Рішення
від 30.06.2021 по справі 280/5025/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

30 червня 2021 року Справа № 280/5025/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Лазаренка М.С.,

за участю секретаря судового засідання Келюх К.С.,

за участю:

представника позивача Лазарук В.В.,

представника відповідача Куранової С.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАДА-ЛТД" (69069, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул.. Дніпропетровське шосе, буд.11, код ЄДРПОУ 20470713) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень,

ВСТАНОВИВ:

16 жовтня 2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАДА-ЛТД (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:

визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області від 07.06.2019 №0007981407, №0007991407.

Ухвалою суду від 18.10.2019 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі № 280/5025/19. Призначено підготовче судове засідання на 21.11.2019.

Ухвалою суду від 21.11.2019 зупинено провадження в адміністративній справі №280/5025/19 до 02 березня 2020 року, для надання сторонам часу необхідного їм для примирення.

Ухвалою суду від 02.03.2020 продовжено строк підготовчого провадження у справі №280/5025/19 строком на 30 (тридцять) днів, підготовче засідання відкладено та призначено на 22.04.2020.

Ухвалою суду від 22.04.2020 зупинено провадження в адміністративній справі №280/5025/19 до 02 липня 2020 року, для надання сторонам часу необхідного їм для примирення.

Ухвалою суду від 02.07.2020 зупинено провадження в адміністративній справі №280/5025/19 до 16 вересня 2020 року, для надання сторонам часу необхідного їм для примирення.

Ухвалою суду від 16.09.2020 замінено відповідача - Головне управління ДФС у Запорізькій області на правонаступника - Головне управління ДПС у Запорізькій області.

Ухвалою суду від 16.09.2020 зупинено провадження в адміністративній справі №280/5025/19 до 23 листопада 2020 року, для надання сторонам часу необхідного їм для примирення.

Ухвалою суду від 23.11.2020 зупинено провадження в адміністративній справі №280/5025/19 до 24 лютого 2021 року, для надання сторонам часу необхідного їм для примирення.

В підготовчому судовому засіданні 24.02.2021 оголошено перерву до 06.04.2021.

Протокольною ухвалою суду від 06.04.2021 замінено відповідача Головне управління ДПС у Запорізькій області (код ЄДРПОУ 43143945) на правонаступника - Головне управління ДПС у Запорізькій області (код ЄДРПОУ ВП 44118663).

Протокольною ухвалою суду від 06.04.2021 року закрито підготовче провадження по справі та призначено справу до судового розгляду по суті на 18.05.2021.

В судовому засіданні 18.05.2021 оголошено перерву до 30.06.2021.

30.06.2021 року у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Представник позивача просив задовольнити позовні вимоги з підстав, зазначених у позовній заяві. Зокрема зазначив, що позовні вимоги обґрунтовані тим, що висновки контролюючого органу щодо порушень позивачем норм податкового законодавства під час взаємовідносин з TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623), TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220), TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994), TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952), TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489), TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД (код ЄДРПОУ 37088211), TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998), TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239) ґрунтуються лише на припущеннях, зміст акту перевірки і порушення правових норм, про які зазначаються в них не знаходять підтвердження з даними податкового обліку та первинними документами позивача. Крім того, є фактичне отримання товарів позивачем та оплата за них, використання товарів у господарській діяльності позивача, і таким чином, відповідач не мав правових підстав приймати податкові повідомлення-рішення від 07.06.2019 №0007981407, №0007991407. З огляду на таке, вважає оскаржувані податкові повідомлення-рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню. Просив суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач проти позову заперечив з підстав, викладених у письмовому відзиві посилаючись на те, що під час перевірки було встановлено, що позивачем порушено норми податкового законодавства. Зазначає, що документи складено всупереч вимогам діючого законодавства, вони не підтверджують реальність здійснення господарських операцій та не спричинили реального настання юридичних наслідків. Вважає, що прийнявши оскаржувані податкові повідомлення-рішення, відповідач діяв відповідно до вимог чинного законодавства та у межах наданих повноважень, просить у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Судом з матеріалів справи встановлено, що фахівцями ГУ ДФС у Запорізькій області здійснено документальну позапланову виїзну перевірку TOB ЛАДА-ЛТД , (код ЄДПОУ 20470713) з питань дотримання вимог податкового законодавства України при визначенні по взаємовідносинам з TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623) у травні 2017 року, TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220) у липні 2017 року, TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994) у липні 2017 року та у вересні 2017 року, TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952) які включено до податкової декларації з ПДВ за серпень-вересень 2017 року, TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489) у серпні 2017 року, TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД (код ЄДРПОУ 37088211) у серпні 2017 року, TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998) у вересні 2017 року, TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239) у жовтні 2017 року та подальшої реалізації товарів (робіт, послуг) в наступних податкових періодах - показників декларацій з податку на додану вартість за травень 2017 року, липень 2017 року, серпень 2017 року, вересень 2017 року, жовтень 2017 року та фінансової звітності з її відображенням у деклараціях з податку на прибуток підприємства за 2017 рік.

За результатами перевірки складений акт від 11.05.2019 №271/08-01-14-07/20470713, який містить висновки про наступні порушення:

1) п.44.1, п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п.135.1 ст.135 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами та доповненнями), занижено податок на прибуток за 2017 рік на суму 670 282 грн.;

2) п.п.14.1.36, п.п.14.1.181, п.п.14.1.231, п.14.1 ст.14, п.44.1 ст.44, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755- VI (із змінами та доповненнями) занижено податок на додану вартість на суму 744 758 грн., у т.ч. за періоди: травень 2018 року на суму 105 262 грн; липень 2017 року на суму 188 737 грн.; серпень 2017 року на суму 148 039 грн.; вересень 2017 року на суму 261 095 грн.; жовтень 2017 року на суму 41 625 грн.

На підставі акту перевірки відповідачем винесено податкові повідомлення-рішення від 07.06.2019 №0007981407 за формою Р , яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 1 117 137,00-гри. (у тому числі: за податковими зобов`язаннями - 744 758,00 грн., за штрафною (фінансовою) санкцією - 372 379,00 грн.) та №0007991407 за формою Р , яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 1 005 423,00 грн. (у тому числі: за податковими зобов`язаннями - 670 282,00 грн., за штрафною (фінансовою) санкцією - 335 141,00 грн.).

Позивачем податкові повідомлення-рішення від 07.06.2019 №0007981407, №0007991407 було оскаржено в адміністративному порядку.

За результатом розгляду скарги позивача рішенням ДФС України про результат розгляду скарги №40400/6/99-99-11-04-01-25 від 22.08.2019 податкові повідомлення рішення залишено без змін, а скарга - без задоволення.

Не погодившись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані позивачем та відповідачем докази, суд приходить до наступних висновків.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI.

Відповідно до п. 44.2 ст. 44 Податкового кодексу України (далі - ПК) для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

При цьому за змістом ч. 1 ст. 9 Закону України від 16.07.1999 року №996- XIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі - Закон №996) підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення (ст. 1 Закону №996).

Отже, будь-які документи мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення бухгалтерського обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством. З урахуванням викладеного для підтвердження даних бухгалтерського обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

У відповідності до п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового Кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Відповідно до п.п.14.1.181 п.14.1 ст.14 Податкового Кодексу України податковий кредит - сума, на яку платник має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду...

Відповідно до п.п.14.1.231. п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України визначено, що розумна економічна причина (ділова мета) - причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.

Відповідно до п.201.10. ст.201 Податкового Кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту .

Право на податковий кредит у підприємства не виникає, оскільки при цьому не дотримано обов`язкових умов для виникнення такого права - виникнення об`єкту оподаткування, що передбачено вимогами п. 198.3 ст.198 Податкового кодексу України.

Вимогами п. 198.3 ст.198 Податкового Кодексу України передбачено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та надання послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6. ст. 198 Податкового Кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу .

Відповідно до п. 44.2. ст. 44 р. II Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ (із змінами та доповненнями) Для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Платники податку, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" застосовують міжнародні стандарти фінансової звітності, ведуть облік доходів і витрат та визначають об`єкт оподаткування з податку на прибуток за такими стандартами з урахуванням положень цього Кодексу. Такі платники податку при застосуванні положень цього Кодексу, в яких міститься посилання на положення (стандарти) бухгалтерського обліку, застосовують відповідні міжнародні стандарти фінансової звітності .

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 р. III Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ (із змінами та доповненнями) Об`єктом оподаткування є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу .

Згідно п. 135.1. ст.135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями) базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями).

Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають фактично відбутись, вони повинні підтверджуватись належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, а також такі операції мають спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Судом встановлено, що проведеною відповідачем перевіркою не підтверджено документально реальність здійснення господарських операцій позивача з TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623), TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220), TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994), TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952), TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489), TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД (код ЄДРПОУ 37088211), TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998), TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239).

Зазначений висновок здійснено внаслідок наступних обставин:

1. По взаємовідносинам з TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623) за травень 2017 року

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB ЛЮКС ТОРГ мала фінансово - господарські взаємовідносини у травні 2017 на загальну суму 631572,69 грн., у т. ч. ПДВ - 105262,12 грн. на підставі:

договору підряду №1605/4 від 16.05.2017 року (будівельно-монтажні роботи улаштуванню асфальтобетонного покриття у складі ф №5 ППСП Гуляйпільське по вул. Степова, 8 в с. Гуляйпільське),

договору підряду №1605/3 від 16.05.2017 року (будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття у складі транспортної бригади ППСП Гуляйпільське по вул. Центральна, 3А в с. Гуляйпільське),

договору підряду №1605/2 від 16.05.2017 року (будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття на току по вул. Степова, 8 в с. Гуляйпільське),

договору купівлі-продажу 1605/1 від 16.05.2017 (мінеральний порошок 2 марки, адгезійна добавка ДОРОС АП, що містить аміносполуки),

договору купівлі-продажу №0305/1 від 03.05.2017 (суміш бітумно- піщана тип Г) Договору на перевезення будівельних матеріалів №0305/2 від 03.05.2017 (послуги з перевезення відсіву, послуги з перевезення щебеню 20-40),

Договору про надання послуг №1605/2 від 16.05.2017 (розвантаження вантажу із залізничних контейнерів в м`якій тарі "Біг-беги").

Згідно з аналізом наданих до перевірки первинних документів: актів виконаних робіт та відомостей ресурсів до них, складених TOB ЛЮКС ТОРГ на адресу TOB ЛАДА-ЛТД встановлено, що фізично не є можливим реальне здійснення вказаних операцій, оскільки у TOB ЛЮКС ТОРГ відсутній достатній трудовий ресурс для виконання зазначеного обсягу робіт.

Згідно наданих до перевірки актів приймання будівельних робіт кількість людино- годин зазначено 758,54.

Згідно звіту ЄВС за травень 2017 року на підприємстві TOB ЛЮКС ТОРГ працювало 5 осіб, з яких 4 жінки та 1 чоловік (директор підприємства - ОСОБА_1 , іпн. НОМЕР_1 ).

Виходячи з наведеного, у зв`язку із значним навантаженням та складністю технічного процесу з улаштування асфальтобетонного покриття на об`єктах та разом з тим одночасного здійснення постачання ТМЦ, на підприємстві TOB ЛЮКС ТОРГ - 4 особи (жінки) не могли виконувати зазначений вид робіт.

Проведеним аналізом постачальника TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ITC ПОДАТКОВИЙ

БЛОК , Архів електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) та інших баз даних встановлено:

TOB ЛЮКС ТОРГ (код ЄДРПОУ 41204623) зареєстроване 10.03.2017.

Свідоцтво ПДВ анульовано з 14.09.2018 року.

Основний вид діяльності: неспеціалізована оптова торгівля.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у TOB ЛЮКС ТОРГ відсутнє будь- яке майно.

Фінансова звітність за 2017 рік не подана, у зв`язку з чим не можливо встановити наявні на підприємстві TOB ЛЮКС ТОРГ основні фонди (транспорті засоби, приміщення, склади, майданчики). Звіт 1ДФ не подано, згідно звіту ЄСВ за травень 2017 року на підприємстві працювало - 5 осіб. Остання звітність подана за липень 2017 року. Таким чином, TOB ЛЮКС ТОРГ не залучало до виконання робіт (послуг) третіх осіб.

Вищенаведені факти свідчать про непрофільність та одноразовість проведення господарських операцій та такі, що не пов`язані з господарською діяльністю TOB ЛЮКС ТОРГ .

Згідно аналізу актів приймання виконаних робіт встановлено, що для виконання будівельно-монтажних робіт необхідна наявність будівельної техніки. Згідно податкової звітності TOB ЛЮКС ТОРГ та аналізу ЄРПН, встановлена відсутність основних засобів та послуг оренди техніки у третіх осіб.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB ЛЮКС ТОРГ послуг оренди транспортних засобів, нежитлових приміщень, опалення, водо-, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним із свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

ГУ ДФС у Запорізькій області складено узагальнену податкову інформацію від 07.11.2017 №15362/7/04-36-14-12-12, щодо TOB ЛЮКС ТОРГ (код 41204623) з питань проведення щодо фінансово-господарських операцій з придбання - у за звітний період декларування ПДВ квітень-липень 2017 р. з питань проведення фінансово - господарських операцій з контрагентами - покупцями за квітень 2017 року, за травень 2017 року, за червень 2017 року, за липень 2017 року, згідно якої встановлено нереальність придбання товарів, введення в обіг яких не підтверджується фактом подальшої реалізації. Аналізом ЄРПН в розрізі номенклатурних позицій за весь період діяльності TOB ЛЮКС ТОРГ встановлено наступне: TOB ЛЮКС ТОРГ здійснює придбання великої кількості продуктів, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально-технічним та технологічнім можливостям TOB ЛЮКС ТОРГ : недостатньо чисельності, відсутність холодильного обладнання, оренди складів.

Проведеним аналізом діяльності TOB ЛЮКС ТОРГ за період діяльності за 2017 рік встановлено, що підприємство TOB ЛЮКС ТОРГ почало займатися своєю діяльністю з квітня 2017 року та припинило свою діяльність у червні 2017 року. Відповідно до баз даних, протягом 2017 року підприємство займалося придбанням: цукру, яєць, кави розчинної, мішків, арахісу, насіння соняшника, курятиною тощо.

Згідно баз даних та ЄРПН встановлено, що TOB ЛЮКС ТОРГ в подальшому реалізує на TOB ЛАДА-ЛТД послуги з улаштування асфальтобетонного покриття, Послуги з перевезення відсіву, послуги з перевезення щебня та товар з номенклатурою мінеральний порошок 2 марки, адгезійна добавка ДОРОС АП, що містить аміносплолуки, суміш бітумно- піщана тип Г, відповідно до ЄРПН придбання аналогічних товарів відсутнє (податковий кредит підприємства сформовано за рахунок придбання цукру, яєць, кави розчинної, мішків, арахісу, насіння соняшника, курятиною тощо).

Отже таким чином, згідно інформації з ЄРПН встановлено, що TOB ЛЮКС ТОРГ за період діяльності здійснювало операції з реалізації товарів /послуг, іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів /послуг з придбання.

Щодо взаємовідносин з TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220) за липень 2017 року слід зазначити наступне.

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB ПРАЙМ СТОУН мала фінансово - господарські взаємовідносини у липні 2017 на загальну суму на загальну суму 571667,16 грн., у т. ч. ПДВ - 100687,78 грн. на підставі:

договору купівлі продажу №03.07.2017 від 03.07.2017 (Послуги автоперевезення, Рулонний матеріал Бікроеласт ЕПП 3,0, Рулонний матеріал Бікроеласт ЕКП 4,0)

договору підряду №2606/1/17 від 26.06.2017 (Будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття під`їзду до ангару СФГ УТРО , с. Кохане, вул. Червона, 104, Токмацький район, Запорізька обл.),

договору підряду №2606/2/17 від 26.06.2017 (Будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття під`їзду до ангару ПП Агрофірма Зелений Гай , с. Червоне, вул. Першотравнева, 20, Гуляйпільски район, Запорізька обл.).

До перевірки не надано запитувані в ході перевірки платіжні доручення по взаємовідносинам з TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220) регістри бухгалтерського обліку: оборотно-сальдові відомості по рахунках 10, 15, 20, 28, 31, 36, 37, 63.

Згідно з аналізом наданих до перевірки первинних документів: актів виконаних робіт та відомостей ресурсів до них, складених TOB ПРАЙМ СТОУН на адресу TOB ЛАДА-ЛТД встановлено, що фізично не є можливим реальне здійснення вказаних операцій, оскільки у TOB ПРАЙМ СТОУН відсутній достатній трудовий ресурс для виконання зазначеного обсягу робіт.

Згідно наданих до перевірки актів приймання будівельних робіт кількість людино- годин зазначено 626,98.

В ході перевірки було встановлено, що до контролюючого органу з моменту реєстрації TOB ПРАЙМ СТОУН не подано жодного звіту за формою 1-ДФ або звітів з ЄСВ за 2017 рік. Таким чином, зроблено висновок про відсутність необхідного трудового резерву, для проведення будівельних робіт в вищезазначених обсягах що визначені у договорах підряду №2606/1/17 від 26.06.2017р., №2606/2/17 від 26.06.2017р.

Проведеним аналізом постачальника TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ITC ПОДАТКОВИЙ БЛОК , Архів електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) та інших баз даних встановлено:

TOB ПРАЙМ СТОУН (код ЄДРПОУ 41152220) зареєстроване 14.02.2017. Свідоцтво платника ПДВ анульовано з 13.09.2018 року.

Основний вид діяльності: 46.90-НЕСПЕЦ1АЛ130ВАНА ОПТОВА ТОРГІВЛЯ.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у TOB ПРАЙМ СТОУН відсутнє будь-яке майно.

Фінансова звітність за 2017 рік не подана, у зв`язку з чим не можливо встановити наявні на підприємстві TOB ПРАЙМ СТОУН основні фонди (транспорті засоби, приміщення, склади, майданчики). Звіт 1ДФ за 2017 рік не подано Підприємство не декларувало взаємовідносини з неплатниками ПДВ за цей період та не перераховувало доходи за цивільно-правовим договором. Таким чином, TOB ПРАЙМ СТОУН не залучало до виконання робіт (послуг) третіх осіб.

Вищенаведені факти свідчать про непрофільність та одноразовість проведення господарських операцій та такі, що не пов`язані з господарською діяльністю TOB ПРАЙМ СТОУН .

Згідно аналізу актів приймання виконаних робіт встановлено, що для виконання будівельно-монтажних робіт необхідна наявність будівельної техніки. Згідно податкової звітності TOB ПРАЙМ СТОУН та аналізу ЄРПН, встановлена відсутність основних засобів та послуг оренди техніки у третіх осіб.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB ПРАЙМ СТОУН послуг оренди транспортних засобів, нежитлових приміщень, опалення, водо-, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним з свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

Проведеним аналізом діяльності TOB ПРАЙМ СТОУН за період діяльності за 2017 рік встановлено, що підприємство TOB ПРАЙМ СТОУН почало займатися своєю діяльністю з травня 2017 року та припинило свою діяльність у грудні 2017 року. Відповідно до баз даних, протягом 2017 року підприємство займалося придбанням: риба, крупи, дріжді, модулі, масло, сир, цукор, кава та напої тощо.

Згідно баз даних та ЄРПН встановлено, що TOB ПРАЙМ СТОУН в подальшому реалізує на TOB ЛАДА-ЛТД послуги з улаштування асфальтобетонного покриття, послуги автоперевезення та товар з номенклатурою рулонний матеріал Бікроеласт ЕПП, відповідно до ЄРПН придбання аналогічних товарів відсутнє (податковий кредит підприємства сформовано за рахунок придбання риба, крупи, дріжді, модулі, масло, сир, цукор, кава та напої тощо).

Отже таким чином, згідно інформації з ЄРПН встановлено, що TOB ПРАЙМ СТОУН за період діяльності здійснювало операції з реалізації товарів /послуг, іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів /послуг з придбання.

3. TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994) за липень 2017 року та вересень 2017 року.

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB САНТЕЛ ПРОФІ мала фінансово - господарські взаємовідносини у липні 2017 та вересні 2017 на загальну суму 1226157,76 грн., у т. ч. ПДВ - 204359,50 грн. на підставі:

договору підряду №1707/1 від 17.07.2017 (Будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття під`їзду до ангару ФГ Гранозан , с. Надеждине, вул. Гагаріна, 47, Приазовський район, Запорізька обл.),

договору підряду №2206/1 від 22.06.2017 (Будівельно-монтажні роботи улаштування асфальтобетонного покриття під`їзду до ангару СФГ УТРО , с. Кохане, вул. Червона, 104, Токмацький район, Запорізька обл.),

договору підряду №0109/5 від 01.09.2017 (Будівельно-монтажні роботи поточний ремонт дороги по вул.. Калугіна від перехрестя з вул.. Запорізькою до буд. №39А, в смт. Більмак, Більмацього район, Запорізька обл.),

договору підряду №0109/3 від 01.09.2017 (Будівельно-монтажні роботи: капітальний ремонт дороги по вул.. 4Смирнова від буд №7,до перехрестя з вул. Кіяшка в смт. Більмак, Більмацього район, Запорізька обл.),

договору купівлі-продажу №2909/4 від 29.09.2017 (Біполь ЕПП 3,0, Біполь ЕКП 4,0 сланець сірий,),

договору підряду №2908/2 від 01.09.2017 (Благоустрій виробничої території АБЗ та під`їзної дороги від міського звалища до АБЗ, с.Пологи, Пологівський район),

договору підряду №0109/4 від 01.09.2017 (Капітальний ремонт дороги по вул.Центральна від перехрестя з вул. Запорізькою до перехрестя з пров. Стадіонний в смт. Більмак Більмацького району Запорізької області),

договору підряду №0109/6 від 01.09.2017 (Поточний ремонт дороги по вулиці Таврійська від будинку №16 до перехрестя з вулицею Смирнова в смт. Більмак Більмацького району Запорізької області).

Згідно з аналізом наданих до перевірки первинних документів: актів виконаних робіт та відомостей ресурсів до них, складених TOB САНТЕЛ ПРОФІ на адресу TOB ЛАДА-ЛТД встановлено, що фізично не є можливим реальне здійснення вказаних операцій, оскільки у TOB САНТЕЛ ПРОФІ відсутній достатній трудовий ресурс для виконання зазначеного обсягу робіт.

Згідно наданих до перевірки актів приймання будівельних робіт кількість людино- годин зазначено за липень 2017 - 450,6, за вересень 2017 - 2095,38.

Згідно звіту ЄВС за липень 2017 року на підприємстві TOB САНТЕЛ ПРОФІ працювало 5 осіб, з яких 4 жінки та 1 чоловік (директор підприємства - ОСОБА_2 , іпн. НОМЕР_2 ).

Згідно звіту ЄВС за вересень 2017 року на підприємстві TOB САНТЕЛ ПРОФІ працювало 5 осіб, з яких 4 жінки та 1 чоловік (директор підприємства - ОСОБА_2 , іпн. НОМЕР_2 ).

Виходячи з наведеного, у зв`язку із значним навантаження та складністю технічного процесу з улаштування асфальтобетонного покриття на об`єктах, капітального ремонту доріг та разом з тим одночасного здійснення постачання ТМЦ, на підприємстві TOB CAHTEJI ПРОФІ - 4 особи (жінки) не могли виконувати зазначений вид робіт.

Проведеним аналізом постачальника TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ITC ПОДАТКОВИЙ БЛОК , Архів електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) та інших баз даних встановлено:

TOB САНТЕЛ ПРОФІ (код ЄДРПОУ 41038994) зареєстроване 20.12.2016. Свідоцтво платника ПДВ анульовано з 28.12.2018 року.

Основний вид діяльності: _ 46.90-НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНА ОПТОВА ТОРГІВЛЯ. Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у TOB СПЕЦ-СТРОЙ ТАНДАРТ відсутнє будь-яке майно.

Фінансова звітність за 2017 рік не подана, у зв`язку з чим не можливо встановити наявні на підприємстві TOB САНТЕЛ ПРОФІ основні фонди (транспорті засоби, приміщення, склади, майданчики). Звіт 1ДФ неподано. Підприємство не декларувало взаємовідносини з неплатниками ПДВ за цей період та не перераховувало доходи за цивільно-правовим договором. Таким чином, TOB САНТЕЛ ПРОФІ не залучало до виконання робіт (послуг) третіх осіб.

Вищенаведені факти свідчать про непрофільність та одноразовість проведення господарських операцій та такі, що не пов`язані з господарською діяльністю TOB САНТЕЛ ПРОФІ .

Згідно аналізу актів приймання виконаних робіт встановлено, що для виконання будівельно-монтажних робіт необхідна наявність будівельної техніки. Згідно податкової звітності TOB САНТЕЛ ПРОФІ та аналізу ЄРПН, встановлена відсутність основних засобів та послуг оренди техніки у третіх осіб.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB САНТЕЛ ПРОФІ послуг оренди транспортних засобів, нежитлових приміщень, опалення, водо-, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним з свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

Проведеним аналізом діяльності TOB САНТЕЛ ПРОФІ за період діяльності за 2017 рік встановлено, що підприємство TOB САНТЕЛ ПРОФІ почало займатися своєю діяльністю з червня 2017 року та припинило свою діяльність у червні 2018 року. Відповідно до баз даних, протягом 2017 року підприємство займалося придбанням: цукру, гайки, болти, котушки, хомути, вугілля, щітки, пральний порошок, труби тощо.

Згідно баз даних та ЄРПН встановлено, що TOB САНТЕЛ ПРОФІ в подальшому реалізує на TOB ЛАДА-ЛТД послуги з улаштування асфальтобетонного покриття, поточний ремонт дороги та товар з біполь відповідно до ЄРПН придбання аналогічних товарів відсутнє (податковий кредит підприємства сформовано за рахунок придбання цукру, гайки, болти, котушки, хомути, вугілля, щітки, пральний порошок, труби тощо).

Отже таким чином, згідно інформації з ЄРПН встановлено, що TOB САНТЕЛ ПРОФІ за період діяльності здійснювало операції з реалізації товарів /послуг, іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів /послуг з придбання.

Щодо взаємовідносин з TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952) за серпень-вересень 2017 року слід зазначити наступне.

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ мала фінансово - господарські взаємовідносини у серпні - вересні 2017 на загальну суму 953724,50 грн., у т. ч. ПДВ - 158954,14 грн. на підставі:

договору підряду №0108/3 від 01.08.2017 (Будівельно-монтажні роботи Роботи по улаштуванню асфальто-бетонного покриття території TOB "ДВК" за адресою : вул.3алізнична,4, смт.Славгород, Синельниківський район, Дніпропетровська область),

договору підряду №2507/2 від 25.07.2017 (Будівельно-монтажні роботи Улаштування асфальтно-бетонного покриття складу № 3 за адресою: вул. 40 років Перемоги, 1а, с. Свободне, Мелітопольский район, Запорізька обл.).

До перевірки не надано запитувані в ході перевірки платіжні доручення по взаємовідносинам з TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952) та регістри бухгалтерського обліку: оборотно-сальдові відомості по рахунках 10, 15, 20, 28, 31, 36, 37, 63.

Згідно з аналізом наданих до перевірки первинних документів: актів виконаних робіт та відомостей ресурсів до них, складених TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ на адресу TOB ЛАДА-ЛТД встановлено, що фізично не є можливим реальне здійснення вказаних операцій, оскільки у TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ відсутній достатній трудовий ресурс для виконання зазначеного обсягу робіт.

Згідно наданих до перевірки актів приймання будівельних робіт кількість людино- годин зазначено за серпень 2017 - 280,47.

Згідно звіту СВС за серпень 2017 року на підприємстві TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ працювало 3 особи, з яких 3 жінки одна з якиє є директором підприємства - ОСОБА_3 , іпн. НОМЕР_3 .

Виходячи з наведеного, у зв`язку із значним навантаження та складністю технічного процесу з улаштування асфальтобетонного покриття на об`єктах, капітального ремонту доріг та разом з тим одночасного здійснення постачання ТМЦ, на підприємстві TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ - 3 особи (жінки) не могли виконувати зазначений вид робіт.

Проведеним аналізом постачальника TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ITC ПОДАТКОВИЙ БЛОК , Архів електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) та інших баз даних встановлено:

TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ (код ЄДРПОУ 41132952) зареєстроване 28.09.2017. Свідоцтво платника ПДВ анульовано з 29.12.2018 року.

Основний вид діяльності: 46.90-НЕСПЕЦ1АЛ1З0ВАНА ОПТОВА ТОРГІВЛЯ.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ відсутнє будь-яке майно.

Фінансова звітність за 2017 рік не подана, у зв`язку з чим не можливо встановити наявні на підприємстві TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ основні фонди (транспорті засоби, приміщення, склади, майданчики). Звіт 1-ДФ не подано за 2017 рік. Підприємство не декларувало взаємовідносини з неплатниками ПДВ за цей період та не перераховувало доходи за цивільно-правовим договором. Таким чином, TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ не залучало до виконання робіт (послуг) третіх осіб.

Вищенаведені факти свідчать про непрофільність та одноразовість проведення господарських операцій та такі, що не пов`язані з господарською діяльністю TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ .

Згідно аналізу актів приймання виконаних робіт встановлено, що для виконання будівельно-монтажних робіт необхідна наявність будівельної техніки. Згідно податкової звітності TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ та аналізу ЄРПН, встановлена відсутність основних засобів та послуг оренди техніки у третіх осіб.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ послуг оренди транспортних засобів, нежитлових приміщень, опалення, водо-, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним з свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

Проведеним аналізом діяльності TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ за період діяльності за 2017 рік встановлено, що підприємство TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ почало займатися своєю діяльністю з червня 2017 року та припинило свою діяльність у листопад 2018 року. Відповідно до баз даних, протягом 2017 року підприємство займалося придбанням: цукор, мішки, труби нержавіючі, жито, риба, фільтри, філе кальмара тощо.

Згідно баз даних та ЄРПН встановлено, що TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ в подальшому реалізує на TOB ЛАДА-ЛТД послуги з улаштування асфальтобетонного покриття відповідно до ЄРПН придбання аналогічних товарів відсутнє (податковий кредит підприємства сформовано за рахунок придбання цукор, мішки, труби нержавіючі, жито, риба, фільтри, філе кальмара тощо).

Отже таким чином, згідно інформації з ЄРПН встановлено, що TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ за період діяльності здійснювало операції з реалізації товарів /послуг, іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів /послуг з придбання.

Взаємовідносини TOB ЛАДА-ЛТД з TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489) за серпень 2017 року, оформлені згідно видаткових накладних щодо постачання товару з наступною номенклатурою: ДСП ламінована / в асортименті, на загальну суму 300000 грн., у т. ч. ПДВ - 50000 грн.

До перевірки не надано запитувані в ході перевірки платіжні доручення по взаємовідносинам з TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489) регістри бухгалтерського обліку: оборотно-сальдові відомості по рахунках 10, 15, 20, 28, 31, 36, 37, 63.

Директору TOB ЛАДА-ЛТД в ході перевірки вручено запит від 24.04.2019 року про надання документів та пояснень по взаємовідносинам з TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР . На письмовий запит від 24.04.2019 року посадовими особами підприємства TOB ЛАДА-ЛТД не надано: договір на придбання ДСП ламінованої в асортименті, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, сертифікати якості на придбаний товар, договір поставки у TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР . Вищенаведене свідчить, що TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

У зв`язку з ненаданням до перевірки ТТН не можливо встановити, чи були перевезені вищевказані вказані ДСП ламіновані. Таким чином, неможливо перевірити реальність перевезення товарів вказаних у видаткових накладних та згідно відомостей про вантаж у наданих ТТН.

Таким чином, TOB КОМПАНІЯ ДЕЛЬМАР (код ЄДРПОУ 36639489) в перевіряємому періоді, фактично не могло здійснювати фінансово-господарські операції в задекларованих обсягах, в тому числі здійснювати поставку товарів (послуг/робіт) TOB ЛАДА-ЛТД .

Взаємовідносини TOB ЛАДА-ЛТД з TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД (код ЄДРПОУ 37088211) за серпень 2017 року, оформлені згідно видаткових накладних щодо постачання товару з наступною номенклатурою: АКВАІЗОЛ ЭКО-ПЭ-4,0- ПС, АКВАІЗОЛ ЭКО-ПЭ-3,0, Грунтовка бітумна "Акваізол" -18кг.(Праймер), на загальну суму 250618,50 грн., у т. ч. ПДВ-41769,75 грн.

Директору TOB ЛАДА-ЛТД в ході перевірки вручено запит від 24.04.2019 року про надання документів та пояснень по взаємовідносинам з TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД . На письмовий запит від 24.04.2019 року посадовими особами підприємства TOB ЛАДА-ЛТД не надано: договори, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, сертифікати якості на придбаний товар, договір поставки у TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД . Вищенаведене свідчить, що TOB ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ ЄВРОБУД здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

У зв`язку з ненаданням до перевірки ТТН не можливо встановити, чи були перевезені вищевказані вказані акваізол ЭКО-ПЭ-3,0, грунтовка бітумна "Акваізол" -18кг.(Праймер). Таким чином, неможливо перевірити реальність перевезення товарів вказаних у видаткових накладних та згідно відомостей про вантаж у наданих ТТН.

Щодо взаємовідносин з TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998) за вересень 2017 року слід зазначити наступне.

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB ФАЛЬКРЕТ мала фінансово - господарські взаємовідносини у вересні 2017 на загальну суму 252600,00 грн., у т. ч. ПДВ - 42100,00 грн. на підставі договору поставки №01/06 від 01.03.2017 (ЕК-012 Швабра плоска40-М20, ІК-065 Сушилка для посуду Compakt 341*148*88 (бірюза), ІК-160 Органайзер для спецій "ALT" 170* 149* 132мм (прозорий), KS-005 Рукоятка 110см, KS-006 Рукояткаї 18см, КТ-001 Рукоятка телескопическая 130 cm., NEW BONE CHINA Кухоль подарунк. порцеляна "Букет квітів" 350мл, NEW BONE CHINA Кухоль порцеляна "Чудові квіти"шіх круг.деколь 320мл, R-110 Рукоятка цільносталева з пласт, покр. 110*0,2см (срібний, гладкий), SP-039 Щітка для посуди чорний каркас-кольорова щетина, SP-0907 Щітка ручна, Банка "Велюр" 550мл з пласт, криш. 82мм та інше).

Директору TOB ЛАДА-ЛТД в ході перевірки вручено запит від 24.04.2019 року про надання документів та пояснень по взаємовідносинам з TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ). На письмовий запит від 24.04.2019 року посадовими особами підприємства TOB ЛАДА-ЛТД не надано: товарно-транспортні накладні, шляхові листи, сертифікати якості на придбаний товар у TOB КРЕНХОЛД . Вищенаведене свідчить, що TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

У зв`язку з ненаданням до перевірки ТТН не можливо встановити, чи були перевезені товари вказані у податкових та видаткових накладних. Таким чином, неможливо перевірити реальність перевезення товарів вказаних у видаткових накладних та згідно відомостей про вантаж у наданих ТТН.

Проведеним детальним аналізом постачальника TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ІС ПОДАТКОВИЙ БЛОК , Архіву електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних, ВЕБ-САЙТ ГУ ДФС України та інші бази даних Державної фіскальної служби, даних податкового розрахунку за формою 1- ДФ, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (форма Д4) за відповідні періоди, податкові декларації з податку на прибуток підприємств з додатками, декларації з податку на додану вартість контрагентів постачальників встановлено:

TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) (код ЄДРПОУ 38145998) знаходиться на обліку в 2103.ГУ ДФС У ХЕРСОН.ОБЛ.,АРК,СЕВ.(ХЕРСОНСЬКИЙ), з 13.02.2012р. Стан 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин. Згідно звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за вересень 2017 року на підприємстві працювало - 6 осіб.

Посадові особи за вересень 2017 року:

Засновник - Дибко Ольга Василівна, 3162311341

Керівник/ головний бухгалтер - Дибко Ольга Василівна, 3162311341.

Податкова адреса підприємства: 73000 ХЕРСОНСЬКА ОБЛ. СУВОРОВСЬКИЙ ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО БУД. 27.

Свідоцтво про державну реєстрацію: від 13.03.2012 №11031020000031420.

Ким видано: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Взято на облік в органах ДФС: 14.03.2012 року №13134.

Згідно податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (формою 1-ДФ) та відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) за вересень 2017 року на підприємстві працює - 6 осіб.

Свідоцтво платника ПДВ від 01.05.2012р. № 200042968.

За даним підприємством не зареєстровано об`єкти оподаткування.

Відповідно до проведеного аналізу податкової звітності TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) встановлено наступне:

Остання звітність з податку на додану вартість подана за листопад 2018 року.

Відповідно до наданої податкової звітності з податку на додану вартість та фінансового звіту встановлено відсутність власних основних фондів на підприємстві.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у підприємства відсутнє будь-яке майно.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) послуг оренди транспортних засобів, опалення, водо-, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним з свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

Також, встановлено документальне оформлення реалізації підприємством TOB "ФАЛЬКРЕТ" (стара назва - TOB ТОРГОВИЙ ДІМ ОСЕЛЯ ) в адресу TOB ЛАДА-ЛТД у вересні 2017 року, товару відмінного від фактично придбаного у контрагентів - продавців по ланцюгу постачання (підміна товарів), у зв`язку з чим неможливо відслідкувати ланцюг постачання ідентифікованого товару, а також його фактичне походження (виробника, імпортера).

Щодо взаємовідносин з TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239) за жовтень 2017 року необхідно зазначити наступне.

У ході перевірки було встановлено, що TOB ЛАДА-ЛТД з TOB КРЕНХОЛД мала фінансово - господарські взаємовідносини у жовтні 2017 року на підставі договору купівлі - продажу товару (Дерев`яні піддони з фітосанітарним сертифікатом) №2610/1 від 26.10.2017, на загальну суму 249750,00 грн., у т. ч. ПДВ - 41625,00 грн.

Директору TOB ЛАДА-ЛТД в ході перевірки вручено запит від 24.04.2019 року про надання документів та пояснень по взаємовідносинам з TOB КРЕНХОЛД . На письмовий запит від 24.04.2019 року посадовими особами підприємства TOB ЛАДА-ЛТД не надано: товарно-транспортні накладні, шляхові листи, сертифікати якості на придбаний товар у TOB КРЕНХОЛД . Вищенаведене свідчить, що TOB КРЕНХОЛД здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

Проведеним детальним аналізом постачальника TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239) згідно комп`ютерних автоматизованих інформаційних систем та АРМів: ІС ПОДАТКОВИЙ БЛОК , Архіву електронної звітності, Єдиний реєстр податкових накладних, ВЕБ-САЙТ ГУ ДФС України та інші бази даних Державної фіскальної служби, даних податкового розрахунку за формою 1-ДФ, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (форма Д4) за відповідні періоди, податкові декларації з податку на прибуток підприємств з додатками, декларації з податку на додану вартість контрагентів постачальників встановлено:

TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239) знаходиться на обліку в ГУ ДФС У М.КИЄВІ (ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА), з 23.12.2016р. Стан 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Згідно звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за жовтень 2017 рік на підприємстві працювало - 3 особи.

Посадові особи:

Засновник - ОСОБА_4 , 2891108375

Керівник/ головний бухгалтер - Дочкін Віктор Олександрович, 2891108375.

Податкова адреса підприємства: 3057 М.КИЇВ ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ВУЛ. ДОВЖЕНКА БУД. 3.

Свідоцтво про державну реєстрацію: від 23.12.2016 року №10741020000063988.

Ким видано: ШЕВЧЕНКІВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Взято на облік в органах ДФС: 23.12.2016 року №265916244804.

Згідно податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (формою 1 -ДФ) та відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) за жовтень 2017 року на підприємстві працює - 4 особи.

Свідоцтво платника ПДВ анульовано 29.12.2018 року.

За даним підприємством не зареєстровано об`єкти оподаткування.

Відповідно до проведеного аналізу податкової звітності TOB КРЕНХОЛД встановлено наступне:

Остання звітність з податку на додану вартість подана за грудень 2017 року.

Податкову звітності з податку на прибуток та фінансова звітність підприємства TOB КРЕНХОЛД за 2017 рік - не подано.

Відповідно до наданої податкової звітності з податку на додану вартість та фінансового звіту встановлено відсутність власних основних фондів на підприємстві.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у підприємства відсутнє будь-яке майно.

Аналізом ЄРПН та податкової звітності з ПДВ, не встановлено отримання TOB КРЕНХОЛД послуг оренди транспортних засобів, нежитлових приміщень, опалення, водо, тепло- постачання, зв`язку, навантаження - розвантаження вантажів.

Відсутність таких витрат є одним з свідчень фактичної неможливості здійснення господарської діяльності.

Проведеним аналізом діяльності TOB КРЕНХОЛД за період діяльності за 2017 рік встановлено, що підприємство TOB КРЕНХОЛД почало займатися своєю діяльністю з жовтня 2017 року. Відповідно до баз даних, протягом 2017 року підприємство займалося придбанням: цукру, пластівців жита, рамка редуктора ТСН код 8431, фільтр перешкод НПРОТ13п-Н, соняшник врожаю 2017 року та ін.

Згідно баз даних та ЄРПН встановлено, що TOB КРЕНХОЛД в подальшому реалізує на TOB ЛАДА-ЛТД дерев`яні піддони з фітосанітарним сертифікатом, відповідно до ЄРПН придбання аналогічних товарів відсутнє (податковий кредит підприємства сформовано за рахунок придбання цукру, пластівців жита, рамка редуктора ТСН код 8431, фільтр перешкод НПРОТ13п-Н, соняшник врожаю 2017 року тощо).

Таким чином, згідно інформації з ЄРПН встановлено, що TOB КРЕНХОЛД за період діяльності здійснювало операції з реалізації товарів /послуг, іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів /послуг з придбання.

Втім, досліджені судом документи містять недоліки у формуванні, а також докази наявності між позивачем та його контрагентами взаємоузгоджених спільних зловмисних дій, спрямованих на порушення існуючого в державі суспільного ладу або моральних засад. Такі докази відповідачем надані, а судом досліджені.

Тож, з урахуванням співвідношення вчинених господарських операцій з видами господарської діяльності позивача, суд дійшов висновку, що в результаті господарських операцій з вищевказаними контрагентами у позивача не відбулись зміни в структурі активів, зобов`язань та у власному капіталі.

Зазначені обставини не вказують на наявність у позивача ділової мети, визначення якої наведено у пп.14.1.231 п.14.1 ст.14 ПК України, як причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.

Разом з тим, контролюючим органом висновок про нереальність вказаних господарських операцій зроблено на підставі доводів про те, що операції з контрагентами позивача неможливо підтвердити стосовно врахування наявності трудових ресурсів, основних фондів, які необхідні для здійснення такої діяльності. Вказані висновки контролюючий орган здійснив на підставі інформації з бази даних ІС "Співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту на рівні ДПС України" та "Єдиний реєстр податкових накладних".

Слід зазначити, що така інформація ще ґрунтується на безпосередньому аналізі первинних документів та є належним доказом в розумінні процесуального Закону.

Згідно зі ст.1 Закону України "Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року, Першого Протоколу та Протоколів 2, 4, 7, 11 до Конвенції" ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" від 23.02.2006 року, Україна визнала джерелом права рішення Європейського суду з прав людини, а також юрисдикцію цього суду в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції. Рішення Європейського суду є частиною національного законодавства і є обов`язковим для правозастосування органами правосуддя.

У п. 38 рішення Європейського суду з прав людини від 9 січня 2007 року у справі Інтерсплав проти України (заява №803/02, INTERSPLAV проти України) зазначено, що на думку суду, коли державні органи володіють будь-якою інформацією про зловживання у системі відшкодування ПДВ, що здійснюються конкретною кампанією, вони можуть вжити відповідних заходів з метою запобігання або усунення таких зловживань. Суд, однак, не може прийняти зауваження Уряду щодо загальної практики з відшкодування ПДВ за відсутності будь-яких ознак, які б вказували на те, що заявник був безпосередньо залучений до таких зловживань.

Щодо посилань податкового органу на наявність кримінальних проваджень та вироків судів необхідно зауважити наступне.

Згідно Єдиного реєстру судових рішень встановлено, що підприємства - постачальники позивача є фігурантами кримінальних справ:

TOB ЛЮКС ТОРГ : № 12017000000001580 від 11.12.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

TOB ПРАЙМ СТОУН : 42015080000000154 від 21.03.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч.2 ст.205 КК України; № 42017000000002966 від 19.09.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.205, ч. 5 ст. 191 КК України; №32017100060000104, за фактом фіктивного підприємництва, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч.1 ст.205 КК України; № 32017040650000061 від 11.10.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 212 КК України,

TOB САНТЕЛ ПРОФІ : № 42017000000004299 від 17.11.2017 за фактами вчинення за попередньою змовою групою осіб фіктивного підприємництва, вчинення за попередньою змовою групою осіб фінансових операцій з коштами, одержаними внаслідок вчинення суспільно небезпечного протиправного діяння злочинним шляхом легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, підроблення групою осіб документів по створенню (придбанню) ряду суб`єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб), з метою прикриття незаконної діяльності, за ознаками злочинів передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209, ч. З ст. 358 КК України; №32018100110000052 від 11.06.2018, щодо службових осіб TOB Панда (код за ЄДРПОУ 31189253), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України; № 320 170 000 000 001 72 за ч.1, ч. 3 ст. 28, ч. З ст. 212, ч. 5 ст. 191, ч. З ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. З ст. 209 КК України, з ознаками фіктивності з метою безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ та завищення валових витрат, що призвело до фактичного ненадходження до бюджетів коштів в особливо великих розмірах у вигляді несплачених податків, зборів (обов`язкових платежів);

TOB ФІНАНС ГАРАНТ СІТІ : №32017100060000104, за фактом фіктивного підприємництва, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч.1 ст.205 КК України; № 42017000000002966 від 19.09.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.205, ч. 5 ст. 191 КК України.;

TOB КРЕНХОЛД (код ЄДРПОУ 41047239): №420170000000002966 від 19.09.2017 року, з метою прикриття незаконної діяльності, а саме: здійснення безтоварних операцій з метою надання можливості підприємствам реального сектору економіки безпідставно зменшити суму податків яка підлягає сплаті, за ознаками злочинів передбачених ч.2 ст.205, ст.191 КК України.

Надаючи оцінку вказаним обставинам, суд виходить з того, що результати оперативно-розшукових заходів в рамках кримінальної справи є відомостями про джерело тих фактів, які можуть стати доказами у податковому спорі після їх закріплення належною процесуальною формою.

Відповідно до ч. 6 ст. 78 Кодексу адміністративного судочинства України, вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою

Суд зазначає, що преюдиційне значення при розгляді справи для суду має саме вирок у кримінальній справі.

Статус фіктивного, нелегального підприємства несумісний з легальною підприємницькою діяльністю. Господарські операції таких підприємств не можуть бути легалізовані навіть за формального підтвердження документами бухгалтерського обліку.

Зазначене відповідає позиції Верховного Суду викладеній у постанові від 31.05.2019 у справі №808/2359/17.

Крім того, як зазначив Верховний Суд у постанові по справі №280/546/19 від 30.06.2020, встановлюючи обов`язкове підтвердження платником податків задекларованих показників податкового обліку належними документами, законодавець презюмує, що ці документи мають відображати реальний стан речей щодо задекларованих об`єктів оподаткування.

Превалювання сутності над формою (операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми), як один із принципів бухгалтерського обліку, закріплений в статті 4 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", та відповідає сутності податкового обліку, який відповідно до частини другої статті 3 цього Закону ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.

Надання контролюючому органу належним чином оформлених документів, передбачених правовими нормами, з метою одержання податкова вигоди є підставною для її одержання, якщо контролюючий орган не встановив і не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні, суперечливі або ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Про удаваність господарської операції можуть свідчити підтверджені доказами доводи контролюючого органу, зокрема про наявність таких обставин, як: неможливість реального здійснення операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг; нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності; відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, господарської діяльності у зв`язку з відсутності управлінського або технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів тощо; облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов`язані з виникненням податкової вигоди, якщо для цього виду діяльності також потрібне здійснення й облік інших господарських операцій; здійснення операцій з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному платником податків у документах обліку; відсутність документів обліку.

Такий висновок щодо оцінки документів, наданих платником податків, у справі, предметом доказування в якій є обставини щодо реальності господарських операцій, на які виписані документи, зробив Верховний Суд України в постанові від 27.03.2012 у адміністративній справі за позовом ПП "Ангара" до ДПІ у Печерському районі м. Києва, Головного управління Державного казначейства України в м. Києві, за участю прокурора м. Києва про скасування податкового повідомлення-рішення та відшкодування податку на додану вартість.

Обов`язковою умовою для визнання документів доказом у адміністративній справі відповідно до вимог статті 75 Кодексу адміністративного судочинства України є їх достовірність. Якщо документи складені від імені суб`єкта підприємницької діяльності (юридичної особи), створеного з метою фіктивного підприємництва, вони не можуть бути підставою бухгалтерського та/чи податкового обліку, оскільки статус нелегального підприємства несумісний з легальною підприємницькою діяльністю. Відповідно, вчинені під час здійснення нелегальної діяльності операції не можуть бути легалізовані, а їх відображення у бухгалтерському та податковому обліках не може надавати встановлені законом податкові вигоди.

Верховний Суд України неодноразово висловлювався щодо такого правозастосування у подібних правовідносинах, зокрема у постановах від 05.03.2012 у справі №21-421а11, від 22.11.2016 у справі №826/11397/14, від 24.05.2016 у справі №21-5332а15, від 14.06.2016 у справі №21-1318а16, від 22.11.2016 у справі №21-2430а16.

Висновок Верховного Суду України полягає у тому, що надання платником податків податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, крім випадку, якщо податковий орган не довів, що відомості, які містяться в документах, є недостовірними. Обставина щодо набрання законної сили вироком суду, яким керівника підприємства визнано винним у скоєнні злочинів, передбачених частинами першою і другою статті 205 Кримінального кодексу України, підлягає врахуванню адміністративним судом, оскільки статус фіктивного підприємства несумісний з легальною підприємницькою діяльністю, навіть за формального її підтвердження первинними документами. Це саме стосується і справ, де має місце обставина щодо наявності постанови суду про звільнення від кримінальної відповідальності особи, яка вчинила злочин, передбачений статтею 205 Кримінального кодексу України, з нереабілітуючих підстав.

Первинні документи, які виписані фіктивним підприємством, не можуть вважатися належно оформленими документами, що підтверджують факт придбання товарів, робіт чи послуг.

Наведені висновки Верховного Суду України в силу норм частини п`ятої статті 242, підпункту 8 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України підлягає врахуванню судом при застосуванні норм права до подібних правовідносин. Відступу від такої правової позиції Велика Палата Верховного Суду не зробила.

Такої ж правової позиції дотримується і Верховний Суд, зокрема в постановах від 16.01.2018 у справі № 2а-7075/12/2670, від 26.02.2020 у справі №826/1308/18, від 28.10.2019 у справі №280/5058/18, від 11.09.2019 у справі №814/1932/17, від 06.05.2020 у справі №640/4687/19.

З огляду на викладене, доводи податкового органу про нереальність господарських взаємовідносин позивача з вищевказаними контрагентами відповідають фактичним обставинам та підтверджуються наданими до матеріалів справи документами.

Більш того, відповідачем як в акті перевірки, так і в судовому засіданні надано докази, які вказують на невідповідність вказаних правочинів позивача нормам цивільного законодавства.

Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем як суб`єктом владних повноважень доведено правомірність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Підстави для розподілу судових витрат, відповідно до статті 139 КАС України, - відсутні.

Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАДА-ЛТД" (69069, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул.. Дніпропетровське шосе, буд.11, код ЄДРПОУ 20470713) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень - відмовити у повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 16.08.2021.

Суддя М.С. Лазаренко

Дата ухвалення рішення30.06.2021
Оприлюднено17.08.2021

Судовий реєстр по справі —280/5025/19

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 13.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Рішення від 30.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Рішення від 30.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні