Рішення
від 19.08.2021 по справі 380/3447/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 серпня 2021 року

справа №380/3447/21

провадження № П/380/3504/21

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Кузана Р.І. розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача виконавчого комітету Львівської міської ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) (далі позивач - ОСОБА_1 ) звернувся до суду з позовом до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій (місцезнаходження: 79000, м.Львів, вул.Пекарська, 41, код ЄДРПОУ 40307075) (далі відповідач 1 Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій), Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (місцезнаходження: 79006, Львівська область, м.Львів, вул.Галицька, 21, код ЄДРПОУ 26256754) (далі відповідач 2, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, щодо не підготовки проекту рішення про надання (відмову у наданні) ОСОБА_1 одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань відповідно до його заяви.

- зобов`язати Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради вжити заходи щодо підготовки проекту рішення про надання (відмову у наданні) ОСОБА_1 одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань та подати на розгляд виконавчого комітету Львівської міської ради.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що 23.04.2015 ухвалою Львівської міської ради №4520 затверджено Програму забезпечення житлом учасників антитерористичної операції. Ця програма за рахунок коштів місцевого бюджету встановила додаткові соціальні гарантії для певних категорій львів`ян учасників АТО. 20.10.2016 та 06.04.2017 до вказаної ухвали внесені зміни шляхом затвердження нової редакції додатку «Програма про захист інтересів учасників антитерористичної операції». Новою редакцією Програми встановлено умови додаткового соціального забезпечення житлом, земельними ділянками та матеріальною допомогою певних категорій осіб-військовослужбовців, учасників АТО. Для надання послуг учасникам бойових дій, членам їх сімей та сімей загиблих учасників, що брали безпосередню участь в антитерористичній операції (АТО) ухвалою від 14.01.2016 № 117 Львівська міська рада створила Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій (надалі Центр). Позивач звернувся до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій із заявою про надання як учаснику антитерористичної операції на сході України одноразової грошової допомоги для вирішення соціально-побутових питань. Листом від 10.09.2020 № 01-06/625/20 Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій повідомив про прийняття рішення (Протокол № 7/2020) не включати позивача у список на отримання одноразової грошової допомоги для вирішення соціально-побутових питань, керуючись п.1.5.1.1 ухвали Львівської міської ради від 23.04.2015 № 4520. У зв`язку з цим, позивач вважає таку бездіяльність відповідача протиправною та просить суд задовольнити позовну заяву.

Ухвалою від 22.03.2021 суддя залишив позовну заяву без руху.

Ухвалою судді від 05.04.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Залучено до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Виконавчий комітет Львівської міської ради.

Відповідач 1 Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій 21.04.2021 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що комісією із захисту інтересів учасників антитерористичної операції рекомендовано (Протокол №7/2020) не включати позивача у список на отримання одноразової матеріальної допомоги, оскільки відповідно до п. 1.5.1 ухвали міської ради від 23.04.2015 № 4520 «Про затвердження програми про захист інтересів осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також членів сімей таких осіб» дія програми не поширюється на осіб, які не відповідають вимогам, зазначеним у п.1.4 Програми, а саме: які на день прийняття ухвали не були зареєстровані в м. Львів.

Відповідач 2 Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради 21.04.2021 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що комісією із захисту інтересів учасників антитерористичної операції рекомендовано не включати позивача у список на отримання одноразової матеріальної допомоги. 03.09.2020 за результатами засідання Комісії, яке відбулося 16.07.2020, виконавчим комітетом Львівської міської ради прийнято рішення № 769 «Про надання одноразової грошової допомоги для вирішення соціально-побутових питань учасникам антитерористичної операції/операції об`єднаних сил-мешканцям м. Львова». Згідно з додатком №2 до цього рішення ОСОБА_1 відмовлено у наданні одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань.

Від третьої особи Виконавчого комітету Львівської міської ради пояснень щодо позову не надходило.

Сторони належним чином повідомлялися про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження, підтвердженням чого є наявні в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Ухвалою Львівської міської ради від 23.04.2015 № 4520 затверджено Програму забезпечення житлом учасників антитерористичної операції. Ця програма за рахунок коштів місцевого бюджету встановила додаткові соціальні гарантії для певних категорій львів`ян учасників АТО. 20.10.2016 та 06.04.2017 до вказаної ухвали внесені зміни шляхом затвердження нової редакції додатку - Програми про захист інтересів учасників антитерористичної операції. Ця програма врегулювала питання та умови надання додаткового соціального забезпечення (житлом, земельними ділянками та матеріальною допомогою) певних категорій осіб (військовослужбовців, учасників АТО та інших), що проживали на території Львівської міської ради станом на дату її запровадження.

Для надання послуг учасникам бойових дій, війни членам їх сімей та сімей загиблих учасників, що брали безпосередню участь в антитерористичній операції Львівська міська рада утворила Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій відповідно до ухвали від 14.01.2016 № 117.

Для реалізації Програми про захист інтересів учасників антитерористичної операції при Львівському центрі надання послуг учасникам бойових дій утворено Громадську комісію із захисту інтересів учасників антитерористичної операції відповідно до ухвали Львівської міської ради від 11.11.2016 № 1049, рішення якої є підставою для розгляду виконавчим комітетом Львівської міської ради питання про надання житла або матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових потреб.

ОСОБА_1 звернувся до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій із заявою на отримання одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань згідно з «Програмою про захист інтересів учасників антитерористичної операції». В заяві повідомив про себе такі дані:

- зареєстрований у м. Львові по вул. Героїв Майдану, 32;

- вказав про відсутність у нього земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, ІДБ, для будівництва і обслуговування житлового будинку;

- зазначив, що 358 днів перебував в АТО, перша дата перебування в АТО 08.09.2014.

Громадська комісія із захисту інтересів учасників антитерористичної операції при Львівському центрі надання послуг учасникам бойових на своєму засіданні 16.07.2020, керуючись п. 1.5.1.1 ухвали Львівської міської ради від 23.04.2015 № 4520, вирішила не включати ОСОБА_1 у список на отримання одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань, оскільки на день прийняття ухвали міської ради від 23.04.2015 позивач не був зареєстрований у м. Львові.

Листом від 10.09.2020 № 01-06/625/20 Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій повідомив ОСОБА_1 про розгляд заяви про надання одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань, яка зареєстрована за № 1-5631, на засіданні громадської комісії із захисту інтересів учасників антитерористичної операції 16.07.2020 та прийняття рішення про не включення його у список на отримання одноразової матеріальної допомоги, оскільки згідно з поданих документів реєстрація проживання ОСОБА_1 у м.Львів з 02.03.2016.

Виконавчим комітетом прийнято рішення від 03.09.2020 № 769 «Про надання одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань учасникам антитерористичної операції/операції об`єднаних сил мешканцям м. Львова». Відповідно до додатку 2 до цього рішення від 03.09.2020 № 769, ОСОБА_1 відмовлено у наданні одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовий статус ветеранів війни визначає Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 № 3551-XII (далі Закон України № 3551-XII).

Згідно з частиною четвертою статті 2 вказаного Закону місцеві ради, підприємства, установи та організації мають право за рахунок власних коштів і благодійних надходжень встановлювати додаткові гарантії щодо соціального захисту ветеранів війни.

Підпунктом 1 пункту а частини першої статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР визначено власні (самоврядні) повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, до яких належать встановлення за рахунок власних коштів і благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення.

23.04.2015 Львівська міська рада з метою належного забезпечення житлових умов учасників АТО та членів їх сімей, створення їм сприятливого суспільного середовища, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» прийняла ухвалу № 4520, якою затвердила Програму забезпечення житлом учасників антитерористичної операції.

14.01.2016 Львівська міська рада прийняла ухвалу № 117, відповідно до якої ухвалила створити Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій. Відповідно до положення про Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій (надалі - Центр) є установою, яка надає послуги учасникам бойових дій, учасникам війни, членам їх сімей та членам сімей загиблих учасників, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та забезпечували її проведення. Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій підпорядковується управлінню соціального захисту департаменту гуманітарної політики, яке є його уповноваженим органом.

Ухвалою від 20.10.2016 № 1177 Львівська міська рада з метою створення належних життєвих умов для Захисників Вітчизни, вирішення питань щодо матеріального забезпечення учасників антитерористичної операції та членів їх сімей з врахуванням ухвали Львівської міської ради від 04.10.2016 № 1025 «Про захист інтересів учасників АТО - мешканців м. Львова» внесла зміни до ухвали Львівської міської ради від 23.04.2015 № 4520 «Про затвердження Програми забезпечення житлом учасників антитерористичної операції» у назві та у пункті 1 слова «Програма забезпечення житлом учасників антитерористичної операції» замінила словами «Програма про захист інтересів учасників антитерористичної операції»; виклала текст Програми у новій редакції згідно з додатком до вказаної ухвали.

«Програма про захист інтересів учасників антитерористичної операції» (далі Програма) розроблена для вирішення матеріально-побутових проблем учасників АТО та членів їх сімей, з врахуванням законодавчо закріплених прав громадян України на безоплатне отримання земельних ділянок.

Джерелами фінансування Програми є кошти міського бюджету м. Львова, а також кошти Державного бюджету України, що можуть бути залучені у встановленому законодавством України порядку.

Згідно з пунктом 1 Програми учасниками АТО вважаються військовослужбовці (резервісти, військовозобов`язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, учасники інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах АТО, а також працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в АТО у районах її проведення у порядку, встановленому законодавством України.

Програма регулює питання забезпечення житлом, земельними ділянками та матеріальною допомогою військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України, військовослужбовців Державної прикордонної служби України, учасників добровольчих військових формувань, що визнані такими за процедурою, встановленою Львівською обласною радою, які мають поранення, контузії чи каліцтва, одержані під час участі в АТО, учасників АТО, які мають статус учасника бойових дій, та/або право на встановлення статусу особи, на яку поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", а також на членів сімей військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в АТО, і які мають статус члена сім`ї загиблого, а також члени сімей безвісно відсутніх протягом одного року у місці постійного проживання учасників АТО, зазначених у п. 1 вказаної Програми.

Відповідно до пункту 2.2 Програми розмір матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань складає 100 тис. грн на одну особу, що має право на її отримання відповідно до такої Програми та підлягає коригуванню з врахуванням рівня інфляції на момент виплати. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань виплачується одноразово у повному обсязі.

З метою забезпечення реалізації Програми про захист інтересів учасників антитерористичної операції, затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 23.04.2015 №4520, враховуючи звернення Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій від 09.11.2016 № І-00284, виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення №1049 від 11.11.2016, яким затвердив Положення про громадську комісію із захисту інтересів учасників антитерористичної операції при Львівському центрі надання послуг учасникам бойових дій.

Розділом 4 вказаного Положення визначено організацію роботи комісії:

4.1. Формою роботи комісії є закриті засідання.

4.2. Графік роботи комісії, порядок підготовки і розгляду питань на засіданнях комісії визначає голова комісії.

4.3. Комісію очолює голова, який здійснює керівництво роботою комісії і несе персональну відповідальність за організацію її роботи.

4.6. Секретар комісії організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії.

4.7. Засідання комісії вважаються правомірними за присутності більшості членів від загального складу комісії.

4.8. Рішення комісії приймаються через відкрите голосування.

4.9. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більшість присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.

4.10. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписує голова комісії, його заступник та секретар.

4.11. Протокол комісії веде секретар комісії.

4.12. Рішення комісії публікуються на сайті Львівської міської ради city-adm.lviv.ua.

4.13. Рекомендації комісії є підставою для прийняття рішення про надання житла, або виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, або включення до списків на отримання земельної ділянки за межами м. Львова.

4.14. Підготовку проектів рішень виконавчого комітету про:

4.14.1. Виплату матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань здійснює управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики.

Ухвалою Львівської міської ради від 21.06.2018 № 3597 внесено зміни до ухвали Львівської міської ради від 23.04.2015 № 4520 «Про захист інтересів учасників антитерористичної операції». Викладено назву ухвали у новій редакції: «Про захист інтересів осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також членів сімей таких осіб», текст Програми у новій редакції згідно з додатком до вказаної ухвали «Програма про захист інтересів осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також членів сімей таких осіб» (далі Програма).

Згідно з пп. 3.10 п. 3 Програми на наступний робочий день після надходження на адресу Центру документів заявника Центр передає пакет документів Комісії, яка здійснює розгляд таких документів не пізніше закінчення термінів виплати матеріальної допомоги, встановлених рішенням виконавчого комітету.

Відповідно до пп. 3.11 п. 3 вказаної Програми за результатами розгляду документів заявників Комісія формує рекомендаційні списки щодо надання (відмови у наданні) одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань з врахуванням часу безпосередньої участі (дати заїзду) учасника антитерористичної операції в антитерористичній операції чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та не пізніше п`яти робочих днів передає їх Центру.

Згідно з пп. 3.12 п. 3 Програми після отримання рекомендаційних списків Комісії Центр: протягом 10 робочих днів письмово повідомляє заявника про результати розгляду Комісією його заяви; вживає заходи (спільно з управлінням соціального захисту департаменту гуманітарної політики) для підготовки рішення виконавчого комітету про надання (відмову у наданні) одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань.

Відповідно до пп. 3.14 п. 3 вказаної Програми виплату одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань здійснює управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики на підставі рішення виконавчого комітету про надання такої матеріальної допомоги.

Підготовка проектів рішень виконавчого комітету передбачено Регламентом виконавчого комітету Львівської міської ради затвердженого рішенням виконкому від 13.10.2017 № 903.

Згідно з п. 4.17 вказаного Регламенту завізований проект рішення виконавчого комітету (разом з матеріалами), який пропонується на розгляд виконавчого комітету Львівської міської ради, виконавець проекту рішення виконавчого комітету подає керуючому справами виконкому.

Відповідно до розділу 4.17 Інструкції з діловодства у Львівській міській раді та її виконавчих органах, установах, організаціях, комунальних підприємствах, затвердженої рішенням виконавчого комітету від 21.01.2011 № 35 у відділі підготовки нормативних актів організаційного управління проект документа перевіряється, коригується, виводиться на бланк, визначається перелік необхідних віз (для проектів розпоряджень міського голови і рішень виконавчого комітету), який проставляється на проекті документа, та повертається авторові для проведення візування.

Виготовлений у відділі підготовки нормативних актів організаційного управління проект розпорядження міського голови або рішення виконавчого комітету візують: начальник організаційного управління, керівник виконавчого органу, який є його ініціатором, начальник юридичного управління, керівники виконавчих органів, яких стосується цей проект розпорядчого документа, директори департаментів та заступники міського голови у межах компетенції, перший заступник міського голови, керуючий справами виконкому.

Всі аркуші проектів розпорядчих документів на зворотній стороні візують спеціаліст організаційного управління, який видруковував документ, та керівник виконавчого органу, що цей документ ініціював.

Кожен аркуш проекту додатків до ухвали засвідчується підписом керівника виконавчого органу, який є ініціатором цього проекту, на тильній стороні аркуша.

Отже, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради через підпорядкований йому Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій здійснює підготовку проектів рішень виконавчого комітету Львівської міської ради про виплату матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

Суд встановив, що громадською комісією із захисту інтересів учасників антитерористичної операції/операції об`єднаних сил при Львівському центрі надання послуг учасникам бойових дій на засіданні 16.07.2020 рекомендовано відмовити у наданні ОСОБА_1 одноразової грошової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань.

З урахуванням таких рекомендацій Виконавчим комітетом Львівської міської ради прийнято рішення від 03.09.2020 № 769 «Про надання одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань учасникам антитерористичної операції/операції об`єднаних сил мешканцям м. Львова». Згідно з додатком 2 до цього рішення ОСОБА_1 відмовлено у наданні одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань.

У зв`язку з тим, що Виконавчим комітетом Львівської міської ради вже прийнято рішення від 03.09.2020 № 769 відносно позивача, суд дійшов висновку про відсутність підстав зобов`язувати відповідачів повторно підготувати проект рішення про надання (відмову в наданні) позивачу одноразової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань та подати його на розгляд виконавчого комітету Львівської міської ради.

З урахуванням досліджених судом фактичних даних в контексті конкретних обставин цієї справи суд вважає, що в задоволенні позову ОСОБА_1 до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, Управління соціального захисту Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача виконавчого комітету Львівської міської ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії слід відмовити.

Щодо судового збору, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі п.13 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір», такий відповідно до ст.139 КАС України, поверненню позивачу не підлягає.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, 291, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

в задоволенні позову відмовити повністю.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяР.І. Кузан

Дата ухвалення рішення19.08.2021
Оприлюднено02.09.2022
Номер документу99116064
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —380/3447/21

Рішення від 19.08.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 22.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні