Постанова
від 23.07.2021 по справі 164/914/21
МАНЕВИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 164/914/21

п/с 3/164/262/2021

п о с т а н о в а

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2021 року смт. Маневичі

Суддя Маневицького районного суду Волинської області Токарська І.С., з участю: секретаря Панасюк Ю.В., прокурора Панасюка В.В., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду матеріали справи, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань у Волинській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , працюючого завідуючим Боровичівською АЗПСМ, в період з 15 листопада 2017 року по 8 грудня 2020 року депутат Колківської селищної ради,

за ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Як встановлено з протоколу про адміністративне правопорушення № 187 від 25 червня 2021 року, ОСОБА_1 , будучи депутатом Колківської селищної ради, відповідно до п.п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , є суб`єктом на якого поширюється дія вказаного Закону, несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування перед звільненням , чим порушив ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Із протоколу про адміністративне правопорушення № 188 від 25 червня 2021 року вбачається, що ОСОБА_1 , будучи депутатом Колківської селищної ради, відповідно до п.п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія вказаного Закону, несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік після звільнення , чим порушив ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

В даному судовому засіданні ОСОБА_1 визнав свою вину у вчиненні правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Прокурор Панасюк В.В. обставини, викладені в протоколах про вчинення адміністративних правопорушень підтримав, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 ознак правопорушення, пов`язаного з корупцією, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, прокурора, дослідивши матеріали справи, суд приходить наступних висновків.

Закон України Про запобігання корупції визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.

Статтею 1 вищевказаного Закону визначено, що правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Згідно п.п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.

Отже, ОСОБА_1 , будучи депутатом Колківської селищної ради в період з 15 листопада 2017 року по 8 грудня 2020 року, відноситься до суб`єктів, на яких поширюється дія вказаного Закону.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Частиною 1 ст. 172-6 КУпАП передбачено відповідальність за адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, а саме несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Крім повного визнання вини ОСОБА_1 , його вина у вчиненні правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП підтверджується також письмовими матеріалами справи, дослідженими в судовому засіданні, а саме: протоколами про адміністративне правопорушення № 187 та № 188 від 25 червня 2021 року; рапортом о/у УСР у Волинській області ДСР Національної поліції України Сметюха А. від 11 червня 2021 року; поясненнями секретаря Колківської селищної ради Волинської області Рейкіної Н.О. від 7 червня 2021 року; поясненнями ОСОБА_1 від 11 червня 2021 року; рішенням сьомого скликання Колківської селищної ради № 1 від 15 листопада 2017 року, згідно якого ОСОБА_1 обрано депутатом Колківської селищної ради сьомого скликання по округах; рішенням восьмого скликання Колківської селищної ради № 1 від 8 грудня 2020 року, згідно якого ОСОБА_1 обрано депутатом Колківської селищної ради восьмого скликання та ознайомлено з листом Маневицької місцевої прокуратури від 3 грудня 2019 року № 36-590 щодо проведення належної роз`яснювальної та профілактичної роботи з метою запобігання вчиненню корупційних правопорушень.

Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами (ст. 23 КУпАП ).

Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

В діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративних правопорушень, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а тому суд, приймаючи до уваги дані про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, вважає доцільним накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в мінімальному розмірі.

Крім того суд вважає за необхідне роз`яснити, що відповідно до ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу протягом 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу з правопорушника підлягає стягненню подвійний розмір штрафу, визначений у відповідній статті цього Кодексу та зазначений у постанові про стягнення штрафу.

На підставі ч. 2 ст. 45 Закону України „Про запобігання корупції» , керуючись ст. 23, 36, ч. 1 ст. 172-6, ст. ст. 283, 284 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та накласти на нього стягнення у виді 850 гривень штрафу.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП стягнути з ОСОБА_1 454 гривні судового збору у провадженні по справі про адміністративне правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Волинського апеляційного суду через Маневицький районний суд протягом десяти діб з дня винесення постанови.

Суддя Маневицького районного суду І.С. Токарська

Дата ухвалення рішення23.07.2021
Оприлюднено23.07.2021

Судовий реєстр по справі —164/914/21

Постанова від 23.07.2021

Адмінправопорушення

Маневицький районний суд Волинської області

Токарська І. С.

Постанова від 09.07.2021

Адмінправопорушення

Маневицький районний суд Волинської області

Токарська І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні