Справа № 404/5304/21
Номер провадження 1-кс/404/1855/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 липня 2021 року лідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання старшого слідчого СВ ВП №2 (м. Кропивницький) Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Новгородківського відділу Знам`янської окружної прокуратури Кіровоградської області ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №12021121040000284 від 09.06.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу старшому слідчому слідчого відділення ВП №2 (м. Кропивницький) Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх якими володіє КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Новгородківської селищної ради Кіровоградської області ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по взаємовідносинам з ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( АДРЕСА_2 кім. 604. НОМЕР_2 ) по виконанню в 2017-2012 роках робіт по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » , а саме:
- договору підряду від 27.10.2017 року №1;
- додаткової угоди від 20.09.2019 № 1, згідно якої платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2019 рік, а саме на суму 3 906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від 26.12.2019 № 2, згідно якої платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, а саме на суму 3 906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від 15.01.2020 № 3, згідно якої внесена зміни до п.6.7 договору, а саме «попередню оплату в розмірі до 30% вартості робіт замовник перераховує на розрахунковий рахунок підрядника»;
- додаткової угоди від 26.12.2019 № 2, згідно якої загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 6 384 000,00 грн з ПДВ. та платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, а саме на суму 3906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від-18.03.2020 № 5, згідно яко1 внесено зміни до банківських реквізитів підрядника»;
- додаткової угоди від 23.10.2020 № 7, згідно яко1 внесено зміни до банківських реквізитів підрядника»;
- акттів приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2018 року на суму 289323,60 грн з ПДВ., за квітень 2018 року на суму 305 972,40 грн з ПДВ, за жовтень 2018 року на суму 88 432,80 грн 3 ПДВ, за березень - квітень 2020 року на суму 1 792 278,00 грн з ПДВ, за травень 2020 року на суму 1 142 992,80 грн з ПДВ за травень 2020 року на суму 732 268,80 грн з ПДВ, за липень 2020 року на суму 170 731,20 грн з ПДВ та за серпень 2020 року на суму 68239,20 грн з ПДВ, підписані з боку замовника - керівником КНІІ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 та представником замовника - інженером технагляду ОСОБА_6 , з боку підрядника - директором ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- кошторисного розрахуноку по об`єкту затвердженому наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 20.09.2017 № 96 у сумі 8 051,281 тис. грн. з ПДВ. ;
- експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) № 12-0498к-16П по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » філії ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
- кошторисної документації по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » розробленого проектною організацією ОК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », затверджена головним інженером проекту ОСОБА_8 ;
- зведеного кошторисниго розрахуноку по об`єкту затвердженому наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 18. 09.2019 № 85-Г у сумі 12 376,766 тис. грн з ПДВ;
-експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) № 12-0490к-19 по об' єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » філії ДІІ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
- актів виконаних робіт КБ-2в, в яких встановлені порушення, та довідки їх вартості по формі КБ-3 за квітень 2018 року, травень 2018 року, жовтень 2018 року та травень 2020 року, підписані з боку замовника - керівником КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 та представником технагляду ОСОБА_6 , з боку підрядника - директором ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- договору від 06.12.2017 № 01-23/2240-3210 про надання технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 »;
- акту ревізії правильності визначення вартості робіт та візуального огляду робіт по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 ' по АДРЕСА_1 », виконаних підрядником ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для замовника - ІНФОРМАЦІЯ_6 та пояснення директора ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 , колишнім керівником Підприємства ОСОБА_5 та т.в.о. Директора ОСОБА_9 ;
- звірки співставлення цін на матеріали, включених до форм КБ-2в, з даними бухгалтерського обліку Підрядника;
- виписок банку зустрічної звірки та оборотно-сальдових відомостей рахунку 361, за перюд з 01.01.2018 по 30.11.2020 між ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » проводились розрахунки за виконані роботи з капітального ремонту лікарського корпусу Новгородківськоі ЦРЛ.
- актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за квітень 2018 - серпень 2020 року в розрізі найменувань.
- акту зустрвчної звірки в Товаристві з обмеженою відповідальністю промислово-комерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 2б.01.2021 № 04-22/2-з па пояснення директора ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- даних бухгалтерського обігу по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 »
- прибуткового касового ордеру № 2826 від 30.09.2020 на суму1500,00 грн;
- прибуткового касового ордеру № 2877 в1д 09.10.2020 на суму 526,00 грн;
- прибуткового касового ордеру №3059 від 26.11.2020 на суму 2500,00 грн.
-іншої документаціїпов`язаної звиконанням робітпо об`єкту«Капітальний ремонтлікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 ».
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, у провадженні СВ ВП №2 (м. Кропивницький) Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження №12021121040000284 від 09.06.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України по факту привласнення, розтрати державних (бюджетних) коштів.
В ході досудового розслідування, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу по вказаній вище документації по виконанню вищезазначених робіт, що зберігаються КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Новгородківської селищної ради Кіровоградської області ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які містяться відомості щодо обсягів, виконаних видів робіт, кількісних і якісних характеристик придбаних товарів, їх перелік, а також найменування наданих послуг.
Крім того, необхідністю вилучення зазначених документів зумовлено забезпеченням їх зберігання у подальшому як доказів, проведення по ним судових експертиз, у тому числі почеркознавчої, будівельно-технічної і економічної експертизи, об`єктами дослідження якої є виключно оригінали документів.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні щодо повноти виконання в 2017-2020 роках робіт по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » з можливістю вилучення їх оригіналів по взаємовідносинам з ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( АДРЕСА_3 ).
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання. Від представника КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адвоката ОСОБА_10 через канцелярію суду надійшла заява про розгляд клопотання без їх участі, в задоволенні клопотання просив відмовити через недостатню обґрунтованість.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вказаних документів і речей, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття доказів для розкриття даного кримінального правопорушення з наданням можливості відзняти копії з зазначених документів та вилучити ці копії.
З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити частково.
Надати старшому слідчому слідчого відділення ВП №2 (м. Кропивницький) Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_3 дозвіл натимчасовий доступдо оригіналівдокументів, зможливістю ознайомитисяз ними,виготовити зних копіїта вилучитиці копії, якими володіє КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Новгородківської селищної ради Кіровоградської області ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по взаємовідносинам з ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( АДРЕСА_2 кім. 604. НОМЕР_2 ) по виконанню в 2017-2012 роках робіт по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » а саме:
- договору підряду від 27.10.2017 року №1;
- додаткової угоди від 20.09.2019 № 1, згідно якої платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2019 рік, а саме на суму 3 906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від 26.12.2019 № 2, згідно якої платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, а саме на суму 3 906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від 15.01.2020 № 3, згідно якої внесена зміни до п.6.7 договору, а саме «попередню оплату в розмірі до 30% вартості робіт замовник перераховує на розрахунковий рахунок підрядника»;
- додаткової угоди від 26.12.2019 № 2, згідно якої загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 6 384 000,00 грн з ПДВ. та платіжні зобов`язання по цьому договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, а саме на суму 3906510,00 грн з ПДВ;
- додаткової угоди від-18.03.2020 № 5, згідно яко1 внесено зміни до банківських реквізитів підрядника»;
- додаткової угоди від 23.10.2020 № 7, згідно яко1 внесено зміни до банківських реквізитів підрядника»;
- актів приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2018 року на суму 289323,60 грн з ПДВ., за квітень 2018 року на суму 305 972,40 грн з ПДВ, за жовтень 2018 року на суму 88 432,80 грн 3 ПДВ, за березень - квітень 2020 року на суму 1 792 278,00 грн з ПДВ, за травень 2020 року на суму 1 142 992,80 грн з ПДВ за травень 2020 року на суму 732 268,80 грн з ПДВ, за липень 2020 року на суму 170 731,20 грн з ПДВ та за серпень 2020 року на суму 68239,20 грн з ПДВ, підписані з боку замовника - керівником КНІІ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 та представником замовника - інженером технагляду ОСОБА_6 , з боку підрядника - директором ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- кошторисного розрахуноку по об`єкту затвердженому наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 20.09.2017 № 96 у сумі 8 051,281 тис. грн. з ПДВ.;
- експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) № 12-0498к-16П по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » філії ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
- кошторисної документації по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » розробленого проектною організацією ОК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », затверджена головним інженером проекту ОСОБА_8 ;
- зведеного кошторисниго розрахуноку по об`єкту затвердженому наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 18. 09.2019 № 85-Г у сумі 12 376,766 тис. грн з ПДВ;
- експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) № 12-0490к-19 по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 » філії ДІІ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
- актів виконаних робіт КБ-2в, в яких встановлені порушення, та довідки їх вартості по формі КБ-3 за квітень 2018 року, травень 2018 року, жовтень 2018 року та травень 2020 року, підписані з боку замовника - керівником КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 та представником технагляду ОСОБА_6 , з боку підрядника - директором ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- договору від 06.12.2017 № 01-23/2240-3210 про надання технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 »;
- акту ревізії правильності визначення вартості робіт та візуального огляду робіт по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 », виконаних підрядником ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для замовника - ІНФОРМАЦІЯ_6 та пояснення директора ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 , колишнім керівником Підприємства ОСОБА_5 та т.в.о. Директора ОСОБА_9 ;
- звірки співставлення цін на матеріали, включених до форм КБ-2в, з даними бухгалтерського обліку Підрядника;
- виписок банку зустрічної звірки та оборотно-сальдових відомостей рахунку 361, за період з 01.01.2018 по 30.11.2020 між ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » проводились розрахунки за виконані роботи з капітального ремонту лікарського корпусу Новгородківськоі ЦРЛ.
- актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за квітень 2018 - серпень 2020 року в розрізі найменувань.
- акту зустрічної звірки в Товаристві з обмеженою відповідальністю промислово-комерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 2б.01.2021 № 04-22/2-з па пояснення директора ТОВ ПКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 ;
- даних бухгалтерського обігу по об`єкту «Капітальний ремонт лікарського корпусу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_1 »
- прибуткового касового ордеру № 2826 від 30.09.2020 на суму1500,00 грн;
- прибуткового касового ордеру № 2877 в1д 09.10.2020 на суму 526,00 грн;
- прибуткового касового ордеру №3059 від 26.11.2020 на суму 2500,00 грн.
В задоволенні решти вимог - відмовити.
Строк дії ухвали визначити до 21.09.2021 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98625483 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні