Справа №127/17247/21
Провадження №1-кс/127/7886/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 липня 2021 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання заступника начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий ОСОБА_3 звернулась до суду з вказаним клопотанням, яке погоджено з прокурором ОСОБА_4 , мотивуючи свої вимоги тим, що у провадженні слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020020000000126 від 23.04.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
Вказане кримінальне провадження зареєстроване про те, що протягом 2016 2019 років службові особи СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), шляхом придбання сільськогосподарської продукції в підприємств з ознаками ризиковості незаконно сформували податковий кредит з ПДВ на суму 6 529 203 грн. та ухилились від сплати податків на загальну суму 9 113 926 грн.
В ході аналізу ланцюга постачання сільгосппродукції та відповідно до акту документальної планової виїзної перевірки ГУ ДПС у Вінницькій області від 26.02.2020 №678/0501/35558603 за період 01.01.2016 по 30.09.2019 р.р., встановлено що СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснював придбання кукурудзи, пшениці, сої, ріпаку, жита в підприємств з ознаками «ризиковості», а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_3 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_4 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_5 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_6 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_8 ,м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_9 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_10 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_11 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_12 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 , м. Запоріжжя), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_16 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_17 , Луганська обл., м. Рубіжне); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_18 , Полтавська обл., Гробинський р-н., с. Погреби); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_19 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_20 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_21 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_22 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_23 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_24 , Луганська обл., м. Рубіжне); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_25 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_26 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_27 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_28 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_29 , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_30 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_31 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_32 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_33 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_34 , м. Київ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_35 , м. Київ). Встановлено, що протягом січня 2016 по вересень 2019 р.р. вказані СГД сформували для СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » «ризиковий» податковий кредит та витрати, в результаті чого посадові особи підприємства умисно ухилились від сплати податків на загальну суму 9 117 863 грн.
Так, проведеним аналізом бази даних підсистеми „Аналітична система інтегрованої інформаційної системи ДФС „Податковий блок, аналітичної системи «Єдиний Реєстр податкових накладних», дод. № 5 Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» встановлено, що у вказаних суб`єктів відсутнє придбання товару (кукурудзи, пшениця, сої, жита, ячменю, макухи соняшникової, макухи соєвої, ін.), який в подальшому, нібито, був реалізований СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
При цьому, під час проведеного в ході документальної перевірки аналізу встановлено, що протягом 2016-2019 років посадовими особами СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) здійснювалися поставки кукурудзи, пшениці, сої, ріпаку, жита підприємствам реального сектору економіки, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_39 ) та іншим суб`єктам господарювання, які являються переробниками сільськогосподарської продукції, що свідчить про фактичне відвантаження товару.
Згідно наявних матеріалів кримінального провадження, СОК ІНФОРМАЦІЯ_1 для перевезення (доставки), протягом з січня 2016 по вересень 2019 р.р., товарно-матеріальних цінностей (сільгосппродукції) своїм контрагентам використовував послуги перевізників, а саме:
- ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_40 ), який згідно ТТН надавав послуги з перевезення автомобілем марки DAF з державним номером НОМЕР_41 , державний номер причепа НОМЕР_42 ;
- ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_43 ), який згідно ТТН надавав послуги з перевезення автомобілем марки Камаз з державним номером НОМЕР_44 , автомобілем марки MAN з державним номером НОМЕР_45 , а також причепами з державними номерами НОМЕР_46 та НОМЕР_47 ;
- ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_48 ), який згідно ТТН надавав послуги з перевезення автомобілем марки RENO з державним номером НОМЕР_49 державний номер причепа НОМЕР_50 , водій ОСОБА_7 ;
- ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_51 ), який згідно ТТН надавав послуги з перевезення автомобілем марки Scania з державним номером НОМЕР_52 , державний номер причепа СА1920Х та автомобілем марки Спрінтер 312 державний номер НОМЕР_53 .
Факт порушення вимог податкового законодавства встановлено Актом ГУ ДПС у Вінницькій області від 26.02.2020 року№ 678/0501/35558603 планової виїзної документальної перевірки Сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (скорочене найменування СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 року по 30.09.2019 року, валютного законодавства за період з 01.01.2016 року по 30.09.2019 року, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року по 30.09.2019 року, іншого законодавства за період з 01.01.2016 року по 30.09.2019 року.
Відповідно до висновків акта перевірки встановлено наступні порушення:
- п.п.44.1,44.2 ст. 44, п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України(із змінами і доповненнями) від 02.12.2010 №2755-VI, ст. 1, ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Доходи", 11 "Зобов`язання", 3 "Звіт про фінансові результати", п. 5, п. 7 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 №92, п. 5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за № 27/4248 із змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на прибуток всього в сумі2 616 776 грн., в т.ч.: за 2017 рік в сумі 435 586 грн., за 2018 рік в сумі 610 965 грн., за 1 квартал 2019 року в сумі 105 065 грн., за 1 півріччя 2019 року в сумі 652 966 грн. (2 квартал 2019 року - 547 901 грн.), за 9 місяців 2019 року в сумі 1 570 225 грн. (3 квартал 2019 року - 917 259 грн.);
- п.198.1, п.198.3, п.198.5, п.198.6 ст.198 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 6 501 087 грн., в т.ч.: за 2016 рік в сумі 7 797 грн., а саме за: липень 2016 року в сумі 1066 грн., серпень 2016 року в сумі 1353 грн., серпень 2016 року в сумі 1114 грн., грудень 2016 року в сумі 4264 грн., за 2017 рік в сумі 229 074 грн., а саме за грудень 2017 року - 229 074 грн., за 2018 рік в сумі 4 284 883 грн., а саме: за січень2018 року в сумі 84 381 грн., за лютий 2018 року в сумі 178 058 грн., за березень2018 року в сумі 73 225 грн., за квітень2018 року в сумі 253 403 грн., за травень2018 року в сумі 251 883 грн., за червень2018 року в сумі 400 080 грн., за липень 2018 року в сумі 264 439 грн., за серпень2018 року в сумі 1 265 656 грн., за вересень 2018 року в сумі 803 877 грн., за жовтень 2018 року в сумі 709 881 грн. за січень - вересень 2019 року в сумі 1 979 333 грн., а саме за лютий2019 року в сумі 125487 грн., за березень2019 року в сумі 192 955 грн., за квітень2019 року в сумі 373 768 грн., за травень 2019 року в сумі 211 695 грн., за червень 2019 року в сумі 164 312 грн., за липень 2019 року в сумі 440 670 грн., за серпень2019 року в сумі 222 743 грн., за вересень 2019 року в сумі 245 703 грн. та завищеносуму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (р.21Декларації) всього в сумі 35 913 грн., в т.ч. за вересень 2019 рокув сумі35 913 грн.;
- п.176.2 "б" ст.176 ПК України, а саме: податкові розрахунки форми № 1ДФ за 2-4 квартал 2017 року, 2-4 квартали 2018 року, 2-3 квартали 2019 року подані до податкового органу з недостовірними відомостями та помилками, зокрема не тому платнику зазначено код податкової соціальної пільги, а також несвоєчасно поданий звіт по1ДФ за 4 квартал 2018 року № 9311363931, дата реєстрації 19.03.2019, граничний строк подання 11.02.2019;
- п. 1 ч. 2 ст.6, п. 1 ч. 1 ст.7, ст.8, п. 2 ст.9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування"(із змінами та доповненнями), а саме: у період з 01.01.2011 по 30.09.2019 роки СОК " ІНФОРМАЦІЯ_1 " занижено базу нарахування єдиного внеску на суму 13 996 грн. за рахунок не включення до бази нарахування єдиного внеску заробітної плати найманих працівників, в наслідок чого, занижено суму нарахованого єдиного внеску на суму 3 711,62 грн., та занижено суму утриманого єдиного внеску із сум заробітної плати, нарахованої особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту) в сумі 148,82 грн.
На підставі висновків вищезазначеного Акту перевірки ІНФОРМАЦІЯ_40 27.03.2020 прийняло податкові повідомлення-рішення:
- № 0002990501, яким збільшено суму грошового зобов`язання та застосовані штрафні (фінансові) санкції за платежем податок на додану вартість (далі - ПДВ) на 8 160 613 грн., з них 6 493 320 грн. - сума грошового зобов`язання та 1 623 323 грн. - штрафні (фінансові) санкції;
- № 0002980501, яким збільшено суму грошового зобов`язання та застосовані штрафні (фінансові) санкції за платежем податок на прибуток на 3 270 970 грн., з них 2 616 776 грн. - сума грошового зобов`язання та 654 194 грн. - штрафні (фінансові) санкції;
- № 0003000501, яким визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду - 35 913 грн.;
- № 0009963306, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, в розмірі 510 грн.
Не погоджуючись з прийнятими рішеннями-повідомленнями СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оскаржив їх у судовому порядку.
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 11.01.2021 року по справі №120/3875/20-а у задоволенні позовних вимог СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовлено повністю.
13.04.2021 Сьомий апеляційний адміністративний суд, розглянувши апеляційну скаргу СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 11.01.2021 у справі за адміністративним позовом СОК " ІНФОРМАЦІЯ_1 " до ІНФОРМАЦІЯ_40 про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, залишив апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 11.01.2021 року без змін.
Під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі з можливістю вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), по проведеним господарським операціям вказаного підприємства з СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у період з 01.01.2016 по 30.09.2019 року, тобто можливість ознайомитися з ними та вилучити їх (здійснити їх виїмку) для проведення судово-криміналістичних експертиз, запобігання їх можливій зміні або знищенню, у тому числі: документів щодо придбання (виробництва) ТМЦ, які в подальшому були реалізовані в адресу СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », договорів, додаткових угод, додатків до них, актів виконаних робіт, актів прийому-передачі, видаткових накладних, податкових накладних, договорів перевезення вантажів автомобільним транспортом, санітарні та якісні сертифікати, свідоцтва, довідки, журналів в`їзду-виїзду автомобільного транспорту та/або інших документів, у яких зазначено час прибуття(вибуття), марку та державний номерний знак автомобіля для завантаження та розвантаження, актів, які складалися у випадку перевантаження вантажу у процесі його перевезення на інший автомобіль, товарно-транспортних накладних, претензій на відшкодування збитків, завданих/отриманих в результаті порушення однією із сторін укладених договорів/угод його умов або в результаті втрати, недостачі, псування або ушкодження вантажу, платіжних документів, доручень, прибуткових касових ордерів, приймальних квитанцій, рахунківфактури, банківських виписок з оплати товарів/робіт/послуг, документів складського обліку, інших фінансово-господарських документів, що підтверджують придбання (виробництво) та подальшу реалізацію (продаж) товарно-матеріальних цінностей (сільського-господарської продукції) в адресу СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Вказані документи (речі) мають суттєве значення для встановлення істини по кримінальному провадженню і можуть виступати в подальшому в якості речових доказів скоєного кримінального правопорушення, так як являються знаряддям вчинення злочину, зберегли на собі його сліди та містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час досудового розслідування, а також необхідні для використання під час проведення судово-криміналістичних експертиз.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин скоєного правопорушення, з метою швидкого, повного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законних процесуальних рішень в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, проведення документальних перевірок та експертиз, забезпечення відшкодування завданих збитків, а також з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення необхідно здійснити тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських документів щодо проведених фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 , АДРЕСА_2 ) з СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також документів, що підтверджують факт придбання (виробництва) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) сільгосппродукції, яка в подальшому була реалізована СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
В судове засідання слідчий ОСОБА_3 не з`явилась, натомість слідчий ОСОБА_9 , яка входить до групи слідчих, які здійснюють досудове розслідування у даному кримінальному провадженні, надала заяву про розгляд клопотання у її відсутність, клопотання підтримала.
Представник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " в судове засідання не викликався на підставі положень ч. 2 ст. 163 КПК України.
Дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання є обґрунтованим та підлягає до задоволення з наступних підстав.
Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріалами кримінального провадження та клопотанням слідчого підтверджено факт того, що документи, про доступ до яких клопоче останній, перебувають у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ", сукупність інших заходів, застосованих слідчим підтверджує факт неможливості отримання вказаних відомостей іншим способом, запитувані документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 107, 159, 162, 163, 164, 165, 309 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задоволити.
Надати начальнику другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_9 , заступнику начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 , заступнику начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_10 , старшим слідчим з ОВС слідчого управління ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів первинних фінансово-господарських документів, які перебувають у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 , АДРЕСА_2 ) з СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), тобто можливість ознайомитися з ними та вилучити їх (здійснити їх виїмку), з можливістю залишення їх у кримінальному провадженні до розгляду вищевказаного провадження судом по суті, для запобігання їх зміни або знищення, проведення судово-криміналістичних експертиз, у тому числі: документів щодо придбання (виробництва) ТМЦ, які в подальшому були реалізовані в адресу СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », договорів, додаткових угод, додатків до них, актів виконаних робіт, актів прийому-передачі, видаткових накладних, податкових накладних, договорів перевезення вантажів автомобільним транспортом, санітарні та якісні сертифікати, свідоцтва, довідки, журналів в`їзду-виїзду автомобільного транспорту та/або інших документів, у яких зазначено час прибуття (вибуття), марку та державний номерний знак автомобіля для завантаження та розвантаження, актів, які складалися у випадку перевантаження вантажу у процесі його перевезення на інший автомобіль, товарно-транспортних накладних, претензій на відшкодування збитків, завданих/отриманих в результаті порушення однією із сторін укладених договорів/угод його умов або в результаті втрати, недостачі, псування або ушкодження вантажу, платіжних документів, доручень, прибуткових касових ордерів, приймальних квитанцій, рахунківфактури, банківських виписок з оплати товарів/робіт/послуг, документів складського обліку, інших фінансово-господарських документів, що підтверджують придбання (виробництво) та подальшу реалізацію (продаж) товарно-матеріальних цінностей (сільського-господарської продукції) в адресу СОК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали, за виключенням ухвал, постановлених на виконання вимог частини другої статті 562 цього Кодексу.
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98618681 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Клапоущак С. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні