Постанова
від 08.06.2010 по справі 2а-1211/10/1670
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

          

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2010 року < ЧАС >

м. Полтава

Справа № 2а-1211/10/1670

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді – Клочка К.І.

при секретарі  – Пехота М.О.

          розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Лохвицької міжрайонної державної податкової інспекції до Дочірнього підприємства "Лохвиця-Водоканал" виробничого управління житлово-комунального господарства про стягнення податкового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

25 березня 2010 року  Лохвицька міжрайонна державна податкова інспекція звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Лохвиця-Водоканал" виробничого управління житлово-комунального господарства про стягнення податкового боргу у розмірі 26897,58 грн. з яких 1019,72 грн.- штрафна санкція за несвоєчасну сплату податкового зобов'язаня, 22726,00 нараховано в зв'язку з подачею уточнюючих розрахунків 3151,86 грн. - пеня нарахована в зв'язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов'язань.

Представник позивача явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, надав клопотання про розгляд справи за відсутності його представника.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився про час, дату, місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, надав заяву якою адміністративний позов визнав повністю посилаючись на відсутність коштів та просив провести розгляд справи за його відсутності.

Дослідивши матеріали справи, з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, суд встановив наступне.

Відповідно до копії свідоцтва, що мається в матеріалах справи, 13.12.2001 року Лохвицькою районною державною адміністрацією Полтавської області відповідач зареєстрований як юридична особа (ідентифікаційний код 31650670).

Як вбачається з матеріалів справи у зв’язку з несплатою визначених в податкових повідомленнях рішеннях сум штрафних санкцій утворилася заборгованість у сумі 26897,58 грн. що складається з :

- нарахованої штрафної санкції за несвоєчасну сплату податкового зобов'язання (податкове повідомлення - рішення № 0000051650/0 від 07.04.2009 року) - 1019,72 грн.

- нарахування в зв'язку з подачею уточнюючого розрахунку № 8418 від 06.07.2009 року - 12660,00 грн

- нарахування в зв'язку з подачею уточнюючого розрахунку № 9497 від 21.07.2009 року - 6976,00 грн.

- нарахування в зв'язку з подачею уточнюючого розрахунку № 9498від 21.07.2009 року - 3090,00 грн.

- нарахуваної пені  за несвоєчасну  сплату податкових зобов'язань в розмірі 3151,86 грн.

Станом на 11.03.2010 року за відповідачем рахується заборгованість по податку на додану вартість в сумі 29044,26 грн. при цьому заборгованість в розмірі 26897,58 грн. утворилася в період з 16.04.2009 року по 11.03.2010 року.

Податкове повідомлення рішення, яким визначено суми штрафних санкцій, в судовому порядку відповідачем не оскаржувалися.

Абз. 3 п.п.5.3 1 п.5.3 ст. 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”встановлено, що у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження".

Згідно пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Згідно ж п.п.3.1.1 п.3.1 ст. З Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду, при цьому відповідно до п.1.7 ст. 1 Закону активами платника податків являються кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать платнику за правом власності або повного господарського відання.

Згідно ч. 3 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.

Враховуючи зазначене та обставини, викладені відповідачем в заяві про визнання позову, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та вважає за можливе прийняти зазначене визнання позову та задовольнити вимоги позовної заяви.

Підстав для неприйняття визнання адміністративного позову судом не встановлено.

На підставі викладеного, керуючись  статтями  7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163  Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

  Адміністративний позов Лохвицької міжрайонної державної податкової інспекції до дочірнього підприємства "Лохвиця - Водоканал" виробничого управління житлово - комунального господарства про стягнення податкового боргу задовольнити.

Стягнути з дочірнього підприємства "Лохвиця - Водоканал" виробничого управління житлово - комунального господарства на користь Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість в сумі 26 897,58 грн за рахунок активів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок № 31117029700239 в ГУДК в Полтавській області, код платежу 14010100, отримувач  Державний бюджет, код отримувача 34698605.   

          Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня її проголошення, а в  разі  складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160  цього  Кодексу  -  з  дня  складення  в  повному обсязі. Якщо постанову  було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі,   то   строк   подання  заяви  про  апеляційне  оскарження обчислюється  з  дня отримання  нею  копії  постанови. Апеляційна скарга може бути подана у 20-денний строк після подачі заяви про апеляційне оскарження в порядку, визначеному статтею 186 Кодексу  адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлено ДАТА.

   

          Суддя                                                                                К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2010
Оприлюднено04.09.2010
Номер документу9868045
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1211/10/1670

Постанова від 08.06.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні