Рішення
від 27.07.2021 по справі 200/3227/21-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 липня 2021 р. Справа№200/3227/21-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Циганенка А.І., за участі секретаря судового засідання Супрун Г.С., представника позивача Лупола С.В., представника відповідача Катранжи Д.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

25 березня 2021 року позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , у якому просив застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи АЗС Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , які розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а, та Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 16 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, встановити спосіб та порядок виконання рішення шляхом зобов`язання директора Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ зупинити експлуатацію АЗС Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , які розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а, та Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 16 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатом проведеної позапланової перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відповідача були виявлені численні порушення вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, про що складено відповідний акт. Порушення встановлені актом перевірки створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації, ускладнюють гасіння пожежі.

Відповідач відзиву на позовну заяву не подав.

30 березня 2021 року відкрито провадження у справі та її розгляд призначений за правилами загального позовного провадження.

25 травня 2021 року строк підготовчого провадження продовжений на тридцять днів, про що постановлена протокольна ухвала (а.с. 96).

29 червня 2021 року закрито підготовче провадження і справу призначено до судового розгляду по суті.

У судових засіданнях, які відбулися 15 та 26 липня 2021 року, представник позивача позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити повністю, надав пояснення аналогічні викладеним в позовній заяві.

У судових засіданнях, які відбулися 15 та 26 липня 2021 року, представник відповідача позовні вимоги не визнав, просив відмовити в їх задоволенні повністю. Пояснив, що відповідач усунув більшість порушень, які зазначені в акті перевірки, але надати докази про це не уявляється можливим, оскільки посадовці позивача не проводять відповідну перевірку. На теперішній час на автозаправних станціях не встановлена система протипожежного захисту та відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення проти нього, суд встановив наступне.

У період з 17.03.2021 по 18.03.2021 на підставі окремого доручення Першого заступника Голови ДСНС України Мельчуцького О.Г. від 12.03.2021 № 02-3693/262-1, доручення Прем`єр-міністра України від 11.03.2021 № 10033/1/1-21, наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області від 16.03.2021 №94 Про здійснення позапланових перевірок , посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №141 від 16.03.2021, проведено позапланову перевірку приміщень та території автозаправних станцій Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , які розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а; Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б (а.с. 49-68).

18 березня 2021 року за наслідками перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ був складений Акт № 100 (далі - Акт) (а.с. 19-48).

Згідно з Актом встановлені численні порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697:

Автозаправна станція ТОВ ТОТАЛ-ОЙЛ , Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а:

- приміщення будівлі АЗС не обладнані системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебувають у будівлі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, продукти горіння та чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей з будівлі та призведуть до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

- відсутній акт проведення прихованих робіт над підвісною стелею в приміщеннях будівлі АЗС, що призведе до нагрівання горючої основи під час експлуатації електричних проводів та може привести до виникнення пожежі і впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- не вивішуються на видних місцях плакати, які містять перелік обов`язків водія під час заправляння автотранспорту, що може призвести до неправильного порядку дій під час заправляння автотранспорту з подальшим розливом горючих рідин;

- відсутній набір інструменту з металу, що не утворює іскор, для відкривання і закривання пробок металевої тари та проведення інших робіт у вибухонебезпечних зонах на АЗС, що може призвести до виникнення небезпечного іскріння, полум`я, та створює небезпеку виникнення займання газоповітряної суміші з подальшим розвитком пожежі, вибуху та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- не укомплектовано пожежний щит (стенд) згідно норм належності, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на пожежному щиті не вказаний його порядковий номер та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, що унеможливлює забезпечення своєчасного пожежних підрозділів про пожежу в його початковій стадії, що призведе до збільшення часу оповіщення та евакуації;

- не розміщені інструкції з пожежної безпеки у кожному приміщенні, що може призвести до загибелі та травмування людей в наслідок незнання порядку дій в разі виникнення пожежі;

- не проведено технічне обслуговування вогнегасників, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- коридори та евакуаційний вихід з будівлі АЗС не забезпечені евакуаційним освітленням відповідно до вимог ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об`єктів будівництва", ДБН В.2.5-23-2010 "Проектування електрообладнання об`єктів цивільного призначення" та Правил улаштування електроустановок, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

- грати на вікнах приміщень адміністративної будівлі не виконані такими, що розкриваються, розсуваються або знімаються, що унеможливить евакуацію при виникненні пожежі, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- будівля АЗС не забезпечена адресними вказівником (назва вулиці, номер будинку), встановленим на фасаді будівлі або іншому видному місці і освітлюваним у темний час доби, що призводить до збільшення часу розгортання пожежних підрозділів, збільшує час та ускладнює гасіння пожежі, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі;

- на вогнегасниках відсутня облікова (інвентарна) нумерація;

- відсутній затверджений керівництвом графік очищення внутрішньої поверхні резервуарів та трубопроводів пожежобезпечним способом;

- відсутня жорстка буксирна штанга довжиною не менш 3 м для евакуації транспортних засобів з території АЗС у випадку пожежі, внаслідок відсутності якої унеможливлюється евакуація транспортних засобів з території АЗС під час виникнення пожежі;

- відсутній експлуатаційний журнал перевірочних випробувань заземлювальних пристроїв, виконаних ремонтів та результатів ревізії блискавкозахисту, що має бути прошнурований та скріплений печаткою;

- відсутній журнал з експлуатації захисту від проявів статичної електрики підприємства з результатами вимірювання електричних опорів заземлювальних пристроїв, які мають проводиться не рідше одного разу на рік. Сторінки журналу нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою;

- не призначено відповідним наказом по підприємству відповідальної особи за справне утримання доріг, проїздів і під`їздів;

- обладнання не очищаються від пилу і горючих відходів, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на підприємстві не призначено відповідним наказом адміністрації з числа ІТП енергослужби (головний енергетик, енергетик, ІТП відповідної кваліфікації) особа, відповідальна за протипожежний стан електрогосподарства підприємства, у тому числі електроустановок слабкого струму;

- не заведено спеціального пронумерованого, прошнурованого та скріпленого печаткою експлуатаційного журналу до якого потрібно заносити результати ревізії блискавкозахисту, перевірочних випробувань заземлювальних пристроїв, виконаних ремонтів;

- очищення внутрішньої поверхні резервуарів та трубопроводів не виконується пожежобезпечним способом згідно з графіко, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- усі первинні засоби пожежогасіння, не утримуються у справному стані та готовими до негайного застосування, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на АЗС не вивішено на видних місцях плакати, які містять перелік обов`язків водія під час заправляння автотранспорту, а також інструкції про заходи пожежної безпеки, що може призвести до неправильного порядку дій під час заправляння автотранспорту з подальшим розливом горючих рідин;

- АЗС не забезпечено знаками пожежної безпеки; дорожніми знаками щодо обмеження швидкості пересування автотранспорту по території АЗС; відповідними знаками попередження водіїв мототранспорту про необхідність вимкнення двигуна на відстані 15 м від паливно-роздавальних колонок; знаками про обов`язкову висадку пасажирів; дорожніми знаками, що забороняють в`їзд транспортних засобів з небезпечними та вибуховими вантажами на територію АЗС, що може призвести до перешкоджання евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння тощо;

- АЗС не забезпечено телефонним та гучномовним зв`язок, установкою пожежної сигналізації та лінією виведення сигналу про пожежу до системи цілодобового пожежного спостереження, що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

- не заведено журналу фіксації обліку ремонту устаткування кожного ТО, ремонту, перевірки паливороздавальних колонок;

- не здійснюється очищення резервуарів не рідше одного разу на два роки, а також у разі заміни марки нафтопродукту, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на АЗС дозволяється: робота в одязі та взутті, облитих бензином; в`їзд на територію АЗС і заправлення тракторів, не обладнаних іскрогасниками; експлуатація АЗС без переносного газоаналізатора у вибухозахищеному виконанні, що може призвести до виникнення пожежі;

- АЗС не забезпечено розрахунковою кількістю плівкоутворювального піноутворювача для ліквідації можливих пожеж протипожежною технікою, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- до введення АГЗС (АГЗП) у експлуатацію не складена виробнича інструкція з експлуатації і ремонту обладнання, порядку заправляння автомобілів, а також технологічні схеми та інструкції з пожежної безпеки, які затверджуються наказом керівника підприємства;

- режим експлуатації, кількість відпрацьованого часу і помічені неполадки в роботі обладнання не фіксуються в експлуатаційному журналі;

- перелік робіт і строки проведення ТО, поточного і капітального ремонтів технологічного обладнання не встановлюються згідно з експлуатаційною та ремонтною документацією;

- наказом не призначено особу з питань цивільного захисту за рахунок штатної чисельності, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, без якої забороняється експлуатація або оренда приміщень;

- не проведено функціональне навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не створено матеріальний резерв для здійснення заходів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій техногенного характеру та надання термінової допомоги постраждалому населенню, що призведе до ускладнення ліквідації надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприятиме розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджатиме евакуації людей;

- у приміщеннях на об`єкті на видному місці не вивішені інструкції щодо порядку забезпечення техногенної безпеки та дій працівників об`єкта у разі виникнення надзвичайної ситуації, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не забезпечено працівників засобами індивідуального захисту, що призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу, що може збільшити кількість летальних випадків;

- не проведено об`єктові тренування і навчання з питань цивільного захисту, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не проведено ідентифікацію та паспортизацію потенційно небезпечного об`єкта, внаслідок чого унеможливлюється встановлення наявності або відсутності джерел небезпеки, які можуть ініціювати виникнення надзвичайних ситуацій, унеможливлює визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій;

- відсутня автоматизована система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення, що призведе до пізнього оповіщення людей, які перебувають на території АЗС, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, стрімке поширення пожежі та продукти горіння унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей, а також спричинить до збільшення часу передачу інформації про надзвичайну ситуацію, в зв`язку з чим збільшиться час прибуття пожежних підрозділів, та в свою чергу збільшиться час впливу небезпечних факторів пожежі на людину.

Автозаправна станція ТОВ ТОТАЛ-ОЙЛ , Донецька обл., Покровський р- н,

смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б.

- приміщення будівлі АЗС не обладнані системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебувають у будівлі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, продукти горіння та чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей з будівлі та призведуть до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

- відсутній акт проведення прихованих робіт над підвісною стелею в приміщеннях будівлі АЗС, що призведе до нагрівання горючої основи під час експлуатації електричних проводів та може привести до виникнення пожежі і впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- не вивішуються на видних місцях плакати, які містять перелік обов`язків водія під час заправляння автотранспорту, що може призвести до неправильного порядку дій під час заправляння автотранспорту з подальшим розливом горючих рідин;

- відсутній набір інструменту з металу, що не утворює іскор, для відкривання і закривання пробок металевої тари та проведення інших робіт у вибухонебезпечних зонах на АЗС, що може призвести до виникнення небезпечного іскріння, полум`я, та створює небезпеку виникнення займання газоповітряної суміші з подальшим розвитком пожежі, вибуху та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- не укомплектовано пожежний щит (стенд) згідно норм належності, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на пожежному щиті не вказаний його порядковий номер та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, що унеможливлює забезпечення своєчасного пожежних підрозділів про пожежу в його початковій стадії, що призведе до збільшення часу оповіщення та евакуації;

- не розміщені інструкції з пожежної безпеки у кожному приміщенні, що може призвести до загибелі та травмування людей в наслідок незнання порядку дій в разі виникнення пожежі;

- приміщення та територія АЗС не забезпечені вогнегасниками згідно з Типовими нормами належності вогнегасників, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- вихід з будівлі АЗС не забезпечений евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння.

Ґрати на вікнах операторської не виконані такими, що розкриваються, розсуваються або знімаються, що унеможливить евакуацію при виникненні пожежі, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- будівля АЗС не забезпечена адресними вказівником (назва вулиці, номер будинку), встановленим на фасаді будівлі або іншому видному місці і освітлюваним у темний час доби, що призводить до збільшення часу розгортання пожежних підрозділів, збільшує час та ускладнює гасіння пожежі, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі;

- дозволяється експлуатація тимчасової електромережі в приміщенні операторської, що призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- дозволяється підвішування світильника безпосередньо на струмопровідні проводи в коридорі, що призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- АЗС не забезпечено знаками пожежної безпеки; дорожніми знаками щодо обмеження швидкості пересування автотранспорту по території АЗС; відповідними знаками попередження водіїв мототранспорту про необхідність вимкнення двигуна на відстані 15 м від паливно-роздавальних колонок; знаками про обов`язкову висадку пасажирів; дорожніми знаками, що забороняють в`їзд транспортних засобів з небезпечними та вибуховими вантажами на територію АЗС, що може призвести до перешкоджання евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння тощо;

- відсутній графік очищення внутрішньої поверхні резервуарів та трубопроводів пожежобезпечним способом, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- відсутня жорстка буксирна штанга довжиною не менш 3 м для евакуації транспортних засобів з території АЗС у випадку пожежі, внаслідок відсутності якої унеможливлюється евакуація транспортних засобів з території АЗС під час виникнення пожежі;

- відсутній експлуатаційний журнал перевірочних випробувань заземлювальних пристроїв, виконаних ремонтів та результатів ревізії блискавкозахисту, що має бути прошнурований та скріплений печаткою;

- відсутній журнал з експлуатації захисту від проявів статичної електрики підприємства з результатами вимірювання електричних опорів заземлювальних пристроїв, які мають проводиться не рідше одного разу на рік. Сторінки журналу нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою;

- відсутній журнал обліку ремонту устаткування для фіксації кожного ТО, ремонту та перевірки паливороздавальних колонок;

- не призначено відповідним наказом по підприємству відповідальної особи за справне утримання доріг, проїздів і під`їздів;

- виробничі приміщення та обладнання не очищаються від пилу і горючих відходів;

- не встановлені терміни очищення технологічними регламентами або об`єктовими (цеховими) графіками чи інструкціями, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на підприємстві не призначено відповідним наказом адміністрації з числа ІТП енергослужби (головний енергетик, енергетик, ІТП відповідної кваліфікації) особа, відповідальна за протипожежний стан електрогосподарства підприємства, у тому числі електроустановок слабкого струму;

- не заведено спеціального пронумерованого, прошнурованого та скріпленого печаткою експлуатаційного журналу до якого потрібно заносити результати ревізії блискавкозахисту, перевірочних випробувань заземлювальних пристроїв, виконаних ремонтів;

- очищення внутрішньої поверхні резервуарів та трубопроводів не виконується пожежобезпечним способом згідно з графіко, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- на АЗС не вивішено на видних місцях плакати, які містять перелік обов`язків водія під час заправляння автотранспорту, а також інструкції про заходи пожежної безпеки, що може призвести до неправильного порядку дій під час заправляння автотранспорту з подальшим розливом горючих рідин;

- АЗС не забезпечено знаками пожежної безпеки; дорожніми знаками щодо обмеження швидкості пересування автотранспорту по території АЗС; відповідними знаками попередження водіїв мототранспорту про необхідність вимкнення двигуна на відстані 15 м від паливно-роздавальних колонок; знаками про обов`язкову висадку пасажирів; дорожніми знаками, що забороняють в`їзд транспортних засобів з небезпечними та вибуховими вантажами на територію АЗС, що може призвести до перешкоджання евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння тощо;

- АЗС не забезпечено телефонним та гучномовним зв`язок, установкою пожежної сигналізації та лінією виведення сигналу про пожежу до системи цілодобового пожежного спостереження, що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

- не заведено журналу фіксації обліку ремонту устаткування кожного ТО, ремонту, перевірки паливороздавальних колонок;

- не здійснюється очищення резервуарів не рідше одного разу на два роки, а також у разі заміни марки нафтопродукту, що може призвести до виникнення пожежі від найменших джерел запалення, як природних, так і по необережності, з подальшим розвитком пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.

- на АЗС дозволяється: робота в одязі та взутті, облитих бензином; в`їзд на територію АЗС і заправлення тракторів, не обладнаних іскрогасниками; експлуатація АЗС без переносного газоаналізатора у вибухозахищеному виконанні, що може призвести до виникнення пожежі;

- АЗС не забезпечено розрахунковою кількістю плівкоутворювального піноутворювача для ліквідації можливих пожеж протипожежною технікою, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

- до введення АГЗС (АГЗП) у експлуатацію не складена виробнича інструкція з експлуатації і ремонту обладнання, порядку заправляння автомобілів, а також технологічні схеми та інструкції з пожежної безпеки, які затверджуються наказом керівника підприємства;

- режим експлуатації, кількість відпрацьованого часу і помічені неполадки в роботі обладнання не фіксуються в експлуатаційному журналі;

- перелік робіт і строки проведення ТО, поточного і капітального ремонтів технологічного обладнання не встановлюються згідно з експлуатаційною та ремонтною документацією;

- наказом не призначено особу з питань цивільного захисту за рахунок штатної чисельності, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, без якої забороняється експлуатація або оренда приміщень;

- не проведено функціональне навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не створено матеріальний резерв для здійснення заходів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій техногенного характеру та надання термінової допомоги постраждалому населенню, що призведе до ускладнення ліквідації надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприятиме розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджатиме евакуації людей;

- у приміщеннях на об`єкті на видному місці не вивішені інструкції щодо порядку забезпечення техногенної безпеки та дій працівників об`єкта у разі виникнення надзвичайної ситуації, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не забезпечено працівників засобами індивідуального захисту, що призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу, що може збільшити кількість летальних випадків;

- не проведено об`єктові тренування і навчання з питань цивільного захисту, що призведе до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

- не проведено ідентифікацію та паспортизацію потенційно небезпечного об`єкта, внаслідок чого унеможливлюється встановлення наявності або відсутності джерел небезпеки, які можуть ініціювати виникнення надзвичайних ситуацій, унеможливлює визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій;

- відсутня автоматизована система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення, що призведе до пізнього оповіщення людей, які перебувають на території АЗС, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, стрімке поширення пожежі та продукти горіння унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей, а також спричинить до збільшення часу передачу інформації про надзвичайну ситуацію, в зв`язку з чим збільшиться час прибуття пожежних підрозділів, та в свою чергу збільшиться час впливу небезпечних факторів пожежі на людину.

Вищезазначені порушення, встановлені актом перевірки від 18.03.2021 № 100, створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

При прийнятті рішення суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 05.04.2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон № 877).

Відповідно до статті 1 Закону №877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052 (далі - Положення №1052) Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до пункту 3 Положення № 1052 основними завданнями ДСНС України є, зокрема, реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно зі статтею 64 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗ України) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника (частина 2 статті 51 КЦЗ України), забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (частина 3 статті 55 КЦЗ України).

Власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом (стаття 322 Цивільного кодексу України)

Відповідно до статті 20 КЦЗ України суб`єкт господарювання, зокрема, забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; забезпечує дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту; розробляє заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечує виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримує у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням.

Згідно з частиною 2 статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Пунктами 1, 2 частини 1 статті 70 КЦЗ України встановлено, що підставою для звернення […] до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, затверджені Правила пожежної безпеки в Україні (далі - Правила).

Пунктом 2 розділу 1 Правил визначено, що ці Правила є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд (далі - об`єкт) (пункт 1 розділу 1 Правил).

Правила техногенної безпеки , затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05 листопада 2018 року №879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 року за №1346/32798. Ці Правила визначають загальні вимоги до організації техногенної безпеки на підприємствах, в установах, організаціях та на небезпечних територіях і є обов`язковими для виконання керівниками, посадовими особами і працівниками міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, фізичними особами-підприємцями, власниками, керівниками та працівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

У відповідності до частини п`ятої статті 4 Закону України від 5 квітня 2007 року №877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Суд звертає увагу, що факт усунення підконтрольною установою порушень вимог пожежної безпеки перевіряється уповноваженим органом на підставі заяви підконтрольної установи та додатково поданих документів, за наслідками такої перевірки складається акт, який свідчить про усунення або не усунення порушень пожежної безпеки, які були виявлені раніше.

Отже, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

При цьому, захід реагування у вигляді повного зупинення об`єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущенні порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Вжиття заходів реагування на порушення тих чи інших правил пожежної безпеки слід оцінювати з урахуванням принципу пропорційності, що передбачає дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані такі заходи.

Таким чином, під час прийняття судового рішення мають бути враховані не лише обставини і підстави, які спонукали позивача як суб`єкта владних повноважень звернутися до суду з позовом про застосування заходів реагування, але і ті, які існують на час ухвалення судового рішення. В протилежному випадку застосування заходів реагування, як виключного заходу, в судовому порядку поширюватиметься на всіх суб`єктів господарювання, відносно яких проведено перевірку і встановлено порушення, які за оцінкою спеціально уповноваженого органу, створюють реальну загрозу життю та/або здоров`ю людей. Втім, за своїм змістом і суттю застосування такого заходу, він застосовується до усунення виявлених порушень та існування реальної загрози життю та/або здоров`ю людей (частина 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ), у зв`язку з чим його застосування після усунення виявлених порушень втрачає той сенс, який законодавством покладений як основа і правова підстава його застосування.

Вказана правова позиція, викладена у постанові Верховного Суду від 19 травня 2020 року по справі №420/5156/18, врахована судом при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин згідно частини 5 статті 242 КАС України.

Представником відповідачем зазначено, що не може бути подано належних, допустимих, достовірних та достатніх доказів усунення порушень, про які зазначено в Акті №100 від 18 березня 2021 року, при цьому, за поясненнями представника відповідача, 2 залишись не усунутими, а саме на автозаправних станціях не встановлена система протипожежного захисту та відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Суд зазначає, що згідно п. п. 1.1, 1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні усі системи протипожежного захисту мають бути справними і утримуватися в постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах. Будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту .

Відповідно до пункту 3.15 ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту система протипожежного захисту - це комплекс технічних засобів, що змонтований на об`єкті, призначений для виявлення, локалiзування та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі.

Отже, не обладнання автозаправних станцій системами протипожежного захисту є суттєвими порушенням та несе загрозу життю та здоров`ю людей, і на момент прийняття рішення залишилися не усунутими.

Суд не приймає до уваги подані відповідачем докази, які на думку останнього, свідчать про усунення всіх виявлених порушень, оскільки, як зазначалося раніше, належним, допустимим, достовірним та достатнім доказам є акт, який складається органом, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, про усунення порушень техногенної та пожежної безпеки, які були виявлені раніше.

За приписами статті 68 КЦЗ України за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки адміністративним судом можуть буди застосовані санкції, зокрема, повне або часткове зупинення експлуатації будівель.

Приймаючи до уваги наведене в сукупності, та враховуючи, що відповідачем, не надано доказів, які б свідчили про повне усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, існує загроза життю та здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) автозаправних станцій Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , що розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а; Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Згідно з пунктом 1 частини 6 статті 246 КАС України у разі необхідності у резолютивній частині також вказується про порядок і строк виконання рішення.

Відповідно до пункту 7 частини 4 статті 4 Закону України від 2 червня 2016 року №1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон №1404-VIII) виконавчий документ повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред`явлення, якщо: виконання рішення не передбачає застосування заходів примусового виконання рішень.

Відповідно до статті 10 Закону №1404-VIII заходами примусового виконання рішень є: 1) звернення стягнення на кошти, цінні папери, інше майно (майнові права), корпоративні права, майнові права інтелектуальної власності, об`єкти інтелектуальної, творчої діяльності, інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб, або боржник володіє ними спільно з іншими особами; 2) звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника; 3) вилучення в боржника і передача стягувачу предметів, зазначених у рішенні; 4) заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном, яке належить йому на праві власності, у тому числі коштами, або встановлення боржнику обов`язку користуватися таким майном на умовах, визначених виконавцем; 5) інші заходи примусового характеру, передбачені цим Законом.

Порядок виконання рішень суду, за якими боржник зобов`язаний особисто вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення, передбачений статтею 63 Закону №1404-VIII, а саме виконавець під час виконання рішення про заборону вчиняти певні дії або про утримання від вчинення певних дій доводить до відома боржника резолютивну частину такого рішення, про що складає відповідний акт. Після складення акта виконавець виносить постанову про закінчення виконавчого провадження.

На підставі наведеного, суд вважає за необхідне, встановити наступний порядок виконання рішення: зобов`язати відповідача повністю зупинити експлуатацію (роботу) автозаправних станцій Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , що розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а; Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Судові витрати по сплаті судового збору, понесені позивачем, розподілу не підлягають, оскільки останній є суб`єктом владних повноважень (стаття 139 КАС України).

Керуючись статтями 2, 5-10, 20, 22, 25, 47, 72-77, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 251, 255, 295, 297, 372, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, буд. 175; код ЄДРПОУ 38652962) до Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ (місцезнаходження: 85784, Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а, код ЄДРПОУ 40223205) про застосування заходів реагування задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) автозаправних станцій Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , що розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а; Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ повністю зупинити експлуатацію (роботу) автозаправних станцій Товариства з обмеженою відповідальністю ТОТАЛ ОЙЛ , що розташовані за адресами: Донецька область, м. Авдіївка, вул. Грушевського, 2а; Донецька область, Покровський район, смт. Очеретине, вул. Першотравнева, 1б, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Рішення прийнято, складено та підписано в нарадчій кімнаті складом суду, який розглянув справу, його вступна та резолютивна частини проголошені в судовому засіданні 27 липня 2021 року.

Повний текст рішення складений 30 липня 2021 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду або через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення.

Суддя А.І. Циганенко

Дата ухвалення рішення27.07.2021
Оприлюднено02.08.2021
Номер документу98674025
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —200/3227/21-а

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 15.12.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 08.12.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Рішення від 27.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Рішення від 27.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні