Ухвала
від 09.07.2021 по справі 752/16555/21
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/16555/21

Провадження № 1-кс/752/5592/21

У Х В А Л А

09.07.2021 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Києві, ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, в якому особі не повідомлено про підозру №62020000000000044 від 14.01.2020 р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212, ч.2 ст.364 КК України,

в с т а н о в и в:

слідчий першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Києві, ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, в якому особі не повідомлено про підозру №62020000000000044 від 14.01.2020 р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212, ч.2 ст.364 КК України, на 12 місяців.

Клопотання обґрунтовано тим, що Першим слідчим відділом (з дислокацією у м. Києві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62020000000000044 від 14.01.2020 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст.212, ч. 2 ст. 364 КК України.

Процесуальне керівництво здійснюється групою прокурорів Київською міською прокуратурою.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ГУ ДФС у м. Києві, зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в інтересах ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» (ЄДРПОУ 37882298), в порушення п. 44.5 ст. 44, п. 86.7 ст. 86, п. 78.1.5 ст. 78 Податкового Кодексу України, не прийняли повідомлення-рішення на підставі актів перевірок та безпідставно підтвердили суми бюджетного відшкодування ПДВ, внаслідок чого Державному бюджету нанесено збитки в особливо великому розмірі.

Крім того, встановлено, що службові особи ГУ ДФС у м. Києві, зловживаючи службовим становищем, з корисливих мотивів, сприяють незаконній діяльності ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.», пов`язаної з мінімізацією податкових зобов`язань, незаконному відшкодуванню ПДВ з Державного бюджету та ухиленню від проведення контрольно-перевірочних заходів.

З метою незаконного формування податкового кредиту, формування від`ємного значення з ПДВ та подальшого відшкодування ПДВ з Державного бюджету ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» протягом 2018-2019 років декларуються безтоварні правочини без належного документального оформлення з групою підприємств з ознаками «транзитності» щодо купівлі товарів, які фактично не використовуються у господарській діяльності підприємства або використовуються формально.

До вказаної групи підприємств входять: ТОВ «СТАРКФІЛД» (ЄДРПОУ 41558234), ТОВ «ІНТЕРПРАЙС ГРУП» (ЄДРПОУ 40405457), ТОВ «БІЗНЕС СОЛЮШЕНС» (ЄДРПОУ 40400836), ТОВ «ХОВО-ГРУП-ЦЕНТР» (ЄДРПОУ 41584526); ТОВ «МАТТЕРА КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 42710621), ТОВ «АЛЮМ ПРО» (ЄДРПОУ 42728157), ТОВ «АЛЮМ СЕЛЛ» (ЄДРПОУ 42727986), ТОВ «МЕТАЛСЕЛ» (ЄДРПОУ 42677333), ТОВ«РЕСУРС ЗАХІД НУВО» (ЄДРПОУ 42647597), ТОВ «СЬОМА ВЕРШИНА» (ЄДРПОУ 42504483), ТОВ «АЛЮМІНІЙ ІНДАСТРІ» (ЄДРПОУ 42322870), ТОВ «УНІВЕРС У» (ЄДРПОУ 42234004), ТОВ «КОЛЬОРМЕТ ТРЕЙДІНГ» (ЄДРПОУ 42167499), ТОВ «САНІТАРІ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 42014141), ТОВ «ХАУСХОЛД ДЖИ ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 41889336), ТОВ «ІНОВ ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 41589791), ТОВ «КРІТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 42097647), ТОВ «КГ АСКА» (ЄДРПОУ 42349405), ТОВ«ПРЕМІУМ ЛЕНД» (ЄДРПОУ 42160687), ТОВ «УКР-ПРЕМІУМ-ЕКСПОРТ» (ЄДРПОУ 42018497) та ТОВ «БК НОВОБУД» (ЄДРПОУ 42060905).

Протягом 2018-2019 років ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» було проведено безтоварних операцій з вищевказаними СГД на суму 668,5 млн. грн., за результатами чого було незаконно сформовано податковий кредит на суму понад 90 млн. грн., що призвело до заниження податкових зобов`язань з ПДВ на вказану суму.

До того ж, згідно інформації Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ на сайті Міністерства фінансів України, ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» протягом 2018-2019 років отримало на банківський рахунок суми бюджетного відшкодування ПДВ без проведення документальних перевірок на загальну суму понад 16 млн. грн.

Вищевказану схему незаконного формування податкового кредиту ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» за рахунок безтоварних операцій без оформлення відповідних первинних документів було фактично встановлено співробітниками ГУ ДФС у м. Києві за результатами проведення документальних перевірок ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.».

В ході перевірки встановлено відсутність у ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» документів, що підтверджують правомірність формування податкового кредиту по взаємовідносинам з рядом «транзитних» СГД. Проте, податківцями, в порушення п.44.6 ст.44, п.86.7 ст.86, п.78.1.5 ст.78 ПК України, зловживаючи службовим становищем, в інтересах ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.», за результатами перевірок протиправно не прийняті податкові повідомлення-рішення, що призвело до збитків Державного бюджету у особливо великих розмірах.

Вищезазначені обставини виходять з того, що на підставі наказу ГУ ДФС у м. Києві від 29.10.18 № 16115 було розпочато документальну виїзну перевірку ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» (ЄДРПОУ 37882298) з питань дотримання вимог податкового законодавства під час взаємовідносин з ТОВ«СТАРКФІЛД» (ЄДРПОУ 41558234) за лютий 2018 року.

Вищевказана перевірка проводилась з 30.10.2018 по 05.11.2018. В ході документальної перевірки службовим особам ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» було вручено запит щодо надання документів, які підтверджують взаємовідносини з ТОВ «СТАРКФІЛД» за лютий 2018 року.

Під час проведення перевірки, документи по взаємовідносинам з ТОВ«СТАРКФІЛД» за лютий 2018 року до перевірки не надано, про що складено акти про ненадання документів до перевірки: від 30.10.2018 №1676/26-15-14-04-04, від 31.10.2018 № 1677/26-15-14-04-04, від 01.11.2018 № 1682/26-15-14-04-04, від 02.11.2018 № 1689/26-15- 14-04-04, від 05.11.2018 № 1693/26-15-14-04-04.

За результатами документальної перевірки складено акт від 12.11.2018 № 1095/26-15-14-04-04/37882298, яким встановлено наступне.

ТОВ «СТАРКФІЛД» здійснювало оформлення документів на користь ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» із значною кількістю товарів широкого асортименту. Даний обсяг товарів передбачає наявність людських ресурсів, наявність основних засобів (власних або залучених), транспортування товару, зберігання товару тощо (тобто наявність супутніх послуг).

До перевірки не надано документів, які б підтверджували взаємовідносини між ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» та ТОВ «СТАРКФІЛД», а також підтверджували надання зазначених супутніх послуг.

За результатами перевірки встановлено, що перенесені ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» інформації з неправомірно складених документів (операції з придбання товарів) до облікових регістрів порушено норми ч. 5 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88, абзац 2 розділу 1 Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Мінфіну України від 30.11.1999 № 291.

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до п. 44.6 ст. 44 ПК України, у разі якщо до закінчення перевірки платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Беручи до уваги ненадання під час проведення перевірки документів, що підтверджують наявність взаємовідносин з ТОВ «СТАРКФІЛД», можна зробити висновок, що такі документи були відсутні у ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» на час складення такої звітності та у зв`язку із чим у ТОВ«ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» відсутнє право на відображення у бухгалтерській та податковій звітності взаємовідносин із зазначеним контрагентом.

Отже, згідно акту від 12.11.2018 № 1095/26-15-14-04-04/37882298 службовими особами ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» завищено від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного періоду у сумі 3244275 грн. за лютий 2018 року. Враховуючи той факт, що в подальшому вказане від`ємне значення було використано для зменшення податкових зобов`язань з ПДВ у наступних податкових періодах, сума ухилення від сплати ПДВ з боку службових осіб ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» складає 3244275 грн.

10.12.2018 на адресу ГУ ДФС у м. Києві надійшло заперечення ТОВ«ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» від 06.12.2018 № 06/12-18 на акт від 12.11.2018 № 1095/26-15-14-04-04/37882298. У запереченнях зазначено зокрема, «В зв`язку з тим, що документи до перевірки не було надано в повному обсязі в взаємовідносинах з ТОВ «СТАРКФІЛД», код ЄДРПОУ 41558234, про що повідомляли ДПІ Оболонського р-ну ГУ ДФС в м. Києві та ГУ ДФС України, Заява про трату документів від 06.11.2018 та витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань».

18.12.2018 службовими особами ГУ ДФС у м. Києві за результатами розгляду заперечень було прийнято рішення щодо проведення позапланової перевірки ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» на підставі п. 78.1.5 ПК України ст.78 з метою з`ясування питань, що стали предметом оскарження.

Майже аналогічна ситуація склалась за результатами розгляду заперечення на акт документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ«ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» від 29.08.2019№ 899/26-15-14-04-04/37882298 з питань дотримання вимог податкового законодавства України під час взаємовідносин з ТОВ «ПРЕМІУМ ЛЕНД», ТОВ «УКР-ПРЕМІУМ-ЕКСПОРТ», ТОВ «КГ АСКА» та ТОВ «БК НОВОБУД»,в якомувстановлено заниженняподаткових зобов`язаньз ПДВна суму2751003грн.,завищення бюджетноговідшкодування ПДВна суму977602грн.та завищеннявід`ємного значенняз ПДВна суму271388грн.

Таким чином, враховуючи наявність можливості у податківців здійснювати аналіз правомірності формування податкового кредиту, службовими особами ГУ ДФС у м. Києві, зловживаючи службовим становищем, безпідставно підтверджено правомірність бюджетного відшкодування ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» за період 2018-2019 роки на суму понад 16 млн.грн.

В ході досудового розслідування, серед іншого, проведено наступні слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, направлені на встановлення об`єктивної істини у провадженні, встановлення осіб, які вчинили кримінальні правопорушення та притягнення винних до кримінальної відповідальності, реалізуючи при цьому принцип невідворотності покарання:

1.Допитано як свідка начальника відділу Департаменту податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у м. Києві ОСОБА_5 ;

2.Допитано як свідка заступника начальника управління начальника відділу контролю за ризиковими платниками ГУ ДПС у м. Києві ОСОБА_6 ;

3.Допитано як свідка директора ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» ОСОБА_7 ;

4.Допитано як свідка старшого слідчого слідчого відділу Святошинського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_8 ;

5.Допитано як свідка слідчого слідчого відділу Святошинського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_9 ;

6.Допитано як свідка директора ТОВ «Сейл Бренд» ОСОБА_10 ;

7.Допитано як свідка головного державного ревізора-інспектора відділу контролю за ризиковими платниками Департаменту податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у м. Києві ОСОБА_11 ;

8.Витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження копію акту від 12.11.2018 № 1095/26-15-14-04-04/37882298 щодо документальної перевірки;

9.Витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження документи щодо взаємовідносин ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» з суб`єктами господарської діяльності;

10.Витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження виписки по руху коштів з приводу зазначених правовідносин;

11.Направлено декілька запит до ГУ ДПС у м. Києві з приводу отримання необхідної інформації та документів;

12.Направлено декілька запит до ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» з приводу отримання необхідної інформації та документів;

13.Направлено декілька доручень оперативним підрозділам ГУ внутрішньої безпеки ДФС України;

14.Інші слідчі (розшукові) та процесуальні дії, заходи забезпечення кримінального провадження.

Вісімнадцятимісячний строк досудового розслідування кримінального провадження закінчується 14.07.2021, однак, завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється за можливе, оскільки на даний час у рамках кримінального провадження необхідно провести ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дій, зокрема:

- допитати як свідків працівників ГУ ДПС у м. Києві;

- встановити та допитати як свідків директорів інших суб`єктів господарської діяльності, причетних до вчинення злочину;

- вилучити оригінали документів, які складалися у зв`язку із господарськими взаємовідносинами ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.»;

- вилучити оригінали документів, які складалися у зв`язку з проведенням документальних податкових перевірок;

-у разі необхідності провести почеркознавчі експертизи;

-з метою визначення розміру шкоди та завданих матеріальних збитків, що спричинені протиправними діями службових осіб ГУ ДПС у м. Києві та ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.», призначити судово-економічні експертизи;

-повторно допитати представників ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» та ОСОБА_7 ;

-встановити інших осіб, яким відомо про обставини вчинення вказаного кримінального правопорушення з метою подальшого проведення допиту з їхньої участю;

-встановити та допитати як свідків осіб, які є очевидцями даного злочину;

-у разі виникнення протиріч провести одночасні допити підозрюваного зі свідками;

-отримати відповіді на доручення слідчого;

-виконати вимоги ст. 290 КПК України, скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування, який направити для погодження в Київську міську прокуратуру;

-виконати інші слідчі (розшукові) дії у кримінальному провадженні, необхідність у яких виникне під час здійснення досудового розслідування.

Обставинами, що перешкоджали здійснити необхідні слідчі (розшукові) у вищевказаний строк являлись зміна органів досудового розслідування у кримінальному провадженні, протиепідемічні заходи, введені на території України щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, великий обсяг слідчих дій, необхідний для здійснення ефективного досудового розслідування, велика завантаженість органу досудового розслідування, відмова у наданні необхідних документів, відсутність можливостей призначення та проведення податкових перевірок і ревізій, тощо.

Беручи до уваги, що для виконання запланованого обсягу слідчих (розшукових) та процесуальних дій необхідний час, слідчий посилається на необхідність у продовженні строку досудового розслідування.

Слідчий подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим суддею встановлено, що Першим слідчим відділом (з дислокацією у м. Києві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62020000000000044 від 14.01.2020 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст.212, ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ГУ ДФС у м. Києві, зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в інтересах ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» (ЄДРПОУ 37882298), в порушення п. 44.5 ст. 44, п. 86.7 ст. 86, п. 78.1.5 ст. 78 Податкового Кодексу України, не прийняли повідомлення-рішення на підставі актів перевірок та безпідставно підтвердили суми бюджетного відшкодування ПДВ, внаслідок чого Державному бюджету нанесено збитки в особливо великому розмірі.

Крім того, встановлено, що службові особи ГУ ДФС у м. Києві, зловживаючи службовим становищем, з корисливих мотивів, сприяють незаконній діяльності ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.», пов`язаної з мінімізацією податкових зобов`язань, незаконному відшкодуванню ПДВ з Державного бюджету та ухиленню від проведення контрольно-перевірочних заходів.

Строк досудового розслідування кримінального провадження закінчується 14.07.2021.

Як встановлено слідчим суддею у даному кримінальному провадженні необхідно провести ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дій, зокрема:

- допитати як свідків працівників ГУ ДПС у м. Києві;

- встановити та допитати як свідків директорів інших суб`єктів господарської діяльності, причетних до вчинення злочину;

- вилучити оригінали документів, які складалися у зв`язку із господарськими взаємовідносинами ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.»;

- вилучити оригінали документів, які складалися у зв`язку з проведенням документальних податкових перевірок;

-у разі необхідності провести почеркознавчі експертизи;

-з метою визначення розміру шкоди та завданих матеріальних збитків, що спричинені протиправними діями службових осіб ГУ ДПС у м. Києві та ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.», призначити судово-економічні експертизи;

-повторно допитати представників ТОВ «ІМПЕКС ЛОГІСТИК.» та ОСОБА_7 ;

-встановити інших осіб, яким відомо про обставини вчинення вказаного кримінального правопорушення з метою подальшого проведення допиту з їхньої участю;

-встановити та допитати як свідків осіб, які є очевидцями даного злочину;

-у разі виникнення протиріч провести одночасні допити підозрюваного зі свідками;

-отримати відповіді на доручення слідчого;

-виконати вимоги ст. 290 КПК України, скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування, який направити для погодження в Київську міську прокуратуру;

-виконати інші слідчі (розшукові) дії у кримінальному провадженні, необхідність у яких виникне під час здійснення досудового розслідування.

Слідчий першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Києві, ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, в якому особі не повідомлено про підозру №62020000000000044 від 14.01.2020 р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212, ч.2 ст.364 КК України, на 12 місяців.

В силу положень ст.294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

Відповідно до абзацу 2 ч.1 ст. 219 КПК України строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо нетяжкого злочину;

2) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Згідно з ч. 1 ст. 295-1 КПК України у випадках, передбачених статтею

294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Відповідно до положень ч.2 ст. 295-1 КПК України клопотання про продовження строку досудоовго розслідування до повідомлення особі про підозру зазначаються:

1) найменування (номер) кримінального провадження;

2) всі слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження;

3) обставини, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше;

4) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій;

5) інші відомості, що обґрунтовують необхідність продовження строку досудового розслідування.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання. При цьому слідчий, прокурор зобов`язані зазначити у відповідному клопотанні найкоротший строк, достатній для потреб досудового розслідування.

Враховуючи викладене, зважаючи на те, що строк досудового розслідування закінчується, однак у кримінальному провадженні необхідно завершити проведення ряду слідчих дій для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, які не можливо було завершити з об`єктивних причин, і які спрямовані на здійснення повного і об`єктивного досудового розслідування, встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, обставин його вчинення, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання слідчого та наявність підстав для продовження строку досудового розслідування.

Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1, ст.376 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

клопотання слідчого першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Києві, ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, в якому особі не повідомлено про підозру №62020000000000044 від 14.01.2020 р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212, ч.2 ст.364 КК України, задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №62020000000000044від 14.01.2020р.за ознакамивчинення кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.3ст.212,ч.2ст.364КК України, на 12 місяців.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.07.2021
Оприлюднено26.01.2023
Номер документу98713085
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —752/16555/21

Ухвала від 09.07.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Колдіна О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні