Ухвала
від 18.08.2021 по справі 295/10646/21
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/10646/21

1-кс/295/5052/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.08.2021 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянув винесене в кримінальному провадженні № 42020060000000069 старшим слідчим з ОВС 1-го ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні старший слідчий з ОВС 1-го ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 зазначає, що Слідчим управлінням ФР ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному проваджені № 42020060000000069, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10вересня 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудове розслідування розпочато Житомирською обласною прокуратурою за матеріалами, які надійшли від ІНФОРМАЦІЯ_1 , у відповідності до яких встановлено, що ряд фізичних осіб, із використанням реквізитів підконтрольних суб`єктів господарської діяльності, у тому числі, підприємств - нерезидентів, здійснюють імпорт квітів, занижуючи при цьому їх митну вартість та здійснюючи їх подальшу реалізацію на території Житомирської та Київської областей без відображення вказаних операцій у бухгалтерських та податкових документах, умисно ухилилися від сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору в особливо великих розмірах.

Так, відповідно до матеріалів оперативного супроводження та відповідно до легалізованих протоколів негласних (слідчих) дій встановлено, що фізичні особи, а саме: ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ) здійснюють реалізацію імпортованих квітів на території Житомирської та Київської областей за готівку без відображення вказаних операцій у бухгалтерському та податковому обліках, що призвело до приховування об`єкта оподаткування з податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Для прикриття незаконної діяльності, вказані особи використовують/використовували реквізити підприємств - імпортерів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) для розмитнення квітів по заниженій вартості та їх подальшого документального відображення реалізації для СГД з ознаками «ризиковості».

В ході досудового розслідування встановлено, що митне оформлення операцій в режимі «Імпорт» службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) здійснювалося на ІНФОРМАЦІЯ_9 .

Для встановлення автотранспортних засобів, які здійснювали транспортування квітів, вартісного виразу імпортованого товару, осіб, задіяних у розмитненні та переміщенні квітів через митний кордон України, у слідства виникла необхідність у вилученні у службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 документів по митному оформленню ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), за період 01.01.2019 року по теперішній час, а саме: ВМД (вантажно-митна декларація), зовнішньоекономічний договір (контракт) з доповненнями (додатковими угодами) та змінами, рахунок-фактура (інвойс), сертифікат відповідності, сертифікати про походження товару, паспорт якості товару, митна декларація країни відправлення, автотранспортна накладна, документ, що підтверджує вартість перевезення товару, договір (контракт) про перевезення, договір про надання послуг митного брокера, документів проведених розрахунків, актів обстежень та ін. документи, які використовувалися при митному оформленні.

В зазначенихдокументах наявнаінформація,яка немістить охоронюваноїзаконом таємниці,є предметомдоказування тамає значеннядля встановленняобставин укримінальному провадженні.Дані документизнаходяться тількина ІНФОРМАЦІЯ_9 , тому існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

Вилучення зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також, для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Слідчий в судове засідання не з?явився, додав до клопотання заяву про розгляд клопотання без його участі, в зв?язку з участю у поведенні слідчих дій, в якій зазначив, що клопотання підтримує в повному обсязі.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи вищевикладене та те, що вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані в клопотанні речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, керуючись ст.ст. 159-166 КПК України слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Надати старшому слідчому з ОВС 1-го ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_9 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_10 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_11 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_12 , право тимчасового доступу до речей і документів та вилучення (виїмки) належно засвідчених копій документів помитному оформленнюоперацій врежимі «Імпорт»ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(ЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »(ЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »(ЄДРПОУ НОМЕР_11 ),за періодз 01.01.2019року потеперішній час,як в паперовому так і в електронному вигляді, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , а саме: ВМД (вантажно-митна декларація), зовнішньоекономічного договору (контракту) з доповненнями (додатковими угодами) та змінами, рахунку-фактури (інвойса), сертифіката відповідності, сертифікатів про походження товару, паспорта якості товару, митної декларації країни відправлення, автотранспортної накладної, документа, що підтверджує вартість перевезення товару, договору (контракту) про перевезення, договору про надання послуг митного брокера, документів проведених розрахунків, актів обстежень та інших документів, які використовувалися при митному оформленні.

Встановити строк дії ухвали до 17.09.2021 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення18.08.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99065132
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/10646/21

Ухвала від 18.08.2021

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Полонець С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні