Рішення
від 06.05.2021 по справі 519/735/17
ЮЖНИЙ МІСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №519/735/17

2-а/519/1/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К РА Ї Н И

06.05.2021 року

Южний міський суд Одеської області у складі:

головуючого судді - Барановської З.І., секретаря - Гнатюк Л.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ФОП ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Южненської міської ради Одеської області, КП Екосервіс про визнання незаконними та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Южного міського суду Одеської області з зазначеним позовом, мотивуючи свої вимоги тим, що 30.08.2017 виконавчим комітетом Южненської міської ради було прийнято рішення №798 Про забезпечення виконання порядку демонтажу тимчасових споруд , яким було створено комісію з демонтажу тимчасових споруд та визначено перелік тимчасових споруд, котрі підлягають демонтажу. 29.08.2017 позивачем було отримано Попередження №9 від 14.08.2017 відділу інспекції з благоустрою м. Южного з вимогою Вжити заходів з проведення добровільного демонтажу (прибирання) самовільно встановлених тимчасових споруд розташованих у Приморському парку м. Южного Одеської області по вул. Приморській 20/1 в якості лодочної (човнової) станції бази для стоянки маломірних (малих) суден . Підставою для вручення Попередження зазначено: Розділ 5 Порядок демонтажу тимчасової споруди Рішення Южненської міської ради від 28.08.2014 №1227-VI Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Южного Одеської області . Як зазначено у Попереджені, висновки, що описані споруди є саме тимчасовими спорудами та підлягають демонтажу, як самовільно встановлені, були зроблені на підставі Протоколу результатів перевірки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в межах Приморського парку м. Южного Одеської області від 19 липня 2017 року (далі - Протокол). Зазначений Протокол позивачу наданий не був, тому він не може його надати самостійно. Що стало підставою для такої кваліфікації належних позивачу будівель йому не відомо. На підставі виданого Попередження, відповідно до пп.3 п.5.2. Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Южного Одеської області (далі - Правила), де зазначається, що у разі невиконання власником (користувачем) ТС вимог попередження УЖКГ ЮМР звертається до виконавчого комітету з поданням щодо здійснення демонтажу ТС, виконавчим комітетом Южненської міської ради 30.08.2017 було прийнято рішення №798 Про забезпечення виконання порядку демонтажу тимчасових споруд (далі - Рішення №798 від 30.08.2017). Однак, у виданні НОВИНИ ЮЖНОГО №34 (1228) від 24.08.2017 було оголошено розшук власників чотирьох тимчасових споруд, зокрема тимчасових споруд: лодочної (човнової) станції з надписом бар Соломенная та бази стоянки маломірних суден, що розташована на території пляжу по АДРЕСА_1 . Механізм розшуку власників тимчасових споруд, визначено пп.4, 5 п. 5.2. Правил. У відповідності до пп.4 п.5.2. Правил, якщо особу власника ТС не встановлено, голова комісії дає доручення про подачу в місцеві ЗМІ оголошення про розшук власника тимчасової споруди. Оголошення про розшук власника було оприлюднене 24.08.2017, а Попередження було видане 14.08.2017, тобто ще до розшуку власників. Слід зауважити, що у оголошенні зазначено, що власники ТС на час публікації не відомі, що свідчить про неправомірність виданого попередження. При прийнятті Рішення №798 від 30.08.2017 було порушено пп.5. п.5.2. Правил, адже від моменту публікації оголошення передбачено місячний строк для розшуку власника, котрий не було дотримано. Слід зазначити, що в порушення порядку демонтажу тимчасових споруд, існують вагомі розбіжності у виданому Попередженні та прийнятому Рішенні №798 від 30.08.2017. Так у Попередженні зазначено, що тимчасові споруди розміщені за адресою: вул. Приморська 20/1, а в Рішенні №798 від 30.08.2017 - по АДРЕСА_1 . З викладеного очевидно, що рішення приймалося не на підставі Попередження, що є порушенням пп.3 п.5.2. Порядку. Також, про недотримання Порядку свідчить різний опис об`єктів, зазначених у Попередженні, Рішенні №798 від 30.08.2017, а також оголошенні про розшук у виданні НОВИНИ ЮЖНОГО №34 (1228) від 24.08.2017, що є абсолютно неприпустимим. ОСОБА_1 , на праві приватної часткової власності належить комплекс нежилих приміщень, загальною площею 104,8 кв.м., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 3387203232, де зазначена актуальна інформація про об`єкт нерухомого майна. Зазначений комплекс нежилих приміщень використовується, як база для стоянки моломірних (малих) суден за №219, що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію гідротехнічної споруди №СР-105-4-030-13 від 19 квітня 2013 року та Свідоцтвом №85 про реєстрацію бази для стоянки маломірних (малих) суден, а також для обслуговування населення. Підготовка до будівництва комплексу нежилих будівель розпочалася ще у 90-х роках на підставі пп.1 п.II Додаткової угоди до Договору №54 від 16 квітня 1997 року. Пізніше, 13 березня 1998 року, між ним та Южненською міською радою було укладено Договір на право тимчасового користування землею (в тому числі і на умовах оренди) щодо земельної ділянки площею 17400 кв.м. терміном на 25 років. Окрім того, 12 жовтня 2001 року, між ним та Южненською міською радою було укладено Договір оренди земельних ділянок площею 140 кв.м. та 360 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 для будівництва кафе-бару, лодочної та рятувальної станції терміном до 2023 року. Право приватної власності на збудований комплекс нежилих будівель було мною набуто 14 вересня 2007 року за рішенням Київського районного суду по справі №2-а-666 та діє до сьогодні, що підтверджується наданою інформаційною довідкою. Южненською міською радою у 2011 році було подано декілька позовів, зокрема щодо зазначеного комплексу нежилих будівель та земельних ділянок кадастровий номер 5111700000:02:007:0084 та 5111700000:02:007:0084, на яких він безпосередньо розміщується - справа №2-222/11 та №2-455-11. По зазначеним справам були прийняті рішення на користь Южненської міської ради, проте станом на сьогодні, право власності на нежилу будівлю зберігається за нами, що підтверджується інформаційною довідкою, а також свідчить про наявність порушень та неточностей у прийнятих рішеннях та документах, створюваних Южненською міською радою. Як вбачається з рішення Южного міського суду від 24.06.2011 по справі №2-222/11 та рішення Южного міського суду від 31.10.2011 по справі №2-455-11 спірні споруди є нежитловими приміщеннями, тобто об`єктами нерухомого майна. Слід зазначити, що стороні відповідача було достовірно відомо про характер спірного об`єкту, а саме те, що він є комплексом нежилих будівель, адже Южненська міська рада була стороною по справах №2-222/11 та №2-455-11, а також була стороною по Договору №54 від 16 квітня 1997 року, Додаткової угоди до Договору №54, Договору на право тимчасового користування землею від 13 березня 1998 року, Договору оренди земельних ділянок від 12 жовтня 2001 року. Окрім того, Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та Реєстр прав власності на нерухоме майно є відкритими. Отже, видання нежилої будівлі за тимчасову споруду носить цілком свідомий характер. Відтак, у Южненської міської ради відсутні правові підстави вимагати, а також самостійно здійснювати демонтаж комплексу нежилих будівель за адресою: АДРЕСА_1 на підставі рішення №798 Про забезпечення виконання порядку демонтажу тимчасових споруд виконавчого комітету Южненської міської ради. За вказаною адресою розміщено виключно комплекс нежилих будівель, що належить позивачу на праві часткової приватної власності. Жодні тимчасові споруди за цією адресою не розміщені.

Ухвалою Южного міського суду Одеської області від 02.10.2017 відкрито провадження у даній справі.

30.10.2018 до суду надійшли письмові пояснення представника позивача.

Протокольною ухвалою від 11.03.2019 в якості співвідповідача залучений КП Екосервіс .

21.01.2021 складений протокол про огляд доказів за місцем їх знаходження, відповідно до якого було встановлено судом, що дійсно тимчасова споруда лодочно (човнова) станція з написом бар Соломенная та БСМС на виконання рішення виконавчого комітету, яка знаходиться за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Приморська 20/1 на території парку, який розташований на пляжі була демонтована.

Представник позивача до судового засідання не з`явився, надавши заяву про розгляд справи за його відсутності, адміністративний позов підтримує в повному обсязі.

Представники відповідачів до судового засідання не з`явилися, хоча про день та час слухання справи були повідомлені належним чином, про причини неявки до суду не повідомили, заява про розгляд справи в їх відсутність до суду не надходила.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що у задоволені адміністративного позову необхідно відмовити з наступних підстав.

Судом встановлено, що начальником відділу інспекції з благоустрою м. Южного на підставі протоколу результатів перевірки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в межах Приморського парку м. Южного Одеської області від 19.07.2017 винесено Попередження №9 від 14.08.2017 ФОП ОСОБА_1 про вжиття заходів з проведення добровільного демонтажу (прибирання) самовільно встановлених тимчасових споруд розташованих у Приморському парку м. Южного Одеської області по вул. Приморській 20/1 в якості лодочної (човнової) станції бази для стоянки маломірних (малих) суден з терміном виконання 7 днів з моменту отримання попередження (а.с.7).

Дане попередження було отримано позивачем, як він зазначає 29.08.2017.

30.08.2017 виконавчим комітетом Южненської міської ради було прийнято рішення №798 Про забезпечення виконання порядку демонтажу тимчасових споруд , яким було створено комісію з демонтажу тимчасових споруд та визначено перелік тимчасових споруд, котрі підлягають демонтажу. До переліку входять тимчасові споруди лодочна (човнова) станція з написом бар Соломенная та БСМС , що розташовані на території пляжу по АДРЕСА_1 (а.с.9-10).

Як зазначає позивач йому на праві приватної часткової власності належить комплекс нежилих приміщень, загальною площею 104,8 кв.м., що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №3387203232, де зазначена актуальна інформація про об`єкт нерухомого майна (а.с.11-14).

Підставою виникнення права власності зазначена постанова Київського районного суду м. Одеси від 14.09.2007 справа №2-а-666, яка ухвалою колегії суддів Одеського апеляційного адміністративного суду від 25.06.2009 скасована, провадження у справі закрито (а.с.146).

12.10.2001 між Южненською міською Радою Одеської області в особі міського голови Журавля О.М., який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та рішення Южненської міської Ради від 26 лютого 1998 року за №281-ХХІІІ-ХХІІ, та суб`єктом підприємницької діяльності - фізичною особою ОСОБА_1 уклали договір оренди земельних ділянок, який посвідчений приватним нотаріусом Южненського міського нотаріального округу Одеської області, зареєстровано в реєстрі за №2298.

Відповідно до умов якого Орендар приймає в строкове, платне володіння і користування на умовах оренди земельні ділянки, які знаходяться по АДРЕСА_1 . Земельні ділянки передаються в оренду: -140 кв.м. - під будівництво кафе-бара, 360 кв.м. - під лодочну та рятувальну станції терміном до 2023 року (а.с.27-29).

Таким чином, фізична-особа підприємець ОСОБА_1 законно перебуває на зазначених земельних ділянках та сплачує орендну плату, що не заперечувалось сторонами.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР (далі Закон №280/97-ВР) відповідно до Конституції України визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Частинами першою, третьою статті 24 Закону №280/97-ВР передбачено, що правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону.

Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Згідно частин першої та другої статті 11 Закону №280/97-ВР виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.

Відповідно до частини першої статті 30 Закону №280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів визначені також статтею 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" від 6 вересня 2005 року №2807-IV, згідно частини другої якої до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить: 1) забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 2) організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях; 3) організація місць відпочинку для населення; 4) затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів; 5) здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо; 6) визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об`єктах благоустрою; 7) визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території; 8) визначення на об`єктах благоустрою місць розміщення громадських вбиралень; 9) залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 10) визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об`єктів благоустрою; 11) визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища; 12) інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 13) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку"; 14) видача дозволу на порушення об`єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом.

Статтею 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 №3038-VІ передбачено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".

Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Згідно статті 14 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" об`єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, інших вимог, передбачених законодавством.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за №1330/20068, затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі - Порядок №244), який визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Відповідно до пункту 1.3. Порядку №244 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Пункт 2.1. Порядку №244 передбачає що підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (додаток 1).

Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС (пункт 2.2. Порядку №244).

До заяви додаються: графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив`язкою до місцевості; реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).

Цей перелік документів є вичерпним (пункт 2.3. Порядку №244).

Відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам визначає відповідний орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви (абзац перший пункту п.2.4. Порядку №244).

Пунктом 2.30. Порядку №244 передбачено, що у разі закінчення строку дії, анулювання паспорту прив`язки, самовільного встановлення тимчасової споруди така тимчасова споруда підлягає демонтажу.

Згідно пункту 2.31. Порядку №244 розміщення ТС самовільно забороняється.

Рішенням виконавчого комітету №1227-VI від 28.08.2014 затверджені Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Южного Одеської області.

Розіділ 5 даних Правил регулює порядок демонтажу тимчасової споруди відповідно до якого організація демонтажу, перевезення, зберігання тимчасових споруд, власники яких ухиляються від демонтажу або власники яких невідомі, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Южненської міської ради ради, яке приймається за пропозиціями органів, що виявили порушення в розміщенні тимчасових споруд.

З аналізу наведених норми слідує, що підставою для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності є паспорт прив`язки, розміщення тимчасових споруд самочинно, тобто без паспорта прив`язки, заборонено. У випадку розміщення тимчасової споруди з порушенням наведеного вище законодавства, ця споруда має бути демонтована.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що паспорт прив`язки на тимчасову споруду у позивача відсутній, в департамент землеустрою, містобудування та архітектури за отриманням паспорта прив`язки тимчасової споруди позивач не звертався.

Згідно із статтею 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до положень, закріплених статтею 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно частин першою-третьою статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частинами першою та другою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи положення чинного законодавства України, встановлені обставити та докази надані учасниками справи, суд дійшов висновку, що відповідач під час прийняття рішення від 30.08.2017 №798 про демонтаж тимчасової споруди діяв у спосіб та в межах повноважень, наданих законом, у зв`язку з чим підстав для визнання оскаржуваного рішення протиправним та скасування судом не встановлено.

Відтак у задоволені позову слід відмовити у повному обсязі.

Крім того, не підлягає до задоволенню вимога про заборону КП Екосервіс здійснювати демонтаж належного позивачу на праві приватної часткової власності комплексу споруд, так як встановлено судом, на момент прийняття рішення судом, даний об`єкт вже був демонтований.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.2, 3, 5, 9, 77, 90, 139, 241-246, 255, 262, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову ФОП ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Южненської міської ради Одеської області, КП Екосервіс про визнання незаконними та скасування рішення - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України до або через Южний міський суд Одеської області до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом 10 днів з дня проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Позивач ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_3 .

Відповідач Виконавчий комітет Южненської міської ради Одеської області, місце знаходження: Одеська область, м. Южне, вул. Гр.Десанту, 18.

Відповідач КП Екосервіс , місце знаходження: Одеська область, м. Южне, вул. Гр.Десанту, 26-А, код ЄДРПОУ 23990212.

Суддя Южного міського суду

Одеської області З.І.Барановська

СудЮжний міський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення06.05.2021
Оприлюднено23.08.2021
Номер документу99134309
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —519/735/17

Рішення від 06.05.2021

Адміністративне

Южний міський суд Одеської області

Барановська З. І.

Ухвала від 05.06.2019

Адміністративне

Южний міський суд Одеської області

Барановська З. І.

Ухвала від 01.10.2017

Адміністративне

Южний міський суд Одеської області

Барановська З. І.

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Южний міський суд Одеської області

Барановська З. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні