Ухвала
від 05.08.2021 по справі 485/754/21
СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Снігурівський районний суд Миколаївської області

УХВАЛА

іменем України

05 серпня 2021 року м.Снігурівка

справа №485/754/21

провадження № 1-кс/485/220/21

Слідчий суддя Снігурівського районного суду Миколаївської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Снігурівка Миколаївської області клопотання заступника начальника СВ відділення поліції №2 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , погоджене виконувачем обов`язків начальника Березнегуватського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_4 , про дозвіл на тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні №42021152030000010 від 23.04.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,

встановив:

03 серпня 2021 року заступник начальника СВ відділення поліції №2 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 звернувся до суду з вказаним клопотанням.

У судове засідання учасники судового провадження не з`явилися, про час та місце розгляду клопотання повідомлені. Від слідчого та прокурора надійшли заяви про розгляд клопотання за їх відсутності, клопотання підтримали.

Відповідно до ч.4ст.107КПК України розгляд клопотання проводиться за відсутності учасників розгляду та без фіксування ходу засідання за допомогою технічних засобів.

Дослідивши клопотання та додані до нього докази, слідчий суддя дійшов до таких висновків.

Клопотання про доступ до документів, які перебувають у володінні/користуванні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » заявлено у кримінальному провадженні, відомості про яке 23 квітня 2021 року внесено до ЄРДР за №42021152030000010 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України. Відомості внесено відповідно до повідомлення Баштанського РВ УСБУ в Миколаївській області про те, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », при виконанні будівельних робіт з реконструкції поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 , включили до акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 26.06.2019 придбання підрядником будівельних матеріалів необхідних для виконання підрядних робіт, в тому числі плити бетонні тротуарні фігурні площею 600,6 кв.м. Разом з тим, станом на 23.04.2021 роботи з влаштування вказаної плитки не виконані, та вказані будівельні матеріали відсутні за місцем їх зберігання, відповідно до договору відповідального зберігання майна від 26.06.2019. Таким чином, кошти перераховані ІНФОРМАЦІЯ_4 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » привласнено посадовими особами вказаного товариства.

Також 05.05.2021 до ВП №2 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області від Березнегуватського відділу Баштанської окружної прокуратури для проведення досудового розслідування надійшли матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021152030000011 від 23 квітня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України розпочаті за повідомленням Баштанського РВ УСБУ в Миколаївській області про те, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при виконанні будівельних робіт з реконструкції поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 , включили до акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 26.06.2019 не передбачені чинним законодавством України ризики, на суму 481 516,81 грн. Таким чином, кошти перераховані ІНФОРМАЦІЯ_4 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » привласнено посадовими особами вказаного товариства.

15.06.2021 року постановою прокурора вказані кримінальні провадження об`єднані в одне кримінальне провадження під єдиним номером №42021152030000010.

В ході досудового розслідування встановлено, що 20.03.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було укладено договір підряду №55 від 20.03.2019 про виконання робіт по об`єкту «Реконструкція поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 в АДРЕСА_1 » на загальну суму 16254000,01 грн. Строк дії даного договору до 31.12.2019.

20.05.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було укладено додаткову угоду №1 до договору підряду №55 від 20.03.2019, відповідно до якої загальна вартість договору №55 становить 15575656,86 грн, а договірна ціна згідно договору є динамічною.

29.03.2019 та 10.07.2019 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » відповідно до умов договору підряду №55, а саме п.9.8, посилаючись на Постанову КМУ від 23.04.2014 №117, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснило попередню оплату в розмірі 30%, що рівнозначно 4876200 грн. від загальної вартості Договору.

26.06.2019 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в особі головного лікаря, було підписано з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора, акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за червень 2019, та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за червень 2019, всього за актом на загальну суму - 4618808,68 грн. Вказані документи були зареєстровані та взяті на облік в УДКСУ у Березнегуватському районі 27.06.2019. Вивченням вказаних документів встановлено, що до акту виконаних будівельних робіт №1 за червень 2019 внесено відомості про те, що вартість придбаних матеріалів складає 3367490,42 грн, а також до акту включено кошти на покриття ризиків в сумі 67349,81 грн, та кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами в сумі 414167,00 грн. Того ж дня між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було укладено договір відповідального зберігання майна, згідно якого матеріальні цінності, які призначені для ремонту зазначеного об`єкта, передані на зберігання в складські приміщення, що орендуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в м. Києві.

В подальшому, 28.12.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було укладено додаткову угоду за якою дію договору було продовжено до 31.12.2020, а по взаєморозрахунках до повного виконання сторонами своїх зобов`язань.

Разом з тим, станом на теперішній час будівельні роботи по вказаному об`єкту підрядником не виконані, будівельні матеріали, які внесені до акту приймання виконаних будівельних робіт №1 за червень 2019, підрядником під час будівництва не використовувались та місце їх знаходження не відоме. Всього в період з 28.03.2019 по 02.12.2020 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 7710783,58 грн.

12.07.2019 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір №145 про здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по вищевказаному об`єкту. За наслідками технічного нагляду за участю замовника, генпідрядника та представника технічного нагляду в червні 2020 було складено підсумкову довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат яку було зареєстровано у ІНФОРМАЦІЯ_6 , згідно якої загальна вартість виконаних робіт склала 3792982,00 грн., тобто переплата за будівельні роботи та витрати за договором підряду №55 становить 3917901,58 грн.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_5 , який здійснював технічний нагляд за об`єктом будівництва «Реконструкція поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 в АДРЕСА_1 » пояснив, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювала будівельні роботи на об`єкті з порушенням графіку будівництва та численними порушеннями нормативно-правових актів у сфері будівництва. В зв`язку з чим, в червні 2020 ОСОБА_5 в присутності замовника та підрядника склав акт №1 (коригування) приймання передачі будівельних робіт. Під час коригування виявив, що фактично замовником проплачено підряднику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » близько 7000000 грн., а фактично робіт виконано на 3 582,982 грн. Про вказане він повідомив замовника та підрядника, які погодились з підрахунками та підписали акт коригування. Під час складання акту коригування ОСОБА_5 здійснив заміри об`ємів фактично проведених робіт, також директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 надав на його прохання копії видаткових накладних на придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » будівельних матеріалів для вказаного будівництва. Відомості з видаткових накладних про вартість матеріалів ОСОБА_5 зазначав в своєму акті коригування.

Під час досудового розслідування ОСОБА_5 були долучені до матеріалів кримінального провадження копії вищевказаних видаткових накладних на придбання будівельних матеріалів. Оглядом видаткових накладних, встановлено, що в період 2019-2020 рік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » відповідно до договору поставки №2019-ПО від 01.03.2019, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » були поставлені будівельні матеріали на загальну суму 1913159,9 грн, в тому числі ПДВ 318859,99 грн.

Відповідно до довідки залученого в кримінальному провадженні спеціаліста управління ІНФОРМАЦІЯ_8 від 23.07.2021, встановлено, що враховуючи наданні для перевірки документи, а саме акт № 1 (коригування) приймання виконаних будівельних робіт за 2020 рік, у актах форми КБ-2в, прийнятих та оплачених КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у 2019-2020 роках на суму 7604372,25 грн., безпідставно завищено вартість виконаних будівельних робіт, які оплачено, на загальну суму 4021390,15 грн., що є порушенням 6.4.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та призвело до шкоди (збитків) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на вказану суму. Зокрема, згідно пункту 9.8 договору КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » проведено перерахування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » авансу в загальній сумі 3936686,0 грн.Договором термін використання або повернення авансу не визначено. Згідно пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2001 №1764, замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом).Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Тобто, згідно вимог пункту 19 Порядку державногофінансування капітальногобудівництва №1764 термін використання коштів авансу - 28.06.2019.На підтвердження використання авансу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складено, а КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » прийнято та підписано довідку про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 за червень 2019 року та акт форми КБ-2 в приймання виконаних будівельних робіт № 1 за червень 2019 року на суму 4618808,68 грн., в тому числі в рахунок авансу 3936686,0 грн. Разом з цим, згідно акту форми КБ-2в № 1 за червень 2019 на суму 4618808,68 грн будівельні роботи підрядником не проводились, до вартості виконаних будівельних робіт включені виключно матеріали на суму 3367490,42 грн без виконання робіт по їх улаштуванню, що є порушенням вимог п. 6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та п. 4.4.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та що призвело до завищення вартості робіт по об`єкту на загальну суму 4618808,68 грн (з урахуванням витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, на покриття ризику та ПДВ), які оплачено в повному обсязі.

Під час досудового розслідування встановлено, що на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 в управлінні ІНФОРМАЦІЯ_9 22.12.2018 року був відкритий не бюджетний рахунок - НОМЕР_2 (відповідно до заяви клієнта вказаний рахунок був закритий 02.01.2020 року), на який був перерахований вищевказанийаванс на виконання умов договору підряду №55 від 20.03.2019 в загальній сумі 3936686,0 грн, в тому числі платіжним дорученням № 1 від 28.03.2019 на суму 2909000,0 грн. та платіжним дорученням № 1 від 28.03.2019 на суму 1027686,0 грн.

В подальшому, за заявою клієнта (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») з вказаного небюджетного рахунку кошти в сумі 3936686,0 грн були перераховані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , на рахунок - НОМЕР_4 , призначення платежу попередня оплата за обладнання та матеріали згідно договору постачання №ЦРЛ-1 від 28.03.2019.

Під час досудового розслідування виникла необхідність у дослідженніобставиндоговірних відносин та проведення розрахунків міжТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також іншими суб`єктами господарювання, що дозволить перевірити фактичні обставини, що стосуються постачання та використання будівельних матеріалів для проведення будівництва по об`єкту «Реконструкція поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 в АДРЕСА_1 », використання отриманих відомостей під час проведення судових експертиз.

Окрім того, для повного, всебічного, неупередженого досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно провести ряд судових експертиз, для виконання яких експертам необхідно надати об`єкти дослідження документи, щодо фінансово-господарських відносин міжТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » таКНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по будівництву об`єкта «Реконструкція поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 в АДРЕСА_1 ».

Володільцем документів, які підтверджують фактдоговірних відносин зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по постачанню будівельних матеріалів для проведення будівництва по об`єкту «Реконструкція поліклініки ІНФОРМАЦІЯ_3 в АДРЕСА_1 » є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Статтею 99 КПК Українивизначено, що документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Відповідно до ч.5ст.163КПК України слідчийсуддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч.7ст.163 КПК України, слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Матеріалами клопотання підтверджено, що є наявні підстави вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відомості про яке внесено до ЄРДР, зазначені в клопотанні документи знаходяться у володінні особи, вказаної у клопотанні, в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин й у подальшому вони можуть бути використані як докази, оскільки містять інформацію про обставини, що встановлюються під час кримінального провадження, а саме про наявність факту привласнення коштів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.

Враховуючи викладене, клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.132,160,163,164 КПК України, слідчий суддя -

постановив:

Клопотання заступника начальника СВ відділення поліції №2 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати заступнику начальникаСВ відділення поліції №2 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 або іншому слідчому групи слідчих у кримінальному провадженні №42021152030000010 дозвіл на тимчасовий доступ до інформації та документів, у тому числі таких, що містять конфіденційну інформацію, які перебувають у володінні/користуванні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ,зможливістю вилученняоригіналів документів, а саме:

- договори (додаткові угоди) поставки будівельних матеріалів, обладнання укладенихТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період 2019 2020 рік;

- розрахункові та інші супровідні документи (рахунки-фактури, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні вимоги-доручення, акти здачі-приймання будівельних матеріалів, обладнанняза період 2019-2020 рік;

- обліковірегістриз відображеннямгосподарськихоперацій на рахунках бухгалтерського облікуТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »за період 2019-2020 рік;

- бухгалтерську довідку про придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » поставлених будівельних матеріалів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Обов`язок надати тимчасовий доступ до документів покласти на керівника або особу, яка виконує його обов`язки.

Ухвала підлягає виконанню особою, якій за цією ухвалою надано доступ.

У разі невиконання ухвали може бути постановлена ухвала про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання і вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє до 05 жовтня 2021 року.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСнігурівський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення05.08.2021
Оприлюднено31.03.2023
Номер документу98780503
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —485/754/21

Ухвала від 22.10.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 31.08.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 22.06.2021

Кримінальне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні