Рішення
від 28.07.2021 по справі 120/3728/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

28 липня 2021 р. Справа № 120/3728/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Свентуха Віталія Михайловича, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАКИ-2017" до Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремленого структурного підрозділу ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

до Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКИ-2017" з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю прийнятого Головним управлінням ДПС у Вінницькій області податкового повідомлення рішення №0041920701, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларовану на рахунок платника у банку, в сумі 30990 грн. та застосовано штрафні санкції в сумі 7748 грн.

Ухвалою від 26.04.2021 року позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення виявлених недоліків позовної заяви.

Ухвалою від 05.05.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Даною ухвалою також надано відповідачу строк на подання відзиву.

25.05.2021 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, оскільки ТОВ "Лаки-2017" за вересень 2020 року завищено суму, яка підлягає бюджетному відшкодуванню в сумі 89214 грн., та занижено суму від`ємного значення, що зараховується до складу до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду за вересень на суму 58224 грн.

Таким чином, платником заявлено до бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі більшому ніж розмір залишку від`ємного значення за відповідний період, що призвело до порушення у визначенні суми бюджетного відшкодування та відповідно залишку суми від`ємного значення.

Отже, враховуючи вищевикладене ТОВ "Лаки-2017" в порушення пунктів, 200.1, 200.4, 200.7, 200.9 статті 200 Податково кодексу України та пункту 5 розділу V "Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", затвердженого наказом Міністерства фінансів України №21 від 28.01.2016 року:

- завищено ряд 20.2.1 (сума ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку) за вересень 2020 року на 89214 грн.

- занижено ряд 21 (сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду) на 58224 грн.

16.06.2021 року представником позивача подано додаткові пояснення у яких останній вказала, що відповідачем у відзиві на позовну заяву доводи адміністративного позову не спростовані, не надано нормативно-правового обґрунтування заперечень проти позову, не вказано, чому податковий орган залишок від`ємного значення в розмірі 30990 грн. не включив до податкової декларації наступного звітного податкового періоду.

Також, звернула увагу, що грошове зобов`язання є не узгодженим виключно за умови подання платником податків до податкового органу скарги на податкове повідомлення-рішення та внесення такої інформації до ІКП, або його звернення до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування такого повідомлення-рішення.

Ухвалою суду від 28.07.2021 року у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи у судовому засіданні з викликом учасників справи відмовлено.

Ухвалою суду від 28.07.2021 року допущено заміну відповідача, Головне управління ДПС у Вінницькій області на правонаступника - Головне управління ДПС у Вінницькій області, як відокремлений структурний підрозділ ДПС

Розглянувши матеріали адміністративної справи, суд встановив наступне.

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Вінницькій області від 17.11.2020 року №4125к посадовими особами Головного управління ДПС у Вінницькій області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Лаки-2017"

За результатами проведеної перевірки Головним управлінням ДПС у Вінницькій області складено акт документальної позапланової виїзної перевірки щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету №4437/02-32-07-01/41346073 від 11.12.2020 року.

Посадовими особами Головного управління ДПС у Вінницькій області було встановлено порушення ТОВ "ЛАКИ-2017" вимог пунктів 200.1, 200.4, 200.7, 200.9 статті 200 Податкового кодексу України, в результаті чого завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість за вересень 2020 року на суму 89 214 грн. та занижено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, за вересень 2020 року на суму 58 224 грн.

В акті перевірки зазначено, що за вересень 2020 року ТОВ "ЛАКИ-2017" задекларовано податкових зобов`язань з податку на додану вартість у сумі 158816 грн.

Перевіркою відображеного у рядку 1Б Декларації "Операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою, крім імпорту товарів" суми ПДВ за вересень 2020 року у загальній сумі 158816 грн. встановлено, що на формування цього обсягу мав суттєвий вплив податок на додану вартість із реалізації основних засобів, надання послуг по заморозці товару, послуг завантаження, розвантаження товару, послуги зберігання.

Проведеною перевіркою відображеного показника за період за вересень 2020 року в сумі 158816 грн. на підставі таких документів: декларації з ПДВ з додатками, оборотно-сальдові та аналітичні відомості по рахункам бухгалтерського обліку 361 "Рахунки з вітчизняними покупцями", 311 "Поточні рахунки в національній валюті", 70 "Дохід від реалізації товарів, робіт, послуг" з субрахунками, 6412 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податкові зобов`язання" та ін., даних ЄРПН, розшифровок податкових зобов`язань в розрізі контрагентів, первинних документів по банку, видаткових накладних, актів виконаних робіт, наданих послуг, інших необхідних документів, не встановлено заниження або завищення задекларованих ТОВ "ЛАКИ-2017" показників у рядку 1Б Декларації "Операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою, крім імпорту товарів".

Актом перевірки встановлено, що перевіркою достовірності і правильності визначення та врахування при розрахунку показника рядка 19 Декларації суми податкового кредиту (рядок 17 (колонка Б) Декларації) встановлено порушення податкового законодавства за вересень 2020 року в сумі 30990 грн., що призвело до завищення на цю ж суму показника рядка 19 Декларації.

За вересень 2020 року ТОВ "ЛАКИ-2017" задекларовано податкового кредиту по податку на додану вартість (рядок 17 Декларацій) у сумі 473326грн.

Перевіркою правомірності визначення податкового кредиту (рядок 17 декларації) за вересень 2020 року встановлено його завищення на суму 30990 грн.

Перевіркою достовірності відображених показників у поданих податкових деклараціях з податку на додану вартість (рядки 10.1-16) за вересень 2020 року встановлено:

1) Перевіркою відображеного у рядку 10.1 Б Декларації "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів послуг та необоротних активів з податком на додану вартість на митній території України за основною ставкою" суми податкового кредиту за вересень 2020 року у загальній сумі 387533 грн. встановлено, що на формування цього обсягу мало суттєвий вплив здійснення операцій із придбання малини, електроенергії, з/ч та іншого.

Проведеною перевіркою відображеного показника за вересень 2020 року у загальній сумі 387533 грн. на підставі таких документів: декларації з ПДВ з додатками, оборотно- сальдові та аналітичні відомості по рахунках бухгалтерського обліку 10 "Основні засоби", 15 "Капітальні інвестиції", 20 "Виробничі запаси" з субрахунками, 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками", 91 "Загальногосподарські витрати", 92 "Адміністративні витрати", 94 "Інші операційні витрати", 31 "Рахунки в банках", 6412 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податковий кредит", розшифровок податкового кредиту в розрізі контрагентів, даних ЄРПН, первинних документів по банку, прибуткових та видаткових накладних на товарно- матеріальні цінності, актів виконаних робіт та інших необхідних документів, не встановлено завищення/заниження задекларованих ТОВ "ЛАКИ-2017" показників у рядку 10.1 Б Декларацій "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів.

2) Перевіркою відображеного показника у рядку 16 Б Декларації "Від`ємного значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду" суми ПДВ за вересень 2020 року у загальній сумі 85793 грн. встановлено, що на формування даного показника мало вплив:

- значення р.21 попереднього звітного (податкового) періоду "Суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 - рядок 20.3 декларації 0110) (рядок 19 декларації 0121-0123, 0130) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду)" на суму 54803 грн.:

- збільшено залишок від`ємного значення за результатами перевірки контролюючих органів (рядок 16.3 декларації) на суму 30990 грн.

Проведеною перевіркою відображеного показника за вересень 2020 року у загальній сумі - 85793 грн. на підставі таких документів: декларації з ПДВ з додатками та інших необхідних документів, встановлено завищення задекларованих ТОВ "ЛАКИ-2017" показників у рядку 16.Б Декларації з ПДВ "Від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду" на суму 30990 грн.

В ході проведення перевірки встановлено, що платником за липень 2020 року було заявлено суму ПДВ до бюджетного відшкодування в розмірі 347629 гривень.

У вересні 2020 року Головним управлінням ДПС у Вінницькій області було проведено камеральну перевірку з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ на поточний рахунок платника податку за липень 2020 року за результатами якої складено акт від 17.09.2020 року №18977/02-32-04-02/41346073.

За результатами акту перевірки винесено податкове рішення повідомлення форми "ВЗ" від 07.10.2020 року №0022060402 на суму 30990 грн., яке було направлено платнику поштою, (поштове відправлення №2100500346436) та було отримано 09.10.2020 року, дата узгодження 26.10.2020 року.

На момент подачі декларації по ПДВ за вересень 2020 року (від 17.10.2020 року№9269201589) сума по податковому повідомленню рішенню від 07.10.2020 не була узгоджена.

Відповідно до підпункту 5 пункту 4 розділу V "Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", затвердженого наказом Міністерства фінансів України №21 від 28.01.2016 року: у рядку 16.3 вказується сума збільшення/зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу, що узгоджена протягом звітного (податкового) періоду; у разі заповнення рядків 16.2 та/або 16.3 обов`язковим є заповнення таблиці "Збільшення/зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу на підставі податкового повідомлення-рішення та/або уточнюючого розрахунку".

В порушення статті 198, пункту 200.4 статті 200 Податкового кодексу України, платником не правомірно відображено 30990 грн. в декларації за вересень 2020 року (від 17.10.2020 року №9269201589), та не вірно заповнено таблицю "Збільшення зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу на підставі податкового повідомлення-рішення та/або уточнюючого розрахунку".

Враховуючи вищевикладене, в акті перевірки зазначено, що ТОВ "ЛАКИ-2017" неправомірно завищено рядок 16.3 за вересень 2020 року в сумі 30990 грн.

За висновками акта перевірки Головним управлінням ДПС у Вінницькій області прийнято податкове повідомлення-рішення №0041920701 від 28.12.2020 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ у розмірі 30990 грн. та застосовано штрафні санкції у розмірі 7748 грн.

Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням ТОВ "ЛАКИ-2017" подано скаргу до Державної податкової служби України про скасування податкового повідомлення-рішення №0041920701 від 28.12.2020 року.

Однак, 12.03.2021 року Державною податковою службою України прийнято рішення №5663/6/99-00-06-01-05-06 про результати розгляду скарги, яким залишено без змін податкове повідомлення-рішення №0041920701 від 28.12.2020 року, а скаргу без задоволення.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення №0041920701 від 28.12.2020 року протиправним, позивач оскаржив його до суду.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.

Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України.

Відповідно підпунктів 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно із пунктом 36.1. статті 36 Податкового кодексу України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (п. 44.1 ст. 44 ПК України).

Пунктом 44.6 статті 44 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в пункті 86.7 статті 86 цього Кодексу платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає в порядку пункту 86.7 статті 86 цього Кодексу документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки, такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Відповідно до пункту 49.1 статті 49 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

За приписами пункту 198.1 статті 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг (п. 198.2 ст. 198 ПК України).

В пункті 200.1 та пункті 200.2 статті 200 Податкового кодексу України зазначено, що сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Відповідно до пункту 200.4 статті 200 цього Кодексу при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу; б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно з пунктом 200.7 статті 200 Податкового кодексу України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Пунктом 200.9 статті 200 Податкового кодексу України передбачено, що форма заяви про відшкодування та форма розрахунку суми бюджетного відшкодування визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Наказом Міністерства фінансів України № 21 від 28.01.2016, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289, затверджено Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість (далі - Порядок).

Відповідно до затвердженої форми Додаток 2 передбачена деталізація від`ємного значення різниці між податковими зобов`язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється в частині періодів її виникнення.

Як уже зазначалось судом, посадовими особами контролюючого органу ході проведення перевірки встановлено, що платником за липень 2020 року було заявлено суму ПДВ до бюджетного відшкодування в розмірі 347629 гривень.

У вересні 2020 року Головним управлінням ДПС у Вінницькій області було проведено камеральну перевірку з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ на поточний рахунок платника податку за липень 2020 року за результатами якої складено акт від 17.09.2020 року №18977/02-32-04-02/41346073.

За результатами акту перевірки винесено податкове рішення повідомлення форми "ВЗ" від 07.10.2020 року №0022060402 на суму 30990 грн., яке було направлено платнику поштою, (поштове відправлення №2100500346436) та було отримано 09.10.2020 року, дата узгодження 26.10.2020 року.

На момент подачі декларації по ПДВ за вересень 2020 року (від 17.10.2020 року№9269201589) сума по податковому повідомленню рішенню від 07.10.2020 не була узгоджена.

Відповідно до підпункту 5 пункту 4 розділу V "Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", затвердженого наказом Міністерства фінансів України №21 від 28.01.2016 року: у рядку 16.3 вказується сума збільшення/зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу, що узгоджена протягом звітного (податкового) періоду; у разі заповнення рядків 16.2 та/або 16.3 обов`язковим є заповнення таблиці "Збільшення/зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу на підставі податкового повідомлення-рішення та/або уточнюючого розрахунку".

В порушення статті 198, пункту 200.4 статті 200 Податкового кодексу України, платником не правомірно відображено 30990 грн. в декларації за вересень 2020 року (від 17.10.2020 року №9269201589), та не вірно заповнено таблицю "Збільшення зменшення від`ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу на підставі податкового повідомлення-рішення та/або уточнюючого розрахунку".

Відповідно до пункту 5 pозділу V Порядку №21 від 28.01.2016 року вказано, що залишок від`ємного значення після вирахування суми податкового боргу та суми бюджетного відшкодування (рядок 20-рядок 20.1-рядок 20.2) відображається у рядку 20.3.

Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1+ рядок 20.3), відображається у рядку 21 та переноситься до рядка 16.1 наступного звітного (податкового) періоду.

В ході проведення перевірки встановлено, що ТОВ "Лаки-2017" у додатку 2 (Д2) до податкової декларації за серпень 2020 року (№9236024717 від 17.09.2020 року) визначено залишок від`ємного значення в розмірі 54803 грн.

При поданні ТОВ "Лаки-2017" розрахунку суми бюджетного відшкодування (ДЗ) №9269201589 від 17.10.2020 року до податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2020 року в таблиці 2 "Розшифровка суми податку фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" /а.с. 22/ включено суму залишку від`ємного значення за попередні періоди.

Встановлено невірно визначенні суми залишків від`ємного значення.

При поданні ТОВ "Лаки-2017" розрахунку суми бюджетного відшкодування (ДЗ) №9269201589 від 17.10.2020 року до податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2020 року в таблиці 2 "Розшифровка суми податку фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" включено суму залишку від`ємного значення за попередні періоди за серпень 2020 року 113027 грн., хоча згідно додатку 2 до податкової декларації за серпень 2020 року (№9236024717 від 17.09.2020 року) визначено залишок від`ємного значення в розмірі 54803 грн.

З урахуванням вище викладеного ТОВ "Лаки-2017" за вересень 2020 року завищено суму, яка підлягає бюджетному відшкодуванню р. 20.2 Декларації в сумі 89214 грн., та занижено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (ряд. 19.1 + рядок 20.3 деклалаціі) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду) (р.21 Декларації) за вересень на суму 58224грн.

Таким чином, платником заявлено до бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі більшому ніж розмір залишку від`ємного значення за відповідний період, що призвело до порушення у визначені суми бюджетного відшкодування та відповідно залишку суми від`ємного значення.

З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є обґрунтованим та правомірним, а тому відсутні підстави для визнання його протиправним та скасування.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статті 9 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною першою статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що у разі відмови у задоволені позову судовий збір не відшкодовується.

На підставі викладеного та керуючись ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКИ-2017" (вул. Гонти, 50-А, м. Вінниця, 21011, ЄДРПОУ 41346073);

Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області, як відокремлений структурний підрозділ ДПС (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21100, ЄДРПОУ ВП 44069150).

Суддя Свентух Віталій Михайлович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.07.2021
Оприлюднено02.08.2021
Номер документу98672932
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/3728/21-а

Постанова від 23.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 28.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 08.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Рішення від 28.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентух Віталій Михайлович

Ухвала від 28.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентух Віталій Михайлович

Ухвала від 28.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентух Віталій Михайлович

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентух Віталій Михайлович

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентух Віталій Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні