Справа № 752/16342/20
Провадження № 1-кс/752/8749/20
У Х В А Л А
18.11.2020 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , адвокатів ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 , розглянувши клопотання ст.слідчого СУ ГУ НП у м.Києві ОСОБА_7 , погоджене заступником керівника Київської міської прокуратури ОСОБА_8 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42020100000000320 від 06.08.2020 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.368, ч.2 ст.369-2 КК України, за підозрою ОСОБА_9 , ОСОБА_6 ,
в с т а н о в и в:
ст.слідчий СУ ГУ НП у м.Києві ОСОБА_7 , за погодженням з заступником керівника Київської міської прокуратури ОСОБА_8 , звернулась до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42020100000000320 від 06.08.2020 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.368, ч.2 ст.369-2 КК України, за підозрою ОСОБА_9 , ОСОБА_6 , до п`яти місяців.
Клопотання обгрунтовано тим, що Слідчою групою слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 42020100000000320 від 06.08.2020, за фактом отримання неправомірної вигоди заступником начальника управління житлово-комунального господарства - начальником відділу контролю за благоустроєм Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_9 та головним спеціалістом відділу контролю за благоустроєм управління житлово- комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_10 , за попередньою змовою групою осіб поєднаним з її вимаганням, а також за фактом вчиненням ОСОБА_11 впливу на особу, уповноважену на виконання функцій держави, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, за ознаками злочину, передбаченого ч. З ст. 368, ч. 2 ст. 369-2КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051 затверджено Правила благоустрою міста Києва, із змінами та доповненнями, які визначають правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста і спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.
Згідно з частиною першою статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.
Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Відповідно до абзацу 17 розділу І Правил, контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою - документ встановленої форми згідно з додатком до цих Правил, на підставі якого здійснюються фіксація та контроль за порушенням існуючого благоустрою та його відновленням при виконанні земельних і будівельних робіт та капітальних ремонтів на території міста Києва.
Згідно пункту 19.1.1. Правил, контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», цих Правил здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об`єктів благоустрою.
При цьому згідно п. 2 Положення про Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент відповідно до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2016 року № 544/1548 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» перейменовано з Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Згідно з п.п. 1,3-5 Положення про головного інспектора та інспекторів з благоустрою міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради 23 жовтня 2013 року № 246/9734, головний інспектор та інспектор з благоустрою міста Києва - посадові особи управління контролю за благоустроєм міста Києва Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інспектори районних в місті Києві відділів контролю за благоустроєм, інспектори КГІ «Київблагоустрій» наділені повноваженнями із здійснення контролю за станом благоустрою населеного пункту, виконанням Правил благоустрою міста Києва, а також притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.
з
Головний інспектор та інспектори з благоустрою міста Києва: контролюють стан благоустрою міста Києва; здійснюють контроль за дотриманням Правил благоустрою міста Києва; здійснюють складання протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою; проводять рейди та перевірки; притягають винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою міста Києва; здійснюють профілактику правопорушень в сфері благоустрою міста Києва; виконують інші обов`язки відповідно до законодавства.
Головний інспектор та інспектор з благоустрою міста Києва мають право: проводити рейди та перевірки територій та об`єктів міста Києва щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою населених пунктів; складати протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до відповідальності; одержувати у встановленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на них завдань; залучати в установленому порядку громадських інспекторів благоустрою міста Києва, фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції; надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам у поліпшенні стану територій та об`єктів благоустрою міста Києва; здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою та населених пунктів; подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою міста Києва; брати участь у межах своєї компетенції у роботі комісій; надавати інформацію іншим органам державного контролю відповідно до законодавства.
Вимоги головного інспектора та інспектора з благоустрою міста Києва у межах виконання їх повноважень є обов`язковими для виконання посадовими особами підприємств, установ та організацій, фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності.
Підпунктом 20.2.1 пункту 20.1 Правил встановлено, якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов`язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов`язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об`єктів благоустрою.
У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою території.
Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений.
Відповідно до п. 15.1.1 Правил підставою на порушення існуючого благоустрою та його відновлення у місті Києві є контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою. Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на період виконання земляних і монтажних робіт, пов`язаних з прокладанням, перекладанням, ремонтом, у тому числі ліквідації аварій інженерних мереж і споруд, будівництвом і ремонтом будинків, транспортних магістралей, доріг, площ, інженерних вишукувань, благоустроєм та озелененням територій, надається на підставі письмового звернення замовника (забудовника), в якому повинні бути вказані адреса, назва та характеристика виконуваних робіт. До листа додається заявка встановленої форми (інформація про виконавця робіт і замовника).
Так, встановлено, що 22.06.2020 інспектором 1 категорії КП «Київблагоустрій» ОСОБА_12 було складено на виконуючого роботи за адресою: АДРЕСА_1 , ФОП ОСОБА_13 протокол № 030218 від 22.06.2020, за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
24.06.2020головним спеціалістом відділу контрою за благоустроєм Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_14 було складено припис № 2010600046 від 24.06.2020 на виконуючого роботи за адресою: АДРЕСА_1 , ФОП ОСОБА_13 щодо відкриття контрольної картки на реконструкцію будівлі на тимчасове порушення благоустрою терміном 3 робочих дні. 14.08.2020 за вих. 106-6047 за підписом заступника голови Подільської районної в м. Києві державної адміністрації до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва направлено лист з проханням провести перевірку вищезазначеного об`єкту відповідно до ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI .
Крім того, 10.08.2020 інспектором 1 категорії КП «Київблагоустрій» ОСОБА_15 було також складено припис № 2017785 від 10.08.2020 на невідому особу за адресою - АДРЕСА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В період часу, з 14.08.2020 по 19.08.2020, відповідно до протоколів про використання заздалегідь ідентифікованих засобів, головному спеціалісту відділу контролю за благоустроєм управління житлово-комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_6 за попередньою змовою з заступником начальника управління житлово-комунального господарства - начальником відділу контролю за благоустроєм Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_9 , було передано грошові кошти як неправомірну вигоду на висунуті вимоги за не складання протоколів про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Крім того, 17.08.2020 головний спеціаліст відділу контролю за благоустроєм управління житлово-комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_6 , усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, з корисливих мотивів, отримав від представника за довіреністю ТОВ «Поділ-Рент ЛТД» ОСОБА_16 готівкові грошові кошти в сумі 25 000 гривень за здійснення ним впливу на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави щодо підключення будівлі по АДРЕСА_1 до мережі водопостачання ПАТ «Київводоканал», а саме силами працівникам УЖКГ Подільської РДА в м. Києві.
Слідчий зазначає, що в ході досудового розслідування встановлено, що головний спеціаліст відділу контролю за благоустроєм управління житлово-комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_6 та заступник начальника управління житлово-комунального господарства - начальник відділу контролю за благоустроєм Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_9 , вчинили неправомірні дії, які полягали у одержанні службовими особами неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, за невжиття такими службовими особами в інтересах того, хто надає неправомірну вигоду, дій з використанням наданої влади та службового становища, за попередньою змовою групою осіб поєднане з вимаганням неправомірної вигоди, а також вчинення ОСОБА_10 впливу на особу, уповноважену на виконання функцій держави, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, вчинили злочини, передбачені ч. Зет. 368 та ч. 2 ст. 369-2 КК України.
20.08.2020 ОСОБА_9 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. З ст. 368 КК України.
20.08.2020 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. Зет. 368 та ч. 2 ст. 369-2 КК України.
Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м.Києва від 15.10.2020 р. продожвено строк досудового розслідування до 20.11.2020 р.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що в зв`язку з особливою складністю даного провадження завершити досудове розслідування у кримінальному проваджені у визначений законом строк не представляється можливим, оскільки з метою всебічно, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінальних правопорушень, надання їм належної правової оцінки, що має суттєве значення для подальшого судового розгляду, виникла необхідність провести наступні слідчі та процесуальні дії:
- отримати висновок судової комп`ютерно-технічної експертизи;
- здійснити огляди об`єктів дослідження (техніка) в порядку ст. 237 КПК України;
-здійснити огляди об`єктів дослідження (грошові кошти) в порядку ст. 237 КПК України;
- забезпечити зберігання речових доказів в порядку ст. 100 КПК України;
-звернутись до слідчого судді з клопотанням про продовження строку дії заходів забезпечення кримінального провадження покладених на підозрюваних;
- повідомити про зміну раніше повідомленої підозри в кінцевій редакції підозрюваним;
- провести інші процесуальні, слідчі (розшукові) дії та негласні слідчі (розшукові) дії, необхідність в яких може виникнути в ході досудового гозслідування в кримінальному провадженні.
Провести вказані слідчі та процесуальні дії у передбачений законом строк не представилося можливим, в зв`язку з чим слідчий просить задовольнити клопотання та продовжити строк досудового розслідування до 5 місяців.
В ході судового розгляду прокурор повідомив про зупинення досудового розслідування в зв`язку із захворюванням підозрюваного ОСОБА_9 та просив залишити клопотання без розгляду.
Адвокат ОСОБА_4 та адвокат ОСОБА_5 не заперечували проти залишення клопотання без розгляду.
Підозрюваний ОСОБА_6 підтримав свого захисника.
Вислухавши сторони кримінального провадження, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя встановив наступне.
Слідчим суддеювстановлено,що Слідчою групою слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 42020100000000320 від 06.08.2020, за фактом отримання неправомірної вигоди заступником начальника управління житлово-комунального господарства - начальником відділу контролю за благоустроєм Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_9 та головним спеціалістом відділу контролю за благоустроєм управління житлово- комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації ОСОБА_10 , за попередньою змовою групою осіб поєднаним з її вимаганням, а також за фактом вчиненням ОСОБА_11 впливу на особу, уповноважену на виконання функцій держави, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, за ознаками злочину, передбаченого ч. З ст. 368, ч. 2 ст. 369-2КК України.
20.08.2020 ОСОБА_9 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. З ст. 368 КК України.
20.08.2020 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. З ет. 368 та ч. 2 ст. 369-2 КК України.
Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м.Києва від 15.10.2020 р. продовжено строк досудового розслідування до 20.11.2020 р.
Слідчий звернулась з клопотанням про продовження строку досудового розслідування до 5 місяців.
Як встановлено в ході розгляду клопотання, 16.11.2020 р. на підставі постанови ст.слідчого СУ ГУ НП у м.Києві ОСОБА_7 досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42020100000000320 від 06.08.2020 зупинено в зв`язку з хворобою підозрюваного ОСОБА_9 .
Відповідно до ч. 3ст.294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першоїстатті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другоїстатті 219 цього Кодексу: 1) до трьох місяців - керівником місцевої прокуратури, заступником Генерального прокурора; 2) до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; 3) до дванадцяти місяців - слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками.
Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.
Відповідно до ст.295-1 КПК України, у випадках, передбаченихстаттею 294цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.
Відповідно до ст.26 КПК України сторони кримінального провадженняєвільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, передбачених цим Кодексом.
Слідчий суддя, суд у кримінальному провадженні вирішують лише ті питання, що винесені на їх розгляд сторонами та віднесені до їх повноважень цим Кодексом.
Оскільки сторона обвинувачення не підтримала клопотання про продовження строку досудового розслідування в зв`язку з його зупиненням, за даних обставин слідчий суддя позбавлений можливості розглянути клопотання, надати оцінку наявності підстав для продовження строків досудового розслідування.
Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1 КПК України, слідчий суддя,
у х в а л и в:
у задоволенні клопотання ст.слідчого СУ ГУ НП у м.Києві ОСОБА_7 , погоджене заступником керівника Київської міської прокуратури ОСОБА_8 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42020100000000320 від 06.08.2020 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.368, ч.2 ст.369-2 КК України, за підозрою ОСОБА_9 , ОСОБА_6 відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2020 |
Оприлюднено | 13.02.2023 |
Номер документу | 98784144 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Колдіна О. О.
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Колдіна О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні