Ухвала
від 13.08.2021 по справі 711/5072/21
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 7 11/5072/21

Провадження № 1-кс/711/1464/21

У Х В А Л А

13.08.2021 м. Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 ,

при секретарі судових засідань - ОСОБА_2 ,

за участю слідчого - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Черкаси клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погодженого заступником начальника відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020250000000080 від 20.02.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,-

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчийвідділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів СУГУНП вЧеркаській області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді Придніпровського районного суду м.Черкаси з клопотанням, за погодженням заступника начальника відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , що винесене у кримінальному провадженні №12020250000000080, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.02.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про продовження строку досудового розслідування.

В обґрунтування клопотання зазначено, що до СУ ГУНП в Черкаській області надійшла заява про вчинення кримінального правопорушення від заступника голови правління Громадської організації «Координаційна рада ветеранських організацій учасників бойових дій, військової служби, правоохоронних органів та учасників АТО Черкаської області».

Так, відповідно до вказаної заяви, встановлено, що при з`ясуванні обставин фінансування утримання історичних пам`яток Черкаської області виникли запитання щодо доцільності фінансування та порядку формування бюджетного кошторису Національного історико-культурного заповідника «Чигирин» (ЄДРПОУ 04812976, вищий орган управління Міністерство культури України).

За даними сайту «Прозоро» триває тендер «Послуги охорони приміщень та територій Національного історико-культурного заповідника «Чигирин» (фізична охорона), очікувана вартість якого складає 4 162 261, 64 грн. (оголошення UA-2020-01-15-000217-b.

На перший погляд виглядає так, що держава піклується про збереження історичної пам`ятки. Проте, вивчаючи тендери за попередні роки та стан фінансування послуг охорони виникає ряд питань.

Так, відповідно до оголошення UA-2019-01-23-000827-a «Послуги з цілодобової охорони приміщень та території НІКЗ «Чигирин». Очікувана вартість 3 741 306 грн. Сума договорів 3635070грн. За змістом тендерної документації всього визначено розміщення 13 постів охорони, дислокація: 5 постів цілодобові, з них 1 пост кінологічний; 5 постів 15 годинні (цілодобові у вихідні та святкові дні); 1 пост 15 годинний; 2 пости 12 годинні; 1 пост 10 годинний (в робочі дні) керівник служби охорони;

У кваліфікаційних вимогах до учасника тендера передбачено:

- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі та групи швидкого реагування, власні пульт централізованого спостереження та засоби зв`язку);

- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (учасник повинен мати в штаті працівників, що безпосередньо пов`язані з організацією та здійсненням охорони, не менше 60 охоронців не нижче 3-го розряду).

Разом з цим, відсутня інформація про кількість автомобілів, обґрунтування необхідності наявності групи швидкого реагування. Охоронники в кількості 60 чоловік є надлишковими, оскільки розрахункова кількість охоронників для забезпечення 13 постів становить 39 чоловік.

При цьому, при фактичному відвідуванні певних історико-культурних експозицій виявити наявність на місці представників охорони виявилось не зовсім можливим через їх часткову відсутність на робочому місці, як було встановлено, з 10-ти заявлених по документам постів в наявності було тільки 7 постів. Форма у охоронників відсутня. Радіостанції, GPS-трекери також відсутні. Біля офісу музею в м. Чигирин знаходиться автомобіль колишнього відділку ДСО Чигиринського РВ УМВСУ в Черкаській області (не списаний), який ніби то є автомобілем мобільного екіпажу ПП «Т-С-К».

У ході особистої бесіди з представником ПП «Т-С-К» - начальником охорони ОСОБА_5 (тел. НОМЕР_1 ) з`ясовано, що охоронники офіційно не працевлаштовані. По факту, це місцеві жителі, які отримують заробітну плату готівкою у розмірі 4500 грн.

Таким чином, кожного місяця тільки на так званій «охороні» посадовці Національного історико-культурного заповідника «Чигирин» в середньому привласнюють біля 200000грн.

Перевірити відвідування охоронниками робочих місць не складно, шляхом отримання роздруківок мобільних телефонів, номера яких повинні бути в охоронній компанії. А також, хто здійснював підтверджуючі розрахунки (калькуляції), наскільки графік охорони відповідає нормам з дотримання законодавства про працю зазначені в додатках до договору повинні з`ясувати працівники правоохоронних органів.

Слід зазначити, що за результатами тендера 01.03.2019 укладено угоду з підрядником приватним підприємством «ВР» (ЄДРПОУ 39319229), де середня вартість послуги (2019 рік) вказана 641грн\год.

За змістом оголошення UA-2018-01-24-001241-с «Послуги з цілодобової охорони приміщень та територій Національного історико-культурного заповідника «Чигирин» (фізична охорона)» очікувана вартість 4 503 342,42 грн.

У тендерній документації вказано наступну дислокацію за адресою замовника: 10 постів цілодобові, з них 1 пост кінологічний; 4 пости 15 годинні (цілодобові у вихідні та святкові дні); 1пост 10 годинний (в робочі дні) керівник служби охорони.

Кваліфікаційні критерії до учасників тендеру наступні:

- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі та групи швидкого реагування, власний пульт централізованого спостереження та засоби зв`язку);

- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (учасник повинен мати в штаті працівників, що безпосередньо пов`язані з організацією та здійсненням охорони не менше 80 охоронників не нижче 3-го розряду.

За результатами тендеру з переможцем ТОВ «Т-С-К» (ЄДРПОУ 38889080) укладено угоду на суму 4 381 051,32 грн., середня вартість послуги в 2018 році 679 грн/год.

Таким чином, в 2018 році було організовано завищення потреби та вартості послуги охорони та привласнено/здійснено розтрату бюджетних коштів в різниці на суму понад 800000грн.

Встановлено, що ПП «Т-С-К» в м. Черкаси здійснює охорону Черкаської філії ПрАТ «Київ-Дніпровське» МППЗТ (ЄДРПОУ 04737111).

Основне запитання в потребі здійснювати охорону зазначених всіх об`єктів, оскільки тривалий час їх фізична охорона не здійснювалась. Чому просто не прийняти в штат охоронців-пенсіонерів та здійснювати значну економію бюджетних коштів. Виникає питання про необхідність дослідити порядок формування бюджетного кошторису вищестоящої організації та обґрунтування необхідності здійснення фізичної охорони спеціалізованим суб`єктом охорони.

Як додатковий приклад, це відсутність фінансування здійснення фізичної охорони інших об`єктів культурної спадщини Канівський природний заповідник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Канівський природний заповідник (ЄДРПОУ 02071493), на здійснення охорони фінансування відсутнє.

У клопотанні також зазначено, що на виконання доручення наданого в порядку ст.40 КПК України оперативному підрозділу УСР в Черкаській області ДСР НПУ, було отримано рапорт відповідно до якого, у вказаних тендерних процедурах впродовж 2018-2020 років переможцями стали ТОВ «Т-С-К» (код ЄДРПОУ 38889080) (яке 17.06.2019 змінило назву на ТОВ «Грейворм), ПП «ВР» (код ЄДРПОУ 39319229), ТОВ «Констебель» (код ЄДРПОУ 38943115).

Надано доручення (№9673/24/82-2020) в порядку ст. 40 КПК України до УСР в Черкаській області ДСР НПУ, щодо встановлення юридичної та фактичної адрес, кількість працівників, їх анкетні дані, наявність нерухомого майна, орендованого, рухомого майна ТОВ «Констебль», допитати жителів м. Чигирин, щодо охорони постів, встановити наявність камер відео спостереження.

На вказане доручення отримано матеріали часткового виконання, а саме наявність камер на трьох постах, долучено копії договору, додатків із дислокацією постів.

Крім того, на виконання вказаного доручення опитано ОСОБА_6 заступника генерального директора НІКЗ «Чигирин», який пояснив, що дійсно функції охорони здійснюються ТОВ«Констебль», які забезпечують покладену на них функцію.

Опитані начальник охорони ОСОБА_7 , охоронці ОСОБА_8 , ОСОБА_9 відмовились давати пояснення.

Опитана ОСОБА_10 головний бухгалтер НІКЗ «Чигирин» пояснила порядок оплати послуг ТОВ «Констебль», а саме представники підприємства в кінці місяця надають акт виконання робіт на підставі якого здійснюється перерахування грошових коштів.

Допитаний свідком ОСОБА_11 завідувач філіалу «Холодний Яр» НІКЗ «Чигирин», який пояснив, що в його підпорядкуванні знаходиться два об`єкти з фізичною охороною, де він не фіксував факт відсутності охоронців. Повідомляє, що йому відомо, що функцію охорони надає ТОВ«Констебль», та керівник охорони працював і в роки, коли інші підприємства надавали послуги охорони.

Допитаний свідком ОСОБА_12 начальник технічного господарчого відділу НІКЗ «Чигирин» пояснив, що на виробничу базу заступає один охоронець, випадків відсутності охоронця не було.

Допитані свідками ОСОБА_13 завідувач відділу резиденції Б. Хмельницького, ОСОБА_14 завідувач музею Б. Хмельницького, ОСОБА_15 завідувач сектору с. Суботів, ОСОБА_16 завідувач науково-дослідного відділу охорони історії, культури та природи, надали аналогічні пояснення.

Проведено тимчасовий доступ та вилучено інформацію у службових осіб ГУ Пенсійного фонду України у місті Києві, щодо переліку застрахованих осіб в період з 01.01.2018 по 13.11.2020, які працюють у ТОВ «Т-С-К», ТОВ «Констебель».

Проведено тимчасовий доступ та вилучено інформацію у службових осіб ГУ ДПС у місті Києві, щодо податкової звітності ТОВ «Т-С-К», ПП «ВР», ТОВ «Констебель».

Проведено тимчасовий доступ та вилучено інформацію у службових осіб НІКЗ «Чигирин», щодо переліку застрахованих осіб в період з 01.01.2018 по 13.11.2020, які працюють у ТОВ «Т-С-К», ТОВ «Констебель».

Направлено запит до АТ «Банк «Український капітал» з метою отримання руху коштів по рахункам ПП «ВР». 01.04.2021 отримано інформацію про рух коштів.

Направлено запит до ПАТ АКБ «Індустріалбанк» з метою отримання руху коштів по рахункам ПП «ВР». 05.04.2021 отримано інформацію про рух коштів.

Допитаний свідком ОСОБА_17 генеральний директор НІКЗ «Чигирин» пояснив, що на протязі тривалого часу, приблизно 10 років, послуги по охороні території Заповідника надавали представники Державної служби охорони МВС в Черкаській області. Для надання таких послуг між Заповідником та ДСО укладались відповідні договори. У 2015 році службовими особами Рахункової палати України було проведено перевірку дотримання вимог законодавства про державні (публічні) закупівлі. За результатами перевірки перевіряючими було наголошено на необхідності проведення відкритих торгів для охорони території Заповідника.

В зв`язку із викладеним, у 2016 році, із дотриманням відповідних вимог були проведено перші відкриті торги щодо послуг охорони. У тендері прийняли участь декілька підприємств, зокрема ДСО МВС в Черкаській області. Однак, ДСО не змогли отримати перемогу у зв`язку з завищеною вартістю надання послуг.

У подальшому представники ДСО жодного разу не приймали участь в аналогічних торгах наступних років.

Щороку у липні-серпні Заповідник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів (Міністерство культури та інформаційної політики України) із бюджетним запитом, в якому зазначаються потреби на утримання заповідника (певні суми коштів).

В заповіднику створено тендерний комітет, до складу якого входять працівники Заповідника, склад якого щороку змінюється. Учасниками тендерного комітету визначаються перелік об`єктів території Заповідника, які потребують охорони, кількість необхідних охоронників, розклад та кількість годин для кожного окремого пункту охорони, проводять аналіз ринку цих послуг (ціноутворення) та прораховують суму коштів, необхідну для замовлення певної послуги. Таким чином, формується орієнтовна сума необхідна для замовлення певної послуги.

Після підрахунку, бажаних об`ємів послуги з охорони, та інших бюджетних витрат, готується зазначений вище бюджетний запит.

У січні наступного календарного року, Заповіднику, шляхом отримання виписки з органів Державної казначейської служби України, стає відомо про суми коштів погоджених головним розпорядником коштів окремо (згідно кодів) на відповідні потреби.

Після отримання інформації про фактичну наявність виділених коштів (доведених) замовник прораховує очікувану вартість тендерної закупівлі під відповідні послуги. В подальшому, на сайті «prozorro» оголошується відповідна публічна закупівля у якій приймають участь кандидати, чиї кваліфікаційні вимоги відповідають технічному завданню. Після проведення аукціону, який проводиться в автоматичному режимі, визначається переможець, який запропонував найдешевшу вартість. Після визначення переможця, укладається договір про надання відповідної послуги, із відповідними додатками.

Підрядник щомісяця надає підписані акти виконаних робіт, в яких зазначається сума яка підлягає оплаті. Бухгалтерська служба після перевірки отриманих актів виконаних робіт надає їх для підписання директору, або у разі його відсутності особі, яка виконує обов`язки генерального директора. Після підписання актів виконаних робіт, бухгалтерська служба через органи державного казначейства проводить оплату відповідних послуг.

Обліки робочого часу охоронців у Заповіднику відсутні. У випадку якщо на будь-якому посту охорони буде відсутній охоронець, про зазначене буде невідкладно повідомлено членам тендерного комітету.

Допитана свідком ОСОБА_18 надала аналогічні пояснення.

11.03.2021 отримано ухвалу слідчого судді про надання тимчасового доступу до інформації, що перебуває у володінні АКБ «Індустріалбанк» щодо руху грошових коштів по рахунку ТОВ «Т-С-К», отримання копій грошових чеків.

09.04.2021 проведено тимчасовий доступ та вилучено зазначені документи.

12.03.2021 отримано ухвалу слідчого судді про надання тимчасового доступу до інформації, що перебуває у володінні АКБ «Індустріалбанк» щодо руху грошових коштів по рахунку ТОВ«Констебль», отримання копій грошових чеків.

12.04.2021 проведено тимчасовий доступ та вилучено зазначені документи.

11.03.2021 отримано ухвалу слідчого судді про надання тимчасового доступу до інформації, що перебуває у володінні АКБ «Індустріалбанк» щодо руху грошових коштів по рахунку ТОВ«Констебль», отримання копій грошових чеків.

09.04.2021 проведено тимчасовий доступ та вилучено зазначені документи.

12.03.2021 отримано ухвалу слідчого судді про надання тимчасового доступу до інформації, що перебуває у володінні АКБ «Індустріалбанк» щодо руху грошових коштів по рахунку ПП «ВР», отримання копій грошових чеків.

12.04.2021 проведено тимчасовий доступ та вилучено зазначені документи.

До матеріалів кримінального провадження долучено Договір про надання послуг фізичної охорони № 16 від 05.03.2021 між ТОВ «Констебль» та НІКЗ «Чигирин», з додатком № 1 «Дислокація об`єктів охорони».

05.06.2021 проведено огляди місцевості, за місцем розташування постів охорони. В ході огляду двох постів охорони виявлено відсутність охоронців. В результаті оглядів на інших постах встановлено анкетні дані охоронців.

Проведено аналіз інформації отриманої від органів пенсійного фонду та податкової, встановлено, що вказані особи офіційно працевлаштовані та здійснюються відповідні податкові нарахування.

25.06.2021 на адресу НІКЗ «Чигирин» направлено запит з метою отримання документів по взаємовідносинам з ТОВ «Констебль» за 2021 рік, а також повідомлення про необхідність прибуття до слідчого управління учасників тендерного комітету для допиту свідками останніх. Наразі відповіді не отримано.

25.06.2021 на адресу ТОВ «Констебль» направлено аналогічний запит, а також із зазначенням необхідності надання інформації про штрафні санкції відносно охоронців, пов`язані з неякісним виконанням послуг охорони. Наразі відповіді не отримано.

Після отримання запитуваних документів заплановано провести їх аналіз.

Крім того, на підставі отриманих документів на меті є встановлення осіб відповідальних за здійсненням контролю щодо перебування охоронців на робочих місцях, якістю надання охоронни послуг, а також забезпечення відповідним обладнанням передбаченим тендерними умовами зокрема GPS-навігаторів, за допомогою яких передбачено віслідковування місцезнаходження охоронців.

Разом із цим, після отримання запитуваних документів заплановано призначення ревізії НІКЗ «Чигирин» в частині дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення видатків на послуги охорони.

Ініціатор клопотання вказує, що 20.08.2021 закінчується строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні.

Разом з тим, для проведення необхідних слідчих (розшукових) дій, зокрема встановлення повних анкетних даних, засобів зв`язку та допити свідками працівників ТОВ «Констебль», охоронців, які надають послуги та проведення ревізії НІКЗ «Чигирин» в частині дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення видатків на послуги охорони, необхідний термін не менший шести місяців.

На підставі викладеного вище, слідчий органу досудового розслідування просить продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020250000000080, відомості щодо якого внесені 20.02.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, до шести місяців, тобто до 20.02.2022.

У судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 підтримала клопотання та просила його задовольнити у повному обсязі на підставі обґрунтування, наведеного у ньому та з урахуванням доказів доданих до клопотання.

Заслухавши думку слідчого, перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12020250000000080 від 20.02.2020 щодо кримінального провадження, у рамках якого було подане клопотання та дослідивши докази по цих матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено у судовому засіданні, СУ ГУНП в Черкаській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020250000000080 від 20.02.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Відповідно до ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудовогорозслідування змоменту внесеннявідомостей прокримінальне правопорушеннядо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань додня повідомленняособі пропідозру становить:1)дванадцять місяців-у кримінальномупровадженні щодонетяжкого злочину; 2)вісімнадцятьмісяців -у кримінальномупровадженні щодотяжкого абоособливо тяжкогозлочину (у даному випадку кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 191 КК України).

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, передбачених пунктами 1 і 2 частини третьої цієї статті;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні нетяжкого злочину;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Частинами 1 та 4 ст. 294 КПК України передбачено, якщо досудове розслідування злочину до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений у частині другій статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути продовжений неодноразово слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами2 і 3 частини четвертої статті219 цього Кодексу. Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців- внаслідок виняткової складності провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 295-1 КПК України, у випадках, передбачених статтею294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

У судовому засіданні встановлено, що 20.02.2020 відомості про кримінальне правопорушення, передбачене ч.3 ст.191 КК України внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020250000000080. Підозра нікому не оголошена.

Аналіз доданих до клопотання слідчого документів свідчить, що на даному етапі проведення досудового розслідування кримінального провадження є достатньо відомостей, які свідчать про те, що було вчинене кримінальне правопорушення, яке за обставинами його вчинення відноситься до категорії тяжких злочинів проти власності (ч.3 ст.191 КК України).

Між тим, закінчити досудоверозслідування у строк, який спливає 20.08.2021 (18місяців починаючи з 20.02.2020), неможливо, оскільки органу досудового розслідування у встановлений строк не вдалося виконати значний обсяг слідчих (розшукових) та процесуальних дій, зокрема: встановити повні анкетні дані, засоби зв`язку та допити, як свідків працівників ТОВ «Констебль», охоронців, які надають послуги; провести ревізії НІКЗ «Чигирин» в частині дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення видатків на послуги охорони; виконати інші слідчі (розшукові) та процесуальні дії, в яких може виникнути потреба; виконати вимоги ст.290 КПК України; закінчити досудове розслідування за однією із форм, що передбачені ст.283 КПК України.

Слідчим доведено, що обставини, які перешкоджали здійсненню вказаних вище процесуальних дій раніше, є суттєвими,тобто такими,що унеможливлюютьзавершення досудовогорозслідування тане свідчатьпро бездіяльністьоргану досудовогорозслідування іпрокурора упроведенні досудовогорозслідування завказаним кримінальнимпровадженням.За наданимиматеріалами клопотаннявбачається,що органомдосудового розслідуванняздійснений значнийобсяг слідчихта процесуальнихдій завказаним кримінальнимпровадженням. Також слід зазначити, що за нормами ч.5 ст.38 КПК України, орган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування.

За результатамивирішення клопотання,слідчий суддяприходить довисновку,що воно є обгрунтованим та підлягає задоволенню, а саме необхідно продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12020250000000080, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.02.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, на шість місяців, тобто до 20.02.2022. Слідчий суддя вважає, що саме такий строк є достатнім для виконання ряду процесуальних та слідчих дій, що зазначені у цьому клопотанні.

До того ж, слід враховувати ту обставину, що продовження строку досудового розслідування є умовою правомірності застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 2, 3, 7, 22, 42-45, 219, 294, 295, 295-1, 372, 376 КПК України слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020250000000080, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.02.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, на шість місяців, тобто до 20.02.2022.

Копію ухвали вручити учасникам кримінального провадження.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення13.08.2021
Оприлюднено01.02.2023
Номер документу98978454
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —711/5072/21

Ухвала від 13.08.2021

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Позарецька С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні