Постанова
від 12.04.2010 по справі 2а-5105/09/0670
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 справа №  2а-5105/09/0670  

категорія  6.14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2010 р.                                                                                  м.Житомир

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді  Черняхович І.Е.,

при секретарі -       Карасюк Т.В.,  

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Житомирі адміністративну справу

за позовом  Прокурора Богунського району м. Житомира в інтересах держави в особі  Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до   Відкритого акціонерного товариства "Малинська льононасінницька станція"    

про  стягнення штрафних санкцій,-

встановив:

Прокурор Богунського району в інтересах держави в особі Житомирського територіального  управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з  позовом  до Відкритого акціонерного товариства  "Малинська льононасінницька станція" про стягнення штрафних санкцій за порушення  чинного законодавства, яке регулює правовідносини у сфері обігу цінних паперів в сумі 2720,00 грн.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали та просили задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився. Про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини своєї неявки суд не повідомив.

Заслухавши пояснення прокурора, представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.

Спірні правовідносини регулюються Законами України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", "Про цінні папери та фондовий ринок", Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591.

З матеріалів справи вбачається, що згідно постанови № 180-ЖИ від 09.07.2008р. про накладання санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів ВАТ  "Малинська льононасінницька станція"  порушило вимоги  чинного законодавства про цінні папери та фондовий ринок, а саме: ВАТ  "Малинська льононасінницька станція",  що має державну частку в обсязі 25% і більше акцій у статутному капіталі, не надало до  Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  квартальну інформацію про результати фінасово- господарської діяльності зазначеного емітента за 1,2,3,4 квартал 2007р. та 1 квартал 2008р., що є порушенням вимог   ст.40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591.

Вказаною постановою за вчинення вищезазначеного правопорушення  до ВАТ "Бердичівський  завод енергозберігаючих матеріалів " застосовано санкцію у  вигляді накладання штрафу у розмірі 510 грн.

Згідно постанови № 358-ЖИ від 08.10.2008р. про накладання санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів ВАТ "Малинська льононасінницька станція"   ухиляється від виконання розпорядження про усунення  порушення законодавства про цінні папери   № 119 -ЖИ від 09.07.2008р. відповідно  до якого відповідачу необхідно було у термін до 25.07.2008р.  усунути порушення вимог ст. 40 Закону України "Про господарські товариства", а саме: надати до  Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку квартальну інформацію про результати фінасово- господарської діяльності зазначеного емітента за 1 квартал 2008р. та письмово проінформувати  Житомирське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  про виконання цього розпорядження, надавши підтверджуючі документи, в термін до 25 липня 2008р.

Вказаною постановою за вчинення вищезазначеного правопорушення  до ВАТ   "Малинська льононасінницька станція"    застосовано санкцію у  вигляді накладання штрафу у розмірі 510,00 грн.

Відповідно до постанови № 359-ЖИ від 08.10.2008р. про накладання санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, ВАТ  "Малинська льононасінницька станція"  порушило вимоги  чинного законодавства про цінні папери та фондовий ринок, а саме: ВАТ  "Малинська льононасінницька станція",  що має державну частку в обсязі 25% і більше акцій у статутному капіталі, не надало до  Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  квартальну інформацію про результати фінасово- господарської діяльності зазначеного емітента за 2 квартал 2008р., що є порушенням вимог   ст.40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591.

Вказаною постановою за вчинення вищезазначеного правопорушення  до                       ВАТ  "Малинська льононасінницька станція"    застосовано санкцію у  вигляді накладання штрафу у розмірі 1700,00 грн.

Вказані обставини підтверджуються копіями названих документів про накладення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів та іншими документами, що є у матеріалах справи.

Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, регулярна інформація про емітента - це річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді).  Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.

Річна інформація про емітента повинна містити такі відомості: найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники;  господарська та фінансова діяльність емітента;  цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність;  аудиторський висновок. Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.  Річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.

Відповідно до ч.6 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.

Відповідно до п.1 глави 1 розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591 емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати регулярну річну інформацію (далі - річна інформація) у повному обсязі

Відповідно до п. 1 глави 7 розділу 5 вказаного Положення, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.

Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:

- розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

- опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

- подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

Відповідно до п.5, 6 глави 7 розділу 5 Положення,  при поданні річної інформації до Комісії емітенти  подають (надсилають) річну інформацію до територіального органу Комісії згідно з їх місцезнаходженням. До складу річної інформації, що подається до Комісії, додається копія протоколу загальних зборів емітента, які проведені за звітний період та на яких затверджено результати діяльності емітента за звітний рік.

На день розгляду справи сума штрафу накладеного на ВАТ "Малинська льононасінницька станція"  добровільно не сплачена і складає 2720,00 грн. Постанови про накладення штрафу відповідачем в установлені законом строки не оскаржені.

Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства і такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. 11,12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", ст. 40 "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006, Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 08.06.1998 року № 72,  ст. ст. 94, 158 –163, 167,  254 КАС України, суд -

                                                     постановив:

Позов задовольнити.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Малинська льононасінницька станція" (вул. Огієнтка, 38, м. Малин, Житомирська область, 11600, код ЄДРПОУ 00698360) в дохід Державного бюджету України заборгованість у сумі 2720,00 грн.

          Постанова Житомирського окружного адміністративного суду набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження подається через Житомирський окружний адміністративний суд до Київського апеляційного адміністративного суду протягом 10 днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається у тому ж порядку протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Головуючий суддя:                                                                                І.Е.Черняхович

  

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2010
Оприлюднено01.09.2010
Номер документу9885336
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5105/09/0670

Ухвала від 14.06.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Ухвала від 27.04.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Постанова від 12.04.2010

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні