ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 серпня 2021 року м. Житомир справа № 240/2184/21
категорія 109040000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
судді Липи В.А.,
розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Злагода" до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Неліпи Василя Васильовича Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Злагода" звернулося до суду із даним позовом до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Неліпи Василя Васильовича Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області, у якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55447341 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55433016 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55433150 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №554433260 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В, про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437423 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437663 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437804 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438027 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438435 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438608 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438791 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438910 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55439647 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55442497 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55442584 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55447203 від 01 грудня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55376828 від 27 листопада 2020 року;
- зобов`язати державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпу В. В. повторно розглянути, подані ТОВ Злагода заяви про проведення державної реєстрації права власності на вказані земельні ділянки з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні за наслідками розгляду цього позову.
В обгрунтування позову позивач вказав, що рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень є протиправними, а посилання на те, що подані директором ТОВ "Злагоди" документи не дають змоги встановити набуття речових прав на нерухоме майно є безпідставними, оскільки з державного акту на право колективної власності від 23.11.1995, акту приймання-передачі, статуту ТОВ, витягу з ДЗК можливо встановити факт та підстави виникнення права позивача на земельні ділянки, які зареєстровані в ДЗК.
Ухвалою суду вказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання на 18.03.2021.
Ухвала суду направлена учасникам справи.
Відповідач, правом на подання відзиву на позов не скористався, відзив не надав.
18.03.2021 справа була знята з розгляду у зв`язку з відсутністю електроенергії в приміщенні суду. Чергове судове засідання призначено на 06.04.2021.
06.04.2021 у зв`язку з неявкою відповідача, розгляд справи відкладено на 22.04.2021.
22.04.2021 розгляд справи відкладено на 13.05.2021.
13.05.2021 у зв`язку з визнанням явки відповідача обов`язковою, розгляд справи відкладено на 03.06.2021.
У зв`язку з перебуванням судді на лікарняному, чергове судове засідання призначене на 06.07.2021.
Представник позивача до суду надав клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.
Відповідач до суду направив заяву про розгляд справи без його участі.
Зважаючи на відсутність перешкоди для розгляду справи у судовому засіданні та приймаючи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд, без виходу до нарадчої кімнати, постановив ухвалу про подальший розгляд справи в письмовому провадженні, яку занесено секретарем судового засідання до протоколу судового засідання.
Згідно із ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Дослідивши матеріали справи, всебічно й повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, що мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, враховуючи ненадання відповідачем відзиву на позов, суд дійшов наступних висновків.
Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ Злагода є правонаступником всіх прав та обов`язків КСП ім. Щорса.
Відповідно до державного акта, згідно з рішенням загальних зборів членів КСП ім. Щорса під час реформування КСП ім. Щорса землі колективної власності були передані правонаступнику - ТОВ Злагода на підставі акта приймання-передачі від 21 червня 2000 року.
Відповідно до рішення Народицької районної ради Народицького району Житомирської області від 17.08.1995р. №82 КСП ім. Щорса передано у колективну власність 4782,6 га земель на території Базарської та Голубієвицької сільських рад Народицького району, в тому числі 1924,0 га земель загального користування, та видано державний акт на право колективної власності серії ЖТ від 23 листопада 1995 року, зареєстрованого в книзі за №18- 01-000002.
В процесі паювання земель, переданих в колективну власність КСП ім. Щорса на території Базарської та Голубієвицької сільських рад Народицького району Житомирської області, землі загальною площею 1435,67 га розподілені між власниками земельних часток (паїв), частина сільськогосподарських угідь загальною площею 1443,27 га на підставі розпорядження голови Народицької районної державної адміністрації від 10.11.2005р. № 222 вилучена з розпаювання, на них припинено право колективної власності та віднесено до земель запасу.
25.11.2020 директор ТОВ "Злагода" звернувся до державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В.В. із заявами для проведення державної реєстрації права власності на земельні ділянки.
01.12.2020 відповідач відповідно до ст.24, п.18 та 23 Порядку прийняв рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень, з підстав того, що подані документи (державний акт на право колективної власності на землю №18-01-000002 від 23.11.1995, акт приймання-передачі, статут ТОВ, витяг з ДЗК) не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, оскільки неможливо ідентифікувати, що ця земельна ділянка дійсно належить, відповідно до державного акта на право колективної власності на землю №18-01-000002 від 23.11.1995 до земель колективної власності КСП ім. Щорса, правонаступником якого є ТОВ "Злагода".
Вважаючи вказані рішення протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом за захистом порушеного права.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав врегульовані Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" №1952-ІV від 1 липня 2004 року (далі - Закону №1952-ІV).
За приписами ч.1 ст.18 Закону №1952-ІV державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:
1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;
2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав;
3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв;
4) перевірка документів та/або відомостей Державного реєстру прав, відомостей реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;
5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав);
6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав;
7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником;
8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.
Положеннями ч.2. ст. 18 Закону №1952-ІV закріплено, що перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Відповідно до частин другої і десятої статті 18, частини першої статті 20, частин другої і третьої статті 32, частини третьої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Кабінет Міністрів України постановою від 25 грудня 2015 р. № 1127 постановив затвердити Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Порядок).
Пунктом 6 вказаного Порядку визначено, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.
Відповідно до п.7 Порядку для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» , іншими законами України та цим Порядком.
При цьому, ч.4 ст.18 Закону №1952-ІV визначено, що державна реєстрація прав на земельну ділянку проводиться виключно за наявності в Державному земельному кадастрі відомостей про зареєстровану земельну ділянку.
Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельні ділянки, що здійснюється з відкриттям розділу в Державному реєстрі прав, державний реєстратор обов`язково використовує відомості з Державного земельного кадастру про наявність/відсутність зареєстрованих речових прав щодо відповідної земельної ділянки до 1 січня 2013 року.
Разом з цим згідно з пунктом 8 ч. 1 ст. 27 Закону №1952-IV державна реєстрація права власності та інших речових прав, крім державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва, проводиться на підставі державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року.
Відповідно до пункту 7 Розділу X Перехідних положень Земельного кодексу України від 25.10.2001, громадяни та юридичні особи, що одержали у власність, у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, земельні ділянки у розмірах, що були передбачені раніше діючим законодавством, зберігають права на ці ділянки.
Крім того Законом України "Про Державний земельний кадастр" (чинний з 01.01.2013) встановлено, що документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, і котрі видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними (п. 10 Прикінцевих та перехідних положень Закону).
Відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону №1952-IV встановлено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов:
1) реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення;
2) на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов`язкової реєстрації.
Згідно із ст. 29 Закону №1952-IV передбачені особливості державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, речові права на які набуто до 1 січня 2013 року, а саме державна реєстрація права власності на земельну ділянку, набутого та оформленого в установленому порядку до 1 січня 2013 року, проводиться за умови наявності відповідних відомостей в Державному земельному кадастрі. Державна реєстрація права власності на земельну ділянку, набутого за рішенням органу державної влади чи органу місцевого самоврядування та не оформленого в установленому порядку до 1 січня 2013 року, проводиться за умови встановлення факту відсутності відомостей про речові права інших осіб на таку земельну ділянку в Державному земельному кадастрі.
Відповідно до довідки за вих. №11 від 08.12.2020 сертифікованого інженера-землевпорядника, виданої на запит директора ТОВ Злагода до земель колективної власності згідно графічних матеріалів та даних державного акта на право колективної власності серії ЖТ від 23 листопада 1995 року, зареєстрованого в книзі за №18-01-000002 відносяться земельні ділянки з кадастровими номерами:1823782000:09:000:0006, 1823782000:09:000:0007,1823782000:09:000:0010,1823782000:09:000:0005,1823782000:09:000:0003,1823782000:10:000:0008,1823782000:10:000:0009,1823782000:10:000:0010,1823782000:13:000:0001,1823782000:16:000:0001,1823782000:16:000:0002,1823782000:16:000:0004, 1823782000:18:000:0005,1823780400:05:003:0001,1823780400:04:004:0001,1823780400:05:002:0013, 1823780400:04:003:0001.
Тобто, з наведеного слідує, що вказані земельні ділянки щодо яких позивач звертався до відповідача із заявами для проведення державної реєстрації права власності, зареєстровані в Державному земельному кадастрі, при цьому, інформація про припинення права колективної власності КСП ім. Щорса земель загальною площею 1924,0 га, які рахувалися землями загального користування відсутня.
Крім того, матеріали справи не містять доказів того, що відповідачем було встановлено відомості про речові права інших осіб на ці земельні ділянки.
Відповідальність за достовірність даних, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації прав, несе заявник, якщо інше не встановлено судом (ч. 2 ст. 22 Закону).
Так, дійсно, статтею 24 Закону №1952-ІV передбачено вичерпний перелік підстав для відмови в державній реєстрації прав.
Зокрема, п.4 ч. ст. 24 вказаного Закону передбачено, що підставою для відмови в державній реєстрації прав: є в тому числі те, що подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження.
Частиною другою статті 24 Закону 1952-IV визначено, що за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав. Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття.
З огляду на встановлені обставини та враховуючи вищенаведені правові норми, суд приходить до висновку, що подані, директором ТОВ Злагода -правонаступником КСП ім. Щорса, документи разом із заявами для проведення державної реєстрації права власності на земельні ділянки, у повному обсязі дають змогу встановити факт та підстави виникнення права позивача на земельні ділянки, які зареєстровані в ДЗК:
- кадастровий номер 1823782000:09:000:0006 площею 12,7104 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:09:000:0007 площею 156,6614 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:09:000:0010 площею 17,2648 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:09:000:0005 площею 5,9317 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:09:000:0003 площею 6,6867 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицькото району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:10:000:0008 площею 50,4689 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:10:000:0009 площею 44,7048 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:10:000:0010 площею 151,1360 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:13:000:0001 площею 26,9700 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:16:000:0001 площею 14,7925 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:16:000:0002 площею 9,6129 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:16:000:0004 площею 95,0442 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823782000:18:000:0005 площею 185,5820 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
-кадастровий номер 1823780400:05:003:0001 площею 257,5421 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823780400:04:004:0001 площею 436,4938 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823780400:05:002:0013 площею 60,2591 га, що розташована на території Базарської сільської ради. Народицького району Житомирської області;
- кадастровий номер 1823780400:04:003:0001 площею 71,5677 га, що розташована на території Базарської сільської ради, Народицького району Житомирської області.
Відповідачем не доведено правомірність своїх рішень, натомість з матеріалів справи вбачається порушення прав позивача, відтак, суд вважає позовні вимоги позивача в частині визнання протиправним та скасування рішень державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Щодо позовних вимог позивача в частині зобов`язання повторно розглянути, подані ТОВ Злагода заяви про проведення державної реєстрації права власності на вказані земельні ділянки, суд зазначає наступне.
Статтею 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) визначено повноваження суду при вирішенні справи. Зокрема відповідно до пункту 2 частини 2 цієї статті у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
При цьому відповідно до частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Отже, виходячи із зазначених положень статті 245 КАС України, враховуючи те, що позивачем оскаржуються індивідуальний акт, суд може відповідача у цій справі зобов`язати вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
З огляду на варіанти можливих дій державного реєстратора, які визначені Порядком затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127, суд приходить до висновку, що у даному випадку належним способом захисту прав позивача може бути зобов`язання відповідача повторно розглянути, подані ТОВ Злагода , заяви про проведення державної реєстрації права власності на вказані земельні ділянки з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні суду.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд та вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
В силу положень ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про задоволення позову.
Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 2, 9, 77, 90, 139, 242-246, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
вирішив:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Злагода" (вул. Шевченка, 98, с.Базар,Народицький район, Житомирська область,11452, код ЄДРПОУ 03743894) до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Неліпи Василя Васильовича Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області (вул. Олександра Василенка, 9 А, с.Ігнатпіль,Овруцький район, Житомирська область,11163) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55447341 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55433016 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55433150 від 01 грудня 2020 року
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55433260 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області ОСОБА_1 , про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437423 від 01 грудня 2020 року
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437663 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55437804 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438027 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438435 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438608 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438791 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55438910 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55439647 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55442497 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55442584 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55447203 від 01 грудня 2020 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпи В. В. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №55376828 від 27 листопада 2020 року.
Зобов`язати державного реєстратора прав на нерухоме майно Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області Неліпу Василя Васильовича повторно розглянути, подані ТОВ Злагода , заяви про проведення державної реєстрації права власності на вказані земельні ділянки з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні суду за результатами розгляду цієї справи.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Ігнатпільської сільської ради Овруцького району Житомирської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Злагода" 38590,00 грн (тридцять вісім тисяч п`ятсот дев`яносто гривень) сплаченого судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя В.А. Липа
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2021 |
Оприлюднено | 14.08.2021 |
Номер документу | 98981929 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Липа Володимир Анатолійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Липа Володимир Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні