Рішення
від 10.08.2021 по справі 120/4396/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

10 серпня 2021 р. Справа № 120/4396/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Бошкової Ю.М., розглянувши у письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства "САІРА-АВТО" до Головного управління ДПС у Вінницькій області, ДПС України про визнання протиправними та скасування рішеннь, зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

У Вінницький окружний адміністративний суд надійшов адміністративний позов приватного підприємства "САІРА-АВТО" (далі позивач, ПП "САІРА-АВТО") до Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2). У позовній заяві позивач просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі подакових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних ПП "САІРА-АВТО" в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.04.2021 року № 2556962/34363954, № 2556963/34363954, №2556964/34363954, №2556965/34363954, №2556966/34363954, №2556967/34363954, №2556968/34363954.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ПП "САІРА-АВТО": № 16 від 09.03.2021 року, № 19 від 10.03.2021 року, № 20 від 10.03.2021 року, № 25 від 12.03.2021 року, № 26 від 12.03.2021 року, № 27 від 12.03.2021 року, № 28 від 15.03.2021 року датою їх подання.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що 09.03.2021 року, 10.03.2021 року, 12.03.2021 року та 15.03.2021 року підприємтсвом складено відповідно податкові накладні № 16, 19, 20, 25, 26, 27, 28 та надіслано їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанцій від 30.03.2021 року зазначені податкові накладні прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зупинення реєстрації зазначено: Коди УКТЗЕД/ ДКПП товару/послуг 45.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем на виконання вимог, що вказані в квитанціях від 30.03.2021 року, надано пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Однак, 12.04.2021 року рішеннями комісії про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено у їх реєстрації у зв`язку із ненаданням платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

В свою чергу, позивач зазначив, що ним надано усі необхідні документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, а тому вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, з метою їх скасування та зобов`язання зареєструвати звернувся до суду із цим адміністративним позовом.

Ухвалою від 24.05.2021 відкрито провадження у адміністративний справі та вирішено її розглядати в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін відповідно до положень ст. 262 КАС України. Також встановлено відповідачам 15-денний строк з дня отримання копії цієї ухвали для подання відзиву на позовну заяву.

04.06.2021 на адресу суду надійшли відзиви на позовну заяву від відповідача 1 та відповідача 2, у яких відповідачі просили у задоволенні вимог позову відмовити повністю.

Як на мотив для відзиву відповідачі зіслалися на те, що в реєстрації податкових накладних було відмовлено, так як платник податків не надав письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

Оскільки на момент прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних позивач не виконав всіх умов, визначених законом, не надав необхідних документів на підтвердження реальності господарських операцій, у контролюючого органу були відсутні підстави для реєстрації податкових накладних.

Дослідивши наявні у справі докази та аргументи, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

ПП "САІРА-АВТО" зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 21.04.2006 року. Основним видом економічної діяльності згідно КВЕД 45.20 є оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 45.32 - роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 49.41 - вантажний автомобільний транспорт, 33.12 - ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення.

02.03.2021 року між СТОВ "БЕРЕСТІВКА" (замовник) та ПП "САІРА-АВТО" (виконавець) укладено договір про надання послуг № 447 (далі Договір № 447).

Згідно п. 1 Договору № 447 виконавець зобов`язується за завданням замовника надавати ремонтні та діагностичні послуги для транспортних засобів, що використовуються в господарській діяльності підприємства, в порядку та умовах, визначених цим Договором.

П.п. 3.1, 3.2 Договору вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги протягом 30 днів з моменту підписання такого акту.

Згідно акту № РН-0000087 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09.03.2021 року виконавцем були проведені такі роботи: ремонт ПНВТ МТЗ-80 - 1шт. на суму 3600 грн. (без ПДВ), ремонт форсунок МТЗ - 4 шт. - 1200 грн. (без ПДВ), заміна ПННТ МТЗ - 80 - 1 шт. - 700 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 5500 грн., ПДВ-20% - 1100 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 6600 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 1825280495 від 09.03.2021 року СТОВ "БЕРЕСТІВКА" оплатила надані послуги в сумі 6600 грн.

10.03.2021 року між ФГ "ГАСЯК" (замовник) та ПП "САІРА-АВТО" (виконавець) укладено договір про надання послуг № 44 (далі Договір № 449).

Згідно п. 1 Договору № 449 виконавець зобов`язується за завданням замовника надавати ремонтні та діагностичні послуги для транспортних засобів, що використовуються в господарській діяльності підприємства, в порядку та умовах, визначених цим Договором.

П.п. 3.1, 3.2 Договору вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги протягом 30 днів з моменту підписання такого акту.

Згідно акту № РН-0000090 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 10.03.2021 року виконавцем були проведені такі роботи: ремонт ПНВТ Камаз - 1шт. на суму 4500 грн. (без ПДВ), ремонт форсунок Камаз - 8 шт. - 2400 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 6900 грн., ПДВ-20% - 1380 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 8280 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 216 від 10.03.2021 року ФГ "ГАСЯК" оплатила надані послуги в сумі 8280 грн.

10.03.2021 року між ФГ "ВЕЛЕС ВІТА" (замовник) та ПП "САІРА-АВТО" (виконавець) укладено договір про надання послуг № 452 (далі Договір № 452).

Згідно п. 1 Договору № 452 виконавець зобов`язується за завданням замовника надавати ремонтні та діагностичні послуги для транспортних засобів, що використовуються в господарській діяльності підприємства, в порядку та умовах, визначених цим Договором.

П.п. 3.1, 3.2 Договору вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги протягом 30 днів з моменту підписання такого акту.

Згідно акту № РН-0000091 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09.03.2021 року виконавцем були проведені такі роботи: ремонт ПНВТ Камаз - 1шт. на суму 4616,67 грн. (без ПДВ), ремонт форсунок Камаз - 8 шт. - 2400 грн. (без ПДВ), заміна ПННТ Камаз - 1 шт. - 1000 грн. (без ПДВ), заміна муфти випередження запалення Камаз - 1 шт. - 2400 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 10416,67 грн., ПДВ-20% - 2083,33 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 12500 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 8963 від 10.03.2021 року ФГ "ВЕЛЕС ВІТА" оплатила надані послуги в сумі 12500 грн.

10.03.2021 року між ПП "ДОВІРА" (замовник) та ПП "САІРА-АВТО" (виконавець) укладено договір про надання послуг № 450 (далі Договір № 450).

Згідно п. 1 Договору № 450 виконавець зобов`язується за завданням замовника надавати ремонтні та діагностичні послуги для транспортних засобів, що використовуються в господарській діяльності підприємства, в порядку та умовах, визначених цим Договором.

П.п. 3.1, 3.2 Договору вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги протягом 30 днів з моменту підписання такого акту.

Згідно акту № РН-0000096 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 12.03.2021 року виконавцем були проведені такі роботи: ремонт форсунок МТЗ EURO - 4 шт. - 3000 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 3000 грн., ПДВ-20% - 600 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 3600 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 1627 від 12.03.2021 року ПП "ДОВІРА" оплатила надані послуги в сумі 3600 грн.

12.03.2021 року між СТОВ "НИВА" (замовник) та ПП "САІРА-АВТО" (виконавець) укладено договір про надання послуг № 453 (далі Договір № 453).

Згідно п. 1 Договору № 453 виконавець зобов`язується за завданням замовника надавати ремонтні та діагностичні послуги для транспортних засобів, що використовуються в господарській діяльності підприємства, в порядку та умовах, визначених цим Договором.

П.п. 3.1, 3.2 Договору вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання по результатам кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги. Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги протягом 30 днів з моменту підписання такого акту.

Згідно акту № РН-0000097 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 15.03.2021 року виконавцем були проведені такі роботи: ремонт ПНВТ МТЗ-80 - 1шт. на суму 2966,67 грн. (без ПДВ), ремонт форсунок МТЗ - 80 - 4 шт. - 1200 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 4166,67 грн., ПДВ-20% - 833,33 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 5000 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 1442 від 15.03.2021 року СТОВ "НИВА" оплатила надані послуги в сумі 5000 грн.

26.02.2018 року між ПП "САІРА-АВТО" (контрагент) ТА СТОВ "АГРОКРЯЖ" (сторона, МХП) укладено договір про надання послуг/виконання робіт № 26/20/18 (далі-Договір).

П.п. 1.1 Договору визначено предмет, відповідно до якого контрагент зобов`язується у встановлені строки за завданням МХП надати послуги/виконати роботи, зазначені в Додатках до Договору, а МХП прийняти та оплатити зазначені Послуги.

Відповідно до п. 2.1 Договору ціна на послугу/роботу вказується у відповідних Специфікаціях та/або актах приймання-передачі виконаних робіт на кожну послугу/роботу окремо.

П.2.2 визначено, що порядок та умови оплати послуг/робіт зазначено в Додатку №2 до Договору. Ціна послуг/робіт зазначається в Додатку № 3.

Відповідно до акту № РН-000098 здачі-прийняття робіт (надання послуг) виконавцем ПП "САІРА-АВТО" виконано такі роботи: ремонт ПНВТ BOSH - 1 шт. - 10100 грн. (без ПДВ), ремонт форсунок BOSH - 4 шт. - 2916,67 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 13016,67 грн., ПДВ-20% - 2603,33 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 15620 грн.

Відповідно до акту № РН-000099 здачі-прийняття робіт (надання послуг) виконавцем ПП "САІРА-АВТО" виконано такі роботи: ремонт ПНВТ Камаз EURO - 1 шт. - 7050 грн. (без ПДВ). Загальна вартість послуг без ПДВ 7050 грн., ПДВ-20% - 1410 грн., загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 8460 грн.

Відповідно до рахунку № СФ-0000471 від 15.03.2021 року та № СФ-0000472 від 15.03.2021 року здійснено поставку товару.

Вищезазначені господарські операції з надання ремонтних послуг, що виникли на підставі вищезазначених Договорів № 447, 449, 450, 452, 453, 26/20/18, стали об`єктом оподаткування податком на додану вартість, а тому ПП "САІРА - АВТО" 12.04.2021 було сформовано податкову накладну № 16 від 09.03.2021 року, № 19, 20 від 10.03.2021 року, № 25, 26, 27 від 12.03.2021 року, № 28 від 15.03.2021 року та направлено їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанцій від 30.03.2021 року податкові накладні прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зупинення реєстрації зазначено: Коди УКТЗЕД/ ДКПП товару/послуг 45.20, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем 06.04.2021 року на виконання вимог, які вказані в квитанціях від 30.03.2021 року надано пояснення та копії документів по кожній накладній окремо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Однак, 12.04.2021 року рішеннями комісії про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2556962/34363954, № 2556963/34363954, №2556964/34363954, №2556965/34363954, №2556966/34363954, №2556967/34363954, №2556968/34363954. відмовлено у їх реєстрації у зв`язку із ненаданням платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накаладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

Не погоджуючись із рішеннями відповідача від 12.04.2021 року № 2556962/34363954, № 2556963/34363954, №2556964/34363954, №2556965/34363954, №2556966/34363954, №2556967/34363954, №2556968/34363954 про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.

Визначаючись стосовно позовних вимог, суд виходить з наступного.

Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно п. п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI, об`єктом оподаткування є у тому числі, операції із постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів / послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29 грудня 2010 № 1246 (далі - Порядок від 29.12.2010 № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку від 29.12.2010 № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку від 29.12.2010 № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 № 1165, яка набула чинності з 01.02.2020, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Згідно з вимогами п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 7 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет. Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет (п. 8, 9 Порядку № 1165).

Пунктами 10-11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних позивача за № 16 від 09.03.2021 року, № 19, 20 від 10.03.2021 року, № 25, 26, 27 від 12.03.2021 року, № 28 від 15.03.2021 слугувало те, що податкова накладна відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Водночас на момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію цих накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначалися додатком 3 до Порядку № 1165.

Так, пунктом 1 додатку 3 до Порядку № 1165 до ознак ризиковості здійснення операцій віднесено наступні: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Отже, пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якою є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Змістовний аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки, мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, що вимагає пункт 11 Порядку № 1165.

Проте, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Судом встановлено, що контролюючим органом не наведено належного обґрунтування того, що обсяг наданих ремонтних послуг, зазначених у спірних податкових накладних/розрахунку коригування до податкових накладних на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.

Відтак квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку № 1165, в частині необхідності зазначення критерію (критеріїв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Вказані недоліки квитанцій, окрім того, що характеризують рішення як необґрунтовані, ще й фактично ставлять платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування, існуючих на думку відповідача, ризиків.

Відтак, допущені державним органом помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються, як і не можуть покладати на таких осіб тягар відповідальності.

Попри це, позивач намагався виконати вимоги щодо спростування сумнівів контролюючого органу у спосіб подання документів.

Оцінюючи дії платника податку та прийняті за наслідком їх вчинення рішення відповідача, суд враховує наступне.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9 - 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

В свою чергу, в квитанціях про зупинення відсутня інформація, які саме документи позивачу потрібно направити для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак, в усіх рішеннях від 12.04.2021 року підставою вказано ненадання платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригувння, реєстрацію яких зупинено.

Суд встановив, що з метою реєстрації в ЄРПН податкової накладної відповідно до дати її надсилання, позивачем було надіслано пояснення та документи, а саме:

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податковій накладній № 16 від 09.03.2021 року: сканкопії договору з покупцем № 447 від 02.03.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000459 від 05.03.2021 року, платіжне доручення № 1825280495, акт виконаних робіт № РН-0000087;

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податковій накладній № 19 від 10.03.2021 року: сканкопії договору з покупцем № 449 від 10.03.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000464 від 10.03.2021 року, платіжне доручення № 216 від 10.03.2021 року, акт виконаних робіт № РН-0000090 від 10.03.2021 року;

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податковій накладній № 25 від 12.03.2021 року: сканкопії договору з покупцем № 450 від 10.03.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000466 від 10.03.2021 року, платіжне доручення № 1627 від 12.03.2021 року, акт виконаних робіт № РН-0000096 від 12.03.2021 року;

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податковій накладній № 26 від 12.03.2021 року: сканкопії договору з покупцем № 453 від 12.03.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000470 від 12.03.2021 року, платіжне доручення № 1442 від 15.03.2021 року, акт виконаних робіт № РН-0000097 від 15.03.2021 року;

повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податковій накладній № 20 від 10.03.2021 року: сканкопії договору з покупцем № 452 від 10.03.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000469 від 10.03.2021 року, платіжне доручення № 8963 від 10.03.2021 року, акт виконаних робіт № РН-0000091 від 10.03.2021 року;

- повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.04.2021 року по податкових накладних № 27,28 від 15.03.2021 року: сканкопії статуту ТОВ МХП Агрокряж, документ про невикористання печатки № 312 від 01.11.2018 року, договору з покупцем № 26/20/18 від 26.02.2018 року, додаткова угода № 26Л від 26.02.2021 року, рахунок-фактура № СГ-0000471, 0000472 від 15.03.2021 року, акти виконаних робіт № РН-0000098, РН-0000099 від 15.03.2021 року; відсутні платіжні доручення у зв`язку з відсутністю оплати покупцем на момент подання повідомлення.

Відповідно до п. 25-26 Порядку № 1165 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком.

Згідно п. 42 Порядку № 1165 рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (п. 44 Порядку № 1165).

Відповідно до п. 45 Порядку № 1165 розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.

У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення (п. 46 Порядку № 1165).

Суд зазначає, що відповідачами не надано до суду доказів додержання вимог п. 44 Порядку № 1165 - результатів проведених перевірок поданих платником податку копій документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Посилання відповідачів на те, що позивачем не надано письмових пояснень, суд вважає безпідставними, оскільки на підтвердження здійснення господарських операцій платником надано первинні документи, які були надіслані позивачем, про що зазначено вище.

Також, суд встановив, що надіслані позивачем копії первинних та інші документи, відображають господарську операцію ПП "САІРА-АВТО" та є достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.

Крім того, суд зазначає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування містять інформацію щодо причин та підстав для прийняття таких рішень, однак в квитанціях зазначена інформація відсутня.

Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, а також враховуючи те, що такі документи були надані контролюючому органу, суд доходить висновку, що у відповідача не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації податкових накладних позивача.

Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів про ризиковість операції, а також на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування.

В цьому випадку, під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування ПП "САІРА-АВТО" в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вище викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позову та наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача у цій частині.

Що ж до позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні ПП "САІРА-АВТО" в Єдиному реєстрі податкових накладних, то суд зазначає наступне.

Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Згідно з нормами п. п. 19, 20 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні/розрахунок коригування № 16 від 09.03.2021 року, № 19 від 10.03.2021 року, № 20 від 10.03.2021 року, № 25 від 12.03.2021 року, № 26 від 12.03.2021 року, № 27 від 12.03.2021 року, № 28 від 15.03.2021 року датою їх подання в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про стягнення судового збору, то витрати позивача на його сплату дійсно мали місце та підтверджуються документально, а саме платіжним дорученням від 14.05.2021 року № 4397.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, сплачений позивачем при зверненні до суду судовий збір в розмірі 15890,00 грн., належить стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі подакових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних ПП "САІРА-АВТО" в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.04.2021 року № 2556962/34363954, № 2556963/34363954, № 2556964/34363954, № 2556965/34363954, № 2556966/34363954, № 2556967/34363954, № 2556968/34363954.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ПП "САІРА-АВТО": № 16 від 09.03.2021 року, № 19 від 10.03.2021 року, № 20 від 10.03.2021 року, № 25 від 12.03.2021 року, № 26 від 12.03.2021 року, № 27 від 12.03.2021 року, № 28 від 15.03.2021 року.

Стягнути на користь ПП "САІРА-АВТО" сплачений при зверненні до суду судовий збір в сумі 15890,00 (п`ятнадцять тисяч вісімсот дев`яносто) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Приватне підприємство "САІРА-АВТО" (вул. Максима Шимка, буд. 56, м. Вінниця, 21100, ЄДРПОУ 34363954).

Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028, ЄДРПОУ ВП 44069150).

Відповідач: Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393).

Повний текст судового рішення сформовано: 10.08.2021 року.

Суддя Бошкова Юлія Миколаївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.08.2021
Оприлюднено13.08.2021
Номер документу98915484
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/4396/21-а

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 11.02.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 16.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Рішення від 10.08.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні