Постанова
від 19.05.2010 по справі 2а-1349/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 травня 2010 року 10 год. 26 хв. № 2а-1349/10/2670

Окружний адміністрат ивний суд міста Києва в особі судді Пилипенко О.Є., при сек ретарі Ісаковій Є.К.

За результатами розгляду у відкритому судовому засідан ні адміністративної справи

За позовом Державної податкової інсп екції у Шевченківському райо ні м. Києва

До Приватного підприємства « ОСОБА_2»

Третя особа Шевченківська районна у м . Києві державна адміністрац ія

Про Припинення юридичної особ и

За участю представників с торін

від позивача: Болох В.В. з а дов. № 331/9/10-113 від 03.02.2009 р.

від відповідача: ОСОБА_2 паспорт с.НОМЕР_1, директо р підприємства

від третьої особи: не з'явив ся

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інсп екція у Шевченківському м. Ки єва звернулась до суду з позо вом про припинення державної реєстрації юридичної особи - Приватного підприємства « ОСОБА_2»(код ЄДРПОУ 30972641).

Позивач позовні вимоги під тримав, вимоги мотивовані ти м, що відповідач не знаходить ся за своєю юридичною адресо ю.

Відповідач проти позову за перечував, просив у задоволе нні вимог відмовити, вказав н а те, що підприємство знаходи ться за адресою: м. Київ, вул. Гл ибочицька, 53.

Представник третьої особи в судове засідання не з' яви вся, письмових пояснень по су ті адміністративного позову не надав, натомість від неї че рез Відділ документального о бігу та контролю надійшов ли ст від 31.03.2010 р. за № 02/35-2134, в якому про сив суд розглядати справу бе з участі представника Шевчен ківської райдержадміністра ції.

В судовому засіданні 19.05.2010 р. о голошено вступну та резолюти вну частини постанови про ві дмову від позову.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставника позивача, суд, -

ВСТАНОВИВ:

На обліку у Державній под атковій інспекції у Шевченкі вському районі м. Києва знахо диться Приватне підприємств о «ОСОБА_2»(код ЄДРПОУ 30972641), я ке зареєстроване Шевченківс ькою районною у м. києві держа вною адміністрацією 12.06.2000 р., св ідоцтво № 022398 серія А00. Місцезна ходження: м. Київ, вул. Глибочи цька, 53.

Зазначена адреса співпада є з адресою відповідача, вказ аною у позовній заяві та з адр есою на яку направлявся судо вий виклик.

Судом встановлено, що відпо відно до наданого позивачем витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців стан ом на 30.03.2010 року в графі «Статус відомостей про юридичну осо бу»зазначено: “відсутність ю ридичної особи за місцезнахо дженням».

Дійсно, відповідно до зміст у ч. 1 ст. 33 Закону України “Про д ержавну реєстрацію юридични х та фізичних осіб-підприємц ів” юридична особа припиняєт ься за судовим рішенням, підс тавою для прийняття якого зг ідно з ч. 2 ст. 38 Закону України “ Про державну реєстрацію юрид ичних та фізичних осіб-підпр иємців”, зокрема, є наявність в Єдиному державному реєстр і юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходж енням.

Проте, відмовляючи позивач у в задоволенні позовних вим ог, суд виходить з наступного .

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні”, органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають, зокрема , право звертатися у передбач ених законом випадках до суд ових органів із заявою (позов ною заявою) про скасування де ржавної реєстрації суб' єкт а підприємницької діяльност і.

Статтею 2 Закону України “Пр о державну податкову службу в Україні” визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - п одатки, інші платежі); внесенн я у встановленому порядку пр опозицій щодо вдосконалення податкового законодавства; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових платежі в та Єдиного банку даних про п латників податків - юридични х осіб; роз' яснення законод авства з питань оподаткуванн я серед платників податків; з апобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції пода ткової міліції, їх розкриття , припинення, розслідування т а провадження у справах про а дміністративні правопоруше ння; здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обчи слення, повнотою і своєчасні стю сплати до бюджетів, держа вних цільових фондів податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі); внесення у встановле ному порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства; прийняття у ви падках, передбачених законом , нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з п итань оподаткування; формува ння та ведення Державного ре єстру фізичних осіб - платник ів податків та інших обов' я зкових платежів та Єдиного б анку даних про платників под атків - юридичних осіб; роз' я снення законодавства з питан ь оподаткування серед платни ків податків; запобігання зл очинам та іншим правопорушен ням, віднесеним законом до ко мпетенції податкової міліці ї, їх розкриття, припинення, ро зслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України “Про державну податкову службу в Україні” вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено саме контроль за додержання м податкового законодавства .

Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України “Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців” державний нагляд за дот риманням законодавства у сфе рі державної реєстрації юрид ичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює спеціа льно уповноважений орган з п итань державної реєстрації, яким відповідно до наказу Де ржавного комітету України з питань регуляторної політик и та підприємництва від 08.06.2005 р. № 50 на сьогодні є Державний ко мітет України з питань регул яторної політики та підприєм ництва.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної вл ади, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.

Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби.

Крім того, в судовому засіда нні був присутній директор п ідприємства, який заперечив проти позову та вказав на те, щ о інформації щодо зміни місц езнаходження до державного р еєстратора та Державної пода ткової інспекції у Шевченків ському районі м. Києва не нада вав та надав суду докази пода ння звітності і до податково органу.

Тому, позовні вимоги Держав ної податкової інспекції у Ш евченківському районі м . Києва задоволенню не підляг ають.

Відповідно до ч. 5 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України, у разі відмови у задоволенні позовних вимог позивача звільненого від спл ати судових витрат, судові ви трати, понесені відповідачем , компенсуються за рахунок Де ржавного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 17, 94, 158, 162, 163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, Окружний адміністративний суд міста К иєва -

ПостановиВ:

В задоволенні адм іністративного позову відмо вити.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складання в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про а пеляційне оскарження з насту пним поданням протягом двадц яти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.

Суддя О.Є. Пилипенко

Дата підписання повного т ексту постанови: 04.06.2010 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.05.2010
Оприлюднено06.09.2010
Номер документу9868565
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1349/10/2670

Ухвала від 04.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 02.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

Постанова від 19.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пилипенко О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні