Справа 127/21017/21
Провадження 1-кс/127/9491/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 серпня 2021 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , секретаря ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання слідчого відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , в рамках кримінального провадження № 12020020000000338 внесеного до ЄРДР 23.09.2020, про проведення обшуку домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , за фіксації судового розгляду технічними засобами, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий ОСОБА_3 звернувся до Вінницького міського суду Вінницької області з вищевказаним клопотанням, яке погоджене з прокурором про проведення обшуку.
Клопотання мотивовано тим, що у провадженні слідчого перебувають матеріали кримінального провадження №12020020000000338 від 23. 09. 2020, за ознаками вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, в ході розслідування якого виникла необхідність у проведенні обшуку.
В ході розгляду з матеріалів клопотання встановлено, що досудове розслідування проводиться за фактом вчинення неправомірних дій посадовими особами Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, які здійснювали привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою із ПП «ГЛАВВ-ДОР» ЄДРПОУ 36639007, ФОП ОСОБА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 , РНОКПП НОМЕР_2 , в ході укладання договорів на виконання будівельних робіт та їх виконання, а саме проведення робіт з капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій в м. Жмеринка, Вінницької області.
Так, уникаючи процедури публічних закупівель, службові особи управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області протягом 2018-2020 років укладали прямі договори із ПП«ГЛАВВ-ДОР», ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 на виконання яких спільно підписували документи із завідомо неправдивими відомостями, після чого останні отримували на банківські рахунки оплату у повному обсязі за виконання цих договорів.
Досудовим розслідуванням здобуті фактичні дані, які дають обґрунтовані підстави вважати, що ПП ГЛАВВ-ДОР» ЄДРПОУ 36639007, в особі директора ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 , РНОКПП НОМЕР_2 , при виконанні будівельних робіт не дотримано вимог діючих стандартів та проектно-кошторисної документації в частині якості асфальто-бетонних сумішей (застосовані асфальто-бетонні суміші мають низький вміст бітуму, мінерального порошку, не відповідають заявленим вимогам міцності й водо насичення) та з метою штучного моделювання відповідності фактично виконаних робіт до проектної документації та актів прийому-передачі виконаних будівельних робіт, здійснюють їх підроблення.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, зокрема отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, у даному провадженні виникла потреба у отриманні показань ОСОБА_6 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 по вищевикладених обставинах.
З метою вручення повітки про виклик осіб, 26.01.2021 слідчим здійснено виїзд за адресою: АДРЕСА_1 . По прибутті на вказане місце вживалися заходи, щоб поспілкуватися з мешканцями будинку, однак хвіртку ніхто не відчиняв, на заклики працівників поліції з будинку ніхто не виходив.
При здійсненні телефонного дзвінка до ОСОБА_4 , останній повідомив, що в будинку нікого не має та він із сім`єю перебуває у м. Умань. Однак, при розмові з місцевими мешканцями було встановлено, що за кілька годин до приїзду поліції, біля будинку знаходилась ОСОБА_5 .
На виконання доручення про вручення повістки про виклик ОСОБА_4 , 08.02.2021 надійшов рапорту ст. о/у УСР у Вінницькій області ОСОБА_7 про те, що ним 05.02.2021 рекомендованим листом та з використанням мобільного додатку Viber направлялася повістка про виклик ОСОБА_4 , який того ж дня перетелефонував оперативному співробітнику та повідомим, що прибуде до слідчого у визначений час.
08.02.2021 у визначений в повістці час, а саме о 10:00 год. ОСОБА_4 на виклик не з`явився. Після цього, в телефонній розмові ОСОБА_4 повідомив слідчого, що не може прибути на виклик через свою зайнятість.
09.02.2021 в телефонній розмові ОСОБА_4 повідомив, що до 11.02.2021 прибуде на виклик або обов`язково перетелефонує для узгодження дати прибуття до слідчого, після чого своєї обіцянки не виконав.
Крім того, ухвалами Вінницького міського суду №127/1863/21 та №127/1861/21 надано тимчасовий доступ до документів ФОП ОСОБА_4 , ПП«ГЛАВВ-ДОР».
13.03.2021 вказані ухвали Вінницького міського суду відправлені через оператора поштового зв`язку України ПАТ «Укрпошта» за адресою реєстрації ФОП ОСОБА_4 , ПП «ГЛАВВ-ДОР», а саме: АДРЕСА_1 .
Разом з ухвалами суду скеровувалися листи за підписом слідчого та із його номером телефону, яких зазначено про необхідність зателефонувати слідчому для узгодження дати проведення виїмки. В листах також роз`яснено про те, що у разі невиконання ухвал суду, сторона кримінального провадження матиме право звернутися до суду з метою отримання дозволу на проведення обшуку.
Відповідно інформації з сайту https://track.ukrposhta.ua/, ухвали Вінницького міського суду №127/1863/21 та № 127/1861/21 вручені адресатам 17.03.2021.
29.01.2021 з метою отримання документів про які зазначено в ухвалах Вінницького міського суду №127/1863/21 та № 127/1861/21, слідчим здійснено виїзд за адресою: АДРЕСА_1 . По прибутті на вказане місце вживалися заходи, щоб поспілкуватися з мешканцями будинку, однак хвіртку ніхто не відчиняв, на заклики працівників поліції з будинку ніхто не виходив.
Зв`язатися із ОСОБА_4 в телефонній розмові за номером мобільного телефону НОМЕР_3 не вдалося, оскільки останній знаходився поза зоною досяжності.
Отже, ОСОБА_4 , ОСОБА_6 умисно не виконали ухвали Вінницького міського суду №127/1863/21 та №127/1861/21, а тому, відповідно до ст.166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
26.04.2021 на виконання доручення вих. №3515/24-2021 працівником УСР у Вінницькій області ДСР Національної поліції України допитано в якості свідка ОСОБА_8 , яка з 03.07.2017 працювала на посаді бухгалтера в ПП «ГЛАВВ-ДОР» та яка повідомила, що всі первинні бухгалтерські документи вказаного підприємства знаходяться у керівника цього ж підприємства Погосяна Гнуніка Рушані.
24.05.2021 на адресу місця реєстрації ОСОБА_6 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ( АДРЕСА_1 ) відправлені через оператора поштового зв`язку України ПАТ«Укрпошта» повістки про виклик на 01.06.2021 для участі у слідчій дії допиту в якості свідків.
Відповідно інформації з сайту https://track.ukrposhta.ua/, повістки 26.05.2021 отримані особисто ОСОБА_5 та ОСОБА_4 .
01.06.2021 у визначений слідчим час ОСОБА_6 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 не з`явились, на вказаний в повістках номер не зателефонували та не повідомили про поважні причини неприбуття.
Таким чином, ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 свідомо ухиляються від органу досудового розслідування та з метою штучного моделювання відповідності фактично виконаних робіт до проектної документації та актів прийому-передачі виконаних будівельних робіт, здійснюють їх підроблення.
Крім того, до СУ ГУНП у Вінницькій області надійшли матеріали планової ревізії фінансово-господарської діяльності Управління ЖКГ Жмеринської міської ради, що відповідно повідомлення про вчинення кримінального правопорушення від 30.07.2021 №260206-17/3466-2021, відповідно якого за результатами зустрічних звірок, проведених у підрядних організаціях, в порушення ст. 844 Цивільного кодексу України, п. 6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 1.1 підрядних договорів, ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, ПП «ГЛАВВ-ДОР» (директор ОСОБА_4 ) проведено роботи з капітального ремонту дорожнього покриття, які не відповідають умовам пропозиції учасника торгів, чим завищено вартість робіт на 547,2 тис. грн.
Також, за наслідками ревізії встановлено недотримання технологічного процесу виконання робіт. Так, на порушення п. 5.3.6, п. 5.4.4, п. 5.4.5, п. 9.1 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний», ФОП ОСОБА_4 проведено роботи з капітального ремонту тротуару у зимовий період та за неприпустимих погодних умов за низьких температур навколишнього середовища, що стало наслідком руйнування асфальтобетонного покриття та призвело до матеріальної шкоди (збитків) міському бюджету на суму 640,8 тис. грн.
У зв`язку з вище викладеним виникла необхідність у проведенні обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання наступних документів та речей, що стосуються договірних відносин Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області із ПП «ГЛАВВ-ДОР» в особі директора ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 :
1. Договір підряду № 161 від 27.06.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Шекінська (від буд. 64 до вул. Злагоди) в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 242 662,20 грн.;
2. Договір підряду № 224 від 14.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Добролюбова в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 270 076,61 грн.;
3. Договір підряду № 252 від 30.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Соборна, 9 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 364 801,38 грн.;
4. Договір підряду № 40 від 03.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Суворова в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 306 561,33 грн.;
5. Договір підряду № 72 від 22.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Птахіна в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 471 866,11 грн.;
6. Договір підряду № 122 від 01.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Ударника (від буд. № 22 до буд. № 45) в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 440 345,53 грн.;
7. Договір підряду № 145 від 18.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Національна в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 067 914,12 грн.;
8. Договір підряду № 164 від 20.08.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Павлова, 11 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 126 592,47 грн.;
9. Договір підряду № 174 від 09.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по Київському проїзду в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 199 473,32 грн.;
10. Договір підряду № 187 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. З.Космодемянської в м. Жмеринка Вінницької області на суму 1408384,06грн.;
11. Договір підряду № 190 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття від молитовного будинку по вул. текінська до буд. № 15 по вул. Українського Козацтва в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 270 476,66 грн.;
12. Договір підряду № 241 від 25.11.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території дворів по вул. Комарова 20,22 га вул. Магістральна, 31 в м. Жмеринка Вінницької області на суму 1 217 031,85 грн.;
13. Договір підряду № 139 від 16.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Київська, 1А в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 303 539,56 грн.;
14. Договір підряду № 162 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Рилєєва в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 255 356,38 грн.;
15. Договір підряду № 163 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Свободи, 171-173 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 139 498,03 грн.;
16. Договір підряду № 226 від 14.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Франко, 66 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 484 528,99 грн.;
17. Договір підряду № 227 від 15.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Шекінська, 23 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 517 928,31 грн.;
18. Договір підряду № 332 від 29.11.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Центральна, 1 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 297 302,60 грн.;
19. Договір підряду № 340 від 05.12.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття прибудинкової території по вул. Костьольна, 18 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 711 559,01 грн.;
20. Договір підряду № 341 від 05.12.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття прибудинкової території по вул. Костьольна, 4, 6 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 498 717,11 грн.;
21. Договір підряду № 342 від 05.12.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття прибудинкової території по вул. Костьольна, 5 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 539 080,57 грн.;
22. Договір підряду № 104 від 11.06.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття прибудинкової території по вул. Центральна, 1 (2, 3 під`їзд) в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 659 195,26 грн.;
23. Договір підряду № 137 від 10.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини прибудинкової території загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 по вул. Київська, 3 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 246 286,97 грн.;
24. Договір підряду № 3 від 11.01.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Барляєва в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 780 755,51 грн.;
25. Договір підряду № 34 від 23.01.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Костьольна, 8 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 456 848,69 грн.;
26. Договір підряду № 35 від 23.01.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття прибудинкової території по вул. І.Франка, 68 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 479 662,01 грн.;
27. Договір підряду № 36 від 23.01.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по провулку Ромський в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 350 478,63 грн.;
28. Договір підряду № 118 від 10.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Кривоноса (від меморіалу Слави до буд. № 32) в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 299 534,73 грн.;
29. Договір підряду № 104 від 03.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Ударника в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 287 927,84 грн.;
30. Договір підряду № 136 від 16.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по вул. Будівельників, 5 в м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 020 675,89 грн.
Крім того, необхідно відшукати додаткові угоди та наступні додатки до вищевказаних договорів:
-тендерна документації щодо проведення відкритих торгів на проведення даних робіт;
-проектно-кошторисна документації на проведення проведення капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка, Вінницької області (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення ПКД, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати);
-документацію, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єкті реконструкції, виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи що підтверджують розрахунки, тощо)
-акти приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 роки, форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 роки;
-первинні бухгалтерські документи (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 роки;
-довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 роки, форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширені розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 роки;
-розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-акти приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 роки, форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 роки;
-первинні бухгалтерські документи (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 роки;
-довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 роки, форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширені розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 роки;
-розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-журнали обліку виконаних робіт, форми КБ-6;
-обґрунтування та підтвердження включення інших супутніх витрат (накази на відрядження працівників, авансові звіти з первинними обліковими документами, що посвідчують суми витрат відображені в авансових звітах, тощо);
-звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29);
-звіти про рух матеріальних цінностей (форма М-19) та акти на списання ТМЦ;
-рахунки, накладні та товарно-транспортні (вантажні) накладні на придбання, перевезення матеріалів, відображених у звітах про рух матеріальних цінностей;
-калькуляції на виробництво власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-рахунки, накладні та товарно-транспортних (вантажних) накладні на придбання, перевезення матеріалів, використаних при приготуванні власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-оборотно-сальдові відомості відповідних рахунків бухгалтерського обліку (за субрахунком 20);
-затвердження транспортних схем перевезення матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-документи, що посвідчують вартість машино-години власної та/чи орендованої будівельної техніки;
-документи, що посвідчують користування складськими та офісними приміщеннями, транспортними засобами та документи, які підтверджують оплату за їх користування оренду, які відповідно входили до витрат під час проведення поточних ремонтів;
-таблиці 1 додатку 4 до порядку формування, подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період фактичного виконання робіт;
-помісячний аналіз рахунку 66 в розрізі субрахунків за 2018, 2019, 2020 роки;
-штатний розпис або довідки дозвільної форми про фактичну чисельність працівників та їх посади;
-відомості про облікову політику;
-прибуткові накладні, рахунки-фактури, договори, які підтверджують придбання матеріальних ресурсів використаних під час будівельно-монтажних робіт та документи, що підтверджують їх оплату;
-накази про призначення (звільнення) службових осіб ПП«ГЛАВВ-ДОР» та їх функціональні обов`язки;
-реєстраційно-установчі документи ПП«ГЛАВВ-ДОР» (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, протоколи зборів, тощо);
- інші документи, чорнові рукописні записи, блокноти, зошити з відображеною інформацією про укладені вищевказані договори, вчинені протиправні дії, жорсткі диски, ноутбуки, електронні носії інформації (флеш-накопичувачі, диски) комп`ютерна техніка зі збереженими в електронному вигляді документами чи інформацією, а також гроші, валюта, золоті вироби, інші цінності, здобуті злочинним шляхом.
Відповідно до інформації отриманої з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, власником будівлі, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 488,9 кв. м, є Погосян Гнунік Рушані, РНОКПП НОМЕР_4 .
Приймаючи до уваги викладене, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, керуючись ст. 40, 166, 234-236 КПК України, слідчий просив слідчого суддю клопотання задовольнити.
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав за обставин викладених у ньому.
Слідчий суддя вислухавши учасників судового розгляду, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали в їх сукупності, дійшов наступного висновку.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи вищенаведене, судовий розгляд здійснювався за фіксації процесу технічними засобами.
Згідно ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Відповідно до ч. 7 ст. 236 КПК України, при обшуку слідчий, прокурор має право проводити вимірювання, фотографування, звуко - чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення обшуканого житла чи іншого володіння особи чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
З огляду на вищевикладене, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законних процесуальних рішень в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, з метою здобуття фактичних даних, які дадуть можливість встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виявлення та фіксації відомостей про обставини кримінального правопорушення, відшукання та вилучення речей та документів, тому слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав вважати, що в домоволодінні за адресою: АДРЕСА_1 , можуть знаходитися речі та документи, які мають доказове значення для кримінального провадження.
Таким чином, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання, заявлене до суду, є необхідним для розкриття кримінального правопорушення, а також встановлення причетних осіб до нього, тому дане клопотання є обґрунтованим та доведеним.
На підставі наведеного, керуючись ст. 233, 234, 235, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого відділу слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл слідчому відділу СУ ГУНП у Вінницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, на проведення обшуку домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання та вилучення: документів та речей, що стосуються договірних відносин Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області із ПП «ГЛАВВ-ДОР», ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , чорнові рукописні записи, блокноти, зошити з відображеною інформацією про укладені договори, жорсткі диски, ноутбуки, електронні носії інформації (флеш-накопичувачі, диски) комп`ютерна техніка зі збереженими в електронному вигляді документами чи інформацією.
Відповідно до ст. 107 КПК України, рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов`язковим. Виконання ухвали слідчого судді, суду про проведення обшуку в обов`язковому порядку фіксується за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів. Право безперешкодного фіксування проведення обшуку за допомогою відеозапису надається стороні захисту. Про застосування технічних засобів фіксування процесуальної дії заздалегідь повідомляються особи, які беруть участь у процесуальній дії. Незастосування технічних засобів фіксування кримінального провадження у випадках, якщо воно є обов`язковим, тягне за собою недійсність відповідної процесуальної дії та отриманих внаслідок її вчинення результатів, за винятком випадків, якщо сторони не заперечують проти визнання такої дії та результатів її здійснення чинними.
Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 25.08.2021 |
Оприлюднено | 01.02.2023 |
Номер документу | 99164730 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Ковбаса Ю. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні