Справа № 686/19056/21
Провадження № 1-кс/686/8241/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 серпня 2021 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні № 12021240000000256 від 23.06.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 362, ч. ч. 3 ст. 365-2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
09.08.2021 року слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим процесуальним прокурором, про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у віданні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ).
В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що в червні 2017 року службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , зловживаючи службовим становищем, в порушення вимог ст.ст. 25, 116, ч. 5 ст. 118, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України, ст. 50 Законів України «Про землеустрій», ст.ст. 7, 9, 24-26 «Про Державний земельний кадастр», інших актів законодавства, достовірно знаючи, що земельні ділянки державної власності загальною площею 1942 га, відповідно до рішень органів влади Української РСР з 23.04.1957 перебувають у постійному користуванні державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 », діючи всупереч інтересам служби, з метою неправомірного отримання невстановленими фізичними особами у приватну власність земельних ділянок, внесли недостовірні дані до офіційних документів щодо не перебування зазначених земельних ділянок у власності чи користуванні, надали згоду на розроблення проектів землеустрою щодо відведення цих земельних ділянок у приватну власність для ведення особистого селянського господарства, здійснили реєстрацію у Державному земельному кадастрі близько 300 земельних ділянок з числа вказаних земель. В результаті зазначених вище дій державне підприємство втратило можливість використання земельних ділянок, чим йому завдано тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а також створеноумови для порушення гарантованого ст. 25, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України права працівників державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 », державних та комунальних закладів освіти, культури, охорони здоров`я, розташованих на території Староушицької селищної ради, а також пенсіонерам з їх числа на приватизацію зазначених земельних ділянок.
За вказаним фактом прокуратурою Хмельницької області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та зареєстровано кримінальне провадження № 42017240000000196, повна правова кваліфікація якого визначається як зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної чи юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам, інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
У червні 2017 року службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , в порушення вимог ст.ст. 25, 116, ч. 5 ст. 118, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України, ст. 50 Законів України «Про землеустрій», ст.ст. 7, 9, 24-26 «Про Державний земельний кадастр», інших актів законодавства, достовірно знаючи, що земельні ділянки державної власності загальною площею 1942 га, відповідно до рішень органів влади Української РСР з 23.04.1957 перебувають у постійному користуванні державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 », внесли недостовірні дані до офіційних документів щодо неперебування зазначених земельних ділянок у власності чи користуванні. В результаті зазначених вище дій надано згоду на розроблення проектів землеустрою щодо відведення цих земельних ділянок у приватну власність для ведення особистого селянського господарства, здійснено реєстрацію у Державному земельному кадастрі близько 600 земельних ділянок з числа вказаних земель, а державне підприємство втратило можливість використання земельних ділянок, чим йому завдано тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а також створено умови для порушення гарантованого ст. 25, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України права працівників державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 », державних та комунальних закладів освіти, культури, охорони здоров`я, розташованих на території Староушицької селищної ради, а також пенсіонерам з їх числа на приватизацію зазначених земельних ділянок.
За вказаним фактом прокуратурою Хмельницької області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України, та зареєстровано кримінальне провадження № 42017240000000195, повна правова кваліфікація якого визначається як складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів.
27 вересня 2017 року постановою процесуального прокурора Кам`янець-Подільської місцевої прокуратури вказані кримінальні провадження об`єднані в одне провадження під № 42017240000000195.
В 2015 році службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , зловживаючи службовим становищем, в порушення вимог ст.ст. 25, 116, ч. 5 ст. 118, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України, ст. 50 Законів України «Про землеустрій», ст.ст. 7, 9, 24-26 «Про Державний земельний кадастр»,інших актів законодавства, достовірно знаючи, що земельні ділянки державної власності загальною площею 1907,45, у тому числі ріллі 1397, 20 га га, відповідно до рішень органів влади Української РСР з 23.04.1957 перебувають у постійному користуванні державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 », діючи всупереч інтересам служби, з метою неправомірного отримання невстановленими фізичними особами у приватну власність земельних ділянок, внесли недостовірні дані до офіційних документів щодо не перебування зазначених земельних ділянок у власності чи користуванні, надали згоду на розроблення проектів землеустрою щодо відведення цих земельних ділянок у приватну власність для ведення особистого селянського господарства, здійснили реєстрацію у Державному земельному кадастрі близько 150 земельних ділянок з числа вказаних земель. В результаті зазначених вище дій державне підприємство втратило можливість використання земельних ділянок, чим йому завдано тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а також створено умови для порушення гарантованого ст. 25, п. 8 розділу 10 Земельного кодексу України права працівників державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 », державних та комунальних закладів освіти, культури, охорони здоров`я, розташованих на території Староушицької селищної ради, а також пенсіонерам з їх числа на приватизацію зазначених земельних ділянок.
За вказаним фактом прокуратурою Хмельницької області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та зареєстровано кримінальне провадження № 12017240160000814, повна правова кваліфікація якого визначається як зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної чи юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам, інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
02 жовтня 2017 року постановою процесуального прокурора Кам`янець-Подільської місцевої прокуратури матеріали досудових розслідувань № 42017240000000195 і № 12017240160000814 об`єднані в одне кримінальне провадження № 42017240000000195.
Крім того, у червні 2018 року державний реєстратор ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_4 , діючи в інтересах 19 осіб, в порушення вимог ч. 3 ст. 10, п.п. 4, 5 ст. 18, ст. 20, п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, за наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації права приватної власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 38 га (19 ділянок по 2 га кожна), що розташовані за межами населених пунктів Колодіївської сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, з наступними кадастровими номерами: 6822484100:02:003:0261, 6822484100:02:003:0262, 6822484100:02:003:0263, 6822484100:02:003:0265, 6822484100:02:003:0266, 6822484100:02:003:0267, 6822484100:02:003:0268, 6822484100:02:003:0351, 6822484100:02:003:0352, 6822484100:02:003:0354, 6822484100:02:003:0356, 6822484100:02:003:0298, 6822484100:02:003:0336, 6822484100:02:003:0368, 6822484100:03:001:0052, 6822484100:03:001:0053, 6822484100:03:001:0054, 6822484100:03:001:0055, 6822484100:03:001:0056, у зв`язку із наявністю обтяжень речових прав цих ділянок, зареєстрованих на підставі ухвали Апеляційного суду Хмельницької області від 16.11.2017 у справі № 676/5365/17 про накладення на них арешту, виніс рішення про проведення державної реєстрації та вніс до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомості про належність вказаним особам зазначених земельних ділянок на праві приватної власності. В результаті вищевказаних дій з державної власності вибули земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею 38 га, орієнтовною ринковою вартістю понад 1,5 млн грн., що вказує на спричинення державі матеріальних збитків на суму, яка більш як у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та спричинення тяжких наслідків.
Відповідно до листа № 10-22-0.332-5097/2-18 від 01.08.2018 ІНФОРМАЦІЯ_2 накази про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок у власність на вказані вище земельні ділянки не видавалися.
Під час досудового розслідування проведено ряд слідчих дій, якими було частково підтверджено обставини кримінального провадження та склад кримінальних правопорушень, за ознаками яких відкрито дане кримінальне провадження. Проте, на даному етапі досудового виникла необхідність у повному та всебічному дослідженні обставин передачі земельних ділянок державної власності, громадянам України, які перебували у постійному користуванні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ДП радгосп « ІНФОРМАЦІЯ_7 », призначення та проведення земельно-технічної та інших експертиз, що не можливо без надання оцінки ряду документів.
Однак, зібрані матеріали, які мають доказове значення у даному кримінальному провадженні відносно державного реєстратора ОСОБА_4 були зібрані у кримінальному провадженні № 42017240000000195, тому метою встановлення обставин, що підлягають доказуванню згідно ст. 91 КПК України, здобуття доказів і встановлення фактів, що мають значення для повного швидкого, та неупередженого розслідування даного кримінального провадження відповідно до ст. 2 КПК України, і дослідження фактів зміни можливих власників та користувачів земельних ділянок, які перебували у постійному користуванні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ДП радгосп « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та прийняття з даного приводу процесуальних рішень, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до оригіналів наступних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ), а саме до матеріалів кримінального провадження №42017240000000195 від 13.09.2017, а саме до наступних документів:
-витяг з ЄРДР на 10 арк.;
-рапорт від 30.08.2018 УСБУ в Хмельницькій області про виявлене кримінальне правопорушення із матеріалами перевірки до нього на 140 арк.;
-постанова від 27.04.2021 про призначення судової оціночно-земельної експертизи на 10 арк.;
-лист №4466/121/24-2021 про направлення постанови про призначення судової оціночно земельної експертизи на 6 арк.;
-додаток до постанови про проведення судової оціночно-земельної експертизи (копії матеріалів в 1 томі) на 269 арк.;
-супровідний лист від 27.05.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
-висновок експерта ІНФОРМАЦІЯ_8 №1302/1478-1495/21-26 від 27.05.2021 на 19 арк.;
-акт здачі-приймання висновку експерта №1302/1478-1495/21-26 від 27.05.2021 на 1 арк.;
-доручення на ІНФОРМАЦІЯ_9 про проведення слідчих дій слідчого ОСОБА_5 №12341/121/24-2018 від 16.11.2018 на 2 арк.;
-додаток до доручення про проведення слідчих дій слідчого ОСОБА_5 №12341/121/24-2018 від 16.11.2018 (копії документів) на 49 арк.;
-супровідний лист від №11093/39/121/01 від 22.12.2018 із УЗЕ у відповідь на доручення слідчого на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №540 від 20.12.2018 на 1 арк.
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №541 від 20.12.2018 на 1 арк.
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №542 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №543 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №545 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №546 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_6 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_7 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_8 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_9 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_10 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_11 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_12 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_13 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_14 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-лист №29.01.2021 №1104-2/121/24-2021 від 29.01.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_11 на 1 арк.;
-лист із Міністерства юстиції вх. № 909 від 07.02.2021 з додатком на 11 арк.;
-лист на Міністерство юстиції про проведення камеральної перевірки №1104-2Ї121/24-2021 від 29.01.2021 на 3 арк.;
-відповідь із Міністерства юстиції № 3335/3007-26-21/19.2.1 від 10.03.2021 на 3 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 10.10.2018 на 4 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 11.10.2018 на 3 арк.;
-протокол тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 06.11.2018 на 10 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_4 від 06.11.2018 на 3 арк.;
-доручення про проведення слідчих дій№7288/121/24-2021від 16.06.2021 на ІНФОРМАЦІЯ_13 на 2 арк.;
-лист №72/8/202/6255 від 07.07.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_13 щодо виконання доручення слідчого з додатками на 15 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_15 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_16 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_8 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_9 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_10 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_13 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_14 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.07.2021 на 5 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » від 09.07.2021 на 5 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 09.07.2021 на 5 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 13.07.2021 на 2 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » від 13.07.2021 на 2 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 13.07.2021 на 2 арк.;
-інших документів, які стосуються протиправної діяльності ОСОБА_4 .
Без отримання дозволу на тимчасовий доступ до документів не можливе подальше призначення та проведення земельно-технічної та інших видів експертиз, проведення допитів свідків та інших процесуальних дій у вказаному кримінальному провадженні, а долучення їх копій чи оригіналів шляхом направлення інформаційних запитів з огляду на тяжкість злочинів за ознаками яких відкриті кримінальні провадження, строки надання відповідей володільцями інформації, можуть призвести до знищення чи несанкціонованого внесення змін до оригіналів документів особами, які мають до них доступ та, які можуть бути причетними до вчинення злочинів.
Слід звернути увагу на той факт, що здійснення зазначеного заходу забезпечення кримінального провадження, не призведе до зупинення роботи володільця документів та інформації та будь-які негативні ризики за результатами проведення вказаної слідчої дії відсутні в тому числі матеріальна шкоди.
Зазначені документи мають суттєве значення встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, так як в ході досудового розслідування необхідно ознайомитися з ними, оглянути їх, перевірити їх достовірність та автентичність, і призначити за оригіналами зазначених документів земельно-технічну, почеркознавчу та інші судові експертизи.
Слідчий в судове засідання не з`явився, в клопотанні міститься заява про проведення розгляду клопотання без його участі та зазначено, що клопотання підтримує в повному обсязі, просить його задовольнити. Також, слідчий просить проводити розгляд справи за відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 107 КПК України рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов`язковим. Фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
За таких обставин слідчий суддя вважає за можливе, розглядати клопотання без участі слідчого.
Вивчивши надані матеріали, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає частковому задоволенню з таких підстав.
Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що документи, доступ до яких він просить надати, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання інспектора без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, оскільки іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Слідчий у клопотанні просить надати дозвіл на вилучення оригіналів документів, однак, останнім не доведено необхідності вилучення оригіналів вищезазначених документів.
У клопотанні відсутнє обґрунтування неможливості досягнення мети тимчасового доступу та використання здобутих відомостей з копій документів у кримінальному провадженні, що розслідується.
Відтак, відсутні підстави вважати, що кримінальне провадження 12021240000000256 від 23.06.2021, яке перебуває у провадженні слідчого та визначена кримінальним процесуальним законом мета у ньому превалює над значенням та досягненням мети у кримінальному провадженні №42017240000000195 від 13.09.2017, оскільки вилучення оригіналів документів з кримінального провадження може перешкодити належному досудовому розслідуванню у ньому.
.У зв`язку з цим клопотання підлягає задоволенню частково.
Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати дозвіл слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУ НП в Хмельницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю отримання їх належним чином завірених копій, які перебувають у віданні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме до:
-витяг з ЄРДР від 30.07.2021 на 10 арк.;
-рапорт від 30.08.2018 ІНФОРМАЦІЯ_13 про виявлене кримінальне правопорушення із матеріалами перевірки до нього на 140 арк.;
-постанова від 27.04.2021 про призначення судової оціночно-земельної експертизи на 10 арк.;
-лист №4466/121/24-2021 про направлення постанови про призначення судової оціночно земельної експертизи на 6 арк.;
-додаток до постанови про проведення судової оціночно-земельної експертизи (копії матеріалів в 1 томі) на 269 арк.;
-супровідний лист від 27.05.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
-висновок експерта ІНФОРМАЦІЯ_8 №1302/1478-1495/21-26 від 27.05.2021 на 19 арк.;
-акт здачі-приймання висновку експерта №1302/1478-1495/21-26 від 27.05.2021 на 1 арк.;
-доручення на ІНФОРМАЦІЯ_9 про проведення слідчих дій слідчого ОСОБА_5 №12341/121/24-2018 від 16.11.2018 на 2 арк.;
-додаток додоручення пропроведення слідчихдій слідчого ОСОБА_5 №12341/121/24-2018 від 16.11.2018 (копії документів) на 49 арк.;
-супровідний лист від №11093/39/121/01 від 22.12.2018 із УЗЕ у відповідь на доручення слідчого на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №540 від 20.12.2018 на 1 арк.
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №541 від 20.12.2018 на 1 арк.
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №542 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №543 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №545 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 №546 від 20.12.2018 на 1 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_6 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_7 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_8 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_9 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_10 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_11 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_12 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_13 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_14 від 20.12.2018 з додатками на 5 арк.;
-лист №29.01.2021 №1104-2/121/24-2021 від 29.01.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_11 на 1 арк.;
-лист із Міністерства юстиції вх. № 909 від 07.02.2021 з додатком на 11 арк.;
-лист на Міністерство юстиції про проведення камеральної перевірки №1104-2Ї121/24-2021 від 29.01.2021 на 3 арк.;
-відповідь із Міністерства юстиції № 3335/3007-26-21/19.2.1 від 10.03.2021 на 3 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 10.10.2018 на 4 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 11.10.2018 на 3 арк.;
-протокол ( з вилученими до нього матеріалами та документами) тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 06.11.2018 на 10 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_4 від 06.11.2018 на 3 арк.;
-доручення про проведення слідчих дій№7288/121/24-2021від 16.06.2021 на ІНФОРМАЦІЯ_13 на 2 арк.;
-лист №72/8/202/6255 від 07.07.2021 із ІНФОРМАЦІЯ_13 щодо виконання доручення слідчого з додатками на 15 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_15 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_16 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_8 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_9 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_10 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_13 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-протокол допиту свідка ОСОБА_14 від 18.06.2021 на 4 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.07.2021 на 5 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » від 09.07.2021 на 5 арк.;
-клопотання про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 09.07.2021 на 5 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_12 від 13.07.2021 на 2 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » від 13.07.2021 на 2 арк.;
-ухвала про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від 13.07.2021 на 2 арк.;
Службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) забезпечити тимчасовий доступ до оригіналів документів, та надати можливість отримати їх копії.
Ухвала діє по 09 жовтня 2021 року.
Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Хмельницького
міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2021 |
Оприлюднено | 23.05.2024 |
Номер документу | 99015466 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дзюбак О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні