи на території залізничного вокзалу міста Рівне, в присутності ОСОБА_8 повідомив ОСОБА_9 про те, що взяття останнього на військовий облік у підконтрольній ОСОБА_5 установі може тривати значний час і може закінчитися негативно у вигляді прийняття рішення про відмову від взяття на облік. Однак, у разі надання йому ОСОБА_5 грошових коштів у розмірі 1500 доларів США, ІНФОРМАЦІЯ_4 прийме рішення щодо взяття ОСОБА_7 на військовий облік та в подальшому, як додаткову послугу, не здійснить призов ОСОБА_7 на строкову військову службу шляхом вживання заходів щодо визнання його непридатним для проходження військової служби. ОСОБА_7 , усвідомлюючи, що у разі невиконання протиправних вимог ОСОБА_5 , для нього настануть негативні наслідки у вигляді відмови від взяття на військовий облік, не бажаючи їх настання, будучи поставленим у безвихідь змушений був погодитися на протиправні вимоги ОСОБА_5 . Однак, розуміючи незаконність зазначених вимог та усвідомлюючи, що надання неправомірної вигоди є кримінально-караним діянням, не бажаючи бути притягненим до кримінальної відповідальності та бажаючи викрити незаконні дії службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_7 звернувся з відповідною заявою до правоохоронних органів та почав діяти під їхнім контролем, з метою викриття злочинної діяльності останніх. У подальшому, близько 15 год. 07 липня 2021 року, ОСОБА_7 згідно попередньої домовленості з ОСОБА_5 прибув в супроводі ОСОБА_8 до закладу (бару) «Три валети» за адресою: Тернопільська обл., Кременецький р-н, с. Плоске, вул. Польова, 22. Під час вказаної зустрічі, ОСОБА_5 , переслідуючи злочинний умисел спрямований на особисте збагачення, всупереч інтересам служби, переслідуючи корисливий мотив, отримав від ОСОБА_9 грошові кошти у розмірі 1500 доларів США (за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим НБУ станом на 07 липня 2021 року становить 40 874 гривень), котрі особисто перерахував та помістив до гаманця, що знаходився в наплічній сумці, за забезпечення прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо взяття ОСОБА_7 на військовий облік та подальшого не призову останнього на строкову військову службу шляхом вжиття заходів щодо визнання його непридатним для проходження військової служби.
Після цього, ОСОБА_5 в порядку ст. 208 КПК України затримали працівники правоохоронних органів та вилучили вищевказану неправомірну вигоду у розмірі 1500 доларів США. 08 липня 2021 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України. На думку слідчого, обґрунтованість підозри ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення повністю підтверджується зібраними доказами, а саме: повідомленням ОСОБА_7 про вчинення кримінального правопорушення від 30 червня 2021року; показаннями свідка ОСОБА_8 від 02 липня 2021 року та 08 липня 2021 року; показаннями свідка ОСОБА_7 від 01 липня 2021 року та 08 липня 2021 року; протоколом про ідентифікацію, вручення та помічення грошових коштів від 07 липня 2021 року; протоколом затримання ОСОБА_5 від 07 липня 2021 року, під час якого виявлено та вилучено грошові кошти в розмірі 1500 доларів США, серії та номінали яких повністю співпадають з серіями та номіналами купюр, відображеними у протоколі про ідентифікацію, вручення та помічення грошових коштів від 07 липня 2021 року. Окрім цього, під час даної слідчої дії на поверхні купюр виявлено світіння жовтого (світло зеленого) кольору, що може свідчити про наявність на них слідових залишків спецхімречовини «Промінь-1»; протоколом освідування ОСОБА_5 від 07 липня 2021 року, під час якого на долонях рук останнього виявлено світіння світло-жовтого кольору.
Відповідно до ст. 12 КК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 368 КК України, є тяжким злочином за вчинення якого передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від п`яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, з конфіскацією майна.
14 липня 2020 року встановлено, що ОСОБА_5 , на праві приватної власності належить земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер 6823985300:04:028:0007 та автомобіль марки Hyundai Accent, д.н.з. НОМЕР_1 , vin код НОМЕР_2 .
Посилаюсь на вищевикладене, а також враховуючи те, що зазначені об`єкти майна перебувають у приватній власності підозрюваного ОСОБА_5 стосовно якого внесено заставу та запобіжний захід застосований до нього не пов`язаний з обмеженням пересування, на даний час існує ризик зміни їх права власності шляхом продажу (дарування), просив задовольнити клопотання. Розгляд клопотання просив проводити без участі ОСОБА_5 та його представників.
Оскільки слідчим не доведено, що є необхідність розгляду клопотання без виклику власника майна, тому його виклик здійснювався відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України.
У судове засідання прокурор ОСОБА_4 надіслав заяву про розгляд без його участі, згідно з якою клопотання підтримує та просить задовольнити.
Власник майна ОСОБА_5 , будучи належним чином повідомленим про дату час та місце розгляду клопотання, у судове засідання не з`явився, про причини неявки не повідомив.
Неприбуття зазначених осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання, відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України.
Розглянувши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя приходить до таких висновків:
З матеріалів клопотання вбачається, що третім слідчим відділом (з дислокацією у м. Тернополі) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62021140030000052 від 01 липня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368, ч. 4 ст. 426-1 КК України.
Як убачається із протоколу затримання особи, підозрюваної у вчиненні злочину від 07 липня 2021 року, о 15 год. 55 хв. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , було затримано відповідно до ст. 208 КПК України.
08 липня 2021 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, тобто у одержанні неправомірної вигоди службовою особою для себе за вчинення ним в інтересах третьої особи, будь-яких дій з використанням наданого йому службового становища, вчиненому службовою особою, яка займає відповідальне становище, поєднаним з вимаганням неправомірної вигоди.
Відповідно до повідомлення Державної судової адміністрації України №930/03/21 від 12 липня 2021 року, на депозитний розрахунковий рахунок 12 липня 2021 року було внесено грошові кошти в сумі 136200 (сто тридцять шість тисяч двісті) гривень, як заставу за ОСОБА_5 .
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №265468705 від 12 липня 2021 року земельна ділянка з кадастровим номером 6823985300:04:028:0007 площею 2 га, належить на праві приватної власності ОСОБА_5 . Крім цього, зазначено, що інше речове право, а саме право оренди цієї земельної ділянки відповідно до договору оренди землі від 05 травня 2021 року, належить Сільськогосподарському кооперативу «УЛАШАНІВСЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 03789502).
У реєстраційній картці транспортного засобу вказано, що автомобіль марки «Hyundai» моделі «Accent», д.н.з. НОМЕР_1 , vin код НОМЕР_2 , сірого кольору, належить ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2
Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Тобто, арешт майна - це захід забезпечення кримінального провадження, спрямований на запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження майна.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.
Згідно зч.5ст.170КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Зважаючи на те, що ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, санкція якого передбачає позбавлення воліна строквід п`ятидо десятироків зпозбавленням праваобіймати певніпосади чизайматися певноюдіяльністю настрок дотрьох років,з конфіскацієюмайна,а майно, арешт на яке просить накласти слідчий, може підлягати конфіскації як виду покарання, враховуючи, що незастосування арешту даного майна може призвести до його відчуження, наявні визначені законом підстави для накладення арешту.
Таким чином, слідчий суддя вважає, що слідчим, шляхом надання відповідних доказів, доведено наявність підстав вважати, що мають місце усі передбачені ч. 2 ст. 173 КПК України обставини, сукупність яких є умовою надання слідчим суддею дозволу на арешт майна, шляхом заборони його відчуження.
Разом з тим, вимоги слідчого про надання дозволу на арешт майна шляхом розпорядження та використання не можуть бути задоволені, оскільки, прокурором та слідчим не доведено те, яким чином використання та розпорядження даною земельною ділянкою та автомобілем може унеможливити їх подальшу конфіскацію.
У зв`язку з наведеним клопотання слід задовольнити частково.
Керуючись ст. ст. 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИЛА:
Клопотання задовольнити частково.
Накласти арешт на земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 6823985300:04:028:0007 та автомобіль марки «Hyundai Accent», д.н.з. НОМЕР_1 , vin код НОМЕР_2 , які перебувають у приватній власності ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом заборони їх відчуження.
У задоволенні решти вимог відмовити.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим третього слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові, ОСОБА_3 .
Копію ухвали надіслати слідчому та власнику майна ОСОБА_5 .
Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді може бути подана безпосередньо до Тернопільського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення, а особою, яка не була присутньою при оголошенні ухвали протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали.
Згідно ст. 174 КПК України підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98471710 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Сташків Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні