7/438пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД
Луганської області
91016, м.Луганськ
пл.Героїв ВВВ 3а
тел.55-17-32
ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ
СУД
Луганской области
91016, г.Луганск
пл.Героев ВОВ 3а
тел.55-17-32
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.07.07 Справа № 7/438пн.
Суддя Т. Л. Калашник розглянув матеріали справи за позовом
Спілки громадських організацій "Тендерна палата України", м. Київ
до Фінансового управління Сєвєродонецької міської ради Луганської області, м. Сєвєродонецьк Луганської області
про відміну торгів (тендеру) на закупівлю легкового автомобілю
в присутності представників сторін:
від позивача –Гноць Д.І., довіреність № б/н від 22.05.07;
від відповідача –Васильєва О.І., довіреність № б/н від 16.07.07.
Суть спору: позивачем заявлено вимогу відмінити торги (тендер) на закупівлю легкового автомобілю.
Заявою, зданою до суду 16.07.07, позивач просить припинити провадження у справі на підставі п 11 ст. 80 ГПК України та судові витрати покласти на відповідача, оскільки 28.05.07 було опубліковано оголошення з інформацією, що зазначені торги відмінені.
За листом № 25/05-250 від 18.06.07 відповідач проти позову заперечує, посилаючись зокрема на те, що тендерна документація підготовлена Левенчук О.Б., згідно Договору № 2/03-274 від 29.03.07 з відповідачем, та наплавлена позивачу. Крім того, 28.05.07 було опубліковано оголошення з інформацією, що зазначені торги відмінені чи визнані такими, що не відбулись.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши представників сторін, встановивши фактичні обставини справи, оцінивши надані докази, суд, -
в с т а н о в и в:
Відповідачем оголошено торги (тендер) на закупівлю легкового автомобілю (оголошення про заплановану закупівлю № 17078107, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 23.04.07 № 17(88); оголошення про заплановану закупівлю № 3665754, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 23.04.07 № 17(54).
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України "про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" № 1490-ІІІ від 22.02.2000р. (далі –Закон) інструкцію щодо підготовки тендерних пропозицій; перелік критеріїв, які висуваються тендерним комітетом з метою оцінки відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам; інформацію про необхідність документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам; інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі: відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки, підготовлені відповідно до частин другої та третьої цієї статті; кількість товару; місце, де мають бути виконані роботи чи надані послуги; додаткові послуги, які мають бути надані; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; перелік критеріїв та методику їх оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції; зазначення основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю; опис окремої частини або частин предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції у разі, якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції тільки стосовно частини товарів, робіт чи послуг, що закуповуються; спосіб оцінки і порівняння альтернативних тендерних пропозицій; методику розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості самих товарів, робіт чи послуг, наприклад, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, податків тощо; інформацію про валюту (валюти), у якій (яких) має бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; зазначення мови (мов), якою (якими) мають бути складені тендерні пропозиції; вимоги замовника щодо надання тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору про закупівлю; умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення; зазначення способу, місця та кінцевого строку подання тендерних пропозицій; виклад процедури надання роз'яснень щодо тендерної документації, а також повідомлення про намір замовника провести збори учасників; зазначення строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; зазначення місця, дати та часу розкриття тендерних пропозицій; зазначення прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками; інформацію про додаткові умови, необхідні для акцепту тендерної пропозиції; іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації шкалу розрахунку кроку торгів чи редукціону.
Тендерна документація затверджується тендерним комітетом замовника до подання оголошення про заплановану закупівлю ч. 6 ст. 21 Закону).
Замовник визначає переможця торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не було відхилено, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації. Критеріями оцінки є ціна; строк поставки (виконання); умови розрахунків; рейтинг учасника у реєстрі учасників процедур закупівлі відповідно до статті 161 цього Закону; інші критерії відповідно до цього Закону (ч. 7 ст. 26 Закону).
З метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді тендерну (кваліфікаційну) документацію, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій, протокол оцінки та звіт про результати здійснення процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дати їх затвердження (абз.2 ч. 5 ст. 173 Закону).
Тендерна документація в порушення ст. 21 Закону не затверджена тендерним комітетом замовника та не містить частини обов'язкової інформації; в порушення ст. 26 Закону не містить такої критерії оцінки, як рейтинг учасника у реєстрі учасників процедур закупівлі відповідно до статті 161 цього Закону, що підтверджено матеріалами справи. Крім того, в порушення вимог ст. 173 Закону відповідачем не надіслано Тендерній палаті України протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій.
Як вбачається з матеріалів справи, у інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 22(93) від 28.05.07 відповідачем у справі було розміщене оголошення з інформацією, що торги відмінені чи визнані такими, що не відбулись, дата прийняття такого рішення 08.05.07. Таким чином, на день звернення позивача з позовом до суду торги (тендер) на закупівлю легкового автомобілю були відмінені. У зв'язку з чим у позивача не було правових підстав на звернення до суду з вимогою про відміну торгів (тендеру) на закупівлю легкового автомобілю.
У зв'язку з наведеним у задоволені позову слід відмовити з віднесенням судових витрат на позивача згідно ст. 49 ГПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 44, 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд
в и р і ш и в :
1. У задоволенні позову відмовити.
2. Судові витрати покласти на позивача.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання, оформленого відповідно до ст. 84 ГПК України.
Дата підписання: 19.07.07.
Суддя Т. Л. Калашник
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2007 |
Оприлюднено | 04.10.2007 |
Номер документу | 990685 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Калашник Т.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні