СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 травня 2010 р. Справа № 2а-4068/10/1870
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Соколова В.М.
за участю секретаря судового засідання- Шаповал Є.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в місті Суми до приватної фірми АЦ "Сервіс-Центр" про припинення юридичної особи ,-
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція в місті Суми (далі по тексту –позивач, ДПІ в місті Суми) звернулась до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу приватну фірму АЦ "Сервіс-Центр" (далі по тексту –відповідач, ПФ АЦ "Сервіс-Центр "). Свої вимоги мотивує, тим, що ПФ АЦ "Сервіс-Центр ", яке 28.08.1997 р. відділом державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності Сумської міської ради було зареєстроване як юридична особа, всупереч вимог п.1 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» з лютого 2009 року та по теперішній час не подає до ДПІ в місті Суми податкову звітність.
Представник позивача в судове засідання не з’явився, справу просив розглядати за його відсутності (а.с.3).
Відповідач, належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи (а.с.11), в судове засідання не з’явився, заперечень стосовно позовних вимог не надсилав.
Перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позов задовольнити, виходячи з наступного.
В судовому засіданні встановлено, що ПФ АЦ "Сервіс-Центр " зареєстроване 28.08.1997 р. відділом державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності Сумської міської ради як юридична особа та взяте на облік в ДПІ в місті Суми, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності –юридичної особи (а.с.4), копією довідки №17505/9/15-106 від 17.03.2010 р. (а.с.7).
Згідно статті 33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам —правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 2. ст. 38 зазначеного Закону однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Як вбачається з довідки №17505/9/15-106 від 17.03.2010 р. (а.с.7) відповідач з лютого 2009 року та по теперішній час не звітує про свою підприємницьку діяльність перед ДПІ в місті Суми господарську діяльність не здійснює, заборгованість зі сплати податків і зборів за відповідачем не значиться.
Таким чином, судом встановлено, що відповідач не виконує вимогу п.1 ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування”, та більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи ПФ АЦ "Сервіс-Центр " є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи.
Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов’язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора.
Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи - приватної фірми АЦ "Сервіс-Центр ".
За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення складу комісії з припинення юридичної особи, приватна фірма АЦ "Сервіс-Центр ", покладається на державного реєстратора.
На підставі викладеного та керуючись ст. 33,38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», ст.9,11, 94 159,161,162,163 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до приватної фірми АЦ "Сервіс-Центр" про припинення юридичної особи –задовольнити.
Припинити юридичну особу приватну фірму АЦ "Сервіс-Центр" (код ЄДРПОУ 24003055), зареєстровану відділом державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності Сумської міської ради 28.08.1997 р.
Копію постанови після набрання нею законної сили надіслати державному реєстратору виконавчого комітету Сумської міської ради (м-н Незалежності, 2, м.Суми, 40024) для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду в десятиденний строк з дня складення постанови в повному обсязі та подання після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя В.М. Соколов
Повний текст постанови складено 31.05.2010 р.
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2010 |
Оприлюднено | 28.08.2010 |
Номер документу | 9848290 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
В.М. Соколов
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні