Справа № 296/3159/20
1-кс/296/1270/20
Ухвала
Іменем України
про обшук
23 квітня 2020 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,
за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3
розглянув клопотання про надання дозволу на проведення обшуку житла ОСОБА_4 .
Перевірив наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по ним, заслухавши думку учасників кримінального провадження,
ВСТАНОВИВ:
23.04.2020 до Корольовського районного суду м. Житомира звернулась сторона кримінального провадження №12019060000000364 із клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення обшуку житла ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходитться за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання і вилучення знарядь вчинення кримінального правопорушення, грошові кошти, одержані в результаті його вчинення, документи, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, бухгалтерські документи, комп`ютерна техніка, що містить сформовані бухгалтерські документи в електронному вигляді та облік «чорнової» бухгалтерії, магнітні носії інформації (флеш-носії інформації), печатки СГД, чорнові записи, розрахункові картки для зняття готівки в банкоматах (банківських відділеннях) та інші речі і документи, що можуть мати значення для встановлення істини у даному кримінальному провадженні.
Відповідно до ст.234 КПК України, слідчий суддя розглядає клопотання про обшук за участю слідчого та прокурора. Обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Слідчим суддею встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12019060000000364 від 26.10.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.
В обґрунтування своїх вимог сторона кримінального провадження вказує, що за результатами проведених оперативно-розшукових заходів встановлено, що ряд осіб організували незаконну діяльність «конвертаційного» центру з використанням реквізитів підконтрольних їм підприємств, зареєстрованих на підставних осіб, з метою надання послуг з мінімізації податкових зобов`язань та штучного формування податкового кредиту реально діючим СГД, а також заволодіння коштами державного бюджету.
В ході здійснення вказаної протиправної діяльності вказана група осіб використовує ряд підконтрольних «транзитних» СГД.
Використовуючи СГД, члени угрупування підробляють документи про наявність транспортних засобів, сільгосптехніки, посівних площ та підсумків збору врожайності сільськогосподарських культур, а також здійснюють підміну номенклатури товару на сільськогосподарську продукцію, документально оформлюють реалізацію товару на адресу реально діючих підприємств України, зокрема ТОВ «Агрофірма «Відродження» загальна сума 4,6 млн. гривень, в т.ч. ПДВ 759,3 тис.гривень.
В той же час, документально оформлені безтоварні операції з придбання ТМЦ (сої) від ТОВ «Діва Агролан» на суму 2,5 млн. грн. (в т.ч. ПДВ - 416,7 тис. грн.) службовими особами ТОВ «Агрофірма «Відродження» включено до розрахунку суми бюджетного відшкодування ПДВ за вказаний період.
Так, вказані дії службових осіб ТОВ «Агрофірма «Відродження» привели до незаконного відшкодування сум ПДВ та заволодіння в такий спосіб бюджетними коштами у розмірі 416,7 тис. грн.
Крім того, отримано дані про те, що у 2018 році відповідно до рішення обласної конкурсної комісії для проведення конкурсу та вирішення інших питань щодо надання компенсації СГД агропромислового комплексу шляхом здешевлення кредитів від 07.12.2018 протокол №6, визначено частково суму компенсації в обсязі 40% для ТОВ «Агрофірма «Відродження» компенсацію відсоткової ставки за залученими кредитами у сумі 687,4 тис. грн., яку сплачено підприємству із державного бюджету у грудні 2018 року.
Відповідно до п.8 «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» затвердженого Постановою КМУ від 29.04.2015 №300, позичальники для отримання компенсації подають до конкурсних комісій копію фінансової звітності за останній рік «Звіт про фінансові результати». Так, ТОВ «Агрофірма «Відродження» подало на конкурсну комісію Житомирської ОДА «Звіт про фінансові результати за 2017 рік» із заниженими показниками щодо інших операційних доходів.
Згідно з Актом документальної планової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (ДФС) від 18.09.2019 №14/06-30-05-01/31884860 (за період 2017-2019 роки), встановлено відхилення (заниження) показників Звіту про фінансові результати ТОВ «Агрофірма «Відродження» за 2017 рік (субрахунок 2120) занижено на суму 40,8 млн. грн. та штучно занижено податок на прибуток за 2017 рік на суму 7,3 млн. грн. шляхом незаконного формування витрат від СГД з ознаками фіктивності.
Таким чином, службові особи ТОВ «Агрофірма «Відродження» з метою незаконного отримання компенсації відсоткової ставки по залученим кредитам, надали на конкурсну комісію неправдиві відомості щодо фінансових результатів діяльності за 2017 рік, що привело до неправомірного отримання виплат з державного бюджету на суму 687,4 тис. грн.
Також, згідно з поданою ТОВ «Агрофірма «Відродження» декларацією з ПДВ за вересень 2018 року, виникло від`ємне значення ПДВ у сумі 3,3 млн. грн., яку заявлено підприємством до бюджетного відшкодування на розрахунковий рахунок у банку.
Крім цього встановлено, що документально оформлені безтоварні операції з придбання ТМЦ (сої) від ТОВ «Діва-Агролан» на суму 2,5 млн. грн. (в т.ч. ПДВ - 416,7 тис.грн.) службовими особами ТОВ «Агрофірма «Відродження» включені до розрахунку суми бюджетного відшкодування ПДВ за вказаний період.
Відповідно до інформації ТУ Державної казначейської служби України в Житомирській області, підприємству ТОВ «Агрофірма «Відродження» у березні 2019 року відшкодовано суму ПДВ відповідно до декларації з ПДВ за вересень 2018 року у розмірі 3,2 млн. (в т.ч. 416,7 тис. грн. - незаконно сформовану від ТОВ «Діва Агролан»).
Отдже, вказані дії службових осіб ТОВ «Агрофірма «Відродження» за сприяння ОСОБА_5 та ОСОБА_4 привели до незаконного відшкодування сум ПДВ та заволодіння в такий спосіб бюджетними коштами у розмірі 416,7 тис. грн.
Так, органом досудового розслідування встановив, що до вказаної протиправної діяльності може бути причетний ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ), який є директором ТОВ «Діва Агропром» (код ЄДРПОУ 40381185) і проживає за адресою: АДРЕСА_1 .
Відповідно до інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно №206352829 від 08.04.2020, житлове приміщення, що розташоване за вказаною адресою на праві приватної власності належить ОСОБА_6 .
На підставі наведеного та з метою виявлення і фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукування та вилучення документів, речей та предметів, які мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду і без виявлення та вилучення яких неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, у органу досудового розслідування виникла необхідність в проведенні обшуку житла ОСОБА_4 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Розглянувши матеріали кримінального провадження, заслухавши пояснення слідчого, слідчий суддя, враховуючи терміновість проведення необхідних слідчих дій та можливу зміну, втрату або знищення доказів у кримінальному провадженні, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки вилучені під час обшуку речі та предмети можуть бути використані як докази у ході досудового розслідування і судового розгляду.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.234, 235 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на проведення обшуку житла ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходитться за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання і вилучення знарядь вчинення кримінального правопорушення, грошові кошти, одержані в результаті його вчинення, документи, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, бухгалтерські документи, комп`ютерна техніка, що містить сформовані бухгалтерські документи в електронному вигляді та облік «чорнової» бухгалтерії, магнітні носії інформації (флеш-носії інформації), печатки СГД, чорнові записи, розрахункові картки для зняття готівки в банкоматах (банківських відділеннях) та інші речі і документи, що можуть мати значення для встановлення істини у кримінальному провадженні №12019060000000364.
Строк дії ухвали не перевищує одного місяця з дня постановлення ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2020 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 98904885 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Сингаївський О. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні