ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2464/21
19 липня 2021 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючого судді Баранюка А.З.
за участю:
секретаря судового засідання Габрилецької С.Є.
представника позивача: Моленя Р.Б.;
представника відповідачів: Мудрого О.А.;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного Управління Державної податкової служби України у Тернопільській області:
від 03.09.2020 № 48056/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 84 від 17.07.2020 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 84 від 17.07.2020, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль";
від 08.09.2020 р. № 48700/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 86 від 30.07.2020 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 86 від 30.07.2020, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль";
від 29.01.2021 р. № 4879/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 345 від 07.12.2020 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 345 від 07.12.2020, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль".
від 29.01.2021 р. № 4862/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 346 від 07.12.2020 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 346 від 07.12.2020, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль".
від 24.02.2021 р. № 9463/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 11.01.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 11.01.2021, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль".
від 02.03.2021 р. № 10220/43524558/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 11.01.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 11.01.2021, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль".
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 10 липня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та Приватним підприємством "Креатор - Буд" укладено Договір підряду № 10/07, предметом якого є виконання робіт по зовнішньому утепленню та оздобленню у багатоквартирному житловому будинку за адресою: АДРЕСА_2.
05 жовтня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та Приватним підприємством "Креатор - Буд" укладено Договір підряду № 05/10 від 05 жовтня 2020 року, предметом якого є виконання підрядних робіт по зовнішньому утепленню та оздобленню фасаду багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_1 .
За наслідками виконання робіт та здійснення оплати відповідно до умов Договору №10/07 та Договору №05/10 позивачем було складено, виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 84 від 17.07.2020 на суму 100000,00 грн (ПДВ 16666,666 грн); податкову накладну № 86 від 30.07.2020 на суму 200000,00 грн (ПДВ 33333,334 грн); податкову накладну № 345 від 07.12.2020 на суму 397632,34 грн (ПДВ 66272,056 грн); податкову накладну № 346 від 07.12. 2020 на суму 444218,02 грн. (ПДВ 74036,336 грн); податкову накладну № 8 від 11.01.2021 на суму 422276,92 грн (ПДВ 70379,486 грн); податкову накладну №9 від 11.01.2021 на суму 1516935,77 грн (ПДВ 252822,628 грн).
Однак реєстрацію вказаних податкових накладних зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. На вимогу контролюючого органу позивач по накладних, реєстрацію яких зупинено, надав повідомлення, в яких містилося пояснення та копії документів щодо проведення господарських операцій.
За результатами розгляду поданих пояснень та документів Головним управлінням ДПС в Тернопільській області прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної від 25.01.2021 № 2339112/43524558, від 25.01.2021 № 2339110/43524558, від 17.02.2021 № 2407363/43524558 та від 19.02.2021 № 2413691/43524558.
Проте, позивач вважає зазначені рішення протиправними та прийнятими з порушенням норм чинного законодавства, оскільки відсутні підстави для відмови у реєстрації, а відтак, оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, на думку позивача, підлягає скасуванню, що стало причиною звернення до суду.
Ухвалою судді від 30.04.2021 позовну заяву було залишено без руху та надано позивачу строк для усунення її недоліків шляхом шляхом подання до суду заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду та доказів поважності причин його пропуску.
Ухвалою судді від 20.05.2021 визнано неповажними причини пропуску строку на звернення до суду. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії в частині визнання протиправними та скасування рішень комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.09.2020 № 48056/43524558/2 та від 08.09.2020 № 48700/43524558/2 та похідних вимог щодо зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних накладну від 17.07.2020 №84 та накладну від 30.07.2020 № 86 повернуто позивачу.
Також ухвалою судді від 20.05.2021 позовну заяву в іншій частині позовних вимог прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №500/2464/21. Постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Ухвалою суду від 22.06.2021 розгляд справи було відкладено.
Судове засідання 05.07.2021 не проводилося у зв`язку із перебування головуючого судді у відпустці.
05.07.2021 представник відповідача подав до суду відзив на адміністративний позов, в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог та, серед іншого вказує, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних №8, №9 та №345, №346 прийняті з підстав ненадання платником копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Крім того вказує на те, що до податкових накладних №345 та №346 від 07.12.2020 не надано документів щодо підтвердження відповідності будівельних матеріалів (сертифікатів якості), що придбавались та використовувались при виконанні будівельно-монтажних робіт, до податкової накладної №8 від 11.01.2021 не подано розрахункових документів на придбання по операціях субпідряду, до податкової накладної №9 від11.01.2021 не подано договорів по придбаних товарно-матеріальних цінностях, що використовувались для надання послуг та розрахункових документів по операціях субпідряду.
Ухвалами суду від 12.07.2021 та від 14.07.2021 розгляд справи було відкладено.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити. Просив визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби України у Тернопільській області про відмову у реєстрації податкових накладних від 25.01.2021 № 2339112/43524558, від 25.01.2021 № 2339110/43524558, від 17.02.2021 № 2407363/43524558 та від 19.02.2021 № 2413691/43524558 та зобов`язати зареєструвати податкові накладні №8, №9 та №345, №346.
Таким чином, позивач помилково в позовній заяві вказав номери та дати рішень про розгляд скарг замість рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечив, просив відмовити в їх задоволенні.
Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення сторін, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, встановив наступні факти.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" 21.02.2020 зареєстроване як юридична особа, перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області, основний вид діяльності організація будівництва будівель (КВЕД 41.10).
10 липня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та Приватним підприємством "Креатор - Буд" укладено Договір підряду № 10/07, предметом якого є виконання робіт по зовнішньому утепленню та оздобленню у багатоквартирному житловому будинку за адресою: АДРЕСА_2 .
Згідно умов п. 6.1 Договору № 10/07, загальна вартість підрядних робіт та витрати підрядника на їх виконання визначаються сторонами у договірному порядку згідно кошторисів та актів виконаних робіт.
Відповідно до умов п. 6.3 Договору № 10/07, вартість робіт за цим Договором вказується з врахуванням ПДВ.
Згідно умов п. 6.4 Договору № 10/07, оплата замовником винагороди здійснюється шляхом перерахування авансового платежу на поточний рахунок підрядника у розмірі 100000,00 гривень, а решту вартості робіт згідно обсягів фактичного виконаних робіт підрядником на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт, не пізніше 5 (п`яти) банківських днів.
05 жовтня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" та Приватним підприємством "Креатор - Буд" укладено Договір підряду № 05/10, предметом якого є виконання підрядних робіт по зовнішньому утепленню та оздобленню фасаду багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_1 .
Згідно умов п. 6.1 Договору № 05/10, загальна вартість підрядних робіт та витрати підрядника на їх виконання визначаються сторонами у договірному порядку згідно кошторисів та актів виконаних робіт.
Відповідно до п. 6.3 Договору № 05/10, оплата замовником винагороди здійснюється шляхом перерахування авансового платежу на поточний рахунок підрядника у розмірі 400000,00 грн, решту вартості робіт згідно обсягів фактично виконаних робіт підрядником на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт, не пізніше 5 (п`яти) банківських днів з моменту їх підписання.
За наслідками виконання робіт та здійснення оплати відповідно до умов Договору №10/07 та Договору №05/10 позивачем було складено, виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 345 від 07.12.2020 на суму 397632,34 грн (ПДВ 66272,056 грн); податкову накладну № 346 від 07.12. 2020 на суму 444218,02 грн. (ПДВ 74036,336 грн); податкову накладну № 8 від 11.01.2021 на суму 422276,92 грн (ПДВ 70379,486 грн); податкову накладну №9 від 11.01.2021 на суму 1516935,77 грн (ПДВ 252822,628 грн).
Відповідач прийняв зазначені податкові накладні, але їх реєстрація була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України. Відповідачем було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, яка зазначена в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрації/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН.
На виконання квитанцій 23.12.2020, 28.12.2020, 27.01.2021 позивачем було надіслало контролюючому органу пояснення до якого було долучено копії документів, які підтверджують реальність здійснення господарської операції, зокрема:
щодо податкової накладної № 345 від 07.12.2020 договір підряду № 10/07 від 10 липня 2020; довідку про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020; кошторис (додаток № 1 до договору підряду № 10/07); календарний графік виконання робіт (додаток № 2 до договору підряду №10/07); акт приймання-передачі фронту робіт (додаток № 3 до договору підряду №10/07); договір безоплатної оренди нежилого приміщення № 1 від 02.03.2020; акт приймання виконання будівельних робіт за грудень 2020; заключну виписку за період з 10.12.2020 по 10.12.2020; платіжне доручення № 10708 від 10.12.2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 07.07.2020 № 677); договір субпідряду від 11/07-2020 від 11.07.2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 21.11.2018 р. № 387); акт № 31 здачі прийняття робіт за договором № 11/07-2020 від 11 липня 2020; видаткова накладна № Із-00001933 від 24.11. 2020; товаро транспортну накладну № Із-4480 від 24.11.2020; видаткову накладну № 44684 від 30 листопада 2020; товаро-транспортну накладну № Р44684 від 30.11.2020 ; видаткову накладну № 43571 від 23.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р43571 від 23.11.2020; видаткову накладну № 347 від 21.10.2020; видаткову накладну № 65002873 від 24.11.2020; видаткову накладну № р-003636 від 24.09.2020; товарно-транспортну накладну № 65000738 від 24.11.2020; накладну № 35020 від 29.10.2020; товарно-транспортну накладну № 35020 від 30.10.2020; видаткову накладну № 3495 від 05.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р3495 від 05.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 17.11.2020; товарно-транспортну накладну № 5004220620 від 20.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 20.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; товарно-транспортну накладну № 5004222308 від 23.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 27.11.2020; товарно-транспортну накладну № 5004223881 від 27.11.2020; оборотну-сальдову відомість по рахунку 361 за грудень 2020; оборотну-сальдову відомість по рахунку 361 за 4 квартал 2020; заключну виписку за період з 10.12.2020 по 10.12.2020; платіжне доручення № 404 від 10.12.2020; платіжне доручення № 398 від 07.12.2020; платіжне доручення № 390 від 30.11.2020; платіжне доручення № 376 від 24.11.2020; платіжне доручення № 324 від 28.10.2020; платіжне доручення № 237 від 14.09.2020; платіжне доручення № 401 від 08.12.2020; платіжне доручення № 302 від 16.10.2020; платіжне доручення № 379 від 24.11.2020; платіжне доручення № 403 від 10.12.2020;платіжне доручення № 399 від 07.12.2020;
щодо податкової накладної № 346 від 07.12.2020 договір підряду № 05/10 від 05 жовтня 2020; договір безоплатної оренди нежилого приміщення № 1 від 02.03.2020; платіжне доручення № 10680 від 09.12.2020; довідку про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020; акт приймання виконання будівельних робіт за грудень 2020; заключну виписку за період з 09.12.2020 по 09.12.2020; акт № 31 здачі прийняття робіт за договором № 26/10-2020 від 26 жовтня 2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 07.07.2020 № 677); договір субпідряду № 26/10-2020 від 26.10.2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 21.11.2018 № 387); видаткову накладну № 274 від 12.10.2020; видаткову накладну № Із-00001767 від 29.10.2020; товаро-транспортну накладну № ІЗ-4112 від 29.10.2020; видаткову накладну № 280 від 16.10.2020; видаткову накладну № 43571 від 23.11.2020; товаро-транспортну накладну № Р43571 від 23.11.2020; видаткову накладну № 347 від 21.10.2020; видаткову накладну № 65002873 від 24.11.2020; товаро-транспортну накладну № 65000738 від 24.11.2020; видаткову накладну № р-0003636 від 24.09.2020; накладну № 35020 від 29.10.2020; товаро-транспортну накладну № 35020 від 30.10.2020; видаткову накладну № 3495 від 05.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 20.11.2020; товаро-транспортну накладну № Р3495 від 05.11.2020; товаро-транспортну накладну № 5004220620 від 20.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 27.11.2020; товаро-транспортну накладну № 5004222308 від 23.11.2020; товаро-транспортну накладну № 5004223881 від 27.11.2020; оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за грудень 2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за 4 квартал 2020; платіжне доручення № 404 від 10.12.2020; платіжне доручення № 398 від 07.12.2020; платіжне доручення № 390 від 30.11.2020; платіжне доручення № 376 від 24.11.2020; платіжне доручення № 324 від 28.10.2020; платіжне доручення № 237 від 14.09.2020; платіжне доручення № 401 від 08.12.2020; платіжне доручення № 302 від 16.10.2020; платіжне доручення № 379 від 24.11.2020; платіжне доручення № 348 від 10.11.2020; платіжне доручення № 339 від 05.11.2020; платіжне доручення № 296 від 12.10.2020;
щодо податкової накладної № 8 від 11.01.2021 договір підряду № 05/10 від 05 жовтня 2020; договір безоплатної оренди нежилого приміщення № 1 від 02.03.2020; довідка ДП "УкрНДНЦ" № 5-10/04-09-2242 від 25.08.2016; платіжне доручення № 474 від 10.02.2021; платіжне доручення № 362 від 18.01.2021; довідка про вартість виконаних будівельних робіт за січень 2021; акт приймання виконання будівельних робіт за січень 2021; оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за січень 2021- лютий 2021; оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за січень 2021- лютий 2021; заключну виписку за період з 01.01.2021 по 31.01.2021; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 07.07.2020 № 677); видаткову накладну № р-0003636 від 24.09.2020; платіжне доручення № 237 від 14.09.2020; видаткову накладну № 280 від 16 жовтня 2020; платіжне доручення № 339 від 05.11.2020; накладну № 38948 від 27.11.2020; рахунок № 46872 від 25.11.2020; платіжне доручення № 388 від 30.11.2020; видаткову накладну № 3495 від 05.11.2020; рахунок на оплату № 3495 від 05.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р-3495 від 05.11.2020; платіжне доручення № 376 від 24.11.2020; видаткову накладну № 65002992 від 08.12.2020; рахунок-фактуру № 65003159 від 08.12.2020; товарно-транспортну накладну № 65000766 від 08.12.2020; платіжне доручення № 414 від 18.12.2020; видаткову накладну № із-00001933 від 24.11.2020; товаро-транспортну накладну №Із-4480 від 24.11.2020; платіжне доручення № 399 від 07.12.2020; видаткова накладна (додаток) від 11.12.2020; товаро-транспортну накладну № 5004229306 від 11.12.2020; платіжне доручення № 422 від 23.12.2020; видаткову накладну (додаток) від 17.12.2020; товарно-транспортну накладну № 5004229844 від 17.12.2020; платіжне доручення № 434 від 24.12.2020; договір субпідряду № 26/10/2020 від 26.10.2020; заключна виписка за період з 18.01.2021 по 18.01.2021; акт № 31 здачі прийняття робіт за договором № 26/10-2020 від 26 жовтня 2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 21.11.2018 р. № 387);
щодо податкової накладної № 9 від 11.01.2021 договір підряду № 10/07 від 10 липня 2020; платіжне доручення № 440 від 29.12.2020; договір поставки № 589 від 22.12.2020; договір поставки товару № 2721 від 04.05.2020; договір купівлі-продажу №45/20 від 30.04.2020; договір № 03/04 від 17.04.2020; договір на поставку товару № 0Г0026 від 29.04.2020; договір купівлі-продажу № 31/08-1 від 31.08.2020; договір купівлі-продажу № 28042020/1 від 02.04.2020; довідку про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020; заключну виписку за період з 19.01.2021 по 19.01.2021; заключну виписку за період з 01.01.2021 по 31.01.2021; договір безоплатної оренди нежилого приміщення № 1 від 02.03.2020; платіжне доручення № 385 від 19.01.2021; акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020; декларацію (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 07.07.2020 № 677); оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за січень 2021 - лютий 2021; оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за січень 2021- лютий 2021; видаткову накладну № 274 від 12.10.2020; платіжне доручення № 296 від 12.10.2020; видаткову накладну №280 від 16.10.2020; платіжне доручення № 339 від 05.11.2020; видаткову накладну № 65002873 від 24.11.2020; товаро-транспортну накладну № 65000738 від 24.11.2020; видаткову накладну № 65002992 від 08.12.2020; рахунок-фактуру № 65003159 від 08.12.2020; платіжне доручення № 401 від 08.12.2020; товарно-транспортну накладну № 65000766 від 08.12.2020; платіжне доручення № 414 від 18.12.2020; видаткову накладну № Із-00001951 від 01.12.2020; товарно-транспортну накладну № Із-4543 від 01.12.2020; платіжне доручення № 408 від 15.12.2020; видаткову накладну № р-0004276 від 22.12.2020; платіжне доручення № 415 від 18.12.2020; видаткову накладну № Із-00001933 від 24.11.2020; товарно-транспортну накладну № Із-4480 від 24.11.2020; платіжне доручення № 399 від 07.12.2020; видаткову накладну № р-0003636 від 24.09.2020; платіжне доручення № 237 від 14.09.2020; накладну № 35020 від 29.10.2020; товарно-транспортну накладну № 35020 від 30.10.2020; платіжне доручення № 324 від 28.10.2020; накладну № 38948 від 27.11.2020; рахунок № 46872 від 25.11.2020; платіжне доручення № 388 від 30.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 17.12.2020; товарно-транспортну накладну № 5004229844 від 17.12.2020; платіжне доручення № 434 від 24.12.2020; видаткову накладну (додаток) від 27.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 27.11.2020; товарно-транспортну накладну № 5004223881 від 27.11.2020; платіжне доручення № 404 від 10.12.2020; видаткову накладну (додаток) від 11.12.2020; товарно-транспортну накладну № 5004229306 від 11.12.2020; платіжне доручення № 422 від 23.12.2020; видаткову накладну (додаток) від 20.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 20.11.2020; товарно-транспортну накладну № 500422620 від 20.11.2020; платіжне доручення № 390 від 30,11.2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; видаткову накладну (додаток) від 23.11.2020; товарно-транспортну накладну № 5004222308 від 23.11.2020; платіжне доручення № 398 від 07.12.2020; видаткову накладну № 4063 від 17.12.2020; товарно-транспортну накладну № Р4063 від 17.12.2020; рахунок на оплату № 4063 від 17.12.2020; видаткову накладну № 3505 від 05.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р3505 від 05.11.2020 року; рахунок на оплату № 3505 від 05.11.2020; платіжне доручення № 376 від 24.11.2020; видаткову накладну № 3495 від 05.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р3495 від 05.11.2020; рахунок на оплату № 3495 від.05.11.2020; платіжне доручення № 376 від 24.11.2020; видаткову накладну № 48284 від 23.12.2020; товарно-транспортну накладну № Р4884 від 23.12.2020; платіжне доручення № 437 від 24.12.2020; видаткову накладну № 44684 від 30.11.2020; товарно-транспортну накладну № Р44684 від 30.11.2020; платіжне доручення № 403 від 10.12.2020; декларація (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 21.11.2018 № 387); акт № 33 здачі-прийняття робіт за договором № 11/07-2020 від 11 липня 2020; договір субпідряду 11/07-2020 від 11.07.2020.
Однак, не зважаючи на подані документи та пояснення, контролюючий орган прийняв:
рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі від 29.01.2021 року № 2339112/43524558, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 345 від 07.12.2020 року з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;
рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі від 29.01.2021 року № 2339110/43524558, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 346 від 07.12.2020 року, з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунки- фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;
рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі від 24.02.2021 року № 2407363/43524558, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 8 від 11.01.2021 року, з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;
рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі від 02.03.2021 року № 2413691/43524558, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 9 від 11.01.2021 року, з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Позивачем було подано скарги на вказані рішення до Державної податкової служби України за результатами розгляду яких контролюючим органом прийнято рішення №4879/43524558/2 від 29.01.2021, № 9463/43524558/2 від 24.02.2021, №10220/43524558/2 від 02.03.2021 про залишення скарг без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 КАС у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.22.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до пункту 2 Порядку № 1165 критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункту 7 Порядку № 1165).
Згідно пунктів 10 та 11 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
При цьому, відповідно до пунктів 4-7, 9, 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 № 520, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 № 1245/34216 (далі - Порядок № 520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).
Згідно з Додатку до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 10) у рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісія зобов`язана, зокрема, підкреслювати документи, які не надано платником податку для реєстрації податкової накладної.
При цьому, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.
Така позиція узгоджується з висновками, наведеними у постанові Верховного Суду від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18, а тому відповідно до статті 242 КАС суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Аналізуючи зазначені норми права, суд дійшов висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку у рішенні від 25.01.2021 №2339112/43524558 підставою для відмови у реєстрації податкової накладної від 07.12.2020 № 345 зазначено "позивачем не надано копій документів; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством", у рішенні від 25.01.2021 № 2339110/43524558 підставою для відмови у реєстрації податкової накладної від 07.12.2020 № 346 зазначено "позивачем не надано копій документів; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством", у рішенні від 17.02.2021 № 2407363/43524558 підставою для відмови у реєстрації податкової накладної від 11.01.2021 № 8 зазначено "позивачем не надано копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків", у рішенні від 19.02.2021 №2413691/43524558 підставою для відмови у реєстрації податкової накладної від 11.01.2021 № 9 зазначено "позивачем не надано копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них". При цьому не підкреслено жодних документів, які не були надані позивачем для реєстрації таких накладних, чим не дотримано Додатку до Порядку № 520.
При цьому в оскаржуваному рішенні відповідачем не було визначено вичерпного переліку документів, надання якого дало б позивачеві можливість реєстрації податкової накладної.
Суд зазначає, що відмова у прийнятті до реєстрації податкової накладної з підстав недостатності документів для прийняття рішення можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів.
Таким чином, невиконання Комісією законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Така позиція узгоджується з висновками, наведеними у постанові Верховного Суду від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18, а тому відповідно до статті 242 КАС суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Щодо посилань представника відповідачів на те, що до податкових накладних №345 та №346 від 07.12.2020 позивачем не надано документів щодо підтвердження відповідності будівельних матеріалів (сертифікатів якості), що придбавались та використовувались при виконанні будівельно-монтажних робіт, до податкової накладної №8 від 11.01.2021 позивачем не подано розрахункових документів на придбання по операціях субпідряду, до податкової накладної №9 від11.01.2021 позивачем не подано договорів по придбаних товарно-матеріальних цінностях, що використовувались для надання послуг та розрахункових документів по операціях субпідряду, суд зазначає, що в ході розгляду справи встановлено, що перелічені документи надавались позивачем разом із поясненнями, як і таблиці даних платника податку на додану вартість.
Крім того, суд звертає увагу на те, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операцій, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
Отже, за наведених вище обставин суд дійшов висновку, що рішення комісії ГУ ДПС у Тернопільській області від 25.01.2021 № 2339112/43524558, від 25.01.2021 № 2339110/43524558, від 17.02.2021 № 2407363/43524558 та від 19.02.2021 № 2413691/43524558 є протиправними та підлягають до скасування.
Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/ розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Відтак, суд приходить до висновку, що слід зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 07.12.2020 № 345, від 07.12.2020 № 346, від 11.01.2020 № 8 та від 11.01.2020 № 9 подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль".
Вирішуючи питання необхідності встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в цій адміністративній справі шляхом зобов`язання відповідачів подати звіт про виконання судового рішення, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 382 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
З наведеної норми слідує, що встановлення судового контролю за виконанням судового рішення суб`єктом владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, є правом, а не обов`язком суду.
Тобто, судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах є диспозитивним правом суду, яке може використовуватись в залежності від наявності об`єктивних обставин, що підтверджені належними, достатніми та допустимими доказами.
Проте позивачем не наведено доводів та не надано належних, достатніх та допустимих доказів на підтвердження необхідності саме в даному випадку зобов`язувати відповідача, як суб`єкта владних повноважень, подати у місячний термін з дня набрання рішенням суду законної сили звіту про виконання судового рішення.
Таким чином, суд не знаходить підстав для встановлення судового контролю за виконанням судового рішення у цій справі, наголошуючи при цьому, що, відповідно до частин другої та третьої статті 14 КАС України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Згідно із ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на зазначене суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби України у Тернопільській області про відмову у реєстрації податкових накладних від 25.01.2021 № 2339112/43524558, від 25.01.2021 № 2339110/43524558, від 17.02.2021 № 2407363/43524558 та від 19.02.2021 № 2413691/43524558.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 07.12.2020 № 345, від 07.12.2020 № 346, від 11.01.2020 № 8 та від 11.01.2020 № 9.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного Управління Державної податкової служби України у Тернопільській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" сплачений судовий збір у розмірі 4540 (чотири тисячі п`ятсот сорок) грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" сплачений судовий збір у розмірі 4540 (чотири тисячі п`ятсот сорок) грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 22 липня 2021 року.
Реквізити учасників справи:
позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дім і Стиль" (місцезнаходження: вул. Коновальця, 5/192, м. Тернопіль, 46020, код ЄДРПОУ 43524558);
відповідачі:
- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, 46003, код ЄДРПОУ 44143637);
- Державна податкова служба України (місцезнаходження: пл. Львівська, 8, м. Київ 04053, код ЄДРПОУ 43005393).
Головуючий суддя Баранюк А.З.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2021 |
Оприлюднено | 23.07.2021 |
Номер документу | 98488358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні