< Копія >
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 червня 2010 р. Справа № 2а-4745/10/1870
Сумський окружний адміні стративний суд у складі:
головуючого судді - Опімах Л.М.,
за участю секретаря судово го засідання- Шевченко В.М.,
представника позивача - Г руздо Т.С., представника від повідача - Антосян Н.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Суми адміністрат ивну справу за позовом Сумс ького обласного відділення Ф онду соціального захисту інв алідів до Охтирського комун ального підприємства шкільн ого харчування "Мрія" про стя гнення адміністративно-госп одарських санкцій та пені ,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Сумське обласне в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів, звернувс я до Сумського окружного адм іністративного суду з адміні стративним позовом, в якому п росить стягнути з відповідач а - Охтирського комунальног о підприємства шкільного хар чування "Мрія" (далі по тексту - відповідач) - адміністра тивно-господарські санкції т а пеню на загальну суму 7318,59 грн , мотивуючи свої вимоги тим, що відповідач, який до 16.04.2010 повин ен був самостійно сплатити а дміністративно-господарськ і санкції, не виконав свого об ов' язку, чим спричинив збит ки державі в особі Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і та пояснив, що станом на день розгляду справи року заборг ованість відповідача зі спла ти адміністративно-господар ських санкцій та пені залиша ється не сплаченою і складає 7318,59 грн.
Представник відповідача у судовому засіданні позов не визнав, просив у його задовол енні позивачу відмовити.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, вивчивши м атеріали справи, дослідивши письмові докази по справі у ї х сукупності, суд вважає, що по зов підлягає задоволенню, ви ходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 19 Закон у України «Про основи соціал ьної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року N 875-XII (далі по тексту - Закон) д ля підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій громадськи х організацій інвалідів, фіз ичних осіб, які використовую ть найману працю, установлює ться норматив робочих місць для працевлаштування інвалі дів у розмірі чотирьох відсо тків середньооблікової чисе льності штатних працівників облікового складу за рік, а як що працює від 8 до 25 осіб, - у кіль кості одного робочого місця.
Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів.
Як вбачається з матеріалів справи, у 2009 році звіти за форм ою № 3-ПН "Звіт про наявність ва кансій" з заявкою про направл ення на їх підприємство для п рацевлаштування інвалідів н е надходили (а.с. 11).
Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону підприємства, установи, орга нізації, у тому числі підприє мства, організації громадськ их організацій інвалідів, фі зичні особи, які використову ють найману працю, де середнь ооблікова чисельність працю ючих інвалідів менша, ніж уст ановлено нормативом, передба ченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідни м відділенням Фонду соціальн ого захисту інвалідів адміні стративно-господарські санк ції, сума яких визначається в розмірі середньої річної за робітної плати на відповідно му підприємстві, установі, ор ганізації, у тому числі підпр иємстві, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичної особи, яка використ овує найману працю, за кожне р обоче місце, призначене для п рацевлаштування інваліда і н е зайняте інвалідом. Для підп риємств, установ, організаці й, у тому числі підприємств, ор ганізацій громадських орган ізацій інвалідів, фізичних о сіб, на яких працює від 8 до 15 ос іб, розмір адміністративно-г осподарських санкцій за робо че місце, призначене для прац евлаштування інваліда і не з айняте інвалідом, визначаєть ся в розмірі половини середн ьої річної заробітної плати на відповідному підприємств і, в установі, організації, у т ому числі підприємстві, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, у фізичної ос оби, яка використовує найман у працю.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону порушення термінів сплати а дміністративно-господарськ их санкцій тягне за собою нар ахування пені. Пеня обчислює ться виходячи з 120 відсотків р ічних облікової ставки Націо нального банку України, що ді яла на момент сплати, нарахов аної на повну суму недоїмки з а весь її строк.
Таким чином, за 1 робоче місц е, призначене для працевлашт ування інваліда і не зайняте інвалідом, відповідач до 16.04.2010 року повинен був самостійно сплатити адміністративно-го сподарські санкції у сумі 7292,31 грн, що підтверджується розр ахунком суми позову, пред' я вленого щодо стягнення забор гованості по сплаті адмініст ративно-господарських санкц ій за незайняті робочі місця для працевлаштування інвалі дів та звітом про зайнятість і працевлаштування інваліді в за 2009 рік (а.с. 5, 6).
За порушення термінів спла ти адміністративно-господар ських санкцій відповідачу бу ло нараховано пеню в сумі 26,28 гр н (а.с. 4).
Оскільки вказані суми відп овідачем не сплачено, за ним у творилася заборгованість у р озмірі 7318,59 грн.
Несплата відповідачем кош тів до Державного бюджету Ук раїни за не створене у 2009 році р обоче місце для працевлаштув ання інваліда перешкоджає на лежному та своєчасному повно му фінансуванню заходів по с оціальній, трудовій, фізкуль турно-спортивній та професій ній реабілітації інвалідів т а надання цільової позики на створення робочих місць для інвалідів, завдає значної шк оди державним інтересам, не д озволяє повною мірою створит и інвалідам необхідні умови, які дають змогу вести повноц інний спосіб життя.
Заборгованість відповідач ем у повному обсязі не сплаче на, що підтверджується розра хунком Сумського обласного в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів завданих збитків за нестворені в 2009 роц і робочі місця для працевлаш тування інвалідів по Охтирсь кому комунальному підприємс тву шкільного харчування "Мр ія" (а.с. 4), і складає 7318,59 грн, у т. ч.:
7292,31 грн - адміністративно-г осподарські санкції;
26,28 грн - пеня за несвоєчасн у сплату адміністративно-гос подарських санкцій.
Таким чином судом достовір но встановлено, що заборгова ність відповідача перед бюдж етом станом на день розгляду справи залишається не сплач еною і складає 7318,59 грн, що підтв ерджується матеріалами спра ви, тому суд вважає, що вимоги позивача щодо стягнення вказ аної суми адміністративно-го сподарських санкцій є обґрун тованими та такими, що підляг ають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов Сумського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів до Охтирсько го комунального підприємств а шкільного харчування "Мрія " про стягнення адміністрат ивно-господарських санкцій т а пені - задовольнити.
Стягнути з Охтирського ком унального підприємства шкіл ьного харчування "Мрія" (42700, Сум ська область, м. Охтирка, вул. Б атюка, 5, МФО 337278, розрахунковий р ахунок 26006301705970, банк: Філія "Відді лення Промінвестбанку в м. Су ми", код ЄДРПОУ 14007922) на користь С умського обласного відділен ня Фонду соціального захисту інвалідів (40030, м. Суми, вул. Горь кого, 2, отримувач: ГУДКУ у Сумс ькій області, рахунок 31212230700002, МФ О 837013, ЄДРПОУ 14004771) заборгованіст ь зі сплати адміністративно- господарських санкцій у розм ірі 7292,31 грн та пені в сумі 26,28 грн , а разом стягнути 7318,59 (сім тисяч триста вісімнадцять грн 59 грн ) грн.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Сумський окружний адм іністративний суд шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня складе ння постанови в повному обся зі та подання після цього про тягом двадцяти днів апеляцій ної скарги, або без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо апеляц ійна скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня. Якщо постанову було прого лошено у відсутності особи, я ка бере участь у справі, то стр ок подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пос танови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя < Текст > Л.М. Опіма х
< з оригіналом згідно >
< Суддя > < Довідник >
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2010 |
Оприлюднено | 28.08.2010 |
Номер документу | 9848484 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
Л.М. Опімах
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні