КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 серпня 2021 року м. Кропивницький Справа № 340/1828/21
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кармазиної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного (письмового) провадження справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В :
Представник позивача звернувся до суду з позовом, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 26.03.2021 №1206294-2404-1128.
Ухвалою судді від 05.05.2021 відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (а.с.109).
В обґрунтування позовних вимог представник позивача вказує, що спірним податковим повідомленням-рішенням позивачу визначено до сплати податкові зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб у розмірі 263368,54 грн. за 2021 рік, яке на думку представника винесено з порушенням вимог чинного законодавства. Оскільки, на земельній ділянці, площею 0,5426 га, із кадастровим номером 3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 , переданій Кіровоградською міською радою позивачу в оренду знаходився комплекс будівель, придбаних ним по договору купівлі-продажу, посвідченому нотаріально 10.09.2015 та зареєстрованому в реєстрі за №869. Зазначав, що даний об`єкт нерухомого майна було знищено, що підтверджується актом про знесення №425 від 15.03.2018, виданим ПП "Юридичне бюро технічної інвентаризації "АТРІУМ" і, як вбачається з витягу із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №117686543 від 20.03.2018, право власності ОСОБА_1 на таке майно погашено (об`єкт нерухомого майна закрито) 16.03.2018. При цьому, посилався на те, що на такій земельній ділянці здійснено нове будівництво, управління Державного архітектурно-будівельного контролю міської ради міста Кропивницького сертифікатом серії КД №162180460945, виданим 15.02.2018, на підставі акту готовності об`єкта до експлуатації від 29 грудня 2017 року, підтвердило готовність до експлуатації житлового комплексу з вбудованими адміністративними приміщеннями загальною площею будівлі - 10724,12 кв. м, замовником якого є товариство з обмеженою відповідальністю "КАДІУМ-БУД". Також, зазначав, що у 2018-2019 роках право власності на квартири у житловій частині об`єкта нерухомості, збудованого на земельній ділянці по АДРЕСА_1 , придбали громадяни, що підтверджується витягами з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (59 витягів). Вважає, що оскільки позивач не був ні замовником будівництва об`єкта нерухомості на земельній ділянці, отриманій ним по договору оренди із Кіровоградською міською радою, не є власником введеного в експлуатацію житлового комплексу з вбудованими адміністративними приміщеннями, отже, не є орендарем даної земельної ділянки та звернувся до суду про розірвання договору оренди. Тому, на переконання представника, згідно чинного законодавства України позивач не може бути платником податку з орендної плати з фізичних осіб за даним об`єктом оподаткування. Таким чином, оскаржуване податкове повідомлення-рішення, на його думку, є протиправним та підлягає скасуванню.
Представником відповідача надано до суду відзив на позовну заяву, в якому вказав про законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення, яке винесене на підставі та у відповідності до норм чинного податкового законодавства. Також зазначає, що податкові зобов`язання за 2021 рік нараховані, виходячи з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є у користуванні позивача. Зазначав, що на даний час орендарем земельної ділянки, площею 0,5426 га, із кадастровим номером 3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 , є позивач. Тому, на його переконання, орендна плата йому як суб`єкту використання орендованого майна нарахована правомірно. Також, посилався на відсутність судового рішення про розірвання договору оренди земельної ділянки, площею 0,5426 га, із кадастровим номером 3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 (зараз м.Кропивницький), переданої Кіровоградською міською радою позивачу в оренду. (а.с.127-128).
Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, з таких підстав.
Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України, відповідно до п.286.5 ст.286 ПК України винесено податкове повідомлення-рішення від 26.03.2021 №1206294-2404-1128, яким позивачу визначено суму податкового зобов`язання за платежем: орендна плати з фізичних осіб за 2021 рік, на суму 263368,54 грн. (а.с.6), за земельну ділянку площею 0,5426 га, кадастровий номер 3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 (а.с.6).
10 вересня 2015 року між товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "АГРОРЕСУРССИСТЕМИ" (Продавець) та ОСОБА_1 (Покупець) укладено договір купівлі-продажу №869, відповідно до умов якого продавець передав у власність, а покупець прийняв у власність комплекс будівель, який знаходився за адресою: АДРЕСА_1 (а.с.9-12), що також підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №43635678 від 10.09.2015 (а.с.13).
29 вересня 2015 року Кіровоградською міською радою прийнято рішення №4672 "Про передачу ОСОБА_1 земельної ділянки по АДРЕСА_1 ", яким припинено ТОВ Науково-виробниче підприємство "АГРОРЕСУРССИСТЕМИ" договір оренди (державна реєстрація від 14.04.2006 №54) земельної ділянки кадастровий №3510100000:28:193:0007, загальною площею 0,5426 га по АДРЕСА_1 , та передано ОСОБА_1 зазначену земельну ділянку з правом суборенди, строком на 25 років для розміщення адміністративно-побутових приміщень (а.с.7).
30 березня 2016 року Кіровоградською міською радою прийнято рішення №2 "Про внесення змін до рішення від 29.09.2015 №4672", яким в п.4 зазначеного рішення слова "для розміщення адміністративно-побутових приміщень" замінено на слова "для будівництва житлового комплексу та адміністративно-побутових приміщень" (а.с.8).
20 квітня 2016 року між Кіровоградською міською радою (Орендодавець) та ОСОБА_1 , (Орендар) укладено Договір оренди земельної ділянки №2, строком на 25 років, відповідно до умов якого орендодавець на підставі рішень Кіровоградської міської ради від 29.09.2015 р. №4672 "Про передачу ОСОБА_1 земельної ділянки по АДРЕСА_1 " та від 30.03.2016 р. №276 "Про внесення змін до рішення Кіровоградської міської ради від 29.09.2015 №4672", надав, а орендар прийняв в оренду земельну ділянку з наступними характеристиками: місце розташування: АДРЕСА_1 ; цільове призначення - для будівництва житлового комплексу та адміністративно-побутових приміщень; кадастровий номер - 3510100000:28:193:0007; загальною площею 0,5426 га за рахунок земель житлової та громадської забудови. Згідно з пунктом 4.2 договору річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 6% від нормативної грошової оцінки ділянки. (а.с.17-19).
Речове право оренди позивача щодо вказаної земельної ділянки зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 29.04.2016 року (а.с.21).
29 квітня 2016 року ОСОБА_1 (Орендар) укладено із товариством з обмеженою відповідальністю "КАДІУМ-БУД" (Суборендар) договір суборенди земельної ділянки №1, яким вищезазначену земельну ділянку передано в суборенду для будівництва житлового комплексу та адміністративно-побутових приміщень (а.с.22-24).
Відповідно до акту про знесення №425 від 15.03.2018, виданого ПП "Юридичне бюро технічної інвентаризації "АТРІУМ" комплекс будівель, придбаних ОСОБА_1 у відповідності до договору купівлі-продажу від 10.09.2015, знищено, що також підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №117686543 від 20.03.2018 (а.с.15, 16). Так, у відповідності до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №117686543 від 20.03.2018 р. право власності ОСОБА_1 на вищевказане майно було погашено (об`єкт нерухомого майна закрито) 16.03.2018.
15 лютого 2018 року управлінням Державного архітектурно-будівельного контролю Міської ради міста Кропивницького видано сертифікат серії КД №162180460945, яким засвідчено відповідність закінченого будівництва об`єкта - житлового комплексу з вбудованими адміністративними приміщеннями загальною площею будівлі - 10724,12 кв. м, по АДРЕСА_1 (а.с.27).
18 березня 2019 року ОСОБА_1 та ТОВ "КАДІУМ-БУД" угодою від 18.03.2019 "Про дострокове розірвання договору суборенди земельної ділянки №1 від 29 квітня 2016 року" припинили взаємовідносини із суборенди земельної ділянки кадастровий №3510100000:28:193:0007, загальною площею 0,5426 га по АДРЕСА_1 (а.с.26).
31 жовтня 2019 року позивач звернувся до міського голови міста Кропивницького із заявою про розірвання договору оренди земельної ділянки, в якій повідомив, що у зв`язку з тим, що він фактично не користується наданою йому в оренду земельною ділянкою, позаяк на ній знаходиться об`єкт нерухомості, що належить іншій особі (а.с.31).
У відповідь, на адресу ОСОБА_1 надійшов лист заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади від 25.11.2019 №Н-12932 "Про розгляд заяви", яким позивача повідомлено про розгляд його заяви, а також додатково витребувано документи (а.с.33).
Згідно витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим №3510100000:28:193:0007, загальною площею 0,5426 га по АДРЕСА_1 становить 4389475,56 грн. (а.с.125).
Не погодившись з рішенням про визначення податкового зобов`язання з орендної плати, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Згідно пп.14.1.136 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).
Відповідно до п.п.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України, плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно з п.п.14.1.72. п.14.1 ст.14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу).
Підпунктом 14.1.73. пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Згідно з п.269.1 ст.269 ПК України платниками земельного податку є: 269.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); 269.1.2. землекористувачі.
Відповідно до п.270.1 ст.270 ПК України об`єктами оподаткування є: 270.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; 270.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Пунктом 271.1 статті 271 ПК України передбачено, що базою оподаткування є: 271.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; 271.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Згідно з пунктами 288.1, 288.2, 288.3, 288.4 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Відповідно до пункту 288.5 статті 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: 288.5.1. для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; 288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати (пункт 288.6 статті 288 ПК України).
Пунктом 288.7 статті 288 ПК України передбачено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.
Відповідно до статті 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Пунктом 286.5 статті 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Згідно з п.287.1 ст.287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня (пункт 287.2 статті 287 ПК України).
Пунктом 287.5 статті 287 ПК України передбачено, що податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин) (п.287.7 ст.287 ПК України).
Пунктом 289.1 статті 289 ПК України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно з підпунктом 54.3.3 пункту 54, пунктом 54.5 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до статей 13, 14 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Істотними умовами договору оренди землі є зокрема орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до статті 21 цього Закону розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Згідно зі статтями 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Верховний Суд України, усуваючи розбіжності у застосуванні вказаних норм права, у постановах від 08.06.2016 року (справа №21-804а16), від 12.09.2017 року (справа №2а-10596/12/2670) вказав, що аналіз цим норм дає можливість визначити, хто саме є платником земельного податку, що є об`єктом оподаткування, з якого моменту виникає (набувається, переходить) обов`язок сплати цього податку, подію (явище), з якою припиняється його сплата, умови та підстави сплати цього платежу у разі вчинення правочинів із земельною ділянкою чи будівлею (її частиною), які на ній розташовані.
З огляду на викладене, суд звертає увагу, що у розумінні положень пп.14.1.72, 14.1.73 п.14.1 ст.14, пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст.269, пп.270.1.1, 270.1.2 п.270.1 ст.270, п.287.7 ст.287 ПК України платником земельного податку є власник земельної ділянки або землекористувач, якими може бути фізична чи юридична особа. Обов`язок сплати цього податку для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права.
Судом встановлено та сторонами не заперечувалось, що договір оренди земельної ділянки №2, укладений 20 квітня 2016 року між Кіровоградською міською радою (Орендодавець) та ОСОБА_1 , (Орендар), станом на час виникнення спірних правовідносин, був чинним.
Доказів розірвання сторонами даного договору у встановленому законодавством порядку суду не надано.
Крім того, за даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом за адресою: АДРЕСА_1 зареєстровано об`єкти житлової нерухомості, власниками яких є фізичні особи. (а.с.41-99) При цьому, позивач не відчужував об`єкт (об`єкти) нерухомості, розташовані на орендованій ним земельній ділянці.
Доказів, які б свідчили про перехід права користування земельною ділянкою з кадастровим №3510100000:28:193:0007, загальною площею 0,5426 га по АДРЕСА_1 від позивача до іншої особи (осіб) матеріали справи не містять.
Отже, суд відхиляє доводи позивача про те, що він не має обов`язку сплачувати орендну плату за користування земельною ділянкою після відчуження об`єктів нерухомості, які на ній розташовані.
Таким чином, враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що станом на час виникнення спірних правовідносин, орендарем земельної ділянки з кадастровим №3510100000:28:193:0007, загальною площею 0,5426 га по АДРЕСА_1 , на підставі договору оренди земельної ділянки №2, укладений 20 квітня 2016 року між Кіровоградською міською радою (Орендодавець) та ОСОБА_1 (Орендар), був позивач. Що свідчить про наявність у нього обов`язку щодо сплати орендної плати з фізичних осіб за 2021 рік, на суму 263368,54 грн., за земельну ділянку площею 0,5426 га, кадастровий №3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 . При цьому, податковим органом правильно розраховано річну суму орендної плати за 2021 рік за цю земельну ділянку, з огляду на її нормативну грошову оцінку - 4389475,56 грн., становить 263368,54 грн. (4389475,56 х 6%)
Суд не враховує посилання позивача на правовий висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 19.05.2020 у справі №910/10752/19, оскільки він не стосується спірних правовідносин, які виникли між сторонами даної справи, оскільки предметом розгляду Верховним Судом була справа щодо припинення договору оренди земельної ділянки, а не податковий спір.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про правомірність визначення Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області позивачу суми податкового зобов`язання зі сплати орендної плати з фізичних осіб за 2021 рік, на суму 263368,54 грн., за земельну ділянку площею 0,5426 га, кадастровий №3510100000:28:193:0007, що знаходиться по АДРЕСА_1 , у відповідності до норм чинного законодавства України. Тому оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним, підстави для його скасування відсутні.
Отже, суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, дійшов висновку, що доводи позивача про протиправність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення є необґрунтованими та спростовуються наявними в матеріалах справи доказами, що свідчить про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (25006, м.Кропивницький, вул.Велика Перспективна, 55, ЄДРПОУ 43142606) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2021 |
Оприлюднено | 11.08.2021 |
Номер документу | 98857048 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні